Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/173509-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: wydrukowanie i dostawa dwóch tytułów książek dla NIFC na VI Festiwal Chopin i Jego Europa</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 173509 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chopin.nifc.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa instytucja kultury.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wydrukowanie i dostawa dwóch tytułów książek dla NIFC na VI Festiwal Chopin i Jego Europa.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tytuł: Chopin i Jego Europa 1. ilość egzemplarzy - 2000 2. kolory do druku [offset, CTP]- środek: 2+2 (PMS); +wkładka reklamowa: 4+4 (CMYK); okładka: 4+4 (CMYK) + lakier UV mat jednostronnie lub lakier offsetowy zabezpieczający; 3. papier - środek: Munken Print 80-100 g/m2 z wypełnieniem 1.3-1.5; wkładka reklamowa: kreda 115-135 g/m2 okładka: karton jednostronnie kredowany 230-300g, spód biały; 4. oprawa - szyta, klejona; 5. objętość - 456 stron + 16 stron reklam 6. format - 165x210 mm; 7. format do druku okładki - 415x210 mm [okładka ze skrzydełkami] Dostawa książek zapakowanych w paczki po 20/10 egz.: do siedziby Zamawiającego: Warszawa, Tamka 43, Dział ds. Nauki i Wydawnictw. Książki powinny być wykonane według najwyższych standardów technicznych Termin wykonania zamówienia i dostawy książki do zamawiającego: 10 dni od dnia dostarczenia plików elektronicznych do drukarni. Tytuł: Chopin and His Europe 1.ilość egzemplarzy - 1000 2. kolory do druku [offset, CTP]- środek: 2+2 (PMS); +wkładka reklamowa: 4+4 (CMYK); okładka: 4+4 (CMYK) + lakier UV mat jednostronnie lub lakier offsetowy zabezpieczający; 3. papier - środek: Munken Print 80-100 g/m2 z wypełnieniem 1.3-1.5; okładka: karton jednostronnie kredowany 230-300g, spód biały; Reklama: kreda 115-135 g/m2 4. oprawa - szyta, klejona; 5. objętość - 420 stron + 16 stron reklam 6. format - 165x210 mm; 7. format do druku okładki - 415x210 mm [okładka ze skrzydełkami] Dostawa książek zapakowanych w paczki po 20/10 egz.: do siedziby Zamawiającego: Warszawa, Tamka 43, Dział ds. Nauki i Wydawnictw. Książki powinny być wykonane według najwyższych standardów technicznych Termin wykonania zamówienia i dostawy książki do zamawiającego: 10 dni od dnia dostarczenia plików elektronicznych do drukarni..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do 50% wartości usług przewidzianych w zamówieniu podstawowym - wskazane w opisie przedmiotu zamówienia tytuły lub inne tytuły.</li></ul> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 71.35.41.00-5, 79.82.30.00-9.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Odpowiednie doświadczenie i wiedzę w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia posiadają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia) polegające na druku książek odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali prawidłowo dwie tego typu usługi i dostarczyli wydrukowane książki zgodnie z warunkami zamówienia, a wartość przynajmniej jednego takiego zamówienia nie była niższa niż 30.000 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykazu usług (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ) zawierającego: wskazanie podmiotu realizującego zamówienie - pełne dane - nazwa, dane teleadresowe, jeżeli jest to podmiot, inny niż Wykonawca przedkładający ofertę w związku z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, przedmiot zamówienia wraz z ogólnym opisem, dat wykonania- od-do w systemie dd/mm/rrrr-dd/mm/rrrr i odbiorców usług - Zamawiających wraz ze wskazaniem ich pełnych danych teleadresowych umożliwiających ich bezsporną identyfikację i potwierdzenie składanych informacji, wskazanie wartości przedmiotu zamówienia (zł brutto), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje).</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>a. Oferta wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SWIZ; b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy ci, występujący wspólnie, będą musieli przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieć uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej pomiędzy nimi, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert i przedłożona zamawiającemu wraz z ofertą. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów (dwa lub więcej) konieczne jest przedłożenie przez każdy z tych podmiotów oddzielnie dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2 SIWZ, aby potwierdzić, iż niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1. Pozostałe dokumenty składają podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego w taki sposób, aby potwierdzić, iż wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli konieczność takich zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i interesu publicznego.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chopin.nifc.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Tamka 43 - piętro 5 - Zespół Zamówień Publicznych.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Tamka 43 - piętro 5 - Zespół Zamówień Publicznych..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>